سئو طراحی سایت

طراحی و ساخت سایت صرافی و ارز دیجیتال

طراحی سایت ارز دیجیتال در مشهد

امروزه بازار ارزهای دیجیتال بسیار پر جنب و جوش است و در این بازار وب سایت های مبادلات ارز دیجیتال نیز از طریق هزینه های کاربران سود بسیار خوبی کسب می کنند. اگر شما نیز به دنبال سود بالا از این بازار هستید، می توانید وب سایتی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال اعم از طراحی متمرکز، غیرمتمرکز صرافی و یا P2P راه اندازی کنید. به خاطر داشته باشید که طراحی وب سایت صرافی و ارز دیجیتال با طراحی وب سایت صرافی فیزیکی یا فروشگاه آنلاین بسیار متفاوت است. بنابراین، باید از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید. تیم مشهد سئو تمامی قسمت های وب سایت شما از جمله کیف پول و هسته های معاملاتی را منحصراً از طریق کدنویسی طراحی می کند.

یکی از مهمترین مسائل در ساخت صرافی و ارز دیجیتال، امنیت سایت است. تیم مشهد سئو با استفاده از جدیدترین زبان های برنامه نویسی امنیت سایت شما را تضمین می کند، صرافی های طراحی شده توسط مشهد سئو سرعت بارگذاری بالایی دارند که برای سئو صرافی ارز دیجیتال بسیار مهم است.

چرا طراحی سایت صرافی و ارز دیجیتال نیازمند تخصص می باشد؟

در وب سایت های مربوط به صرافی های واقعی ارز یا صرافی های ارز دیجیتال، معمولاً تبادل ارز با یکدیگر یا نقد کردن و واریز آن به حساب مشتریان انجام می شود. جریان نقدی روزانه و ماهانه بسیاری از این وب سایت ها ارقام قابل توجهی را به خود اختصاص می دهد. بنابراین، هکرها و افراد فرصت‌طلب همیشه وب‌سایت‌های صرافی را هدف قرار می دهند، صاحبان صرافی و ارز دیجیتال به خوبی می دانند، اگر کوچک‌ترین نقض امنیتی در آن‌ها وجود داشته باشد، دارایی‌های هزاران نفر به راحتی از بین می‌رود. با این توضیحات، طبیعی است که صاحب یک صرافی از شما به عنوان یک طراح یا تیم طراحی بخواهد که حداکثر تدابیر امنیتی را در مراحل برنامه نویسی صرافی و ارز دیجیتال و وب سایت های صرافی برای آنها به کار ببرید.

طراحی سایت صرافی و ارز دیجیتال چقدر طول می کشد؟

برای پاسخ به این سوال نمی توان پاسخی کلی داد. به عبارت ساده تر، مدت زمان طراحی وب سایت صرافی به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از این عوامل ویژگی هایی است که وب سایت های صرافی به آن نیاز دارند. قیمت ارزهای واقعی یا دیجیتال می باشد، معمولا قیمت ها در بازار جهانی ثانیه به ثانیه در نوسان است. نمایش آنلاین این تغییرات قیمت در وب سایت مورد نظر ضروری است. ایجاد چنین شرایطی در یک وب سایت زمان قابل توجهی را از طراح یا تیم طراحی می گیرد که می تواند زمان طراحی وب سایت صرافی را افزایش دهد.

از سوی دیگر افزودن امکانات مورد نظر خود به وب سایت صرافی مانند امکان تبادل ارز، انتقال ارز به حساب های داخلی و خارجی، خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده و … نیز نیازمند درگاه های پرداخت و اتصالات امن به وب سایت شما خواهد بود که همچنین زمان خاص خود را می طلبد. علاوه بر این عوامل، عوامل دیگری مانند طراحی های سفارشی، طراحی لوگو، افزودن محتوای وبلاگ، تولید محتوا و … نیز می توانند بر اساس انتظارات شما از تیم طراحی سایت صرافی، زمان طراحی را افزایش دهند.

قیمت طراحی سایت صرافی و ارز دیجیتال چقدر است؟

اولین سوالی که همه مشتریان طراحی سایت صرافی و ارز دیجیتال از طراح یا تیم طراحی می پرسند هزینه طراحی وب سایت است. در پاسخ به این سوال باید گفت که عوامل زیادی در این قیمت گذاری تاثیر دارند.

مهم ترین عواملی که بر قیمت گذاری پروژه طراحی سایت صرافی آنلاین تاثیر می گذارد عبارتند از:

  • نوع وب سایت

وب سایت های موجود در فضای آنلاین به دو دسته وب سایت های پویا یا وب سایت های ایستا طبقه بندی می شوند. وب سایت های پویا تقریباً محبوب ترین وب سایت های ایران هستند. در این وب سایت ها نیازی به طراح یا تیم طراحی برای افزودن بخش یا ویژگی های خاص پس از اتمام طراحی وب سایت ندارید و می توانید خودتان تغییرات ساده ای در وب سایت ایجاد کنید. وب سایت هایی که بر روی پلتفرم وردپرس طراحی شده اند از معروف ترین وب سایت های پویا می باشند.

در وب سایت های ایستا شما به عنوان صاحب سایت دسترسی زیادی برای ایجاد تغییرات نخواهید داشت و این کار باید توسط تیم تخصصی انجام شود. بنابراین این وب سایت ها جز در موارد خاص معمولاً مورد استفاده قرار نمی گیرند. علاوه بر این، برنامه نویسی و طراحی این وب سایت ها در مقایسه با طراحی وب سایت های داینامیک زمان بر و پرهزینه تر است.

  • هاست و دامنه

هر وب سایتی باید هاست و دامنه داشته باشد. دامنه یک وب سایت بخشی از آدرس وب سایت است که در انتها مشاهده می کنید مانند com. این دامنه در اصل شناسه وب سایت شما است و به موتورهای جستجو می گوید که سایت شما در کدام دسته قرار می گیرد. دامنه ها بر اساس نوع دامنه می توانند قیمت های متغیری داشته باشند.

هاست یک فضای مجازی است که برای بارگذاری و ذخیره تمامی اطلاعات مربوط به وب سایت شما اعم از محتوا، اطلاعات کاربری و … استفاده می شود، این فضا بسته به حجم مورد نیاز شما قیمت های متفاوتی دارد و باید سالانه سرویس را تمدید کنید.

  • ریسپانسیو بودن وب سایت

ریسپانسیو بودن یک وب سایت یک ویژگی حیاتی برای طراحی وب سایت صرافی و ارز دیجیتال است. یک وب سایت واکنش گرا تضمین می کند که سایت با دستگاه های مختلف مانند رایانه، تبلت و تلفن همراه، بسته به مرورگر و اندازه صفحه نمایش، تنظیم می شود. از آنجایی که وب سایت های مبادلات ارز دیجیتال عمدتاً بر روی تلفن های همراه استفاده می شوند، اطمینان از این ویژگی در هنگام طراحی وب سایت ضروری است.

  • سیستم مدیریت محتوا

سیستم مدیریت محتوا در بیشتر وب سایت های ایران، وردپرس می باشد. سیستم مدیریت محتوا (CMS) به شما این امکان را می دهد که محتوای مورد نیاز سایت خود را آپلود کرده و تغییرات دلخواه را در آن اعمال کنید.

ویژگی های وب سایت صرافی و ارز دیجیتال

خرید و فروش ارزهای مختلف در سایت، تایید هویت کاربران از طریق چک، شناسنامه، کارت ملی و عکس کاربر، نمایش قیمت لحظه ای ارزهای واقعی و دیجیتال، اتصال به درگاه های پرداخت بانکی و پشتیبانی از واحدهای ارزی مختلف به صورت واقعی و دیجیتال از مهمترین ویژگی های وب سایت صرافی و ارز دیجیتال می باشد.

سوالات متداول

1 - ثبت سفارش پروژه طراحی سایت در مشهد سئو چگونه انجام می شود؟

طراحی سایت پس از مشخص شدن ویژگی ها و الزامات سایت و تنظیم قرارداد، توسط کارشناسان ما به سرعت آغاز می شود. در طول این فرآیند کارشناسان ما با ارائه گزارش پروژه و شناسایی مراحل آن همواره با شما در ارتباط خواهند بود.

2 - پشتیبانی سایت در مشهد سئو چگونه انجام می شود؟

طراحی و تحویل نهایی تحویل پروژه در موعد مقرر و با هزینه تعیین شده در قرارداد انجام خواهد شد. کارشناسان ما همواره برای پشتیبانی و ارائه آموزش های لازم به شما و تیم شما و رفع مشکلات احتمالی در کنار شما خواهند بود.

3 - طراحی وب سایت خرید و فروش ارز دیجیتال برای چه کسانی توصیه می شود؟

طراحی وب سایت خرید و فروش ارز دیجیتال به افرادی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید در دنیای ارز دیجیتال هستند توصیه می شود. شرکت مشهد سئو خدمات طراحی وب سایت و اپلیکیشن ارز دیجیتال را با جدیدترین متدها و امکانات پیشرفته برای کسب و کارهای علاقه مند به این حوزه ارائه می دهد.

نویسنده

مریم صلاحی

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *