خدمات ما

آیا با افزایش بازدید سایت می توان اعتماد گوگل را بدست آورد؟

افزایش بازدید سایت یکی از مهم ترین مسائلی است که هر صاحب سایت یا وب مستری باید نسبت به آن توجه کافی داشته باشد. در حقیقت شما در رابطه با هر نوع کسب و کار آنلاینی که در حال فعالیت هستید، بسیار ضروری است که در پی افزایش ترافیک سایت و جذب کاربران فضای اینترنت به سمت خود باشید. در بروز رسانی های گوگل، این موتور جستجو سخت گیرانه تر از قبل به برندها اعتماد می کند، بنابراین یک سایت برای رسیدن به رتبه های خوب، باید اطمینان این موتور جستجو را فراهم کند. تیم مشهد سئو با ارائه خدمات خرید بازدید سایت در بهتر شدن رتبه سایت به شما کمک می کند.به طور کلی مجموعه اقداماتی که در حوزه سئویی انجام می‌دهید، می‌تواند رتبه سایت شما را در نتایج جستجوی گوگل ارتقا داده و باعث افزایش بازدید سایت شما شود. سئو رویکردی درازمدت به حساب می‌آید، اما تاثیر آن در افزایش بازدید سایت، زیاد و ماندگار است.

افزایش بازدید سایت

ویژگی ها و اهداف پلان افزایش بازدید سایت

شما می توانید با سفارش افزایش ترافیک سایت خود به مجموعه مشهد سئو، از مزایای زیر برخوردار شوید.

تعیین دقیق تعداد بازدید

شما می توانید در هنگام ثبت سفارش، تعداد آی پی روزانه موردنیاز خود را تعیین کنید. همچنین با انتخاب تعداد روزهای سفارش، می توانید بازدید کل پکیج خود را به صورت کامل شخصی سازی کنید.

تعیین مدت زمان حضور کاربر

از طریق امکانات متعددی که در پنل کاربری اختصاصی مشهد سئو در اختیار شما قرار می گیرد، می توانید مدت زمان حضور کاربر بر روی سایت خود را تعیین نمایید. انتخاب زمان در حدود 2 الی 3 دقیقه می تواند تاثیر مثبتی روی سایت شما بگذارد.

تعیین تعداد زیرصفحه

می توانید تعیین کنید که هر کاربر بیش از یک صفحه از سایت شما را بازدید کند. تعداد این بازدیدها در پنل کاربری قابل تنظیم می باشد. برای این امر بایستی گزینه بازدید از دیگر صفحات سایت را تیک زده و تنظیمات مناسب را اعمال نمایید.

بازدید با آی پی های ایران

سیستم افزایش بازدید سایت مشهد سئو بازدیدهایی کاملا معتبر و واقعی با آی پی های تماما ایرانی ارائه می کند که این امر باعث می شود بر روی رتبه وب سایت شما تاثیر مثبتی بگذارد. این مسئله در تمام آمارگیرها قابل رصد می باشد.

کاهش بانس ریت

با انتخاب گزینه بازدید از دیگر صفحات سایت، می توانید تعیین کنید که کاربران از لینک های داخلی سایت شما نیز بازدید کنند. این مسئله باعث کاهش بانس ریت سایت شما می شود.

انتخاب دستگاه نمایش دلخواه

سیستم افزایش بازدید از سایت مشهد سئو بازدیدهایی کاملا معتبر و واقعی با آی پی های تماما ایرانی ارائه می کند که همه آن ها از دستگاه نمایش (کامپیوتر، موبایل) و مرورگر خاص خود استفاده می کنند. این مسئله در تمام آمارگیرها قابل رصد می باشد.

چرا افزایش بازدید سایت را از مشهد سئو بخرم؟

در حالت عادی شما باید هزینه های سنگین تبلیغات بنری، کلیکی و کمپین های تبلیغاتی پر هزینه ای ایجاد کنید تا بتوانید چنین اعتباری را برای وب سایت خود ایجاد نمایید! در حالی که با کمک ما می توانید با هزینه بسیار کمتر، همین ترافیک سایت را برای برند خود به وجود بیاورید. مشهد سئو با سابقه چندین ساله و تجربیات فراوان در زمینه بازدید سایت و آشنایی کامل با الگوریتم های گوگل، تلاش دارد طبیعی ترین و موثرترین نوع بازدید را در اختیار کاربران خود قرار دهد. دریافت بهترین بازخورد به کمک ایجاد ملاک های رضایت کاربر نظیر کاهش بانس ریت، افزایش زمان حضور کاربر، کلیک روی لینک های دلخواه و غیره از جمله مهمترین امکاناتی است که از طریق استفاده از خدمت خرید ترافیک سایت مشهد سئو در اختیار خواهید داشت.

آیا می دانید افزایش بازدید سایت چه مزایایی برای وب سایت ها در بر دارد؟

01
افزایش درآمد

افزایش بازدید سایت یکی از روش های بالا بردن درآمد است که سبب افزایش درآمد کسب و کار اینترنتی شما می شود.

02
بهبود جایگاه سایت

افزایش ترافیک سایت موجب میشود به طور تدریجی به صدر جستجوهای گوگل نزدیکتر شوید و میزان محبوبیت بیشتر از دیدگاه گوگل به دست آورید.

03
تبدیل شدن به برند

به هر اندازه که بتوانید بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت وب سایت خود هدایت کنید خیلی سریع تر می توانید به یک برند تبدیل شوید.

04
تبلیغات آسان

بازدیدکنندگان سایت شما می توانند همانند یک بازاریاب رایگان کسب و کار شما را به دیگران معرفی نمایند و افراد بیشتری را به سمت خود جذب کنید.

05
بهبود سئو

جذب مشتری و تعداد بازدیدکنندگان بیشتر بر روی سئو و بهینه سازی وب سایت شما تاثیر بسیار فوق العاده ای دارد.

06
کاهش هزینه های بازاریابی

با افزایش بازدید سایت شما نیازی به تبلیغات پر هزینه ندارید. بنابراین هزینه های بازاریابی به شدت کاهش پیدا می کند.

سوالات متداول در مورد افزایش ترافیک سایت

آیا بازدیدهای ارائه شده توسط مشهد سئو واقعی هستند؟

بازدیدها در سیستم مشهد سئو کاملا توسط کاربران واقعی انجام می شود که همه آن ها دارای IP معتبر و ایرانی هستند و تمامی آن ها از کامپیوتر و مرورگر خاص خود برای بازدیدها استفاده می کنند. اما تفاوتی که بین این نوع بازدید با کاربران سایت شما وجود دارد این است که این بازدیدها به صورت اتوماتیک انجام شده و خود کاربران دخل و تصرفی در انجام بازدیدها ندارند. اما به دلیل طبیعی بودن بازدیدها و انجام آن توسط آی پی ها و مرورگرهای واقعی، کاملا توسط گوگل تائید شده هستند.

بازدید سایت چه تاثیری در سئو و بهینه سازی دارد؟

بازدید و ترافیک سایت یکی از عوامل تاثیرگذار در سئو است. بازدیدهای اصولی و هدفمند از جمله پارامترهای طبیعی گوگل برای تعیین جایگاه یک سایت می باشد و می تواند شاخصی برای میزان شناخته شدن سایت شما در میان کاربران مختلف به شمار برود. شما می توانید این موضوع را در منابع بزرگ سئو از جمله moz مطالعه کنید.

آیا تمامی کاربران با آی پی ایران هستند؟

بله. تمامی افرادی که از سیستم هوشمند بازدید مشهد سئو استفاده می کنند، حتما باید از آی پی ایران استفاده کنند تا تاثیرگذاری بهتری برای سایت های ایرانی داشته باشند. تفاوت ها در سرویس دهنده اینترنت، مرورگر و آی پی کاربران، باعث هرچه طبیعی تر بودن بازدیدها می شود.

حداکثر تعداد بازدید در یک شبانه روز چه تعداد است؟

در حال حاضر و به دلیل محدودیت در تعداد کاربران، امکان انتخاب حداکثر 1500 آی پی در هر شبانه روز وجود دارد. اما این نکته را نیز باید در نظر گرفت که با انتخاب مدت زمان بالاتر و تعداد بازدید بیشتر از زیر صفحه، تا سقف 10 بازدید به ازای هر کاربر را برای یک شبانه روز انتخاب نمایید.

سوالات متداول

آیا نیاز به مشاوره رایگان دارید؟