سئو طراحی سایت

نکات مهم طراحی سایت هتل و رزرواسیون

طراحی سایت هتل، رزرواسیون و مراکز اقامتی

اولین قدم در تمامی کسب و کارها از جمله کسب و کارهای مرتبط با هتل ها و مهمانسراها که بسیار جذاب، زیبا و سودآور صنعت گردشگری محسوب می شوند، دیده شدن است. با وجود همه جذابیت ها و تقاضای زیاد مردم، اگر فرصتی مانند طراحی یک وب سایت حرفه ای برای دیده شدن فراهم نشود، هتل ها مخاطبان خود را جذب نمی کنند و در جایگاه شایسته خود قرار نمی گیرند. بنابراین با طراحی سایت هتل و رزرواسیون، قطعا یکی از گزینه های جستجوی کاربران در اینترنت فراهم خواهد شد و این امکان را برای مدیریت هتل و مهمانپذیر فراهم می کند تا بهتر و بیشتر در معرض دید مشتریان بالقوه قرار گیرد. در واقع راه اندازی وب سایت هتل کمک زیادی به دیده شدن بهتر خدمات شما می کند.

در سال های اخیر خرید اینترنتی بلیط، تور و رزرو هتل در بین کاربران اینترنتی بسیار فراگیر شده است و بسیاری از کاربران جستجوی هتل در اینترنت را بهترین و مقرون به صرفه ترین روش می دانند. در این راستا مشهد سئو با طراحی سایت هتل و رزرواسیون کاملاً متناسب با نیاز شما و برقراری ارتباط با سیستم های رزرواسیون داخلی، امکان ارائه خدمات کاملا آنلاین را برای مشتریان شما فراهم خواهد کرد.

هتل ها و سایر مراکز اقامتی نمی توانند نسبت به طراحی سایت و قابلیت رزرو آنلاین بی تفاوت باشند. در دنیای امروز که حجم زیادی از جست و جوهای تجاری و تفریحی به صورت آنلاین انجام می شود.

داشتن یک سایت با قابلیت رزرو آنلاین به مهمانان شما این امکان را می دهد که مستقیماً هتل شما را رزرو کنند، که به معنای دسترسی به اطلاعات جامع مسافران، افزایش درآمد و کاهش هزینه کمیسیون است.

مزایای طراحی سایت هتل با قابلیت رزرو آنلاین

قابلیت رزرو آنلاین باعث صرفه جویی در زمان برای کارکنان و مهمانان هتل می شود. با استفاده از این ویژگی، کارکنان شما دیگر نیازی به صرف زمان زیادی برای ورود مهمان ندارند. طراحی وب سایت هتل با قابلیت رزرو آنلاین به شما این امکان را می دهد که ارتباط مستمری با مهمانان خود (قبل، حین و بعد از اقامت آنها) داشته باشید و در نتیجه نام و برند هتل خود را ارتقا دهید و در عین حال خدمات بهتری به مهمانان ارائه دهید. قابلیت رزرو آنلاین به شما کمک می کند تا با مشتریان رابطه طولانی مدت برقرار کنید و آنها را به مهمانان دائمی خود تبدیل کنید. وقتی یک مهمان با این روش یک بار در هتل شما اقامت کند و راضی باشد، تبدیل به یک مشتری وفادار می شود. طراحی وب سایت هتل می تواند شما را از وابستگی به آژانس های مسافرتی رها کند.

داشتن یک وب سایت به شما این امکان را می دهد که سیاست های رزرو و لغو را کنید، اطلاعات مفیدی درباره مهمان‌ها، مانند نحوه رزرو کردن، دستگاه‌هایی که استفاده می‌کنند، اهل کجا هستند و موارد دیگر دسترسی داشته باشید و به شما کمک می‌کند تا خدمات خود را مطابق با آن تنظیم کنید. قابلیت رزرو آنلاین فرصت های بیشتری را برای مدیریت و کنترل تعداد مهمانان فراهم می کند. آژانس های مسافرتی اطلاعات مهمانان را ارائه نمی دهند و داشتن وب سایت هتل با امکان رزرواسیون به شما کمک می کند تا مستقیم با مهمانان تماس بگیرید.

نکته ای که در طراحی سایت هتل و رزرواسیون باید به آن توجه کرد این است که طراحی سایت به معنای اجتناب از استفاده از خدمات ارائه دهندگان مسافرتی نیست. در عوض به معنای مدیریت بهتر و کارآمدتر مهمانان است. طراحی صحیح سایت به شما این امکان را می دهد که از تمام گزینه های موجود برای اقامت مهمان بهره ببرید و در نتیجه درآمد خود را افزایش دهید و کیفیت خدمات خود را ارتقا دهید.

چه کسانی به خدمات طراحی سایت هتل و رزرواسیون نیاز دارند؟

صاحبان هتل ها و اقامتگاه ها

این امکان وجود دارد که صاحبان هتل و یا بخش مدیریت به نمایندگی از آنها، ابتکار عمل طراحی وب سایتی را برای پیشی گرفتن در رقابت بازاریابی و رزرو هتل داشته باشند. اگر شما نیز در این زمینه فعال هستید و می خواهید از نظر بازاریابی و فروش خود را در بین رقبا معرفی کنید، حتما باید به فکر طراحی یک وب سایت مناسب برای هتل خود باشید.

به جرات می توان گفت که نداشتن سیستم آنلاین و سایت مناسب که اطلاعات هتل را دارا باشد به اعتبار هتل لطمه می زند. بنابراین، برای به روز ماندن و نشان دادن اعتبار و ارزش هتل خود، قطعا باید طراحی سایت هتل را در برنامه های خود داشته باشید.

واسطه های رزرو هتل

ساخت و راه اندازی هتل کاری پرهزینه است و نیاز به سرمایه گذاری بالایی دارد. اما شما هم می توانید در سود هتل شریک شوید. با طراحی سایت هتل و رزرواسیون به راحتی می توانید با هتل های مختلف در شهرهای ایران و حتی هتل های خارجی قرارداد ببندید. در این قرارداد، شما موافقت می کنید که در سود رزرو مشتری شریک شوید. اما این کار چگونه انجام می شود؟

در ابتدای کار باید مراحلی را برای طراحی وب سایت هتل بردارید. تعدادی هتل با خدمات، کیفیت و هزینه های مختلف پیدا کنید و با آنها قرارداد ببندید. اکنون زمان بازاریابی و جذب مشتری از طریق وب سایت است. اگر این مسیر را طی کنید به راحتی در مدت زمان کوتاهی سود خوبی دریافت خواهید کرد.

ویژگی های سایت هتل و رزرواسیون

  • امکان مشاهده و و رزرو در روزها و بازه های زمانی مختلف
  • دسترسی آسان و راحت برای جستجو
  • گروه بندی مشتریان و تخفیف برای هر گروه خاص
  • امکان ارسال پیامک و ایمیل برای اطلاع از وضعیت خرید
  • بازپرداخت و لغو مشاهده لیست خریدهای قبلی بر اساس پارامترهای مختلف
  • ویرایش اطلاعات کاربر
  • مشاهده لیست تخفیفات
  • امکان ارائه پیشنهادات متناسب با نیاز و علایق کاربر (اعتبارسنجی)

امکانات طراحی سایت هتل و رزرواسیون در مشهد سئو

  • طراحی سایت به صورت حرفه ای و تخصصی
  • سئو محتوای وب سایت
  • ریسپانسیو بودن سایت
  • امکان تغییر زبان وب سایت برای مشتریان غیر فارسی زبان
  • سازگاری با مرورگرهای مختلف
  • به روز رسانی دقیق و منظم محتوا طراحی وب سایت
  • طراحی فرم ثبت نظرات مشتریان
  • امنیت و پایداری بالا وب سایت
  • و…

یکی از نکات مهم در طراحی سایت هتل و رزرواسیون رعایت اصول سئو برای دیده شدن بهتر در اینترنت است. تصور کنید وب سایت شما به طور کامل طراحی شده است، اما تا زمانی که اصول سئو اجرا نشود، موتورهای جستجو سایت شما را در دسترس مردم قرار نمی دهند. این بدان معناست که اگر کاربری به دنبال سایتی برای رزرو هتل در هر شهری باشد و شروع به جستجوی آنلاین کند، موتورهای جستجو مانند گوگل سایت مهمانخانه شما را که به صورت حرفه ای طراحی شده را به کاربر نمایش نمی دهند. شرکت مشهد سئو با اجرای این اصول در جهت ارتقای رتبه شما تلاش می کند. از آنجایی که بیش از هفتاد درصد کلیک ها بر روی سه لینک برتر صقحه اول گوگل در طول جستجو انجام می شود، هر چه رتبه سایت شما بالاتر باشد، دید بیشتری برای کاربران خواهد داشت. این امر علاوه بر افزایش تعداد مشتریان، باعث افزایش درآمد شما نیز خواهد شد.

نتیجه گیری

استفاده گسترده از تلفن های هوشمند بیش از هر چیز به معنای ایجاد ارتباط مستقیم بین مردم و ذینفعان در زمینه های مختلف است. شاید بزرگترین مزیت این پدیده نوظهور حذف واسطه ها باشد. یکی از حوزه هایی که در گذشته واسطه ها در آن نقش عمده ای داشته اند، بخش پذیرایی از مهمانان بود.

طراحی وب سایت هتل و رزرواسیون پاسخ نهایی به این نیاز است. فرصت داشتن یک سایت می تواند برای همیشه نیاز شما را به آژانس های مسافرتی یا سایر ارائه دهندگان مسافرتی بی نیاز کند.

سوالات متداول

1 - طراحی سایت هتل چقدر زمان میبرد؟

بین 3 تا 4 روز، اما زمان دقیق تر آن پس از جلسه اول و مشاوره رایگان بر اساس نیازهای شما تعیین می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

2 - عوامل ظاهری چه تاثیری در طراحی سایت هتل دارند؟

عوامل فیزیکی نقش بسزایی در طراحی وب سایت هتل دارند. اولین عاملی که کاربران را در لحظات اولیه جذب می کند، طراحی بصری یک وب سایت است. بنابراین، استفاده از گرافیک مناسب و جذاب در طراحی وب سایت هتل بسیار مهم است.

3 - مهمترین ویژگی های سایت های رزرو هتل چیست؟
  • گسترش کانال های ارتباطی مختلف با تورهای گردشگری برای رسیدن به حداکثر مخاطب آنلاین
  • معرفی محتوای مطلوب و تبلیغات مناسب با استفاده از ابزارهای رایگان موجود در اینترنت
  • افزایش جذب مخاطب از طریق اصول سئو

نویسنده

مریم صلاحی

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *