طراحی سایت تغذیه

طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی

امروزه با توجه به آگاهی مردم برای داشتن سبک زندگی سالم، سرچ های متعددی در مورد توصیه ها و راهکارهای رژیم غذایی و درمانی انجام می شود، متخصصان تغذیه می توانند با داشتن یک سایت کارآمد در جهت بهتر ارائه دادن خدمات خود استفاده کنند.

با طراحی سایت تغذیه علاوه بر معرفی پزشک متخصص و خدمات می توانند، سیستم های کمک لاغری (لیپوساکشن، آندرمولوژی و … ) و روش استفاده و تاثیرگذاری در روند رژیم و درمان را توضیح دهند.

امکانات سایت تغذیه و رژیم درمانی

تیم طراحی سایت مشهد سئو با ایده پردازی، طراحی و بهینه سازی محتوا (سئو) به شما و کسب و کارتان برای موفقیت بیشتر کمک می کند.

معرفی متخصص تغذیه

در این بخش سایت تغذیه می توانید با معرفی متخصص تغذیه و قرار دادن رزومه کاری و فعالیت های ارائه شده به اعتماد سازی و افزایش مخاطب بیشتر کمک کنید.

قرار دادن بخش خدمات سایت

در این بخش باید محاسبه (BMI)، کالری غذاها، فعالیت برحسب سن و وزن ایده‌آل را در اختیار کاربر قرار دهید تا به راحتی بتواند شاخص توده‌های بدنی خود را به صورت آنلاین، محاسبه کند.

مقالات

در این بخش به صورت مداوم و پیوسته باید خبرهای مربوط به سمینارها، همایش‌های غذا، یافته‌های موارد علمی مرتبط با میوه، خوراکی، صیفی‌جات، تغذیه و غیره را در صفحه اخبار خود منتشر کنید.

جدول‌ ارزش غذایی

بخشی از سایت رژیم درمانی خود را به نمودارها و جدول های ارزش غذایی (درصد میزان کالری، پروتئین، ویتامین و مواد معدنی از اقلام غذایی متفاوت) اختصاص دهید.

ارائه برنامه‌های غذایی برای گروه های مختلف جامعه

با توجه به گروه های مختلف جامعه باید رژیم مناسبی را برای افراد چاق و لاغر، بیماران کلیوی، بیمارن دیابتی، مادران، کودکان، ورزشکاران و ...در سایت خود قرار دهید.

سیستم مشاوره و چت آنلاین

با فعال کردن بخش آنلاین پرسش و پاسخ علاوه بر مشتریان حضوری می توانید بخش زیادی را نیز به عنوان مخاطبان آنلاین خود حفظ کنید، و با فعالیت مداوم در این بخش افراد زیادی وارد سایت شما می شوند و نقش بسیار مهمی را در رتبه سایت تغذیه شما خواهد داشت.

اتصال سایت به شبکه‌های اجتماعی

وب سایت و شبکه‌های اجتماعی، امروزه نقش پررنگی در زندگی انسان‌ها ایفا می‌کنند. سرعت رشد در میان شبکه های اجتماعی محسوس تر است. بعد از راه اندازی سایت هماهنگی بین این دو می تواند در موفقیت کسب و کار تاثیر زیادی داشته باشد.

پرداختن به سوالات رایج و متداول

صفحه سوالات متداول پلی ارتباطی بین شما و مشتریانتان می باشد. بخش با عنوان سوالات متداول به شما کمک می‌کند تا راه ارتباطی موثری با کاربران خود داشته باشید.

آیا نیاز به مشاوره رایگان دارید؟

برای اطلاع از قیمت طراحی سایت و سئو مشهد، با ما در ارتباط باشید.