طراحی سایت خبری - مشهد سئو

امروزه خرید روزنامه برای خواندن اخبار روز دیگر مثل گذشته رواج ندارد. چرا که با وجود سایت خبری می توانید در تمام ساعات روز و شب از اخبار گوناگون و لحظه ای سریعا باخبر شوید. همچنین دیگر هزینه ای را در قبال خرید روزنامه نمی پردازید که بعد از خواندن روزنامه دیگر آن را به گوشه ای بیاندازید و بلااستفاده باشد. 

سایت های خبری گوناگون مثل ایرنا، ایسنا، مشرق نیوز و آنا وجود دارند که بیشتر رسانه خبری کشوری محسوب می شوند و اخبار کشور و دنیا را در خود دارند. همچنین در حوزه های کسب و کار نیز داشتن یک سایت خبری می تواند مخاطبان زیادی را جذب سایت شما کند و به مرور می توانید از طریق همین مخاطبان درآمدزایی نیز از سایت خود داشته باشید. همچنین وجود مخاطب زیاد برای سایت خبری باعث می شود که اعتبار سایت بصورت صعودی افزایش یابد. هر کسب و کار و سازمانی می تواند یک سایت خبری داشته باشد و اغلب نیز منحصرا محدود به یک رسانه خبری نمی شوند و مطالب دیگری نیز در آن قرار خواهد گرفت.

اهمیت طراحی سایت خبری

امروزه طراحی وب سایت خبری یک وظیفه مهم و ضروری است که شرکت های توسعه وب سایت برای افراد، شرکت ها، سازمان های دولتی و … ارائه می کنند.

مشهد شئو به شما کمک می کند تا به راحتی وب سایت خبری مورد نظر خود را سفارش داده و دریافت نمایید. ما با شما همکاری می کنیم تا یک وب سایت ایده آل داشته باشید که نیازهای شما را برآورده کند. ما همچنین ترافیک و بازدید وب سایت شما را افزایش می دهیم، تا سایت شما در بالاترین رتبه های موتورهای جستجو قرار گیرد.

در مشهد سئو، امکانات جامع، گرافیک زیبا و ابزارهای کاربردی برای راه اندازی یک وب سایت خبری ارائه داده می شود. شما می توانید تمامی مطالب و اخبار مورد نظر خود را به همراه تصاویر در وب سایت خود منتشر کنید و به یک خبرگزاری معتبر در کشور تبدیل شوید. هم اکنون می توانید وب سایت خبری خود را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید، پس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش سایت خبری خود با ما تماس بگیرید.

ویژگی های طراحی سایت خبری

نمایش منحصر به فرد صفحات محتوا

 وب سایت های خبری به ویژه آنهایی که به روز و آنلاین هستند معمولاً بازدید بالایی دارند. در طراحی وب سایت های خبری باید به چندین ویژگی صفحات خبری و مقاله توجه شود. هر مقاله خبری باید تاریخ دقیق انتشار را داشته باشد. هر خبر باید حاوی یک تصویر باشد و در صورت امکان از ویدئوها در صفحات خبری استفاده شود. در صورتی که منبع خبر از جای دیگری باشد، لینک منبع باید ارائه شود. علاوه بر این، وب سایت های خبری باید بخشی برای آرشیو اخبار، رویدادها، تصاویر و ویدئوها داشته باشند. 

سرعت بارگذاری زیاد وب سایت

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

 یکی از معیارهای اساسی در طراحی وب سایت خبری تمرکز بر سرعت سایت است. همانطور که مردم انتظار دارند اخبار به روز باشد، آنها نیز مایل به بارگذاری و نمایش سریع اخبار هستند. با توجه به تنوع محتوای متنی، تصویری و ویدیویی منتشر شده، این امکان وجود دارد که سرعت بارگذاری سایت بهینه نباشد. بنابراین، استفاده از تصاویر بهینه و ویدیوهای با اندازه کوچکتر در وب سایت های خبری بسیار مهم است.

ریسپانسیو بودن وب سایت

یک وب سایت خبری خوب باید به گونه ای طراحی شود که ریسپانسیو باشد. یک وب سایت واکنش گرا وب سایتی است که با همه دستگاه ها (تلفن، تبلت و لپ تاپ) سازگار باشد. منظور از سازگاری این است که اندازه تصاویر، نمادها، متون، منوها و غیره با توجه به اندازه صفحه نمایش دستگاه تنظیم شود.

امروزه پاسخگویی به نیاز کاربر اهمیت قابل توجهی یافته است. همانطور که می دانید، رضایت کاربران همیشه اولویت گوگل است و واکنش گرا بودن یک وب سایت به کاربران کمک می کند تا راحت تر در آن حرکت کنند. بنابراین گوگل یکی از معیارهای اولیه خود را ریسپانسیو بودن وب سایت ها می داند. پاسخگویی در وب سایت های خبری از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا افراد برای خواندن اخبار به این سایت ها مراجعه می کنند و اگر اخبار به درستی برای کاربران نمایش داده نشود به سرعت سایت را ترک می کنند.

مزایای وب سایت خبری

اگر امکانات یک وب سایت خبری دقیقاً همان چیزی باشد که کاربر انتظار دارد از سایت دریافت کند، مطمئن باشید که کاربر از صفحات بیشتری در سایت بازدید خواهد کرد که می تواند تاثیر مثبتی در سئوی سایت داشته باشد.

اگر طراحی سایت حرفه ای برای وب سایت خبری انجام شود و به تمام جزئیات توجه ویژه ای شود، مطمئن باشید روز به روز بر تعداد بازدیدکنندگان سایت افزوده می شود و نرخ پرش کاهش می یابد. یکی از مزایای وب سایت خبری کسب درآمد از طریق تبلیغات طبقه بندی شده است.

اگر یک وب سایت خبری دارای امکانات لازم برای درج آگهی های طبقه بندی شده باشد، می توانید از طریق قرار دادن بنرهای تبلیغاتی در نوار کناری سایت و یا درج آگهی های طبقه بندی شده درآمد کسب کنید و حتی به درآمدهای بالایی برسید.

یکی دیگر از مزایای وب سایت خبری جذب بازدیدکننده از طریق تبلیغات است و این سایت ها می توانند از طریق تبلیغات مخاطبان خاصی را به سمت سایت هدایت کنند و تعداد بازدیدکنندگان سایت را افزایش دهند و اعتبار سایت خود را افزایش دهند.

در صورتی که در طراحی وب سایت خبری به جزییات توجه شود و پایه های لازم برای بهینه سازی سایت و سئوی سایت پیاده سازی شود، می توان انتظار دستیابی به رتبه های جهانی و کسب اعتبار بالایی را داشت. البته این کاملا بستگی به تعداد بازدیدکنندگان سایت دارد و اگر بتوانید یک وب سایت خبری چندزبانه طراحی کنید، می توانید مطمئن باشید که در مدت زمان کوتاه تری به این هدف خواهید رسید.

یکی دیگر از مزایای وب سایت خبری این است که مخاطبان می توانند بدون محدودیت زمانی یا مکانی به آخرین اخبار دسترسی داشته باشند که می تواند سطح اطلاعات افراد را به طور موثر بهبود بخشد.

اگر می خواهید یک وب سایت خبری حرفه ای داشته باشید و هزینه کمی برای ساخت یک سایت خبری صرف کنید، همین حالا سفارش سایت خبری خود را به ما بسپارید.

امکانات سایت خبری حرفه ای

  • درج خبر از بصورت مستقیم
  • درج خبر از سایت ها و رسانه های خبری دیگر
  • امکان زمانبندی خبر و انتشار در یک زمان خاص و در آینده
  • قابلیت پرینت گرفتن از خبر
  • بخش آرسو اخبار
  • قابلیت اشتراک گذاری در سایر شبکه های اجتماعی
  • قابلیت ارسال خبر به مخاطبی خاص
  • جستجو براساس فیلدهای مختلف
  • بخش نمایش اخبار مهم
  • بخش اخبار پربازدید
  • امکان ثبت نظر توسط مخاطب برای خبر
  • دسته بندی اخبار
  • دسترسی به یک CMS سیستم مدیریت محتوا
  • نمایش اخبار براساس بازه های زمانی مختلف (روزانه، ماهیانه، سالیانه)
  • امکان دریافت اخبار از سمت مخاطبان
  • خبرنامه

سوالات متداول

1 - چه عواملی بر هزینه طراحی وب سایت خبری تاثیر می گذارد؟

وب سایت های خبری بر اساس نوع، هدف و ویژگی هایشان قیمت گذاری می شوند و همه این ویژگی ها می تواند بر هزینه طراحی یک وب سایت خبری تاثیر بگذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

2 - طراحی سایت خبری چقدر زمان میبرد؟

طراحی یک وب سایت خبری (اختصاصی) معمولا بین 1 تا 2 ماه و (وردپرسی) 3 تا 4 روز زمان نیاز دارد. زمان دقیق آن پس از بررسی ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد وب سایت شما مشخص خواهد شد.

3 - بعد از طراحی سایت خبری، شرکت مشهد سئو تا چه زمانی از سایت من پشتیبانی خواهد کرد؟

تیم مشهد سئو تا 6 ماه پس از تکمیل طراحی، پشتیبانی فنی کامل از وب سایت خبری شما را ارائه خواهد کرد. در صورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرارداد پس از 6 ماه نیز وجود دارد.

نویسنده

زینب امیرگونه زاده

زینب امیرگونه زاده هستم، کارشناس تولید محتوا و سئو. همچنین در حوزه طراحی سایت نیز فعالیت دارم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *