برند خود را در دنیای آنلاین مطرح کن!

چرا باید به ساخت سایت شخصی اقدام کرد؟ چه ویژگی هایی برای این کار در انتظار شماست؟ یک طراحی سایت شخصی به شما این امکان را می دهد که بتوانید هر آنچه در ذهن خود دارید را به اطرافیان خود ارائه دهید.

با ساده‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن، یک سایت شخصی برای برند خودتان راه‌ اندازی کنید و افکار، ایده‌ها و دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. ما تمام آنچه برای موفقیت برند شخصی شما لازم است را در اختیارتان می‌گذاریم و رتبه یک گوگل را در کمتر از یک هفته از آن خود کنید.

شما می توانید در سایت خودتان به راحتی هر نوع عکس و ویدیو از برند شخصی خودتان، هر نوع نظریه و ایده پردازی های نوین، هرگونه دل نوشته ها و همه همه را در وب سایت خود منتشر کنید و منتظر دیده شدن آن باشید.

شرکت مشهد سئو همراه شماست.

طراحی سایت مشهد

یک سایت بی‌نقص برای برند شخصی شما

هر امکانی که برای طراحی سایت شخصی بی‌نظیرتان لازم خواهید داشت!

ثبت دامنۀ اختصاصی

دوست دارید آدرس سایت شخصی شما چه باشد؟ شما می‌توانید خیلی سریع دامنه مورد نظرتان را ثبت کنید یا دامنه‌ قبلی خود را به سایت متصل نمایید.

کسب رتبه در گوگل

سایت شخصی شما تمام استانداردهای لازم برای کسب رتبه‌های بالای گوگل را دارد و به اصطلاح، کاملاً برای سئو آماده است.

ویرایش سادۀ قالب

بعد از ساخت سایت شخصی، می‌توانید محتوای قالب خود را ویرایش دهید و آن راتبدیل به یک سایت منحصر بفرد برای خودتان کنید.

رزومۀ دیجیتالی

با ساخت وب سایت شخصی، به راحتی می‌توانید یک رزومۀ آنلاین از فعالیت‌های خود بسازید و یک معرفی کامل از حرفه خود داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی

آثار هنری تولید می‌کنید؟ یک کتاب نوشته‌اید؟ قصد دارید فایل‌های ویدئویی خود را بفروشید؟ فروختن آنلاین هر چیزی مثل آب خوردن است.

گالری تصاویر

یک عکاس حرفه‌ای هستید؟ می‌خواهید نمونه‌کارهای خود را به نمایش بگذارید؟ شما می‌توانید گالری‌های تصاویر مختلفی را ایجاد کنید.

نوشتن

شما به راحتی می‌توانید نوشته‌های خود را به صورت کاملاً حرفه‌ای و مرتب بر روی وبسایت منتشر کنید و افکار خود را به اشتراک بگذارید.

قالب‌های جذاب

از بین قالب‌های شخصی، یکی را انتخاب کنید. نگران نباشید! تغییر قالب در آینده، با یک کلیک (و کاملاً رایگان) ممکن است.

آمارگیر حرفه‌ای

آمار دقیق بازدیدکننده‌های خود را داشته باشید. آنها چند نفر هستند، چگونه شما را پیدا کرده‌اند، در چه شهر یا کشوری زندگی می‌کنند و ...

آیا نیاز به مشاوره رایگان دارید؟

با ما تماس بگیرید؛ منتظر صدای گرمتان هستیم...