طراحی سایت حرفه ای با مشهد سئو

طراحی سایت هتل و رزرواسیون

طراحی سایت هتل به کسب و کار شما کمک می کند تا خدماتی که به مسافران ارائه می دهید به بهترین نحو معرفی کنید. با استفاده از سایت هتل می توانید مشتری بیشتری را جذب کنید. بنابراین باید بتوانید با طراحی سایت هتل و رزرواسیون و تولید محتوای مناسب نیازهای مخاطبان را پاسخگو باشید. طراحی سایت هتلداری، مدیریت هتل را ساده تر ساخته و سبب ساده تر شدن امور مربوط به حسابرسی درآمدها و منابع می شود.

به عبارتی دیگر اگر شما ساکن شمال کشور هستید و می خواهید برای تعطیلات به جنوب سفر کنید، نیاز دارید چند روزی را در محلی مناسب سپری کنید، در صورتی که هتل ها وب سایتی نداشته باشند مجبور خواهید بود با دردسر فراوان شماره تلفن چند هتل را پیدا کنید و بدون اینکه با محیط و ظاهر هتل آشنا شوید اقدام به رزرو بلیط نمایید. در نهایت هتل محل اقامت شما با چیزی که فکر می کردید کاملا متفاوت خواهد بود. طراحی سایت هتلداری کمک می کند تا مردم قبل از سفر، هتل مورد نظر را همراه با امکانات و خدمات مورد نظر خود چک کرده و برای هر تاریخی که دوست دارند آن را رزرو نمایند و دیگر نگران محل اقامت خود نباشند.

طراحی سایت هتلداری
اگر به دنبال طراحی سایت هتل و رزرواسیون در مشهد هستید با ما تماس بگیرید.
طراحی سایت هتلداری و رزرواسیون

چگونه سایت هتل و رزرواسیون به بازاریابی کمک می کند؟

همانطور که می دانید فضای اینترنت بهترین محیط برای معرفی یک محصول یا ارائه یک خدمت می باشد، بنابراین منطقی است اگر بگوییم هتل هایی که دارای وب سایت هستند، در بازاریابی بسیار موفق تر هستند، چرا که اکثر افراد تمایل دارندبا محل اقامت خود آشنا شده و امکانات و خدمات هتل مورد نظر خود را بررسی نمایند.

امروزه با توجه به حجم بالای سفرها، مکان مناسب به صورت آنلاین رزرو می شود، هتل ها و مراکز اقامتی دیگر نمی توانند نسبت به طراحی سایت رزرو هتل بی تفاوت باشند.

پس از طراحی سایت باید اصول بهینه سازی سایت انجام شود. این امر را می توان به عنوان یکی از بهترین روش های جذب مشتری و دیجیتال مارکتینگ به حساب آورد. داشتن یک سایت اینترنتی به تنهایی نمی‌تواند باعث موفقیت شما در حوزه دیجیتال مارکتینگ شود. برای اینکه یک سایت موفق و فروش بیشتری داشته باشید باید سایت خود را بهینه کنید و روش های سئو (Search Engine Optimization) را بر روی آن انجام دهید تا بتوانید رتبه گوگل خود را افزایش دهید.

مراحل طراحی سایت هتل و رزرواسیون در مشهد سئو

انتخاب دامنه و خرید آن

دامنه اصلی‌ترین چیزی است که در ذهن مشتری باقی می ماند و در رزروهای بعدی با استفاده از آن به سایت باز می‌گردد، به همین دلیل باید اسمی خاص، کوتاه و ماندگار باشد. مرحله بعد از ثبت دامنه در طراحی سایت هتل، ثبت و خرید پسوند آن می باشد ir. و com. دو پسوند کاربردی برای سایت‌های ایرانی هستند که پسوند ir. بیشتر برای سایت‌های ارائه دهنده خدمات داخلی و پسوند com. برای سایت‌های فعال در سطح بین‌المللی استفاده می‌شوند.

طراحی ظاهری و سفارشی سازی

این قسمت توسط تیم مشهد سئو و با توجه به نیاز های کارفرما طراحی و اجرا می شود. پس از نصب قالب توسط تیم مشهد سئو تغییرات لازم با توجه به نیازهای شما صورت می گیرد. از نمونه برگه‌های موجود در سایت هتل می‌توان به مواردی مانند برگه نظرات کاربران، برگه‌های امکانات هتل، برگه‌های معرفی اتاق‌ها و… اشاره کرد. اصول طراحی ظاهری سایت بسیار اهمیت دارد. در صورتی که وب سایت زیبایی و نظم لازم را نداشته باشد کاربر به استفاده از وب سایت تمایل نشان نخواهد داد. ظاهر سایت نخستین چیزی است که کاربر مشاهده می کند.

طراحی سیستم رزرواسیون​

کسب و کارهای زیادی خدمات خود را با زمان‌بندی و طبق برنامه‌ای مشخص به مشتریان ارائه می دهند. این کسب و کارها برای خدمات‌رسانی منظم به مشتریان، نیاز به امکانات مختلفی دارند که یکی از آن‌ها سیستم رزرواسیون حرفه‌ای است. با طراحی و تنظیم یک سیستم رزرواسیون هر مشتری زمان و نوع خدمتی که از کسب و کار انتظار دارد را مشخص می‌کند تا خدمات ارائه شده بالاترین سطح کیفی را داشته باشند. طراحی سایت رزرواسیون، کمک می‌کند تا فروش و خدمات در سطح گسترده‌تری انجام شود.

ویژگی های سایت هتل و رزرواسیون

  • ساخت اپلیکیشن هتل برای پلتفرم های مختلف
  • استفاده از گالری تصاویر برای معرفی بخش های مختلف هتل
  • استفاده از لوکیشن دقیق هتل
  • امکان رزرو بلیط به صورت آنلاین
  • امکان معرفی جاذبه های گردشگری اطراف هتل در وب سایت
  • امکان ایجاد حساب کاربری برای استفاده مجدد
  • امکان معرفی هر اتاق بر اساس تعداد تخت
  • معرفی سیستم حمل و نقل منتهی به هتل
  • امکان پرداخت هزینه های مربوط به رزرو و خدمات هتل به صورت آنلاین و دریافت رسید الکترونیکی
  • امکان ارتباط با بخش پشتیبانی هتل و دریافت اطلاعات و راهنمایی های لازم
  • نمایش پیشنهادهای ویژه در روزهای خاص
  • ارائه خدمات ویژه برای کاربران با توجه به تاریخچه حساب کاربری

عوامل ظاهری چه نقشی در طراحی سایت هتلداری و اماکن اقامتی دارند؟

طراحی سایت هتلداری و رزرواسیون در مشهد

اولین عاملی که کاربران را به خود جذب می کند ظاهر یک وب سایت می باشد. بنابراین استفاده از گرافیک مناسب در طراحی سایت هتل و رزرواسیون بسیار مهم می باشد. رعایت اصول رابط کاربری و تجربه کاربری (UI و UX) کمک می کند تا کاربران مدت زمان بیشتری در سایت حضور داشته باشند، که در نهایت باعث بهتر شدن جایگاه و رتبه سایت می شود.

کاربر پسند بودن یکی از مهمترین اصول طراحی سایت می باشد. وب سایت باید به طور کلی حرفه ای به نظر برسد، صفحات به راحتی قابل پیمایش باشند. کاربر پسند بودن رابطه مستقیمی با سادگی دارد. کاربران باید بتوانند به راحتی و بدون زحمت به محتوای مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

رسپانسیو بودن و رعایت نکات بهینه سازی تصاویر از دیگر موارد یک سایت کارآمد با ظاهری مناسب می باشد. تصاویر در طراحی سایت هتل و رزرواسیون یکی از مهم ترین بخش ها را تشکیل می دهند. بنابراین این سایت ها با ارائه تصاویر هتل، مراکز تفریحی، خرید و … جذابیت سایت خود را دو چندان می کنند.

آیا نیاز به مشاوره رایگان دارید؟

شما عزیزان می توانید جهت مشاوره و سفارش طراحی سایت می توانید از فرم زیر استفاده نمایید.