طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی یکی از راه های جذب مخاطب بیشتر و تبدیل اونها به مشتری و خریدار هست!

فرقی ندارد چه محصولی دارید و چه فروشگاهی هستید، فروشگاه لوازم آرایشی، فروشگاه لوازم خانگی،‌ فروشگاه فایل و محصولات دانلودی، فروشگاه لوازم دیجیتال، فروشگاه عطر و ادکلن، فروشگاه دوربین مدار بسته، فروشگاه پوشاک و هر نوع محصول دیگر که باشید، می‌توانید به سرعت با طراحی سایت مشهد سئو، کسب و کار آنلاین و فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید و فروش خود را آغاز نمایید.

طبق تحقیقات، طراحی حرفه‌ای سایت فروشگاهی، میزان فروش را تا 40 درصد افزایش می‌دهد. شما با سایت خود به‌طور غیرمستقیم به کاربر می‌گویید که به شما اعتماد کند یا نه! ایجاد تعادل در اِلِمان‌های زیبایی‌شناسی و مینیمال بودن از موارد مهم در سایت فروشگاهی است. در واقع، ما در طراحی سایت فروشگاهی با احساسات کاربر سر و کار داریم و باید در تلاش باشیم تا با رعایت تمام نکات طراحی و نشان دهیم که در زمینۀ مورد نظر او بهترین هستیم و می‌تواند به ما اعتماد کند.

طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاهی

استقبال از سایت فروشگاهی؛ چرا؟

✔ اگر قصد فروش آنلاین کالا دارید و می خواهید کاربر پس از خرید به درگاه بانکی متصل شده و پرداخت انجام دهد، درواقع شما نیاز به یک فروشگاه اینترنتی دارید و این نوع سایت برای شما مناسب است.

✔ شما چه یک شخص باشید و یا یک مجموعه بزرگ فرقی ندارد، می توانید سایت فروشگاهی طراحی نمایید و امکان فروش کالاهای مختلف مانند لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، موبایل و کامپیوتر،لوازم تحریر، پوشاک، کیف و کفش، فایل آموزشی، فایل موسیقی و فیلم، دستگاه‌های صنعتی، دوربین مدار بسته و غیره را دارید.

✔ توجه نمایید در این نوع سایت امکان فروش کالای حقیقی و همچنین فایل مجازی و دانلودی وجود دارد.

یک سایت بی‌نقص برای فروشگاه شخصی شما

هر امکانی که برای طراحی سایت بی‌نظیرتان لازم خواهید داشت .

سایت فروشگاهی

تیم مشهد سئو با در اختیار داشتن طراحان و متخصصان رابط کاربری یا اصطلاحا UI بسیار مجرب و توسعه دهندگان حرفه ای و متعهد، سفارش های طراحی وب سایت را مطابق با سلیقه شما مشتریان عزیز انجام می دهد.

پشتیبانی 24 ساعته

تیم پشتیبانی مشهد سئو از لحظه شروع همکاری تا جلب رضایت کامل شما همواره در کنار شما خواهد بود. پشتیبانی آنلاین در 24 ساعت شبانه روز، هفت روز هفته آماده پشتیبانی و پاسخ به سوالات شما می باشد. همچنین مشاوره و پشتیبانی تلفنی در تمام ساعات اداری هفته برقرار است.

سئو سایت وردپرسی

نیاز به دانش فنی برای توسعه سایت، سرعت پایین و ضعف در کدنویسی از دلایل اشکال سایت های وردپرسی به شمار می آید. کارشناسان مشهد سئو با بررسی کدنویسی وب سایت تغییرات لازم را برای عملکرد بهتر سایت شما انجام می دهند.

سرعت و امنیت بالا

سرعت بالای یک سایت از مهم ترین عوامل افزایش کاربر و رشد آن سایت به شمار می رود. همچنین امنیت بالا نیز به بقای سایت و اعتماد کاربران کمک کرده و از نفوذ افراد بیگانه جلوگیری می کند. تیم طراحی سایت مشهد سئو این عوامل مهم را به بهترین شکل در پروژه ها رعایت می کند.

جلوتر بودن از رقبا

افزایش آگاهی از برند و شناخته شدن در بین کاربران راهی برای ارائه تصویری مناسب از کسب و کار شما است و باعث می‌شود یک قدم جلوتر از رقبایتان باشید. تمام اعضای تیم ما با دانش و تخصص خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ، بهترین راهکارها را ارائه می‌دهد.

پنل مدیریتی اختصاصی

پنل مدیریتی از قسمت های بسیار مهم یک وب سایت بوده که به وسیله آن می توانید مدیریت تمامی قسمت های وب سایت خود را انجام دهید. تیم مشهد سئو با طراحی یه پنل مدیریتی بسیار زیبا، این امر را به کاری لذت بخش و آسان برای شما تبدیل نموده است.

شعبه فروشگاه شما با طراحی اپلیکیشن

آیا می‌توانید همیشه در دسترس باشید و 24 ساعته درب فروشگاه خود را به روی مشتریانتان باز کنید؟

پاسخ شما منفی است! اگر شما هم کسب و کاری دارید که برای راه اندازی و طراحی سایت مختص به خودتون اقدام کردید ولی حالا بعد از جذب و جلب اعتماد مشتری به بستر جدیدی برای ارتباط و تعامل مستقیم با کاربرانتون نیاز دارید، تیم حرفه ایی توسعه اپلیکیشن مشهد سئو اینجاست  تا شما رو در این مسیر همراهی کنه.

مشتریان شما از طریق نصب اپلیکیشن بر روی گوشی خود، می توانند بدون واسطه و در هر ساعت از شبانه روز با کالاهای شما و فروشگاهتان ارتباط بگیرند و در صورت نیاز ثبت سفارش کنند.

مشهد سئو به شما کمک می‌کند تا با طراحی اپلیکیشن اندروید فروشگاهی ، شعبه ای از کسب و کارتان را در دستان مشتریانتان فعال کنید.

مزایای داشتن و طراحی سایت فروشگاهی

شناخته شدن برند فروشگاه شما

شما با طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کارتان وارد پروسه برند سازی میشوید. بعد از طراحی فروشگاه اینترنتی خود میتوانید به راحتی و با سئو سایت و فروشگاه آنلاین خود و تبلیغات فراگیر در فضای وب و سوشیال مدیاها ، به برند سازی کسب و کارتان کمک کنید.

فروش 24 ساعته و بی وقفه

با طراحی و ساخت یک فروشگاه اینترنتی خوب و کاربر پسند شما دیگر به حضور فیزیکی خود نخواهید داشت و شعبه اینترنتی فروشگاه شما به صورت 24 ساعته و شبانه روز و بدون وقفه به فروش محصولات شما خواهد پرداخت.

کاهش هزینه های جانبی

معمولاً فروشگاه های فیزیکی از بزرگ تا کوچک هزینه های جانبی بسیار زیادی را در طول سال متحمل میشوند. این هزینه ها شامل اجاره مکان فروشگاه ، هزینه مصرف آب و برق و ... ، هزینه استخدام نیروی فروشنده و خدماتی ، عوارضات شهری و ... و دیگر هزینه های جاری که در طول سال میبایست پرداخت کرد.

راه حل جلوگیری ازکاهش این هزینه ها طراحی سایت فروشگاهی است. شما با داشتن یک سایت فروشگاهی دیگر نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت جانبی نخواهید داشت و در بدترین حالت هزینه هایتان 50 درصد کاهش خواهد داشت.

فروش بی واسطه

یکی از مزیت های خوب داشتن فروشگاه آنلاین فروش بدون واسطه است که امکان این را به شما میدهد که محصولات خود را بدون نیاز به واسطه ها به دست مشتری برسانید. این امکان به شما اجازه ورود به رقابت قیمتی و افزایش فروش شما خواهد داد.

امکان ورود به بازار های دیگر

طراحی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای به همراه سئو عالی به شما افزایش اعتبار و فروش خواهد داد. بنابراین درب های دیگری به روی شما در ورود به بازار های دیگر محصولات باز خواهد کرد.

همچنین با طراحی فروشگاه اینترنتی چند زیانه شما میتوانید به ورود به بازارهای دیگر کشور چشم داشته باشید و محصولاتتان را با صادرات آنها جهانی کنید.

امکان فروش به تمام شهرها بدون نیاز به داشتن شعبه فیزیکی در آنها

فروشگاه اینترنتی یک شعبه آنلاین از فروشگاه شما است که بدون محدویت زمانی و مکانی میتواند بیش از آنچه شما انتظارش را دارید شما را شگفت زده کند. در حال حاضر مشتریان شما محدود به شهر یا استان خودتان است اما با راه اندازی فروشگاه آنلاین فروش شما محدود به شهر یا مکان خاصی نخواهد بود و مردم سراسر ایران به راحتی میتوانند محصولات شما راخریداری نمایند.

مزایای داشتن و طراحی فروشگاه اینترنتی

آیا نیاز به مشاوره رایگان دارید؟

برای اطلاع قیمت طراحی سایت فروشگاهی با ما تماس بگیرید؛ منتظر صدای گرمتان هستیم...