طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

طراحی سایت ارز دیجیتال، ترید

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

درحال حاضر با تغییر روند پیشروی دنیا، ارز های سنتی دیگر جای خود را در حال واگذاری به ارزهای دیجیتال داده اند. از این رو طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال مشهد یک اقدام مهم از صرافی های بزرگ دنیا و داخلی است  تا اکثر افراد را برای سرمایه گذاری ارز های دیجیتال ترغیب کنند. تیم مشهد سئو با داشتن تجربه بالا و تخصص در برنامه نویسی و طراحی سایت ارز دیجیتال و ترید میتواند گام بزرگی برای شما باشد.

قبل از این که در خصوص طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال مشهد تصمیمی بگیرید ، بهتر است با مشاورین مشهد سئو در ارتباط باشید. برای اطلاع در مورد قیمت طراحی سایت صرافی ، روی دکمه زیر کلیک کنید و با ما تماس بگیرید.

" انواع ارز های دیجیتالی "

ارز های دیجیتال انواع بسیار گوناگونی دارند به طوری که تا اواخر سال 2021 چیزی بیشتر از 1000 ارز به ثبت رسیده است. در لیست زیر معروف ترین ارز های دیجیتالی را برای شما آورده ایم:

01

بیت کوین

02

لایت کوین

03

ریپل

04

پولکادوت

05

باینس کوین

06

اتریوم

07

دوج کوین

08

کاردانو

09

تتر

ارز دیجیتال یا رمز ارز چیست؟

موردی که قبل از طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال قابل اهمیت است، آموزش ترید و ارز های دیجیتال و نحوه درآمد زایی از طریق آن ها است. ارز های سنتی یا همان اسکناس ها و اعداد داخلی کارت بانکی معایب زیادی داشتند. از نظر محدودیت های جغرافیایی و فیزیکی بین آن ها. برای همین علم روز دنیا بشر را به سمت بوجود آوردن ارز هایی به صورت دیجیتال برد تا بتواند این محدودیت ها را کنار بگذارد. رمز ارز ها یا cryptocurrency به ارز های دیجیتالی می گویند که برای تراکنش های مالی از رمز نگاری های پیچیده استفاده شده است. در واقع یعنی ما پول یا ارزی که حالت فیزیکی ندارد و محدودیت جغرافیایی ندارد، مقرون به صرفه و بهتر اند.

طراحی سایت برای ترید در مشهد

یک سایت بی نقص برای طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

طراحی سایت حرفه ای ارز دیجیتال

کسب و کار خود را راه اندازی کنید و آن‌ را توسعه دهید. همه مراحل توسط تیم حرفه ای مشهد سئو انجام می‌شود و شما فقط کافیست بخواهید کسب و کار آنلاین خود را افتتاح کنید تا توسعه یابد و حرفه ای تر شود.

سئو و بهینه سازی سایت صرافی

متخصصین خدمات سئو در مشهد با پیاده سازی استانداردها، آنالیز سایت شما و سایت رقبا این امکان را برای شما فراهم می کنند تا رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید.

طراحی اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال

داشتن و طراحی اپلیکیشن برای رونق کسب و کار و افزایش مشتریان یک راه حل بسیار موثر است. ساخت اپلیکیشن برای تمام حوزه ها و استارتاپ هایی که قصد اجرا ایده خلاقانه خود را دارند.

دیجیتال مارکتینگ مشهد

شرکت ما با استفاده از دیجیتال مارکتینگ در جهت بالا بردن آگاهی از برند و ترویج خدمات و محصولات، همراه با یک استراتژی قوی منجر به رشد کسب و کارتان می‌شود.

انواع ماژول های صرافی ارز دیجیتال

موتورهای مچینگ

موتورهای مچینگ هسته اصلی و مهم صرافی های ارز دیجیتال هستند. این موتور ها یک سیستم الکترونیک است که سفارش های باز و خروجی ها و درخواست ها را جمع آوری می کند. سفارش های باز در یک کتاب سفارش جمع می شوند، جایی که خرید ها و فروش ها با یک قیمت بدست می آیند. بنابراین معامله در صورتی که درخواست ها و فروش ها برابر باشند، انجام می گیرد، در غیر این صورت کنسل میشود.

پلتفرم معامله

پلتفرم معامله، نرم افزاری است که به معامله کنندگان اجازه می دهد تا سفارش های خود را انجام دهند و به مدیریت اکانت های معامله خود بپردازند. این پلتفرم شامل اجزای مختلفی است که ضروری هستند و در حال  حاضر با هم ارتباطی ندارند. این اجزا شامل سمت سرور، موتور معامله و سمت کلاینت یا مشتری هستند. پلتفرم معاملات جزء حیاتی ترین برای صرافی ارز دیجیتال است زیرا سطح توسعه به استفاده پذیری آن پاسخ می دهد.

ماژول تجمیع نقدینگی

لیکوئیدیتی یا ماژول نقدینگی یک سنجش است برای سرعت تبدیل یک دارایی به دارایی دیگر، به طوری که تاثیر چشمگیری روی ثبات قیمت نداشته باشد. زمانی که صرافی ارز دیجیتال ساخته می شود، باید در اکانت نقدینگی گرفته شود. ماژول تجمع نقدینگی برای اضافه کردن ارائه کننده های بیرونی و الگوریتم های ساخت بازار داخلی طراحی شده اند. این ماژول یک ابزار ساده است که به شما کمک می کند بهترین نقدینگی ممکن را از تعداد بیشماری ارائه کننده دریافت کنید.

کیف پول

بیشترین سطح از امنیت به توسعه کیف پول و ارز دیجیتال بستگی دارد. کیف پول ارز دیجیتال، به ذخیره ارزهای دیجیتال می پردازد و سپرده ها و برداشت ها را ممکن می سازد. این کیف پول ها برای انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال انجام گیرند.

اتاق معامله گر

اتاق معامله گر نقطه اتصالی است که کاربر می تواند جریان نقدی خود را مشاهده کند. اتاق معامله شامل سیستم های پرداختی، گزارش های مالی و آنالیز داده ها است. به این اتاق به گونه ای فکر کنید که ابزار چندگانه عملکردی است که به مدیریت داده های مشتری به صورت یک جا کمک می کند. اتاق معامله یک بار ساخته می شود و از امکانات آن استفاده می شود. ولی در صورت نیاز در آینده به توسعه دوباره آن پرداخته می شود.

پنل ادمین یا داشبورد اختصاصی

پنل ادمین به مدیران صرافی ارز دیجیتال مشهد کمک می کند تا به تمام سیستم های پرداختی نظارت داشته باشد. این پیشخوان به خاطر اهمیتی که دارد و ابزار کار مدیریت سایت، از ماژول های AML / KYC استفاده می کند و گزارش دادن و ابزارهای آنالیزور مختلفی را به کار می گیرد تا بتواند همه جنبه های صرافی ارز دیجیتال، ترید را از لحاظ قانونی پوشش دهد.

معروف ترین سایت های صرافی ارز دیجیتال

01
01

طراحی سایت مشابه نوبیتکس

سایت صرافی نوبیتکس ، یکی از معروف ترین صرافی های آنلاین در ایران است. در این اینجا مخاطبان می توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی معاملات خود را انجام دهند و قیمت ارز های دیجیتالی مثل بیت کوین ، تتر ، اتریوم و … را مشاهده کنند. نوبیتکس پلتفرم‌های معاملاتی خود را به خوبی توسعه داده است.

02
02

طراحی سایت مشابه والکس

سایت صرافی والکس نیز یکی دیگر از سایت های صرافی است که توسط دانشجویان دانشگاه شریف برای معاملات و خرید و فروش ارز های دیجیتال راه اندازی شده است. صرافی ارز دیجیتال والکس معتبرترین و پیشرفته ترین پلتفرم معاملاتی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران است.

03
03

طراحی سایت مشابه رمزینکس

رمزینکس پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال است که توسط جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف توسعه یافته و هدف آن تسهیل معاملات رمز ارزها در ایران می‌باشد. میزان کارمزد معامله ها در سایت بسیار پایین می باشد. علاوه بر آن سایت رمزینکس دارای اپلیکیشن اندروید و api نیز هست.

مهم ترین ویژگی های ارز دیجیتال

طراحی کیف پول ارز دیجیتال

عدم نظارت نهاد یا سازمان دولتی یا خصوصی بر آن

دیجیتال ترید

ارسال به سراسر دنیا بدون هیچ هزینه و یا مشکلی

طراحی سایت صرافی مشهد

ذخیره ارز های دیجیتال به صورت غیر متمرکز

طراحی اپلیکیشن صرافی مشهد

قابلیت ذخیره در کیف پول اختصاصی و امن

سایت تریدر مشهد

غیر قابل برگشت معاملات ارز های دیجیتال

معاملات ارز جهانی

عدم نیاز به وارد کردن اطلاعات رمز ارز ها

سوالاتی درباره طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال مشهد

طراحی وب سایت صرافی چقدر زمان میبرد ؟!

مدت زمان انجام یک پروژه طراحی سایت صرافی مشهد، بستگی به ویژگی‌ها و گستردگی آن دارد. در هر حال، انجام پروژه‌های استاندارد طراحی وب سایت صرافی سفارشی معمولاً حدود 1 تا 2 ماه زمان می‌برد.

بعد از طراحی سایت ارز دیجیتال ، تا چه زمانی از پروژه من پشتیبانی خواهید کرد؟!

تیم مشهد سئو پس از کامل کردن طراحی وب سایت شما ، تا سه ماه تا شش ماه به صورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی به عمل خواهد آورد.

قیمت طراحی سایت صرافی در مشهد سئو به چه مواردی بستگی دارد؟

نوع صرافی ( او تی سی یا سی ای اکس) ، تعداد کوین ها یا توکن ها، تکنولوژی مورد نظر مشتری ، اختصاصی یا نیمه اختصاصی بودن قالب سایت، سرویس های مورد نیاز در تامین نیازمندی های مشتریان.

قیمت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال در مشهد