برند شخصی خودتان را معرفی کنید!

طراحی سایت برند شخصی

ما برند پفک چی توز را با “با طعم خوش لحظه ها” و سیمکارت همراه اول را با “هیچ کس تنها نیست” به یاد می آوریم. این شعارها تنها در تعداد انگشت شماری از کلمات، داستانی را بیان کرده اند و بر نحوه ادراک مردم از سازمان های پشت سر خود، تاثیر گذاشته اند. آنها قدرت و پتانسیل برند سازی محصول خود را نشان می دهند. اما برند سازی فقط اختصاص به شرکت ها نیست. هر فرد حرفه ای را که در دنیای امروز دارد باید برند شخصی خود را بسازد و در اینترنت جهانی محصول خود را معرفی کند. برای ساخت وبسایت برند شخصی خود میتوانید با تیم حرفه ای مشهد سئو در ارتباط باشید.

برند شحصی

چگونه یک برند شخصی بسازیم؟

برندسازی شخصی (personal branding) از خیلی جهت شبیه ساخت یک برند تجاری است. همان طور که  میدانید برند یک شرکت به معرفی هویت و ارزش های آن به مشتریان و متمایز شدن از رقبا کمک می کند، ساخت برند شخصی نیز همین کار را برای اشخاص انجام می دهد و به ایجاد هویت منحصر به فرد و ارائه ارزش های ویژه به کارفرمایان و مشتریان احتمالی کمک می کند.

برند سازی شخصی در اصل داستان خاص شماست. این داستان می تواند نقش زیادی در ایجاد یا تقویت حرفه شما داشته باشد. برند شخصی باید نقاط قوت شما را نشان دهد، شهرت و اعتماد ایجاد کند و ویژگی های منحصر به فردی را که برای حرفه خود به ارمغان می آورید، نشان دهد. برای ساخت برند شخصی اقداماتی را باید انجام دهید و نکات اصولی را رعایت کنید.

" آشنایی با نمونه های برجسته پرسنال برندینگ "

01
56

وکیل و حقوقدان

دکتر امیر ناصر کاتوزیان پرسنال برندینگ وکلا و حقوقدانان، در سال ۱۳۱۰ در تهران متولد شد. ایشان استاد ممتاز دانشکده حقوق دانشگاه تهران و وکیل پایه‌ یک دادگستری بود. از دکتر کاتوزیان با لقب پدر علم حقوق ایران یاد میکنند. دکتر کاتوزیان، محصل اندیشه‌ها و تحقیقات خویش را در قالب مقالات و کتاب‌های متعدد خود را منتشر نموده است که بسیاری از آن‌ها در زمره منابع اصلی حقوقی به شمار می‌رود. دکتر کاتوزیان در سال 1383 چشم از جهان فرو بست.

02
55

طراح لباس و مد

سومبات هاکوپیان مؤسس شرکت پوشاک هاکوپیان در سال ۱۳۴۹‌ کارگاه کوچکی را در تهران تأسیس کرد. در ابتدای دهه هشتاد شمسی و با راه ‌اندازی خطوط تولیدی هاکوپیان، هنر خیاطی با صنعت در هم آمیخت. هاکوپیان امروزه با ایجاد چندین فروشگاه زنجیره‌ای، توسعه قسمت های طراحی، ایجاد یک کارخانه تولید کت و شلوار و یک کارخانه تولید پیراهن و همچنین همکاری با دانشگاه‌ های معتبر، به ‌عنوان یک برند حرفه ای در پوشاک آقایان است.

03
60

سیاسی و سیاستمداران

ماهاتما گاندی متولد سال ۱۸۶۹ میلادی، برند شخصی سیاسی و رهبر معنوی مردم هندوستان بود که آن‌ها را در راه آزادی از استعمار بریتانیا رهبری میکرد. تنها چیزی که او را به‌ عنوان یک اندیشمند و مبارز اجتماعی و سیاسی یاد می‌کند، اندیشه‌ها، تفکرات و راهبردهای عملی او درباره پرهیز از خشونت است. فلسفه پرهیز از خشونت گاندی تا به امروز بر روی بسیاری از جنبش‌ های مقاومت بدون خشونت در جهان تأثیر گذاشته است.

04
556

پزشکی و پزشکان

پروفسور مجید سمیعی در سال 1316 در تهران متولد شد. او پس از تحصیلات متوسطه عازم آلمان گردید و در رشته پزشکی به ادامه تحصیل مشغول گردید. دکتر سمیعی کار علمی را با سمت معاونت بیمارستان جراحی مغز و اعصاب آغاز کرد. او در سال 1351 به درجه پروفسوری جراحی مغز و اعصاب نائل شد. وی با ابداع روش نوین در جراحی مغز و همچنین تألیفات و مقالات متعدد، یکی از برندهای پزشکی مطرح در جامعه پزشکی است.

05
584

ورزشی و ورزشکاران

علی دایی متولد ۱۳۴۸ در اردبیل، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است و به علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران، سابقه حضور در لیگ‌های قطر، امارات و آلمان را هم در کارنامه دارد. سابقه درخشان دایی در تیم ملی که منجر به ثبت رکورد بیشترین گل ملی شده است و مربی‌ گری در تیم‌ های مطرح از یک ‌سو و فعالیت‌ های اجتماعی از سوی دیگر، منجر به تحکیم رابطه او با هواداران و ارتقای برند شخصی ورزشی وی شده است.

06
852

هنری و هنرمندان

محمود فرشچیان، در سال 1308 شمسی خورشیدی در اصفهان چشم به جهان گشود. استاد فرشچیان در حیطه نقاشی ایرانی، به وجود آورنده سبک و مکتب خاصی است که در عین توجه به اصالت و مبانی سنتی این هنر، با ساخت شیوه‌ های نو، قابلیت و کارایی نقاشی ایرانی را چند برابر کرده است. آثار استاد فرشچیان بار ها نمایشگاه فردی و جمعی در ایران و سایر کشورها به نمایش گذاشته ‌شده و با استقبال زیادی روبرو شده است.

" نمونه پرسنال برندینگ کسب و کار ها "

" اهمیت برندسازی در کسب‌ و‌ کار شما "

1. یکپارچگی

فرآیند برند سازی، نام لوگو، فعالیت شما در فضای آنلاین مجازی، محصول یا خدمات و جذابیت‌ های کسب‌ وکار شما را برای اقشار مختلف مردم نمایش میدهد. به صورت مستمر روی ابزارهای بازاریابی مارکتینگ تمرکز کنید و سعی کنید محتواها را در همه کانال ها به شکل یکسانی توزیع کنید. این یکپارچگی باعث شفافیت بیشتری برای مشتریان و شرکای تجاری ایجاد میکند که قطعاً اعتماد ساز است.

2. دارایی

برند یک دارایی مهم و با ارزش است. آنچه در فرآیند برندینگ به مردم ارائه می کنید، قسمت بزرگی از کسب و کار شماست. ارزش یک برند به اندازه درآمد و فروش است. خیلی چیزها مانند امور مالی، سطح خلاقیت و زمان ممکن است در معرض خطر قرار بگیرند. نام تجاری یک برند تفاوت‌ های عینی بین سطح درآمد، میزان فروش و میزان بدهی و حتی انحلال مجموعه ایجاد می کند.

3. فروش

برند سازی باعث ایجاد فروش و درآمد زیاد برای کسب و کار شما خواهد بود. شما بر اساس شیوه عملکرد واستراتژی های بازاریابی و برندینگ کسب درآمد خواهید کرد. برندینگ باعث میشود که مشتریان وسوسه شوند که شما را آزمایش کنند و نتایجی که به دست می‌آورند تعیین می کند که آیا میتوانید فروش بیشتری داشته باشید یا خیر.

4. راستگویی و رستگاری

برندسازی یک بیانیه و دارایی مهم است. شما به واسطه برند سازی اعلام میکنید که به وعده‌ ها و ادعاهای مجموعه خود عمل می‌کنید. برای هر چیزی که کسب‌ و کار برای آن ایجاد کرده اید و هر هدفی که از تشکیل سازمان خود دارید، باید در سراسر برند شما نیز توزیع و دیده شود. در غیر این صورت پیوند بین عناصر شرکت قطع می شود و مشتریان مبهوت میمانند و از کسب ‌وکار شما دور می شوند. کارهایی را که نمی توانید به آنها عمل کنید، در برنامه‌ ریزی ‌های محتوایی و بازاریابی خود بیان نکنید.

5. ادراک

برندسازی به شرکت‌ها این فرصت را میدهد تا به مشتریان نشان دهند کسب‌ و کار را همان‌ طور که واقعا هست ببینند. این فرصت باعث شفافیت، حس اعتماد و همراهی در مخاطبان خواهد داشت. برند سازی یک محصول باعث باز شدن فضا های بسته پیرامون برند شما خواهد شد به طوری که مخاطبین و مشتریان شما دسترسی بهتری به اطلاعات داشته باشند و بتوانند در مورد شما قضاوت کنند.

6. اولویت‌سازی

مردم بیشتر به شرکت هایی میروند که یک هویت شناخته شده یک برند وابسته هستند تا شرکت هایی که چنین هویتی ندارند. هویت برندها، پیوند و ارتباطی پر از خاطرات و لحظات به یاد ماندنی ایجاد می کنند و مشتریان هرگز آن را فراموش نمی کنند. این المان‌ها می‌توانند منجر به ایجاد اولویت برای شما در ذهن مخاطبان شوند.

7. وفاداری

برای فرآیند برندینگ خوب وفا داری مشتری به برند است. مشتریان وفادار در مواقع خوب و بد به حمایت شما ادامه میدهند. آنها پیام مثبتی را به افرادی که می شناسند انتقال میدهند. با نفوذ آنها، مخاطبین جدیدی را به کسب‌ وکار شما معرفی می کنند.

8. ایجاد اعتماد

وقتی که مشتریان با کسب و کار شما آشنا می شوند، اعتماد آنها به شما هم آغاز می‌شود. برای ایجاد اعتماد، باید به مشتریان دلیلی بیاورید تا شما را با آن آزمایش کنند. برند سازی باید به درستی انجام شود زیرا اولین مشتریان و مخاطبان برای کسب ‌و کار شما تعیین کننده هستند. خدمات استثنایی به مشتریان، داشتن تجربه محصول و خدمات و ارتباطات مثبت در فضای آنلاین مجازی و شبکه‌ های اجتماعی باعث می‌ شود که مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شما روی بیاورند.

 

آیا نیاز به مشاوره رایگان دارید؟

برای اطلاع از قیمت طراحی سایت برند شخصی و سئو مشهد، با ما در ارتباط باشید.