سئو طراحی سایت

چرا نیازمند طراحی سایت شرکتی هستیم؟

طراحی سایت شرکتی - مشهد سئو

طراحی سایت شرکتی برای یک شرکت یا نهاد تجاری از اهمیت زیادی در دنیای دیجیتال امروزی برخوردار است. یک وب سایت شرکتی با طراحی خوب به عنوان چهره دیجیتالی یک شرکت عمل می کند و بستری را برای مشتریان بالقوه، شرکا و ذینفعان فراهم می کند تا در مورد سازمان اطلاعات کسب کنند. این به ایجاد اعتبار و مشروعیت در قلمرو آنلاین کمک می کند. یک وب سایت شرکتی حرفه ای به یک شرکت اجازه می دهد تا هویت برند خود را به طور موثر به نمایش بگذارد. یک وب سایت شرکتی بستری را برای برجسته سازی و تبلیغ محصولات و خدمات شرکت فراهم می کند. داشتن یک وب سایت شرکتی به کسب و کارها این امکان را می دهد که پیشنهادات خود را به نمایش بگذارند، آنها را به شیوه ای جذاب ارائه کنند و اطلاعات دقیقی را به مشتریان بالقوه ارائه دهند.

طراحی سایت شرکتی به گونه ای است که باید بتواند هویت برند، اهداف و ارزش های شرکت را منعکس و نیاز مخاطبان را نیز برآورده سازد. سایت های شرکتی به عنوان فروشگاه آنلاین و دیجیتالی یک شرکت عمل می کنند و اطلاعاتی در مورد محصولات، خدمات و عملیات کلی کسب و کار ارائه می دهند. پایبندی به اصول طراحی وب سایت شرکتی در طول فرآیند طراحی بسیار مهم است زیرا بر تجربه کاربر، درک برند و حضور آنلاین کلی سازمان تأثیر می گذارد. به طور کلی، طراحی وب سایت شرکتی شامل ترکیبی از زیبایی شناسی بصری، عملکرد و تجربه کاربر برای ایجاد یک حضور آنلاین موثر است که نشان دهنده برند و مخاطبان هدف شرکت می باشد.

هدف طراحی سایت شرکتی

استفاده از یک وب سایت شرکتی به صرفه جویی در کاغذ کمک می کند و سازگار با محیط زیست است. با طراحی وب سایت شرکتی و بهینه سازی محتوا، پس از شناسایی سایت توسط موتور جستجوی گوگل، زمانی که کاربری به دنبال محصولات یا خدمات مرتبط با شرکت شما می گردد، وب سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده می شود، که می تواند کمک زیادی به افزایش ترافیک سایت شما کند، و حتی منجر به خرید محصولات یا خدمات شما شود.

یک وب سایت شرکتی مناسب به شما کمک می کند تا با کمترین هزینه شناخته شوید و کسب و کار خود را بهبود بخشید. طراحی سایت مناسب و رعایت سئو از پیش نیازهای این امر است. تیم مشهد سئو از ابتدا تا انتهای این سفر شما را همراهی می کند.

نکات مهم در طراحی سایت شرکتی

برندسازی (Branding)

برندسازی یکی از مهمترین جنبه های طراحی سایت شرکتی است، بنابراین باید طراحی سایت با دستورالعمل های برندسازی شرکت مطابقت داشته باشد و از لوگو، طرح و رنگ استفاده کند.

تجربه کاربری (UX)

تاثیر طراحی وب سایت بر تجربه کاربر غیرقابل انکار است. یک طراحی سایت شرکتی خوب بر ارائه یک تجربه کاربری یکپارچه و جذاب از نظر بصری تمرکز دارد. این شامل سازماندهی محتوا به روشی کاربر پسند، استفاده از منوهای واضح و بهینه سازی شده و سرعت بارگذاری صفحه است.

طراحی واکنش گرا (Mobile Responsive)

با افزایش استفاده از دستگاه های تلفن همراه، یک وب سایت شرکتی باید واکنش گرا باشد، به این معنی که با اندازه های مختلف صفحه نمایش و دستگاه ها سازگار است. این تضمین می کند که کاربران تجربه ای ثابت در رایانه های رومیزی، تبلت ها و تلفن های هوشمند دارند.

استراتژی محتوا (Content Strategy)

وب سایت های شرکتی معمولاً حاوی انواع مختلفی از محتوا هستند، مانند توضیحات محصول/خدمات، اطلاعات شرکت، پست های وبلاگ، جزئیات تماس و … طراحی استراتژی باید بتواند فرمت های مختلف محتوا را در خود جای دهد و خوانایی و دسترسی آسان را تضمین کند. 

تماس برای اقدام (CTA)

وب سایت های شرکتی اغلب قصد دارند اقدامات خاصی را از بازدیدکنندگان درخواست کنند، مانند خرید، پر کردن فرم، یا اشتراک در خبرنامه. عناصر CTA مانند دکمه‌ها یا فرم‌ها، باید به صورت استراتژیک قرار گرفته و طراحی شوند تا کاربر را به تعامل بیشتر تتشویق کنند. 

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

سئو و بهینه سازی وب سایت به مجموعه ای از فرآیندهای عملیاتی اطلاق می شود که رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو بهبود می بخشد و سایت را در صفحه اول گوگل برای کلمات کلیدی مرتبط با حوزه فعالیت نمایش می دهد. امروزه با افزایش سهم اینترنت در فروش کالا و خدمات و حضور کاربرانی که کالا و خدمات خود را به صورت آنلاین جستجو و خریداری می کنند، سئو و بهینه سازی وب سایت تاثیر بسیار مثبتی در افزایش فروش شرکت ها خواهد داشت. در واقع سئو و بهینه سازی وب سایت به دلیل کارآمد بودن یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغاتی برای شرکت ها می باشد. اگر شرکت ها هر چه سریعتر در این زمینه گام بردارند، آینده روشنی در انتظار آنهاست. شرکت ها با طراحی وب سایت ها زمینه حضور خود در اینترنت را فراهم کرده اند و از طریق سئو و خدمات بهینه سازی وب سایت، شرکت ها فروش خود را افزایش می دهند.

اجرای شیوه های اولیه سئو در طول فرآیند طراحی به بهبود دید وب سایت در موتورهای جستجو کمک می کند. این شامل بهینه سازی عناوین صفحه، توضیحات متا، سرفصل ها و ساختارهای URL است.

امنیت و عملکرد در طراحی سایت شرکتی

وب سایت های شرکتی باید اقدامات امنیتی را برای محافظت از داده های کاربر و حفظ اعتماد کاربران در اولویت قرار دهند. علاوه بر این، بهینه سازی عملکرد، مانند به حداقل رساندن زمان بارگذاری صفحه، به تجربه کاربری مثبت کمک می کند.

بر اساس اطلاعات ذکر شده در بالا، داشتن یک وب سایت مدرن و کاربر پسند برای شرکت ها ضروری می باشد،و با انجام سئو و بهینه سازی وب سایت می تواند به ابزاری ارزشمند برای جذب مشتری تبدیل شود. مشهد سئو با سال ها فعالیت در زمینه طراحی سایت و برنامه نویسی آماده همکاری با شرکت ها و انجام خدمات طراحی سایت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با تماس بگیرید.

سوالات متداول

1 - چرا به یک وب سایت شرکتی نیاز دارید؟

فرقی نمی کند که حوزه کاری شرکت شما چیست و چه تعداد مشتری دارید! بدون شک با طراحی یک وب سایت جذاب که به زیبایی تمام خدمات برند شما را به نمایش می گذارد، می توانید پایگاه مشتریان خود را تا حد زیادی گسترش دهید و افراد بیشتری را با خدمات شرکت خود آشنا کنید.

گسترش دسترسی و تعداد مشتریان بالقوه شانس شما را برای تبدیل آنها به مشتری و در نهایت تغییر درآمد برند شما افزایش می دهد. علاوه بر این، افزایش آگاهی از برند شما یکی دیگر از مزایای فوق العاده طراحی وب سایت شرکتی است.

2 - مدت زمان پشتیبانی سایت در مشهد سئو چگونه است؟

مشهد سئو با توجه به قرارداد حدود 6 ماه پشتیبانی رایگان دارد.

3 - فرآیند سفارش وب سایت در مشهد سئو چگونه می باشد؟

فرآیند سفارش سایت شرکتی در مشهد سئو بسیار ساده می باشد. پس از جلسه مشاوره رایگان و نیاز سنجی مشتری قرارداد ثبت و مراحل طراحی سایت شروع می شود، تیم مشهد سئو گزارش روند پیشرفت کار را به صورت ماهانه به شما ارائه می دهد.

نویسنده

مریم صلاحی

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *