طراحی سایت شرکتی

سایت شرکتی یکی از پایه های اصلی معرفی برند شماست. ستون اساسی در دنیای آنلاین!

موقعیتی را در نظر بگیرید که شرکت شما فرصت انعقاد قرارداد با سازمان مهمی را پیدا کرده است. شما پلتفرم حرفه‌ای برای نشان‌دادن هویت سازمانی خود ندارید. چه اتفاقی خواهد افتاد؟ این فرصت بزرگ را از دست خواهید داد. پس نباید به‌سادگی از کنار طراحی سایت شرکتی رد شویم و به داشتن یک وب‌سایت عادی مثل هزاران سایت موجود در دنیای مجازی اکتفا کنیم.

سایت شرکتی یکی از مهم ‌ترین ابزارهایی است که هر شرکتی به آن نیاز دارد؛ زیرا سایت شما شعبه آنلاین کسب و کار شماست که به صورت 24 ساعت در اقصی نقاط ایران خدمت رسانی می‌کند؛ از طرفی به کمک یک سایت شرکتی می‌توانید در دنیای دیجیتال حضور پیدا کرده و با مشتریان جدید و قدیمی خود ارتباط برقرار کنید.

مجموعه مشهد سئوبه عنوان یک شرکت طراحی سایت معتبر با ارائه امکانات و خدمات متنوع همچون خدمات طراحی سایت به شما کمک می‌کند تا یک سایت شرکتی حرفه ای و کارآمد، مطابق با آخرین تغییرات روز داشته باشید و در ادامه با ارائه خدمات سئو گام به گام تا صدر نتایج گوگل همراه شماست.

طراحی سایت شرکتی

چرا به ساخت سایت شرکتی نیاز داریم؟

طراحی سایت شرکتی لازمه هر کسب و کاری برای معرفی برند و همچنین یکی از مهمترین المان ها ادامه مسیر بیزینس شماست، این پل ارتباطی بین شما و سایر رقیبان، همکاران و مشتریان شماست، پس نباید از آن غافل شد در این مجموعه با توجه به تمامی نیازی هایی که در یک وب سایت شرکتی وجود دارد میتوان شخصی سازی طراحی وب سایت شرکتی را با توجه به نیاز خاص شما طراحی کرد و توسعه داد. اگر قصد ساخت وبسایت شرکتی را دارید با ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان با کارشناسان مشهد سئو بهره مند شوید.

وب‌سایت خود را به‌عنوان بهترین نماینده فروش خود در نظر بگیرید. بله! نماینده فروش

نباید سایت شرکتی را مثل سایت فروشگاهی و تبلیغاتی در نظر بگیرید. سایت شرکتی روی محصولات برای فروش آنلاین تمرکز ندارد، بلکه روی تبلیغ شرکت، خدمات، ساختار سازمانی، رزومه شرکت و کارمندان سرمایه‌گذاری می‌کند. سایت شرکتی برای شما بستری فراهم می‌کند که از طریق آن به تقویت اعتبار و کسب اعتماد بیشتر بپردازید.

کاربرانی که وارد سایت شما می‌شوند، دنبال اطلاعات بیشتر در مورد شرکتتان هستند تا بتوانند تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند وارد سرمایه‌گذاری و انعقاد قرارداد با شما شوند یا نه. بنابراین در طراحی سایت شرکتی باید مدام دنبال ارائه اطلاعات در مورد شرکت به کاربر باشید.

یک سایت بی‌نقص برای برند شخصی شما

هر امکانی که برای طراحی سایت بی‌نظیرتان لازم خواهید داشت .

طراحی وبسایت

تیم مشهد سئو با در اختیار داشتن طراحان و متخصصان رابط کاربری یا اصطلاحا UI بسیار مجرب و توسعه دهندگان حرفه ای و متعهد، سفارش های طراحی وب سایت را مطابق با سلیقه شما مشتریان عزیز انجام می دهد.

پشتیبانی 24 ساعته

تیم پشتیبانی مشهد سئو از لحظه شروع همکاری تا جلب رضایت کامل شما همواره در کنار شما خواهد بود. پشتیبانی آنلاین در 24 ساعت شبانه روز، هفت روز هفته آماده پشتیبانی و پاسخ به سوالات شما می باشد. همچنین مشاوره و پشتیبانی تلفنی در تمام ساعات اداری هفته برقرار است.

سئو سایت وردپرسی

نیاز به دانش فنی برای توسعه سایت، سرعت پایین و ضعف در کدنویسی از دلایل اشکال سایت های وردپرسی به شمار می آید. کارشناسان مشهد سئو با بررسی کدنویسی وب سایت تغییرات لازم را برای عملکرد بهتر سایت شما انجام می دهند.

سرعت و امنیت بالا

سرعت بالای یک سایت از مهم ترین عوامل افزایش کاربر و رشد آن سایت به شمار می رود. همچنین امنیت بالا نیز به بقای سایت و اعتماد کاربران کمک کرده و از نفوذ افراد بیگانه جلوگیری می کند. تیم طراحی سایت مشهد سئو این عوامل مهم را به بهترین شکل در پروژه ها رعایت می کند.

جلوتر بودن از رقبا

افزایش آگاهی از برند و شناخته شدن در بین کاربران راهی برای ارائه تصویری مناسب از کسب و کار شما است و باعث می‌شود یک قدم جلوتر از رقبایتان باشید. تمام اعضای تیم ما با دانش و تخصص خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ، بهترین راهکارها را ارائه می‌دهد.

پنل مدیریتی اختصاصی

پنل مدیریتی از قسمت های بسیار مهم یک وب سایت بوده که به وسیله آن می توانید مدیریت تمامی قسمت های وب سایت خود را انجام دهید. تیم مشهد سئو با طراحی یه پنل مدیریتی بسیار زیبا، این امر را به کاری لذت بخش و آسان برای شما تبدیل نموده است.

چه کسب و کارهایی به طراحی سایت شرکتی نیاز دارند؟

به صورت کلی کسب و کار هایی که خدمتی را ارائه می دهند و یا شرکت هایی که روی فروش یک یا چند محصول خاص کار کرده و وارد کننده یا آن محصولات هستند برای بهتر دیده شدن نیاز به ساخت وبسایت شرکتی احتیاج دارند. ممکن است خیلی از شرکت ها، خدمات یا محصولاتی را که ارائه می دهند یا می فروشند را عموم مردم نشناسند و ندانند که دقیقا آن محصول یا خدمات چیست، در چنین شرایطی یک وب سایت شرکتی می تواند بسیار برای کسب و کار مفید باشد و مشتریان را برای شما پرزنت کند.

علاوه بر موارد فوق اگر شخص خدمات یا محصولی را بخواهد تهیه کند اولین کاری که می کند آن را در گوگل سرچ می کند تا به خواسته خود برسد. در اینجا اگر شما سایتتان را سئو هم کرده باشید یعنی وب سایت شرکتی تان برای موتور جستجویی همچون گوگل بهینه شده باشد، مشتریان می توانند خیلی سریع شما را پیدا کنند به شرطی که کلمه کلیدی درستی را انتخاب کرده باشید و لینک سایت شما در جایگاه های بالا قرار گرفته باشد.

در صورت نیاز شما به طراحی وب سایت حرفه ای شرکتی؛ قطعا گام بعدی شما طراحی اپلیکیشن شرکتی است. هر یک از این پلتفرم ها به صورت خاص و متناسب با کاربری شما طراحی خواهند شد و در نتیجه، از آپشن های خاصی برخوردار است.

استفاده از تلفن های هوشمند و اپلیکیشن های مختلف در آنها به قدری گسترش پیدا کرده که هر اگر شخصی در برقراری ارتباط از این اپلیکیشن ها استفاده نکند از خیلی از وقایع بی خبر میماند.

اپلیکیشن ها امروز به نحوی تغییر و توسعه پیدا میکنند که بتوانند بستر مناسبی در برقراری ارتباط فراهم کنند و داشتن یک اپلیکیشن شرکتی میتوانند در آسان کردن کار شما بسیار حیاتی و مهم باشد.

طراحی اپلیکیشن شرکتی قابلیت های متفاوتی دارد و با توجه به کاربرد و نیاز شما تیم توسعه و طراحی اپلیکیشن شرکت مشهد سئو خدمات متنوع و با کیفیتی را به شما ارائه میدهد.

سئو سایت شرکتی به فرایند بهینه سازی و سئو وب سایت یک شرکت یا مجموعه خصوصی گفته می شود که در طی آن، شرکت روی کلمات کلیدی مرتبط به بهترین نتایج در گوگل می رسد. در این صورت است که مجموعه روی کلمات کلیدی مدنظر ورودی مستقیم و مرتبط از گوگل جذب کرده و فروش خدمات و محصولات اتفاق می افتد.

سئو سایت جزو محبوب ترین روش های دیجیتال مارکتینگ در حال حاضر می باشد. سئو سایت شرکتی هم جزو بهترین گزینه ها برای این مجموعه‌ هاست؛ آنها می توانند با کلمات مربوط به خدماتشان در گوگل رتبه باشند و ورودی هدفمند جذب کنند.

وقتی صحبت از سئو کردن سایت هاست، اقدامات مختلفی باید با هم تلفیق شوند تا نهایتاً بتوانند سطح سئو سایت را به میزان استانداردی برسانند.

همه این خدمات در شرکت مشهد سئو، توسط یک تیم متخصص و باتجربه به سایت های شرکتی ارائه می شوند.

طراحی سایت شرکتی

مزایای داشتن سایت شرکتی

01

کسب و کار و برند شما در بستر اینترنت به خوبی معرفی می‌شود.

02

محصولات و خدمات خود را به خوبی معرفی کنید.

03

با داشتن یک وب سایت می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کنید.

نمونه کارهای ما

اهداف طراحی سایت شرکتی

معرفی برند

برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان

امکان به روز رسانی آسان محتوای سایت

طراحی سایت شرکتی
خدمات پس از فروش

معرفی آخرین رویدادها و اخبار شرکت

کاتالوگ آنلاین شرکت

برای کسب و کارتان سایت ندارید؟

فرصت را از دست ندهید؛ همین حالا با ما تماس بگیرید.