افزونه کاربردی وردپرس

با اینکه وردپرس افزونه‌های زیادی دارد، اما تمام این افزونه‌های کابردی برای سایت شما مناسب نخواهند بود. در واقع هر یک از افزونه‌های وردپرس کاربرد و کارایی متفاوتی دارند که شما با توجه به هدفی که دارید باید آنها را نصب و راه‌اندازی کنید. قبل از نصب لازم است تا با کارایی هر یک از این افزونه‌های کاربردی وردپرس آشنا شوید.

با توجه به نیاز و هدف سایت خود می‌توانید افزونه کاربردی وردپرس را انتخاب و نصب کنید. براساس گزارشات به دست آمده، تعداد افزونه‌های کاربردی در حال افزایش است، بدین‌ ترتیب میزان دانلود هر یک از آنها نیز بیشتر شده است.

  • افزونه کاربردی وردپرس برای فرم‌سازی
  • افزونه‌های کاربردی وردپرس در حفظ امنیت و ایمنی
  • افزونه‌های کاربردی وردپرس در بهینه‌سازی و سئو
  • افزونه وردپرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی
  • افزونه صفحه ساز وردپرس
  • افزونه ساخت جدول در وردپرس

بهترین افزونه‌های وردپرس برای ساخت فرم

در این بخش فرم‌ سازهایی را معرفی می کنیم که برای ساخت انواع فرم‌ها مثل ثبت ‌نام، استخدام و تماس، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

Gravity Forms

برای ساخت حرفه‌ای‌ترین فرم‌ها می‌توانید از Gravity Forms استفاده کنید.

نسخۀ فارسی این افزونه، شامل لیست تمامی شهرها و استان‌های ایران است و می‌توان درگاه بانکی (بانک‌های ایرانی) را به هر نوع فرمی متصل کرد. این نسخه رایگان است؛ اما نسخۀ اورجینال گرویتی فرم را باید خریداری کنید و به همراه نسخۀ فارسی استفاده نمایید.

ویرایشگر دیداری و انجام پرداخت‌ها از طریق گرویتی فرم از مزایای نسخۀ اورجینال است.

WPForms

پلاگین پرطرفدار WPForms یکی از افزونه‌های معروف با بیش از 4 میلیون نصب فعال است که برای ساخت فرم‌های تماس مختلف در وردپرس به کار می‌رود، وب سایت شما هر فعالیتی که داشته باشد نیاز به یک فرم تماس دارد تا کاربران، مشتریان و بازدیدکنندگان به راحتی بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند، بهترین افزونه برای این کار، پلاگین WPForms می‌باشد. یکی از ویژگی‌های خوب این افزونه قابلیت ساخت و طراحی انواع فرم‌ها با استفاده از کشیدن و رها کردن می‌باشد، تنها با چند کلیک و کمتر از 5 دقیقه می‌توانید فرم‌های تماس، فرم اشتراک ایمیل، فرم‌های سفارش آنلاین، فرم پرداخت، انواع فرم نظرسنجی و بسیاری از فرم‌های دیگر را ایجاد کنید

Contact Form 7

با بیش از 5 میلیون بار نصب فعال، این افزونه یکی از محبوب‌ترین فرم‌‌سازها در مخزن پلاگین‌های وردپرس است. دلیل این محبوبیت، سادگی و ویژگی‌های سفارشی‌سازی آن است.

با استفاده از Contact Form 7، می‌توانید فرم‌های متعددی را ایجاد و مدیریت کنید و آن‌ها را در عرض چند ثانیه در سایت خود قرار دهید.

JetPack Contact Form

افزونه کاربردی وردپرس جت پک را نصب و فعال کنید. جت پک یکی از افزونه‌های محبوب است که به شما کمک می‌کند از بسیاری از ویژگی‌های سایت خود بهره‌مند شوید. میزبانی وردپرس با کمک این افزونه ساده‌تر خواهد بود. به تازگی نسخه جدیدی از این افزونه روی کار آمده است که تا حدودی با نسخه قبلی تضاد دارد.

جت پک فرم تماس سایر افزونه‌ها را برای خود به کار می‌برد. گاهی ممکن است تماس جت پک به مقصد نهایی که برای آن در نظر گرفته شده است، دسترسی پیدا نکند. همین موضوع نشان‌دهنده مشکلات این افزونه کاربردی وردپرس خواهد بود. در نتیجه باید موقع استفاده از این افزونه، مشکلات آن را بشناسید.

بهترین افزونه‌های امنیتی وردپرس

افزونه کاربردی وردپرس

وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است که ایمنی بالایی دارد؛ ولی این پلتفرم در برابر حملات سایبری آسیب‌پذیر است.

All In One WP Security & Firewall

AIOS یک افزونۀ امنیتی است که امکانات کافی و خوبی را در نسخهٔ رایگان ارائه می‌کند. این افزونه وب سایت شما را از حملات بی‌رحمانۀ ربات‌ها محافظت می‌کند. این پلاگین برای برقراری امنیت کامل در سایت بسیار مناسب است.

مثلاً با استفاده از آن می‌توانید از پایگاه داده و حساب‌های کاربران محافظت کنید.

Wordfence Security

با وردفنس یک تیم امنیتی را برای وردپرس خود استخدام می‌کنید! این افزونه وب سایت شما را اسکن کرده و تمامی مشکلات، فایل‌های ناشناس و کامنت‌ها نامربوط را شناسایی می‌کند.

Wordfence Security – یکی از بهترین افزونه‌های وردپرس در زمینهٔ امنیت  در دو نسخۀ رایگان و پولی می باشد. نسخۀ پولی امکاناتی مثل پشتیبانی خریداران را به‌ همراه دارد.

یک تفاوت اصلی بین نسخۀ رایگان و پرمیوم در این است که فایروال در نسخۀ رایگان هر ۳۰ روز آپدیت می‌شود؛ ولی در نسخۀ پولی، آپدیت آن توسط کاربر در هر زمانی قابل انجام است.

iThemes Security

Ithemes Security هم مانند دیگر افزونه‌های امنیتی، ویژگی‌های حفاظت از وب سایت و دیتاها را برعهده دارد. بخشی از امکانات این افزونه رایگان و بخش بزرگی از ویژگی‌های آن پولی است. می‌توانید با پرداخت ۹۹ دلار در هر سال، تمام امکانات آن را فعال کنید.

Sucuri

افزونه رایگان Sucuri با بیش از 800 هزار نصب فعال از بهترین افزونه‌های امنیتی و البته افزونه های واجب وردپرس می‌باشد، وظیفه‌ی این افزونه قدرتمند این است که از سایت شما در برابر حملات  DDoS، تهدیدات بدافزار، حملات XSS و هر نوع حملات دیگر محافظت کند Sucuri به صورت رایگان در مخزن وردپرس در دسترس است.

Akismet

این افزونه کاربردی وردپرس نظرات و فرم‌ها یا تماس‌های ارسالی را در پایگاه داده جهانی و امنیتی بررسی می‌کند تا از انتشار محتوای مخرب سایت شما جلوگیری کرده باشد. برای بررسی نظرات و هرزنامه‌های سایت خود می‌توانید به صفحه مدیریت نظرات بلاگ یا وب سایت خود سر بزنید. 

WordPress Simple Firewall

افزونه فایروال شاید به نظر ساده بیاید ولی گزینه خوبی برای حفاظت و امنیت خواهد بود. این افزونه وردپرس راه‌ حلی امنیتی است که از سایت وردپرس شما در برابر هکرها و ربات‌های مخرب دفاع و محافظت می‌کند. با کمک این فناوری امنیتی انحصاری می‌توانید تلاش‌هایی که برای ورود به سیستم شما انجام می‌شوند را محدود کنید

بهترین افزونه‌های کاربردی وردپرس در بهینه‌سازی و سئو

افزونه های سئو و بهینه سازی - افزونه کاربردی وردپرس

Yoast SEO

از بهترین افزونه‌های وردپرس برای سئو که برای همۀ اهالی دیجیتال مارکتینگ نامی آشنا دارد، افزونۀ Yoast SEO است.

Yoast SEO با تحلیل کلمۀ کلیدی، تضمین می‌کند که کاربران و موتورهای جست‌وجو، محتوای شما را خواهند خواند.

چه صاحب کسب‌وکار آنلاین باشید، چه وبلاگ نویس، چه تولید کننده محتوا یا چه متخصص سئو باشید، Yoast SEO به شما کمک می‌کند مطالب وب سایت خود را در بهترین شکل به صفحهٔ نتایج جست‌وجو برسانید.

Rank Math

Rank Math برای مدیریت محتوای وب سایت‌های وردپرسی طراحی شده است. این افزونه با استفاده از هوش مصنوعی، صفحات سایت را سئو می‌کند. رنک مث با افزونۀ قبلی (یوست) بسیار رقابت شدیدی دارد.

WP Rocket

این افزونه یکی از بهترین افزونه‌های وردپرس برای افزایش سرعت وب سایت است. سرعت بالای وب سایت به بهبود سئو کمک می‌کند و به‌دنبال آن رتبۀ مقالات در گوگل بهتر می‌شود.

اگر می‌خواهید امکان کش‌کردن را در وب سایت وردپرسی فعال کنید، این افزونه بهترین گزینه در میان افزونه‌های مشابه است.

Smush

این افزونه برای فشرده‌سازی تصاویر در وردپرس استفاده می‌شود. احتمالاً تا به‌حال متوجه شده‌اید که بارگذاری تصاویر، سرعت سایت را کاهش داده یا لود تصاویر به کندی انجام می‌شود. افزونۀ Smush دقیقاً برای این منظور طراحی شده است.

Schema Pro

Schema Pro برای نشانه‌گذاری محتوا استفاده می‌شود.

اسکیما پرو با نشانه‌گذاری محتوا باعث می‌شود محتوای شما برای موتورهای جست‌وجویی مثل گوگل قابل‌درک و قابل‌فهم شوند.

نشانه‌گذاری اسکیما همان زبانی است که موتورهای جست‌وجو برای خواندن و درک محتوای شما، از آن استفاده می‌کنند. منظور از زبان در اینجا، کدها و دستورالعمل‌های از پیش تعریف شده است؛ مثلاً نویسندهٔ محتوا کیست، مقاله چه امتیازی گرفته است یا اطلاعات رویداد.

W3 Total Cache

این افزونه کاربردی وردپرس تجربه کلی کاربر را بهبود می‌بخشد. برای مثال عملکرد وب سایت شما را افزایش می‌دهد و زمان بارگذاری نیز با کمک همین افزونه کاهش می‌یابد. در ضمن با کمک توتال کش می‌توانید شبکه تحویل محتوا سایت خود را یکپارچه سازید و بهترین یا آخرین شیوه‌های طراحی را در سایت خود پیاده کنید.

All in One SEO Pack

افزونه کاربردی وردپرس پک کلی سئو یکی از اصلی‌ترین افزونه‌های کاربردی وردپرس است که در سال 2007 راه‌اندازی شد. در حال حاضر بیش از 3 میلیون وب سایت هوشمند از این افزونه کاربردی وردپرس برای تنظیم صحیح سئو وردپرس خود استفاده می‌کنند. بدین‌ترتیب، وب سایت‌هایی که از این افزونه بهره‌مند هستند، می‌توانند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند.

بهترین افزونه های فروشگاه ‌ساز وردپرس

افزونه های فروشگاهی وردپرس

ووکامرس

افزونه کاربردی وردپرس WooCommerce با بیش از 5 میلیون نصب فعال بهترین افزونه فروشگاه ساز آنلاین شناخته شده است. ووکامرس، کلیه ویژگی‌ها و امکانات قدرتمندی که برای ساخت یک فروشگاه آنلاین به آن نیاز دارید را به رایگان برای شما فراهم می‌کند، شخصی‌سازی صفحات محصول، تعریف و ایجاد انواع کالاهای فیزیکی و دیجیتالی، امکان ویرایش و تغییرات هر محصول، پیکربندی‌های سفارشی، امکان مشخص کردن نحوه پرداخت و بسیاری از موارد دیگر از ویژگی‌های این افزونه محبوب می‌باشد.

Easy Digital Download

برای فروش فایل‌های دانلودی و مدیریت آن‌ها هم به افزونه‌هایی نیاز است. Easy Digital Download برای این منظور طراحی شده است تا کاربران بدون جنگ و خون‌ریزی، فایل‌های دیجیتال شما را دانلود و خریداری کنند.
این افزونه یکی از بهترین افزونه‌های فروشگاهی وردپرس در این زمینه است.

BigCommerce

یکی دیگر از افزونه‌های فروشگاه ساز بیگ کامرس است این افزونه بیشتر برای فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای کوچک مناسب است. این افزونه یک فروشگاه‌ساز اشتراکی است. این افزونه در فروشگاه‌ساز خود دارای یک store یا فروشگاه داخلی است که در آن خدماتی برای فروش ارائه می‌دهد.

jigoshop

افزونه جیگوشاب یکی از قدیمی‌ترین افزونه‌های فروشگاه‌ساز است. با استفاده از این افزونه فروشگاه‌ساز قادر خواهید بود سایت وردپرسی خود را تبدیل به یک فروشگاه اینترنتی پویا کنید. این افزونه برای کسانی که به‌تازگی وب سایت فروشگاهی خود را راه‌اندازی کرده‌اند مناسب است چراکه در عرض چند دقیقه راه‌اندازی می‌شود بنابراین برای تازه‌واردان بسیار عالی است.

Open Cart

Open Cart افزونه خود را به یک بستر هوشمند برای همه افراد تبدیل کرده است. این روش را برای به حداقل رساندن استفاده از تعداد افزودنه های جانبی مورد نیاز برای بهینه کردن سایت فروشگاهی شما اتخاذ کرده است، زیرا ممکن است کار سایت شما با مجموعه ای از افزونه های جانبی پیچیده شود. بنابراین، Open Cart یک افزونه تجارت الکترونیکی وردپرس را در اختیار شما قرار می دهد که بیشتر ویژگی ها در این افزونه وجود دارد و شما را از استفاده های افزونه های جانبی بی نیاز می کند.

Magento

Magento یک پلتفرم تجارت الکترونیکی است که با استفاده از فناوری متن باز ساخته شده است و به تجار آنلاین امکان تهیه سیستم سبد خرید انعطاف پذیر و همچنین کنترل در ظاهر، محتوا و عملکرد فروشگاه اینترنتی  را می دهد.

این افزونه فروشگاه ساز تم های متنوعی را ارائه می دهد که می توانند تجربه مشتری را به راحتی ارتقا دهند. جنبه های زیادی در فروشگاه آنلاین وجود دارد که باید پیکربندی شود و اینکه چقدر موفقیت حاصل می شود،

افزونه صفحه ساز

افزونه های صفحه ساز وردپرس

Elementor Page Builder

المنتور یکی از محبوب‌ترین صفحه سازهای وردپرس است که دو نسخه رایگان و پرو دارد و مبتنی بر ویرایشگر بصری (WYSIWYG) است و به کاربران امکان می‌دهد تا صفحات وب سایت خود را به صورت زنده و در همان زمان که محتوا را ویرایش می‌کنند، مشاهده کنند.

Beaver Builder

بیور بیلدر یکی دیگر از صفحه سازهای محبوب وردپرس است که برای طرح بندی صفحات و ایجاد صفحات فرودبه کار می‌رود. این صفحه ساز نیز مبتنی بر ویرایشگر بصری است و امکانات مشابهی با Elementor در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

افزونه بیور بیلدر داری ماژول‌های محتوا (مانند دکمه، عکس، عنوان، ویرایشگر متنی، صدا، ویدیو)، اسکیما، واکنشگرایی، CSS دلخواه، انیمیشن و غیره است. این صفحه ساز رایگان وردپرس یکی با بیشتر از ۱۰۰,۰۰۰ نصب فعال از جمله صفحه سازهای محبوب برای وردپرس است.

Gutenberg

گوتنبرگ صفحه ساز جدید وردپرس است که در نسخه 5 وردپرس معرفی شد. این صفحه ساز مبتنی بر بلوک‌ها است و به کاربران امکان می‌دهد تا صفحات وب سایت خود را با استفاده از بلوک‌های مختلف ایجاد کنند. امکانات این صفحه ساز نسبت به سایر صفحه سازها کمی محدودتر است و المان‌های کمتری برای قرار دادن در صفحه دارد. 

Visual Composer

ویژوال کامپوزر یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین صفحه سازهای وردپرس است. این صفحه ساز مبتنی بر ویرایشگر بصری و بک اند است و امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

Greenshift

این صفحه ساز نسبت به سایر صفحه سازهای دیگر وردپرس، جوان‌تر است! اما با امکانات و قابلیت‌هایی که دارد، بیش از ۲۰,۰۰۰ وب سایت هم اکنون آن را نصب کرده‌اند. داشتن بلوک‌های انیمیشنی زیبا از ویژگی‌های کلیدی صفحه ساز گرین شیفت است.

همچنین می‌توان به کتابخانۀ آماده از بخش‌ها و طرح‌های مختلف، کتابخانۀ اشکال  SVG، پشتیبانی از طراحی flexbox و گرید، امکان استفاده از  CSS دلخواه، انیمیشن‌های اسکرول، بلوک‌های داینامیک اشاره کرد که همگی از امکانات پلاگین Greenshift به شمار می‌روند.

Website Builder

صفحه ساز Website Builder یک صفحه ساز رایگان وردپرس است که از سال ۲۰۱۱ ایجاد شد و به شما اجازه می‌دهد صفحات مختلفی را وب سایت خود طراحی و پیاده سازی کنید.

صفحه ساز Website Builder با بیشتر از ۹۰۰,۰۰۰ نصب براساس آمار سایت مخزن وردپرس، از پرکاربردترین صفحه سازهای رایگان برای وردپرس محسوب می‌شود. به طور کلی توسط این صفحه ساز می‌توانید بخش‌های مختلفی از سایت را بسازید.

مثلاً هدر، فوتر، صفحه‌های لندینگ، آرشیوها، صفحات فروشگاهی (ووکامرس) و غیره بدون نیاز به کدنویسی یا مهارت برنامه نویسی ایجاد کنید.

افزونه ساخت جدول در وردپرس

افزونه های ساخت جدول - افزونه کاربردی وردپرس

TablePress

افزونه TablePress یکی از بی‌نظیرترین افزونه وردپرس است که به شما اجازه می‌دهد تا جداول دلخواه در وردپرس ایجاد کنید، همچنین می‌توانید جداول اکسل یا Google Sheets را در آن بارگذاری کنید. اگر قبلاً از اکسل استفاده کرده اید، بنابراین به راحتی می‌توانید از افزونه TablePress استفاده کنید. زیرا تمامی کارها مثل فرآیند افزودن داده، درست مانند افزودن داده در اکسل می باشد.

Formidable Forms

Formidable Forms  یکی از پیشرفته ترین افزونه های فرم ساز در بازار است.همچنین دارای ویژگی هایی است که آن را به یک ابزار قدرتمند برای ساخت جدول نیز تبدیل می کند. در اصل، می‌توانید با استفاده از افزونه یک فرم ایجاد کنید، داده ها را جمع آوری کرده و سپس از آن داده ها برای ساخت و نمایش جداول خود استفاده نمایید.

شما می‌توانید از بین چندین طرح مختلف برای جداول خود یکی را انتخاب کنید که کاملاً با طراحی سایت شما مطابقت داشته باشند. به‌علاوه، این افزونه جدول ساز به شما امکان می دهد ویژگی های مرتب سازی و فیلتر کردن، صفحه‌بندی و موارد دیگر را نیز اضافه کنید.

WpDataTable

wpDataTable  یک افزونه حرفه ای برای ساخت جدول است که به شما امکان می دهد به راحتی و به سرعت جداول را به وردپرس خود اضافه کنید. این افزونه به عنوان یک جدول ساز منحصربه‌فرد شما را قادر می سازد که جداول بصری جذابی را بدون نوشتن حتی یک خط کد ایجاد کنید.

در افزونه WpDataTable ویژگی هایی را خواهید یافت که به شما امکان می دهد سلول ها را با هم ادغام کرده، رتبه بندی ستاره ها را به آن ها اضافه کنید، به هر سلول سبک متفاوتی بدهید، کدهای کوتاه و …  به هر سلول اضافه کنید.

Data Tables Generator by Supsystic

Data Tables Generator یک افزونه جدول ساز انعطاف‌پذیر برای کاربرانی است که نیاز به ایجاد انواع مختلف جداول دارند. این برنامه از قابلیت های مرتب سازی و جست و جو پشتیبانی می کند و می‌تواند هر نوع داده یا رسانه ای را در جداول شما نمایش دهد.

مشابه اکسل و سایر نرم افزارهای صفحه گسترده، حتی می‌توانید معادلات و فرمول های ریاضی را به جداول خود اضافه کنید.

Ninja Tables

Ninja Tables یک افزونه عالی برای ساخت جدول در سایت های وردپرسی است که به شما امکان می دهد جداول زیبا را به راحتی ایجاد کنید. این افزونه دارای چندین ویژگی است که سفارشی‌سازی آن را آسان‌تر می کند. شما می‌توانید از بین 13 طرح رنگی مختلف یکی را انتخاب کرده و یا طرح خود را مطابق با طراحی سایتتان ایجاد کنید.
به‌علاوه، می‌توانید نحوه ظاهر جدول خود را در دستگاه‌های موبایل، تبلت و دسکتاپ سفارشی‌سازی نمایید.

Visualizer

Visualizer یک افزونه کاربردی وردپرس، حرفه ای جدول ساز و دارای نمودارهای غنی از ویژگی ها است که استفاده از آن نیز آسان می باشد. اگر در حال نوشتن پست های وبلاگ وردپرس هستید و نیاز به اضافه کردن جداول و نمودار دارید، این افزونه می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

می‌توانید از این افزونه برای ایجاد جداول تعاملی برای سایت خود استفاده کنید و کنترل کاملی بر طراحی داشته باشید. همچنین می‌توانید قابلیت های صفحه‌بندی، جستجو، مرتب سازی، پیمایش و موارد دیگر را نیز اضافه کنید.
اما به خاطر داشته باشید که اگر بخواهید جداول را مستقیماً از پست‌های خود ویرایش کنید و به ویژگی‌های وارد کردن داده دسترسی داشته باشید، باید افزونه را به نسخه Pro ارتقا دهید.

WP Table Builder

WP Table Builder یک جدول ساز عالی با قابلیت کشیدن و رها کردن است که به شما امکان می دهد جداول زیبا و کاملاً ریسپانسیو را ایجاد کنید.

شما این امکان را دارید که متن، تصاویر، لیست ها، دکمه ها، رتبه بندی ستاره ها، کدهای کوتاه و HTML سفارشی را به جدول خود اضافه کنید. با اضافه کردن این قبیل ویژگی ها باعث می شود که جدول شما برای چیزی بیشتر از نمایش داده ها مفید باشد.

می‌توانید از این افزونه برای ایجاد جداول قیمت‌گذاری، جداول فهرست، جداول مقایسه سایت‌های بررسی و موارد دیگر استفاده کنید.

League Table

افزونه League Table هم یکی از محبوب‌ترین جدول ساز‌های وردپرسی است که قابلیت‌های خوبی را در این زمینه ارائه داده است البته باید توجه داشت که این افزونه در دو نسخه رایگان و پولی عرضه شده است.

جدول ساز League Table یکی از بهترین مزیت‌هایش این است که تمامی جدول‌های طراحی شده 100% ریسپانسیو خواهند بود و هر کاربری با هر دستگاهی به سایت مراجعه کند، می‌تواند جدول را خیلی عالی مشاهده کند. نسخه رایگان این افزونه خیلی محبوب نیست و از طریق مخزن وردپرس تنها 2 هزار نصب فعال دریافت کرده است.

Tablenator

افزونه Tablenator یکی از افزونه‌های پریمیوم جدول ساز وردپرس است که بسیار می‌تواند در این زمینه کمک تا جدول‌های بسیار حرفه‌ای در سایت داشته باشید، توجه داشته باشید که این افزونه قابلیت‌های حرفه‌ای هم برای ساخت جدول در سایت ارائه می‌دهد که همین قابلیت‌ها باعث می‌شود محدود نباشید و بسیار حرفه‌ای جدول‌های موردنیاز خود را طراحی کنید.

Responsive CSS3 Pricing Table

اگر قصد دارید یک سری جدول قیمت در سایت خود داشته باشید و با استفاده از این جدول قیمت‌ها را به صورت روزانه یا کلی نمایش دهید، افزونه Responsive CSS3 Pricing Table برای شما مناسب خواهد بود که می‌توانید با استفاده از آن بسیار حرفه‌ای جدول‌های مورد نیاز خود را طراحی کنید.

این افزونه به نسبت افزونه‌های دیگری که معرفی کردیم متفاوت است و بیشتر برای ساخت جدول‌های قیمت‌گذاری استفاده می‌شود که در این زمینه هم قابلیت‌های خوبی ارائه می‌دهد و جدول‌هایی که با استفاده از آن ساخته می‌شوند استایل بسیار زیبایی دارند که این استایل زیبا می‌تواند به زیبایی سایت نیزاف کمک کند.

سوالات متداول

1 - بهترین افزونه ها برای وردپرس کدامند؟

افزونه پشتیبان و امنیتی مانند Jetpack

افزونه فرم تماس مانند WPForms

افزونه ضد هرزنامه مانند Akismet

افزونه SEO مانند Yoast SEO

افزونه فروشگاهی مانند  WooCommerce

2 –مزایای استفاده از افزونه های پولی وردپرس چیست؟
  • امنیت بالا
  • ویژگی های خاص
  • پشتیبانی اختصاصی از پلاگین
  • به روز رسانی مکرر و منظم
3 - آیا افزونه‌های رایگان برای سایت ما ضرر دارد؟

خیر، بسیاری از افزونه‌های مفید و کاربردی به صورت رایگان ارائه می شوند، که می‌توانید به راحتی از مخزن وردپرس آن‌ها را دانلود و نصب کنید.

نویسنده

مدیر سایت

حمیده عابدی کارشناس کامپیوتر رشته نرم افزار هستم و مشغول کار در در زمینه طراحی سایت با وردپرس و آشنا به سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، برنامه نویسی HTML, CSS هستم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *