سئو طراحی سایت

چطور با طراحی سایت املاک دارای افزایش درآمد شویم؟

طراحی سایت املاک - مشهد سئو

آیا تا بحال به دنبال خرید یا اجاره خانه در اینترنت بوده اید؟ جواب این سوال قطعا برای اکثریت افراد بله است. افراد زیادی روزانه در فضای اینترنت به دنبال خانه موردنظر خود از این سایت به آن سایت هستند. اگر شغل شما مشاور املاک است و یک دفتر مشاور املاک نیز دارید، با داشتن یک سایت املاک در کنار دفتر کاری تان، می توانید با قرار دادن اطلاعات انواع خانه هایی که برای اجاره یا خرید و فروش می شناسید، به کسب و کار خود وسعت دهید. شما با طراحی سایت املاک می توانید روش سنتی شغل خود را گسترش دهید. بجای اینکه افراد انگشت شماری در طول روز به آژانس املاک شما جهت پیدا کردن خانه مراجعه کنند، افراد بیشتری در سرتاسر کشور از خدمات سایت شما بصورت آنلاین و غیرحضوری استفاده نموده و از طریق اینترنت نیز به درآمد بیشتری برسید. بدین صورت می توانید به وسیله سایت خود روزانه افراد خیلی زیادی را جذب کنید تا از سایت شما جهت پیداکردن خانه موردنظرشان استفاده کنند و ثبت و خرید آنلاین نیز داشته باشند.

طراحی سایت مسکن

طراحی سایت مسکن می تواند نقش پررنگی در حوزه شغلی شما داشته باشد. می توان گفت که طراحی سایت املاک بهترین راه جهت خرید و فروش و اجاره مسکن به شمار می آید. بطور کلی ساخت سایت املاک فرصت بسیار خوبی برای صاحبان شغل املاک و مسکن است. آنها می توانند به راحتی خدمات آنلاین خرید و فروش برای مخاطبان ارائه دهند. برای این منظور تیم متخصص مشهد سئو واقع در شهر مشهد آماده هست تا بهترین و اختصاصی ترین وبسایت و در عین حال با کاربری راحت برای حوزه شغلی شما طراحی و پشتیبانی نماید.


ویژگی ها و امکانات سایت املاک

باید این مطلب را بدانیم که هر وب سایت دارای ویژگی ها و امکانات خاص خود است. پس وب سایت مشاور املاک نیز باید دارای ویژگی های مخصوص به خود باشد. مهم ترین مطلبی که در طراحی سایت املاک باید درنظر داشته باشید، قرار دادن اطلاعات کامل و دقیق از املاک و زمین های مورد معامله می باشد. از دیگر امکانات و ویژگی های مهم که باید در آن وجود داشته باشد در زیر ذکر می نماییم.

  • اطلاعات جغرافیایی و آدرس دقیق زمین یا مسکن
  • قرار دادن مشخصات کامل ملک به همراه قیمت آن
  • ایجاد بخشی در سایت جهت گفتگوی خریدار و فروشنده و تعامل میان آنها
  • ایجاد بخش ارتباط با مشاور املاک
  • قرار دادن تصاویر مختلف از ملک مورد نظر
  • امکان پرداخت بیعانه توسط مشتری با قرار دادن بخش درگاه پرداخت آنلاین
  • بخش وبلاگ در مورد مسکن

طراحی سایت املاک حرفه ای

به دلیل اینکه در این حوزه شغلی رقابت خیلی زیادی وجود دارد و افراد زیادی روزانه به دنبال خانه موردنظرشان هستند، پس بایستی یک سایت حرفه ای با محتویات کامل که نیاز مخاطب را برطرف نماید ساخت. مخاطبی که به دنبال خانه دلخواه و موردنظر خود می گردد و یا برای پیداکردن خانه موردنظر وقت بسیار کمی دارد، بتواند با ورود به سایت شما به سرعت خانه خود را پیدا کند.

همچنین جدا از محتویات سایت، ظاهر سایت نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. مخاطبی که برای اولین بار وارد سایت شما می شود، باید از ظاهر سایت خوشش بیاید. اگر سایت شما از ظاهر خوبی مثل چیدمان اجزای سایت، رنگ سایت، مسیر راحت سایت برای پیداکردن ملک و نوع نگارش و راهنمای سایت برخوردار نباشد، کاربر به راحتی و خیلی سریع از سایت شما خارج می شود. بر همین اساس برای طراحی سایت حرفه ای باید به فرد یا شرکتی درخواست دهید که کاملا مسلط به طراحی و برآورده شدن نیازهای شما باشد. تیم طراحی سایت و پشتیبانی و همچنین بهینه سازی و سئوی سایت مشهد سئو بهترین انتخاب شما برای این موضوع می باشد. تیم مشهد سئو با بهره گیری از متخصصین حوزه طراحی سایت و بهینه سازی می تواند سایتی به شما تحویل دهد که هم از نظر تکنولوژی روز و هم از نظر رعایت استانداردهای بهینه سازی موتورهای جستجوی اینترنت کاملا مورد قبول باشد.

مزایای طراحی سایت املاک

وقتی شما دارای یک سایت مجهز و با اطلاعات کامل املاک باشید، نتیجه خیلی بهتری را در مدت زمان کوتاه نسبت به روش سنتی به دست آورید. در روش سنتی مشتریان فقط با حضور فیزیکی به دفتر املاک می توانند معامله خود را انجام دهند. در ذیل به برخی از مزایای طراحی سایت املاک و مسکن می پردازیم.

  •  امکان جستجوی ملک موردنظر بر اساس قیمت و متراژ و ویژگی های مختلف در سایت
  • امکان مشاهده مشخصات هر ملک بطور جداگانه و انتخاب راحت تر
  • امکان مشاهده تصاویر و ویدئو های مختلف از املاک
  • امکان قابلیت فروش ویژه ملکی خاص که باعث درآمدزایی زیادی برای شما می شود.
  • امکان درج آگهی ملک کاربران مختلف با دریافت هزینه درج آگهی آنها

ساخت سایت املاک با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس یک روش کاملا منطقی برای طراحی است. زیرا می تواند تا حد زیادی از نظر هزینه ای برای شما مقرون به صرفه باشد. همچنین از نظر طراحی یک سایت پیشرفته با قابلیت و امنیت بالا گزینه بسیار مورد قبولی می باشد.

ساخت سایت املاک اختصاصی

برخی افراد تمایل بیشتر دارند تا سایتشان بصورت اختصاصی و کدنویسی از صفر تا صد طراحی شود. اغلب این افراد هزینه برایشان در اولویت نیست. بنابراین می توانند طراحی سایت بصورت کاملا اختصاصی را مدنظر خود قرار دهند. این روش نسبت به وردپرس از قیمت بالاتری جهت طراحی برخوردار می باشد. 

هزینه طراحی سایت املاک

بسته به اینکه شما قصد داشته باشید در سایت خود چه امکاناتی داشته باشید و چه ظاهری برای سایت خود برگزینید، می توانید یکی از دو روش طراحی سایت با وردپرس و طراحی سایت اختصاصی را انتخاب نمایید و برای طراحی به تیم مشهد سئو بسپارید. همچنین چیزی که شما از سایتتان انتظار دارید و می خواهید در سایت وجود داشته باشد، می تواند در میزان هزینه آن تاثیر بگذارد. بطور کلی طراحی سایت اختصاصی (کدنویسی) هزینه بیشتری دارد.

سوالات متداول

1. داشتن یک سایت املاک چه تاثیری در کسب و کار خواهد داشت؟

وب سایت شما می تواند ارزش کار شما را چندین برابر کند. با طراحی سایت و سپس بهینه سازی و سئوی آن می توانید در صفحات گوگل رتبه بالا قرار بگیرید و افراد زیادی از سراسر کشور و حتی دنیا وارد سایت شما شده و از خدمات آن استفاده کنند و بدین ترتیب مشتری های شما افزایش صعودی داشته باشد.

2. طراحی سایت املاک با وردپرس بهتر است یا بصورت کاملا اختصاصی؟

تفاوت طراحی سایت وردپرس و اختصاصی تنها در هزینه طراحی می باشد و شما می توانید با هر دو روش طراحی، دارای سایتی منحصر به فرد و کامل شوید.

3. آیا شرکت مشهد سئو پس از طراحی سایت، پشتیبانی هم دارد؟

بله، تیم مشهد سئو بسته به قراردادی که دارید شما را همراهی خواهد کرد.

4. سایت املاک دارای چه امکاناتی می باشد؟

امکاناتی که داخل سایت املاک با توجه به نظر شما قرار می گیرد می تواند شامل: اطلاعات کامل مسکن و زمین های مورد معامله همراه با قیمت، تصاویر املاک، مشاوره املاک آنلاین، پرداخت ثبت یا بیعانه خرید و فروش ملک به وسیله درگاه پرداخت، فروش ویژه ملک خاص و تبلیغات باشد.

نویسنده

زینب امیرگونه زاده

زینب امیرگونه زاده هستم، کارشناس تولید محتوا و سئو. همچنین در حوزه طراحی سایت نیز فعالیت دارم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *