شبکه اجتماعی

چگونه با فعالیت در لینکدین کسب و کار خود را ارتقا دهیم

چگونه با فعالیت در لینکدین کسب و کار خود را ارتقا دهیم

اگر می خواهید از طریق لینکدین فروش خود را افزایش دهید یا به دنبال تاثیرات مثبت آن در سئو سایت هستید؛ تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

لینکدین با تقریبا 700 میلیون کاربر فعال در سال 2020، چیزی فراتر از یک ابزار شکار و شبکه سازی تبدیل شده است. این روزها این شبکه اجتماعی قدرتمند تنها برای مدیرعاملان و فروشندگان نیست، یک ابزار ضروری برای هر کسب و کار B2B است که به دنبال برند سازی و یافتن آگهی های جدید و افزایش فروش گستره برای مشتریان می باشد.

اگر تا به حال سعی نکرده اید از LinkedIn برای افزایش فروش، برند سازی و سئو سایت استفاده کنید، این پست را از دست ندهید! این استراتژی ها به شما کمک می کند.

پروفایلتان را اپدیت کنید

اپدیت پروفایل و قرار دادن URL یکی از استراتژی های ساده ای است که بیشتر وقت ها نادیده گرفته می شود. لینک های سفارشی در پروفایل به شما کمک می کند تا حرفه ای تر به نظر برسید.

با کلیک بر روی نماد Me در بالا سمت راست صفحه اصلی می توانید URL سایت خود را ویرایش کنید. با اینکه این مرحله ساده است ولی به ایجاد حس انسجام در پروفایل به شما کمک می کند.

شرکت های معتبر را به صفحه خود دعوت کنید

ساده به نظر می رسید اما کار می کند! این ویژگی (ish) ممکن است هنوز برای همه صفحات شرکت ها در دسترس نباشد. برای این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:

به صفحه لینکدین خود بروید:

  • در فهرست کشویی Admin Tools گزینه Connections را انتخاب کنید.
  • یک پنجره برای شما باز می شود که تمام ارتباطات شما در آن ذکر شده است.
  • هر شخصی را که می خواهید دعوت کنید را انتخاب کرده و روی گزینه Invite کلیک کنید.
  • اگر خطایی ظاهر شد ممکن است به حد دعوت خود رسیده باشید.

شما تنها مجاز به ارسال 100 دعوتنامه هستید در صورتی که یکی دعوت شما را پذیرفت، می توانید یک فرد دیگه را برای ارتباط دعوت کنید.

چگونه با فعالیت در لینکدین کسب و کار خود را ارتقا دهیم

 

محتوای خود را به اشتراک بگذارید

روش های دیگری برای یافتن مشتری و کاربر در لینکدین وجود دارد، اشتراک گذاری منظم پست ها است.

اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را به اشتراک بگذارید، می توانید از صفحه پیشنهادات لینکدین استفده کنید. این صفحه به شما کمک می کند تا موضوعات مقالاتی که مخاطبان شما در لینکدین دنبال می کنند را کشف کرده و راهی آسان و سریع برای به اشتراک گذاشتن محتوا با همراهانتان داشته باشید.

برای استفاده از این ویژگی می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • به صفحه شخصی خود بروید.
  • گزینه محتوا را انتخاب کنید.
  • در پنجره ای که باز می شود، صنعت و چند آمار جمعیتی در مورد مخاطبان خود را انتخاب کنید.
  • روی مشاهده پیشنهادات محتوا کلیک کنید.

لینکدین لیستی از محتواهای پر طرفدار در 15 روز گذشته را بر اساس صنعت و مخاطب جمعیتی به شما می دهد.

سیستم پیام گذاری لینکدین

هر چه افراد بیشتر با شما آشنا می شوند، بیشتر دوست دارند به شما اعتماد کنند و این امر تاثیر بسیار خوبی بر روی سئو سایتتان ایجاد می کند، داشتن یک مارک تجاری معتبر کاری سخت و زمان بر است، به هر حال مردم می خواهند از شرکت ها و فروشگاه های معتبر و مورد علاقه شان خرید کنند و هر چه سرمایه گذاری در یک محصول یا خدمات بیشتر باشد، از سطح اعتماد بالاتری نیز برخوردار است.

یکی از ساده ترین راه های ایجاد این اعتماد، استفاده از LinkedIn Messaging  برای ایجاد روابط قوی با مشتریان احتمالی است.

چگونه می توان استراتژی پیام رسانی لینکدین را توسعه داد

اگر به صورت سر خود به سمت افراد بروید که از آن ها بخواهید از شما خرید کنند کاری بدون تدبیر است و صادقانه بگویم کمی بی ادبی است، مخصوصا شخصی را که به او پیام می دهید را نمی شناسید.

اگر پاسخی از طرف مقابل می خواهید باید به طور طبیعی به او نزدیک شوید. قبل از اینکه او را تحت فشار قرار دهید، ویژگی های خود را ارائه دهید. مرحل زیر به شما در روند این اتصال کمک می کند.

مرحله 1: در خواست خود را ارسال کنید

هنگامی که در خواست خود را ارسال می کنید بهتر است برای شخصی سازی روی گزینه Add a Note کلیک کرده و یادداشتی نیز اضافه کنید.

مرحله 2: از آن ها برای این ارتباط تشکر کنید

هنگامی که شخصی در خواست اتصل شما را پذیرفت در اسرع وقت به او پیام دهید و از او برای این اعتماد تشکر کنید.

به یاد داشته باشید: هدف از این پیام این است که نشان دهید که یک منبع قابل اعتماد هستید.

نتیجه گیری

این روش ها تنها چند استراتژی است که می توانید برای ایجاد هدایت های جدید تجارت خود در لینکدین استفاده کنید. به یاد داشته باشید بهترین راه استفاده از لینکدین ارسال منظم وارتباط پیوسته با مخاطبانتان است. اگر درباره استفاده از لینکدین و سئو سایت نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؛ با ما تماس بگیرید.

الان وقتشه!

جهت مشاوره و ساخت طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت و تولید محتوا تماس بگیر

نویسنده

مدیر سایت

حمیده عابدی کارشناس کامپیوتر رشته نرم افزار هستم و مشغول کار در در زمینه طراحی سایت با وردپرس و آشنا به سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، برنامه نویسی HTML, CSS هستم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *