شرکت مشهد سئو، طراحی اختصاصی

طراحی سایت گردشگری

سایت های گردشگری با گسترش استفاده افراد از خدمات آنلاین، فرصت مناسبی برای کسب و کار های مختلف فراهم آمد تا با ساخت سایت اختصاصی، خدمات و محصولات خود را معرفی کنند و در نهایت به درآمد بیشتری دست پیدا کنند. تیم مشهد سئو با ارائه خدمات متنوع در زمینه طراحی وبسایت گردشگری شما را در توسعه کسب و کارتان یاری می‌کند.

تیم فعال مشهد سئو برای طی کردن این مسیر همراه شما هستند تا به بهترین نحو شاهد عملکرد کسب و کار خود باشید.

مجموعه مشهد سئو با کامل ترین پکیج خدمات سایت در خدمت شماست و تیم پشتیبانی ما در هر روز هفته و 24 ساعت از شبانه روز در خدمت گزاری به شما حاضر است.

طراحی سایت گردشگری حرفه ای مشهد

یک سایت بی‌نقص برای طراحی وبسایت گردشگری مشهد

هر امکانی که برای طراحی سایت گردشگری  بی‌نظیرتان لازم خواهید داشت.

طراحی سایت گردشگری

تیم طراحی سایت مشهد سئو با در اختیار داشتن طراحان و متخصصان رابط کاربری یا اصطلاحا UI بسیار مجرب و توسعه دهندگان حرفه ای و متعهد، سفارش های طراحی سایت را مطابق با سلیقه شما مشتریان عزیز انجام می دهد.

پشتیبانی 24 ساعته

تیم پشتیبانی مشهد سئو از لحظه شروع همکاری تا جلب رضایت کامل شما همواره در کنار شما خواهد بود. پشتیبانی آنلاین در 24 ساعت شبانه روز، هفت روز هفته آماده پشتیبانی و پاسخ به سوالات شما می باشد. همچنین مشاوره و پشتیبانی تلفنی در تمام ساعات اداری هفته برقرار است.

سئو سایت گردشگری

نیاز به دانش فنی برای توسعه سایت، سرعت پایین و ضعف در کدنویسی از دلایل اشکال سایت های وردپرسی به شمار می آید. کارشناسان مشهد سئو با بررسی کدنویسی وب سایت تغییرات لازم را برای عملکرد بهتر سایت شما انجام می دهند.

سرعت و امنیت بالا

سرعت بالای یک سایت از مهم ترین عوامل افزایش کاربر و رشد آن سایت به شمار می رود. همچنین امنیت بالا نیز به بقای سایت و اعتماد کاربران کمک کرده و از نفوذ افراد بیگانه جلوگیری می کند. تیم طراحی سایت مشهد سئو این عوامل مهم را به بهترین شکل در پروژه ها رعایت می کند.

جلوتر بودن از رقبا

افزایش آگاهی از برند و شناخته شدن در بین کاربران راهی برای ارائه تصویری مناسب از کسب و کار شما است و باعث می‌شود یک قدم جلوتر از رقبایتان باشید. تمام اعضای تیم ما با دانش و تخصص خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ، بهترین راهکارها را ارائه می‌دهد.

پنل مدیریتی اختصاصی

پنل مدیریتی از قسمت های بسیار مهم یک سایت بوده که به وسیله آن می توانید مدیریت تمامی قسمت های سایت خود را انجام دهید. تیم مشهد سئو با طراحی یه پنل مدیریتی بسیار زیبا، این امر را به کاری لذت بخش و آسان برای شما تبدیل نموده است.

طراحی سایت حرفه ای مشهد

مزایای طراحی سایت گردشگری مشهد

طراحی سایت های گردشگری معمولا به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

  1. دسته ای که شامل بلیط و خدمات مربوط به خرید، فروش و استرداد آن می شود.
  2. دسته ای که صرفا به فروش تورهای گردشگری می پردازد.

طراحی سایت دسته اول مشابه سایت علی بابا است؛ طراحی سایت برای تورهای گردشگری ساده تر است و فقط دارای قسمت فروش تور و رزرو هتل یا اقامتگاه می شود. هر یک از این دسته زیرمجموعه‌ ای از طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت خدماتی  قرار می گیرند. مشهد سئو در طراحی سایت گردشگری، علاوه بر اعمال قابلیت های اصلی یک سایت گردشگری مانند علی بابا، چند ویژگی تکمیلی را نیز لحاظ کرده است.

برای اطلاع از قیمت طراحی سایت گردشگری و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

انواع طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت گردشگری انواع مختلفی دارد. در واقع خدمات گردشگری خود نیز نوعی محصول هستند که می‌توانند به فروش برسند.

طراحی سایت آژانس هواپیمایی

طراحی سایت آژانس هواپیمایی در حال حاضر با توجه با ورود اینترنت به تمامی کسب و کارها سرعت کار بسیار زیاد شده بخشده است، و وجود یک وب سایت برای هر کسب و کاری به خصوص آژانس های هواپیمایی تبدیل به امری ضروری شده است. آژانس ها برای آسان شدن کار و افزایش درآمد نیاز به یک سایت حرفه ای دارند.

مشهد سئو هم در همین راستا به شما مدیر آژانس هواپیمایی محترم کمک می کند تا با کمترین هزینه طراحی سایت آژانس هواپیمایی، بتوانید سایت اختصاصی یا وردپرسی خود را برای ارائه خدمات تورهای گردشگری و رزرو و فروش بلیط داشته باشید.

طراحی سایت آژانس هواپیمایی مشهد
طراحی سایت تور گردشگری در مشهد

طراحی سایت تورهای گردشگری

ساخت طراحی سایت گردشگری برای فعالان این حوزه بسیار حائز اهمیت است. در حیطه گردشگری و توریستی، آژانس مسافرتی، تورهای داخلی و خارجی و … کاربران به دنبال اطلاعات اماکن تفریحی و گردشگری و ضمنا قیمت تورهای مسافرتی و بوم گردی هستند. بیشتر شرکت‌های گردشگری و مسافرتی با ساخت سایت گردشگری درصدد ارائه تورهای مسافرتی و گردشگری ۱روزه هستند. طراحی سایت گردشگری در این حین باید دربردارنده امکانات و قابلیت‌هایی برای کاربران باشد که این موارد در قالب سایت گردشگری پیش بینی شده است. طبق آمار امروزه تعداد افرادی که سفر می‌کنند مدام در حال افزایش است، فراموش نکنید که اگر در دنیای اینترنت حضور نداشته باشید، به زودی از صحنۀ کسب و کار و رقابت محو خواهید شد.

طراحی سایت هتل

در طراحی سایت هتل باید حداقل موارد زیر به سادگی در دسترس بازدید کننده قرار بگیرد.

  • امکان رزرو اتاق بصورت آنلاین
  • گزاشتن بخش گالری و اسلاید تصاویر از تمامی بخش های هتل
  • معرفی اماکن گردشگری
  • نمایش آدرس و مشخصات هتل روی نقشه گوگل مپ
  • لیست قیمت واحدهای اقامتی
  • ارائه اطلاعات تماس تلفنی و امکان چت آنلاین
  • طرح های تخفیفی و تشویقی تورها
طراحی سایت هتل
طراحی سایت گردشگری سلامت در مشهد

طراحی سایت گردشگری سلامت

در گردشگری سلامت یا توریسم درمانی، بیماران تلاش می کنند تا در خارج از کشور، درمان مناسب خود را پیدا کنند. به عبارت دیگر گردشگری پزشکی را می توان به عنوان فرآیند سفر به خارج از کشور محل اقامت، به منظور دریافت مراقبت های پزشکی تعریف کرد.

علاوه بر این که افراد برای درمان بیماری خود از کشورهای فاقد امکانات مناسب پزشکی به کشورهای توسعه یافته تر سفر می کنند. ما بیمارانی را دیده ایم که برای دسترسی به خدمات درمانی با قیمت مناسب از کشورهای ثروتمندتر به کشورهای کمتر توسعه یافته سفر می کنند. کم هزینه بودن اقدامات پزشکی و محل اقامت و همینطور دسترسی به پروازهای ارزان از جمله عواملی است که آنها را به انتخاب این سفر مصمم تر می کند.

پر اهمیت ترین کارکرد های طراحی سایت گردشگری

جای شما در سایت های آژانس های گردشگری و توریستی داخلی و خارجی خالی است!

01

طراحی وبلاگ گردشگری

02

طراحی فیلتر تورهای مسافرتی

03

سفرهای گردشگری با تجربیات جدید

04

تور گردشگری هر ماه سفر

.

05

کشف دنیای اطراف

06

پرسش و پاسخ با مسافران

07

طراحی نقشه شماتیک نقاط سفر

.

08

طراحی صفحه رویداد سفر

09

طراحی صفحه انواع گرایشات سفر

سوالاتی درباره طراحی سایت گردشگری از مشهد سئو؟

1. طراحی سایت چطور می تواند به برندسازی آژانس گردشگری کمک کند؟

عرصه گردشگری در گوگل، عرصه پر سرچی است و هنگامی که سایت شما، پاسخ برگزیده موتورهای جستجو، یعنی در کلیدواژه های مرتبط این حوزه دارای رتبه باشد، روزانه مورد بازدید عده زیادی از افراد قرار خواهید گرفت. بی تردید کسب چنین جایگاهی به شناخته شدن برندتان کمک بزرگی به شما خواهد کرد اما توجه داشته باشید که حوزه گردشگری، از جمله حوزه‌های خونین سئو است و برندهای نام آشنای بسیار قدرتمند، مانند سفرمارکت، الی‌گشت و علی‌بابا، از رقبای بزرگ شما هستند که رقابت با این ‌سایت‌ها نیاز به صرف هزینه و زمان قابل توجهی خواهد داشت.

2. مهم‌ترین بخش‌ها در طراحی سایت گردشگری کدامند؟

اغلب کاربران ‌سایت‌های گردشگری، برای برنامه‌ ریزی به یک مسافرت تفریحی یا زیارتی به این سایت‌ها مراجعه می‌کنند. از ویژگی‌های یک تور مسافرتی خوب این است که متناسب با بودجه افراد، بهترین مکان با بهترین امکانات را در اختیار آن‌ها میگذارد. لذا بخش معرفی مقاصد گردشگری و فیلترهای انتخاب مقصد بر اساس بودجه، می‌تواند از مهم‌ ترین بخش‌ های طراحی ‌سایت گردشگری شما باشد.

3. چگونه از کیفیت و عملکرد سایت گردشگری، اطمینان پیدا کنم؟

تیم مشهد سئو یکی از شرکت‌ های بزرگ در زمینه طراحی سایت در خراسان رضوی می‌باشد. این شرکت کیفیت و عملکرد سایت های خود را  ضمانت خواهد کرد. مشهد سئو یکسال پشتیبانی رایگان در تمامی طراحی‌های سایت خود دارد.

آیا نیاز به مشاوره رایگان دارید؟

شما عزیزان می توانید جهت مشاوره و سفارش طراحی سایت می توانید از فرم زیر استفاده نمایید.