خدمات ما

اهمیت بهینه سازی محتوا در سئو سایت!

داشتن یک سایت اینترنتی به تنهایی نمی‌تواند باعث موفقیت شما در حوزه دیجیتال مارکتینگ شود. برای اینکه یک سایت موفق و فروش بیشتری داشته باشید باید سایت خود را بهینه کنید و روش های سئو (Search Engine Optimization) را بر روی آن انجام دهید تا بتوانید رتبه گوگل خود را افزایش دهید. با سئو سایت مشهد همراه باشید تا مسیر موفقیت را سریع تر طی کنید. به طور کلی کاربران و مشتریان وارد سایتی می شوند که در رتبه های بهتر قرار گرفته باشند. جایگاه اول گوگل در میان موتورهای جست وجو امکان افزایش مخاطب و مشتری را برای تمامی کسب و کارها و خدمات اینترنتی را فراهم کرده است.

بهبود سئوی سایت چندان آسان هم نمی باشد. رعایت یک سری اصول و قواعد مشخص و همچنین آشنایی با الگوریتم ها گوگل و سیاست های گوگل در رتبه دهی سایت ها، موارد مهمی هستند که در شرکت مشهد سئو رعایت و می تواند راهنمای خوبی برای بهبود جایگاه شما در کسب و کار اینترنتی باشد.

سئو سایت مشهد
سئو سایت مشهد

آیا محتوای سایتتان نیاز به بهینه سازی دارد؟

برای آنکه بتوانید با بازاریابی محتوایی به موفقیت واقعی دست پیدا کنید، خلق محتوای خوب به تنهایی کافی نیست. محتوا های متنی تا کمپین های بازاریابی که بر اساس محتوای ویدیویی تولید می شوند، باید بهینه باشند درست است که تولید محتوا مهم ترین بخش می باشد، اما شما باید مطمئن شوید که تولید محتوای شما در زمان درست به دست مخاطب می رسد و به راحتی می تواند به آن دسترسی داشته باشد.

فرآیند بهینه سازی محتوا  می تواند شامل کار های مختلفی مانند استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، تگ های متا و عنوان ها، لینک ها، عناوین اصلی، عناوین فرعی، سرعت سایت، کال تو اکشن (CTA)، اندازه تصاویر و بسیاری از عوامل دیگر باشد.

سرچ های اینترنتی قدرتمند ترین روشی هستند که مخاطب می تواند از طریق آن محتوای شما را پیدا کند با بهینه سازی سایت، بدون هزینه تبلیغات می توانید آن ها را به سمت سایت خود جذب کنید.

خدمات سئو سایت مشهد

لیست خدماتی که در جهت بهبود عملکرد سایت به شما ارائه می دهیم.

سئو داخلی سایت

متخصصین مشهد سئو، قادر هستند تمامی استانداردهای روز کدنویسی را که منجر به بهبود سئو سایت می شود را بررسی و تغییرات لازم را اعمال کنند. این عمل در افزایش رتبه سایت در گوگل تاثیر بسیار مثبتی خواهد داشت و سئو سایت را بهبود می بخشد.

سئو خارجی سایت

سئو خارجی برخلاف سئو داخلی، شامل فعالیت ها و بهینه سازی های بیرون وب سایت می شود. مهم‌ترین بخش سئو خارجی ساخت بک ‌لینک (Backlink) و لینک بیلدینگ (Link Building) لینک ‌سازی بین سایت‌های مختلف است.

سئوی سایت وردپرسی

نیاز به دانش فنی برای توسعه سایت، سرعت پایین و ضعف در کدنویسی از دلایل اشکال سایت های وردپرسی به شمار می آید. کارشناسان مشهد سئو با بررسی کدنویسی وب سایت تغییرات لازم را برای عملکرد بهتر سایت شما انجام می دهند.

سئو تکنیکال

وظیفه سئو تکنیکال یا فنی بهینه ‌سازی جنبه‌ های فنی وب‌ سایت برای بهبود رتبه در موتورهای جستجو می باشد. بهبود سرعت وب‌ سایت، ساده کردن ساختار وب ‌سایت برای (خزش یا کراولینگ (Crawling و قابل درک کردن آن برای موتورهای جستجو از بخش‌های اصلی و بسیار مهم سئو است.

خرید بازدید سایت

افزایش بازدید سایت یکی از مهم ترین مسائلی است که هر صاحب سایت یا وب مستری باید نسبت به آن توجه کافی داشته باشد. در حقیقت شما در رابطه با هر نوع کسب و کار آنلاین که در حال فعالیت باشید بسیار ضروری است که در پی افزایش ترافیک سایت و جذب کاربران فضای اینترنت به سمت خود باشید.

کاهش رتبه الکسا

رتبه الکسا در واقع تخمینی از میزان موفقیت و محبوبیت سایت در میان کاربران اینترنت به شمار می رود. کاهش رتبه الکسا همواره یکی از دغدغه های مدیران سایت ها به شمار رفته و یکی از عوامل موفقیت کسب و کار اینترنتی شما به حساب می آید.

اهمیت بالا بردن رتبه سایت در گوگل!

بالا بردن رتبه در گوگل و موتورهای جست و جو اهمیت زیادی دارد چون باعث افزایش ترافیک سایت می شود و البته نیاز به صبر و حوصله است تا با روش های درست و بهینه سازی بتوان جایگاه مناسبی را در گوگل و … بدست آورد. با توجه به آمارهای انجام شده 5 سایت اول در نتایج بیشتر از 60٪ ترافیک جستجو را به خود اختصاص می دهند.

کاربران به گوگل اعتماد دارند، زیرا نسبت به بقیه موتورهای جست و جو مردم آنچه را که می خواهند را می توانند پیدا کنند. وقتی وب سایت شما در صفحه اول گوگل قرار گیرد، پس وب سایت خوبی است چون گوگل به آن اعتماد کرده است. به طور کلی برای افزایش ترافیک سایت و بالا بردن رتبه در گوگل باید از تکنیک های اصولی استفاده کرد تا بتوان با تولید محتوای مناسب و بررسی رقبا به پیشرفت سایت خود کمک کرد.

مراحل انجام خدمات سئو

01
تحلیل و بررسی دقیق وب سایت

02
استراتژی سئو داخلی (بررسی کلمات کلیدی)

03
استراتژی سئو خارجی ( لینک سازی)

04
بررسی کامل سایت (سئو تکنیکال)

05
تولید محتوا برای وب سایت

06
ارائه گزارش ماهیانه

سوالات متداول

چرا به محتوای بهینه در سایت خود نیازمندیم؟

خیلی ساده می‌توان به این سوال پاسخ داد! در دنیای وب مشتری نمی تواند به صورت فیزیکی با کالا و خدمات ارتباط برقرار کند، بنابراین بهترین راه کار، تولید محتوا با کیفیت به همراه توضیحات کامل می تواند به کاربر (مشتری) در فرآیند تصمیم گیری کمک کند.

چرا کسب و کارهای اینترنتی به سئو نیاز دارند؟

سئو همراه با محتوای ارزشمند و مفید می تواند رتبه سایتتان را افزایش دهد و در صفحه اول سرچ گوگل قرار گیرد، این جایگاه می تواند به بازدید کننده به صورت ناخودآگاه کمک کند تا با دیدن سایت شما بر روی آن کلیک کند و وارد سایتتان شود و شانس بیشتری را برای مشتری شدن را نصیبتان خواهد کرد.

چقدر طول می کشد تا سایت در گوگل رتبه دریافت کند؟
برحسب سئویی که بر روی سایت خود انجام  می دهید، صفحات مهم 6 ماه الی 1 سال طول می کشند تا در صفحه اول گوگل قرار گیرند. شما باید در ابتدا به صورت دقیق مراحل سئو را بر روی سایتتان انجام دهید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.
چگونه محتوای سئو شده بنویسیم؟

ابتدا باید در مورد کلمات کلیدی مرتبط با سایتتان تحقیق کنید و بعد محتوا نویسی را شروع کنید. محتوا باید قابل فهم، درست و مرتب باشد.

آیا نیاز به مشاوره رایگان دارید؟

شما عزیزان می توانید جهت مشاوره سئو و بهینه سازی سایت از فرم زیر استفاده نمایید. مشهد سئو خدمات سئو ارزان را با کیفیت عالی و تضمین در اختیار شما قرار می دهد.