سئو طراحی سایت

اهمیت داشتن سایت تغذیه و رژیم درمانی

طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی - مشهد سئو

تغذیه و رژیم غذایی سالم علاوه بر داشتن اندام بهتر، به سلامتی و نشاط افراد کمک می کند. امروزه افراد توجه بیشتری به داشتن رژیم غذایی سالم دارند. طراحی سایت رژیم درمانی کمک می کند تا همه بتوانند دسترسی بهتری به برنامه های مناسب رژیم غذایی داشته باشند. هدف سایت تغذیه کمک به افراد برای داشتن وزن ایده آل و بددن سالم می باشد.

سایت تغذیه و رژیم غذایی، علاوه بر ارائه مطالب عمومی تغذیه، باید اطلاعات جامعی با شرایط فیزیکی و سلامتی افراد داشته باشد. به طور مثال افرادی که از کلسترول بالا رنج می برند باید با مراجعه به سایت بتوانند اطلاعات مفیدی را در رابطه با رژیم درمانی مناسب خود بدست آورند، اینکه چه غذاهایی برای آن ها بهتر است و چه غذاهایی نباید مصرف کنند.

از آنجایی که افراد بدون آگاهی لازم به دنبال رژیم های غذایی ناسالم می روند، سایت تغذیه و رژیم درمانی می تواند با دادن مشاوره های لازم و تخصصی توسط متخصصان این حوزه به افراد در این زمینه کمک کند.

اهمیت و لزوم طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی

طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی برای متخصصان تغذیه بسیار مهم است. با داشتن سایت می توان به صورت آنلاین وقت ویزیت برای مراجعین تعیین کرد و مشاوره های رایگان برای کسب اعتماد بیشتر انجام داد. سایت تغذیه و رژیم درمانی راهی سریع تر و کم هزینه تر نسبت به بقیه راه های بازاریابی می باشد.

کاربران بارها و بارها برای رسیدن به سوالات خود در رابطه با تغذیه و رژیم های سالم سرچ انجام می دهند، داشتن سایت تغذیه و قرار داشتن در صفحات اول گوگل شانس زیادی را به صاحبان کسب و کار برای دیده شدن می دهد.

برای دریافت مشاوره رایگان جهت طراحی سایت با ما در ارتباط باشید.

برندینگ (توسعه برند شخصی)

با داشتن سایت تغذیه و سلامت می توانید برند شخصی قوی در زمینه فعالیت خود داشته باشید. با ارائه محتواهای کاربردی و ارزشمند برند شخصی خود را قوی تر کنید. برند شخصی به شما کمک می کند تا افراد زیادی به شما اعتماد کنند و سایت شما به عنوان منبع مهمی در میان دیگر رقبا قرار گیرد.

افراد و شرکت های مرتبط با حوزه سلامت با شما به عنوان یک همکار قابل اعتماد همکاری خواهند کرد.

ویژگی های سایت تغذیه و رژیم درمانی

  • رسپانسیو بودن سایت برای موبایل

از آنجایی که امروزه بیشترین سرچ ها با موبایل انجام می شود. سازگاری سایت برای موبایل و تبلت یکی از مهم ترین نکات طراحی سایت می باشد. اگر سایت سازگاری خوبی با موبایل و دیگر Device ها نداشته باشد به راحتی مخاطبین خود را از دست می دهید.

  • آخرین مقالات و اخبار در رابطه با دنیای تغذیه و رژیم های درمانی

سایت رژیم درمانی و تغذیه بدون داشتن این بخش عملا بی فایده خواهد بود، به روز بودن سایت در رابطه با دنیای تغذیه و داشتن مقالات مفید و کاربردی به اعتبار سایت اضافه می کند و می تواند در رتبه های اول گوگل قرار گیرد.

  • فروشگاه اینترنتی

با توجه به اینکه سایت تعذیه و رژیم درمانی ماهیت پزشکی دارد، فروش دارو و دیگر محصولات مرتبط می تواند در این بخش قرار گیرد. مکمل های غذایی، ویتامین ها و سایر مواد غذایی مرتبط با حوزه سلامت و تغذیه در این بخش قرار می گیرد.

  • پرداخت آنلاین و ثبت سفارش نلا

پس از طراحی منو فروشگاه سایت سلامت و تغذیه باید قسمت مرتبطی را برای پنل پرداخت آنلاین طراحی کرد. صاحبان کسب و کار برای فعال شدن این بخش باید درگاه بانگی تهیه کنند.

  • ویدیو و پادکست

سایت های پزشکی و سلامت نیازمند ویدیو و پادکست از طرف متخصص مربوطه هستند و چنین وب سایت هایی موفقیت های زیادی کسب خواهند کرد. ضبط مطالب مرتبط رژیم درمانی و آپلود با زمان بندی مشخص می تواند علاوه بر کاربردی بودن سایت به سئو و جایگاه سایت در گوگل نیز کمک کند.

انجام سئو و بهینه سازی سایت خود را به تیم مشهد سئو بسپارید.

  • مشاوره

حتما باید بخشی را برای پر کردن فرم مشاوره در سایت اختصاص دهید تا در طی زمان تعیین شده مخاطبین شما بتوانند به شکل آنلاین از طریق پنل کاربری خود یا به لینک صفحه اجتماعی شما مشاوره بگیرند.

  • لینک صفحات اجتماعی

سایت می تواند پلی برای ارتباط شما با سایر شبکه های اجتماعی باشد پس قرار دادن لینک Social Media  فراموش نشود.

  • بخش ارائه ی رژیم لاغری و درمانی به صورت آنلاین

در این بخش به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری می توان به مخاطبان مشاوره و برنامه غذایی و درمانی داد. بسیاری از افراد نیازمند راهکار برای برطرف شدن مشکلات تغذیه و سلامت خود (چاقی و لاغری) هستند، بدون در نظر داشتن موقعیت جغرافیایی مطب همه افراد از نقاط مختلف کشور می توانند از خدمات آنلاین استفاده کنند و به نتیجه دلخواه خود برسند.

  • بخش پاسخ به سوالات کاربران

در طراحی سایت تغذیه و رژیم غذایی پاسخ به سوالات کاربران یکی از مهم ترین بخش های سایت می باشد. افراد به دلایل مختلفی نمی توانند به صورت حضوری به مطب مراجعه کنند، پاسخ به سوالاتشان توسط پزشک متخصص تغذیه کمک زیادی به اعتماد سازی می کند.

  • تبلیغات و همکاری با برند های مرتبط حوزه سلامت و تغذیه  

با توجه به شهرت و معتبر بودن سایتتان، می‌توانید با برندهای مرتبط همکاری های کوتاه یا بلند مدت تبلیغاتی داشته باشید. این برندها ممکن است هزینه ای را به سایت شما بدهند تا از شما به دلیل جایگاه خوبی که در میان مخاطبان خود و گوگل دارید برای تبلیغات خدمات یا محصولات خود استفاده کنند.

  • رابط کاربری (UI)

تمامی سایت های معتبر و پر بازدید از ویژگی رابط کاربری خوبی برخوردار هستند، طراحی گرافیک سایت و استفاده از منو ها و رنگ ها با توجه به موضوع و محوریت سایت و قرار دادن تصاویر مرتبط و یونیک علاوه بر رابط کاربری خوب یا به اصطلاح UI به سئو سایت نیز کمک می کند.

نتیجه گیری

بدون داشتن مهارت و تجربه در زمینه طراحی سایت نمی توان نسبت به آن اقدام کرد. طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی از حساست ویژه ای برخوردار است، تیم مشهد سئو متشکل از طراح و توسعه دهنده وب، گرافیست، کارشناس و متخصص سئو در کنار شما خواهد بود تا بهترین سایت تعذیه و رژیم درمانی را داشته باشید.

سوالات متداول

1 - برای طراحی وب سایت تغذیه چه بخش هایی مهم است؟

از مهمترین قسمت های طراحی سایت تغذیه می توان به قسمت معرفی خدمات و امکانات تغذیه و رژیم غذایی، قسمت ارائه مقالات و مطالب مرتبط با تغذیه و رژیم غذایی سالم، قسمت ارائه رژیم های لاغری و چاقی و سلامت اشاره کرد.

2 - مهم ترین امکانات سایت تغذیه و رژیم درمانی چیست؟

در طراحی وب سایت تغذیه، باید امکانات خاصی مانند ابزار جستجو، پیوند سایت به شبکه های اجتماعی، نمایش بازدیدکنندگان سایت و کاربران آنلاین، ارائه بخشی برای پرسش و پاسخ، پاسخگویی به سوالات متداول و ارائه لینک های مفید از انجمن تغذیه ایران، دانشگاه های علوم پزشکی و ....قرار داده شود.

3 - طراحی سایت در شرکت مشهد سئو چقدر زمان میبرد؟

معمولا زمان استاندارد انجام پروژه های ساخت وب سایت در مشهد سئو بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی سایت شما مشخص خواهد شد. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

نویسنده

مریم صلاحی

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *