قیمت طراحی سایت املاکی مشهد

طراحی سایت املاک

در حال حاضر طراحی سایت املاک برای این است که وقتی مهلت اتمام اجاره خانه مردم نزدیک می ‌شود، استرس یافتن خانه‌ ای مناسب وجود کلیه افراد خانواده را در بر می‌ گیرد. حتما شما هم تجربه اجاره نشینی را داشته و یا از مشکلات آن با خبر هستید، یا حتی اگر قصد خرید یک ملک را هم داشته باشید باز هم با چنین مشکلاتی مواجه میشوید که چگونه یک ملک مناسب برای خود پیدا کنید.

کسی که قصد اجاره ملک یا فروش ملک خود را دارد همیشه یک قدم از خریدار جلوتر است، چرا که او به دنبال فروش ملک خود در کوتاه ‌ترین زمان ممکن است. بنابراین استفاده از فضای مجازی و یا گوگل به عنوان یک ابزار که بتوان آگهی فروش ملک را در آن درج کرد بهترین گزینه است.

اگر کسب و کار شما مشاور املاک است و دارای یک دفتر مشاور املاک هستید، به راحتی می‌توانید با ساخت یک طراحی سایت املاک در مشهد و توسعه آن، در سطح شهری که دارید به قدری گسترش دهید که روزانه افراد  زیادی به شما مراجعه کنند.

همین حالا سایت املاک خود را بسازید!

برای ارتباط با مشاوران و کارشناسان با ما در ارتباط باشید.
مشهد، خیابان سناباد، بین سناباد 52 و 54، پلاک 666، طبقه دو
09399526872

مزایای استفاده از ساخت سایت املاک

  • نمایش دادن جزئیات دقیق ملک بر روی نقشه
  • جستجوی ملک ها بر اساس کاربری برای فروش، رهن، اجاره یا هر چیز دیگری
  • استفاده از قابلیت فروش ویژه برای نمایش یک املاک در تمامی صفحات و بولد کردن آن که باعث درآمدزایی از سایت املاک خواهد شد.
  • جستجوی پیشرفته ملک بر اساس قیمت، متراژ و نوع کاربری ملک
  • امکان گزاشتن تصاویر مختلف از ملک
  • با عضویت کاربران برای جهت درج آگهی در سایت
  • امکان مشاهده ملک بر روی نقشه
  • افزودن ملک به علاقه مندی و مقایسه
طراحی سایت املاکی

" امکانات طراحی سایت املاک مشهد "

با داشتن یک سایت در زمینه املاک می توانید امکانات و قابلیت های زیر را یک جا داشته باشید.

قیمت طراحی سایت املاکی مشهد

مقایسه منازل با یک دیگر

طراحی سایت املاک این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ، خانه های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و بعد از آن تصمیم خود را نهایی کنید.

سایت برای مشاورین املاک در مشهد

اضافه کردن ملک جدید به آرشیو املاک

شما می توانید ملک خود را در سایت های مشاور املاک آگهی کنید و به آرشیو سایت املاک اضافه کنید تا مشتریان بتوانند آن را بررسی کنند.

بهترین سایت برای طراحی املاکی

نمایش خاص املاک اوکازیون

طراحی سایت املاک قابلیت دسته بندی ملک ها را در اختیارتان میگذارد. شما می توانید قسمتی را برای نمایش املاک اوکازیون اختصاص دهید.

قیمت سئو سایت مشهد

اتصال به درگاه های بانکی و پرداخت آنلاین

درگاه های پرداخت یکی از قسمت های مهم سایت املاک است. بدلیل امکان پرداخت آنلاین برای خرید و یا اجاره ملک را برای مشتریان فراهم می کند.

تعرفه سایت املاکی

گروه بندی املاک (رهن، اجاره،فروش)

یکی دیگر از مهم ترین قسمت های سایت دسته بندی املاک بر اساس خرید، رهن و یا اجاره است. در اینجا فرآیند خرید و یا اجاره برای مشتریان راحت تر می شود.

سایت معتبر برای طراحی سایت در مشهد

بخش فروش ویژه املاک

برای این که کاربران سایت های املاک، کاربر عام باشند و همه بتوانند از این سایت استفاده لازم را بهره ببرند، باید دسترسی و استفاده آسان برای کاربران داشته باشد.

سوالاتی درباره طراحی سایت املاک مشهد

طراحی سایت املاک چقدر زمان میبرد؟!

مدت زمان انجام یک پروژه طراحی سایت املاک مشهد، انجام پروژه‌ های استاندارد طراحی سایت سفارشی معمولاً حدود 1 تا 2 ماه زمان می‌برد.

قیمت طراحی سایت املاک در مشهد سئو چقدر است؟

قیمت طراحی سایت املاک در مشهد بستگی به سفارش شما دارد که سایت اختصاصی میخواهید یا وردپرس که هر دوی آن را تیم متخصص مشهد سئو انجام میدهند.

مشاوره املاکی سایت

آیا نیاز به مشاوره رایگان دارید؟

شما هر نیاز و ایده ای داشته باشید، ما آن را برای شما در بستر اینترنت پیاده‌ سازی می کنیم. کافی است فرم درخواست طراحی سایت املاک را تکمیل کنید.