سوالات متداول

در این بخش سعی کرده ایم با جمع آوری سوالات متداولی که ممکن است برای شما نیز مطرح شوند و پاسخگویی به آن ها به نیاز شما مخاطبان گرامی پاسخ دهیم.

برای راحتی و دسترسی شما کاربران گرامی صفحه تماس با ما را قرار داده ایم تا در صورت نیاز سوالات خود را مطرح و با ما در ارتباط باشید.

همچنین شما می توانید شماره تماس خود را در بخش متن پیام برای ما ارسال کنید تا تیم پشتیبانی مشهد سئو در اسرع وقت با شما تماس بگیرد.

منتظر صدا و حضور گرمتان هستیم.

با افتخار تیم مشهد سئو

مشهد سئو
چرا طراحی سایت مشهد سئو بهترین انتخاب است؟

با توجه به سابقه کاری در زمینه طراحی سایت، می توان گفت که متخصصان شرکت مشهد سئو برای طراحی وبسایت یک انتخاب مناسبی است.

من صاحب یک کسب و کارم در مشهد، با وجود اینکه رقبای زیادی دارم می‌تونم امیدوار باشم که وب سایتم به رتبه اول گوگل بره؟

بله صد البته، چرا که برای گوگل مهم نیست که شما در یک شهر بزرگ هستید و یا در یک روستای دور افتاده. تنها کافی است قوانین سئو را رعایت کنید و بر اساس الگوریتم‌‌های گوگل تولید محتوا کنید، این کار مانند بسیاری دیگر از حرفه‌‌ها تخصص مورد نیاز خود را لازم دارد و شرکت‌‌های دیجیتال مارکتینگ در مشهد از جمله مشهد سئو با تخصص خود در کمترین زمان شما را به نتیجه مطلوبی خواهند رساند.

چقدر زمان می‌برد که وبسایت من به صفحه اول گوگل برسد؟

هیچ شرکت دیجیتال مارکتینگی نمی‌تواند با اطمینان به این سوال پاسخ دهد و هر گونه ادعا در این زمینه دروغ است. چرا که تا به امروز ۲۰۰ معیار ‌برای سنجش یک محتوا شناسایی شده است و رسیدن به صفحه اول به متغیر‌‌های بسیار زیادی وابسته است، در نتیجه شاید بتوان با بررسی های تخصصی، یک بازه زمانی را برای رسیدن به صفحه اول گوگل ذکر کرد اما مدت زمان دقیقی وجود ندارد.

چرا محتوا نویسی در سایت مهم است؟
خیلی ساده می‌توان با طرح یک مثال این مسئله را جا انداخت. فرض کنید در یک فروشگاه قدم می‌زنید و محصولاتی را مشاهده می‌کنید. آیا دوست ندارید زمانی که تمایل به خرید پیدا می‌کنید، فردی توضیحاتی پیرامون آن به شما ارائه دهد؟ با این حال شما همه چیز را می‌بینید و حتی اگر توضیحی به شما ارائه نشود، مشکلی با این موضوع ندارید و در نهایت تصمیم خود را می‌گیرید. اما در دنیای وبسایت قضیه کاملا فرق می‌کند. مشتری نه فیزیکی می‌بیند و نه جنسی را لمس می‌کند پس چاره کار چیست؟ شما باید با کمک محتوای غنی خود تمام توضیحات را به او بدهید، به گونه‌ای که همه چیز را برایش قابل لمس کرده و تصمیم‌گیری را برایش ساده سازید.
هزینه سئو و بهینه سازی سایت چقدر است؟

پاسخ این سوال یک عدد ثابت و مشخص نیست چرا که ماهیت کار سئو، انجام یک تست به تنهایی نیست و برای هر کسب و کار و بسته به عوامل بسیار زیادی اعمال سئو و بالطبع هزینه سئو متغیر است. ممکن است برخی از شرکت‌‌های دیجیتال مارکتینگ در مشهد ابتدا قیمت پایینی را پیشنهاد دهند و در ادامه برای هر عملی طلب هزینه جداگانه کنند و یا ممکن است در ازای دریافت هزینه ای، از سئو کلاه سیاه برای کسب امتیاز در گوگل استفاده کنند که در نهایت منجر به پنالتی وب سایت شما خواهد شد. پس سعی کنید با شرکتی قرارداد ببندید که در مورد هزینه‌‌ها با شما رو راست باشد.

چقدر طول می‌کشد تا نتیجه دلخواهم را ببینیم؟

اگر در امر بازاریابی محتوا تخصص داشته باشید، حتما می‌دانید این دست موارد به این زودی پاسخ نمی‌دهند و نباید خیلی عجول باشید. شما به برنامه منظم و باکیفیت خود ادامه دهید، قطعا نتیجه خوبی برایتان حاصل خواهد شد. محتوای نوشته شده باید ایندکس شود تا مخاطبان شما آن را مطالعه کنند. اگر یک استراتژی درست برای محتوای خود داشته باشید، قطعا نتایج خوبی خواهید گرفت و برنده میدان می‌شوید.

چگونه رقبای خود را آنالیز کنیم؟
تنها یک راه عملی برای این منظور وجود دارد. بهترین رقبای خود را انتخاب کرده و به رصد عملکرد آن‌ها بپردازید. به گونه‌ای جدی این کار را دنبال کرده و برایش برنامه‌ریزی انجام دهید. بررسی عملکرد رقبا به شما اطلاعات زیادی می‌دهد و می‌توانید در جهت پیشرفت و بهبود عملکرد خود تلاش کنید.
مخاطبین سایت من چه کسانی هستند؟

سوال بسیار مهمی است اما باور کنید این خودتان هستید که چنین چیزی را تعیین می‌کنید. باید ببینید مطابق با هدف شما چه چیزی نیاز کاربر است، وقتی پیرامون آن‌ها در سایت می گذارید یعنی مخاطبین خود را به آن سمت هدایت می‌کنید.

از خودتان بپرسید که دوست دارید چه مخاطبینی داشته باشید. با مخاطبین و مشتریان فعلی که در سایت خود دارید صحبت کنید و نیازها و علایق آن را مورد مطالعه قرار دهید. رفتار مخاطبین فعلی خود را مورد بررسی قرار دهید و هدف آن ها را در کسب و کار خود مشخص نمایید. از گروه و تیم بازاریابی خود برای اینکه مخاطبین سایت خود را بشناسید استفاده نمایید.