پلاگین وردپرس

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس

اغلب از ما سؤال می‌کنند که چگونه یک تایمر شمارش معکوس را به وب سایت خود اضافه کنیم. تایمر شمارش معکوس یک روش عالی برای ایجاد پیش بینی، هیجان و ایجاد اثر FOMO در وب سایت شما است. تعداد زیادی پلاگین شمارش معکوس وجود دارد که به شما امکان می‌دهد یک تایمر شمارش معکوس ایجاد کنید، از کدام یک باید استفاده کنید؟ در این مقاله، ما بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس را به اشتراک می‌گذاریم و ویژگی های اصلی هرکدام را توضیح می‌دهیم. 

شمارشگر معکوس در وردپرس

استفاده از تایمر های شمارش معکوس در وردپرس، به کاربران این فرصت را می‌دهد که از رویدادها و پروژه‌های جدید وب‌سایت شما آگاه شوند. شما از طریق افزونه شمارش معکوس، می‌توانید مراحل و زمان باقی‌مانده از پیشرفت پروژه در وب‌سایتتان را اعلام کنید. به این‌ترتیب کاربر متوجه می‌شود که پروژه در حال پیگیری و پیشرفت است.

افزونه‌هایی که بتوانید یک تایمر معکوس در سایت وردپرس خود داشته باشید، باید امکاناتی مانند موارد زیر داشته باشند:

  • نمایش عنوان سایت یا پروژه مدنظر
  • مشخص کردن روند کار و زمان افتتاح
  • پیشنهاد برای دنبال کردن شما در شبکه‌های اجتماعی
  • عضویت در خبرنامه
  • ایجاد صفحات جذاب
  • ….

تایمرهای شمارش معکوس را می‌توان به دو گروه تقسیم کرد:

۱- تایمرهای شمارش معکوس عادی

یک تایمر شمارش معکوس معمولی یا ثابت تا یک نقطه ثابت مشخص، می‌تواند شمارش معکوس کند. این امر ممکن است راه‌اندازی یک وب‌سایت، پایان فروش یا یک رویداد دیگر باشد.

۲- تایمر همیشه سبز

یک تایمر شمارش معکوس همیشه سبز یا پویا مخصوص هر کاربر است. با ورود فرد به سایت شما، شمارش معکوس شروع می‌شود. به عنوان مثال، کاربران ممکن است چهار ساعت فرصت داشته باشند تا از یک پیشنهاد ویژه استفاده کنند. این امر می‌تواند یک تکنیک قدرتمند بازاریابی باشد. زیرا به شما امکان می‌دهد احساس فوریت ایجاد کنید.

با گفتن این موارد، بیایید نگاهی به برخی از بهترین افزونه‌های تایمر شمارش معکوس برای وردپرس بیندازیم.

بهترین افزونه‌ های شمارش معکوس برای وردپرس

پلاگین های مختلف شمارش معکوس زیادی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد یک تایمر شمارش معکوس ایجاد کنید. بنابراین کدام یک را باید استفاده کنید؟ 

1. OptinMonster

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس Countdown Timer

OptinMonster یک افزونه قدرتمند popup برای وردپرس است. به شما امکان می‌دهد بازدیدکنندگان وب سایت را به مشتریان و خریداران تبدیل کنید.

با استفاده از OptinMonster می‌توانید تایمرهای ثابت و همیشه سبز ایجاد کنید. می‌توانید به تعداد دلخواه تایمر بسازید و همچنین از تایمرهای مختلف در صفحات مختلف استفاده کنید.

روش های زیادی وجود دارد که می‌توانید تایمر شمارش معکوس خود را با استفاده از OptinMonster تنظیم کنید. یکی از بهترین ها استفاده از یک نوار شناور است که به بالا یا پایین صفحه شما بچسبد. به این ترتیب، در هر زمان قابل مشاهده است.

در تصویر زیر یک تایمر شمارش معکوس را مشاهده می‌کنید که ما با استفاده از پلاگین OptinMonster ایجاد کردیم:

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس Countdown Timer

برای استفاده از تمامی امکانات این افزونه به خرید نسخه Pro و یا نصب نسخه کرک شده ی این افزونه نیاز دارید.

2. SeedProd

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس Countdown Timer

اگر می‌خواهید صفحه “به زودی” برای وب سایت خود بسازید، افزونه SeedProd گزینه بسیار خوبی است. این افزونه به شما امکان می‌‌دهد به راحتی یک صفحه ویژه تنظیم کرده و سایت خود را در حالت “به زودی” یا حالت “تعمیر و نگهداری” قرار دهید.

با استفاده از این افزونه، شما یک تایمر معمولی ایجاد می‌کنید که برای همه تا یک نقطه برابر است. این معمولاً روزی است که سایت شما راه اندازی می‌شود و نمی‌توانید از آن برای ایجاد یک تایمر همیشه سبز استفاده کنید.

یکی از ویژگی های بسیار هوشمندانه SeedProd این است که می‌توانید سایت خود را تنظیم کنید تا پس از اتمام تایمر بلافاصله راه اندازی شود. لازم نیست یادآوری کنید که این کار را خودتان به صورت دستی انجام دهید. هنگام افزودن تایمر شمارش معکوس به صفحه خود یا ویرایش آن، فقط ویژگی ‘autolaunch’ را روشن کنید.

در تصویر زیر یک تایمر شمارش معکوس را مشاهده می‌کنید که ما با استفاده از پلاگین SeedProd’s Coming Soon Page Pro ایجاد کردیم:

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس Countdown Timer

3. Countdown Timer Ultimate

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس Countdown Timer

اگر می‌خواهید یک تایمر شمارش معکوس معمولی ایجاد کنید، Countdown Timer Ultimate یکی دیگر از گزینه های خوب برای بررسی است. این یک پلاگین ساده است و توانایی نمایش تایمرهای همیشه سبز ویژه بازدیدکنندگان سایت را ندارد.

شما می‌توانید از Countdown Timer Ultimate برای ساخت هر تعداد تایمر شمارش معکوس استفاده کنید و می‌توانید نوع آنها را تا حدی سفارشی کنید.

در تصویر زیر یک تایمر شمارش معکوس را مشاهده می‌کنید که ما با استفاده از افزونه Countdown Timer Ultimate ایجاد کردیم:

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس Countdown Timer

افزونه نسخه pro گزینه های پیشرفته تری را در اختیار شما قرار می‌دهد. این موارد شامل امکان نمایش متن خاص هنگام انقضا شمارش معکوس و ویژگی های اضافی برای طراحان می باشد.

4. Countdown Builder

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس Countdown Timer

Countdown Builder یک تایمر شمارش معکوس ساده است که چندین سبک مختلف در آن تعبیه شده است. این موارد شامل شمارش معکوس دایره ای، شمارش معکوس ساعتی و حتی صفحه “به زودی” می‌باشد.

با انتخاب بلوک ‘Countdown’ (در بخش ابزارک ها) می‌توانید تایمر خود را درون یک پست یا صفحه در ویرایشگر بلوک وردپرس قرار دهید. همچنین می‌توانید انتخاب کنید که آن را به صورت خودکار در پست ها یا صفحات خاص نمایش دهید.

در صورت تمایل، می‌توانید نحوه مشاهده تایمر را با جزئیات ویرایش کنید، مواردی مانند اندازه فونت، تگ ها و سبک انیمیشن را تغییر دهید. نیازی نیست که این کار را با CSS انجام دهید زیرا یک ویرایشگر داخلی برای تمام این کار ها وجود دارد.

5. Evergreen Countdown Timer

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس Countdown Timer

افزونه رایگان Evergreen Countdown Timer به شما اجازه می‌دهد تا شمارش معکوس همیشه سبز ایجاد کنید، همانطور که از نام آن انتظار دارید. همچنین می‌توانید از آن برای ایجاد شمارش معکوس معمولی نیز استفاده کنید.

برای افزودن تایمر به صفحه خود، باید کد کوتاه را وارد کنید. می‌توانید به سادگی این را از قسمت تنظیمات تایمر شمارش معکوس کپی و جایگذاری کنید. این افزونه امکان شناسایی کاربران بر اساس آی پی آنها را دارد.

هنگامی که تایمر شما به صفر رسید، می‌توانید بازدید کننده را به طور خودکار به URL مورد نظر خود هدایت کنید. به عنوان مثال، اگر برای راه اندازی دوره جدید خود آن را ساخته باشید، می‌توانید آنها را به یک صفحه ثبت نام ارسال کنید.

در تصویر زیر یک تایمر شمارش معکوس را مشاهده میکنید که ما با استفاده از پلاگین Evergreen Countdown Timer ایجاد کردیم:

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس Countdown Timer

6. HurryTimer

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس Countdown Timer

افزونه ای دارای دو نسخه رایگان و پولی برای کاربران با قابلیت های متفاوت، در نسخه رایگان شما این امکان را خواهید داشت که هر دو نوع تایمر توضیح داده شده در ابتدای مطلب را در سایت خود قرار دهید.

امکان انجام عملیات خاص پس از اتمام زمان تایمر معکوس، شناسایی آی پی، ریستارت خودکار تایمر، سفارشی سازی زنده، امکان قرار دادن دکمه های Call To Action از جمله امکانات نسخه رایگان این افزونه می‌باشد که می‌توانید هم در وردپرس و هم در سایت ووکامرسی خود از آن استفاده کنید.

7. افزونه Countdown Timer – Widget Countdown

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس Countdown Timer

افزونه وردپرس شمارش معکوس Countdown Timer به صاحبان وب سایت اجازه می‌دهد تا فقط در چند دقیقه تایمر زیبا و کاربردی ایجاد کنند. این بهترین روش برای ایجاد تایمرهای زیبا برای کاربران شما است. شما می‌توانید از آن در پست ها و صفحات یا به عنوان یک ابزارک در ستون های کناری خود استفاده کنید. یکی از ویژگی های بسیار جالب آن این است که شما را قادر می‌سازد همزمان چند شمارش معکوس داشته باشید. علاوه بر این، می‌توانید پیامی را که با رسیدن تایمر به 0 نشان داده می شود را تایپ کنید.

اگر به یک تایمر با کیفیت نیاز دارید پیشنهاد می‌شود از WordPress Countdown Widget استفاده نمایید. این افزونه یک تایمر شمارش معکوس در پست های وبلاگ اضافه می‌کند که امکان تنظیم رنگ دلخواه و همچنین ترجمه زبان در آن وجود دارد.

ویژگی های افزونه Countdown Timer – Widget Countdow

  • نصب و فعال سازی آسان
  • امکان استفاده با تمام نسخه های وردپرس به خوبی
  • قدرت ساخت بی نهایت تایمر
  • کاملا واکنشگرا
  • فعال کردن تایمر فقط در نوشته ها یا برگه ها
  • امکان نوشتن متن در فیلد روز، ساعت، دقیقه، ثانیه
  • آزمایش شده با پوسته های محبوب وردپرس
  • و…

8. افزونه jQuery T(-) Countdown Widget

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس Countdown Timer

T (-) Countdown یکی از محبوب ترین افزونه های تایمر شمارش معکوس رایگان است. این به صورت ابزارک و کد کوتاه است و شما به راحتی می‌توانید تایمر شمارش معکوس را در قسمت ابزارک ها و یا اینکه به وسیله کد کوتاه در مطالب و صفحات مختلف نمایش دهید.

در Countdown یک روز خاص، ساعت، دقیقه ای را کلید بزنید و تعداد تایمر را درست به ثانیه کاهش دهید. این افزونه کاملاً انعطاف است، بنابراین می‌توانید ظاهر را با برخی ترفندهای CSS اصلاح کنید.

9. افزونه Coming Soon by Supsystic

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس Countdown Timer

بهترین راه برای اعلام پروژه های آنلاین آینده خود و وقتی  سایت شما در حالت تعمیر قرار دارد، استفاده از افزونه Coming Soon است که توسط Supsystic ساخته شده است. Coming Soon این امکان را به شما می دهد تا به راحتی مطالب را فقط با کشیدن و رها کردن ویرایش کنید تا بازدید کنندگان شما مطلع شوند وب سایت شما در حال ساخت و یا حالت تعمیر و نگهداری است.

سفارشی سازی در این افزونه بسیار آسان است و به راحتی می توانید یک تصویر پس زمینه اضافه کنید، متن یا رنگ ها را تغییر دهید و ….

همچنین، این افزونه باعث می شود که صفحه به زودی شما کاملاً پاسخگو باشد به این معنی که به صورت پیش فرض در موبایل عالی به نظر می رسد.

 10. افزونه WP Maintenance Mode

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس Countdown Timer

افزونه WP Maintenance Mode تعداد نصب فعال بسیار بالایی که در مخزن وردپرس به ثبت رسانده است، قطعا سزاوار توجه شما است. این افزونه با انواع گزینه های عملی – آیکون های رسانه های اجتماعی ، تایمر زنده ، ویژگی اشتراک خبرنامه و … همراه است. بهترین قسمت حالت تعمیر و نگهداری است که در مواقع تعمیر سایت خود می توانید از آن استفاده کنید.

11. افزونه Countdown Timer

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس Countdown Timer

Countdown Timer گزینه جالب دیگری برای ساخت و نمایش تایمر شمارش معکوس در وب سایت شما است. این افزونه ساده اما در عین حال کاربردی به شما امکان می‌دهد یک یا چند تاریخ را تنظیم کنید.

در مواردی که می‌خواهید پیشنهادهای ویژه ای را اعلام کنید، مدت زمان خرید یا فروش بلیط برای رویداد خود را در یک بازه زمانی مشخص محدود کنید، این افزونه می‌تواند کمک کننده شما باشد.

12. Sales Countdown Timer

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس Countdown Timer

تایمر های شمارش معکوس به صورت مستقیم می‌توانند در فروش کالاهای شما تاثیر بگذارند. بسیاری از سایت ها با استفاده از این ابزار فروش خود را 50 درصد افزایش داده‌اند.

Sales Countdown Timer باعث می‌شود درآمد حاصل از فروش ویژه شما به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کند. این ابزار یک تایمر شمارش معکوس را در تک صفحه محصولات و صفحات فروشگاه نمایش می‌دهد. این تایمر را می‌توانید طوری تنظیم کنید تا به کاربران اطلاع دهد که فروش ویژه به زودی به اتمام می‌رسد یا محدودیت تعداد محصولات را نمایش دهد. همچنین امکان تنظیم محل قرار گیری تایمر در صفحه محصولات وجود دارد. برای مثال قبل از قیمت محصول، بعد از قیمت محصول، قبل از دکمه “افزودن به سبد خرید” یا بعد از دکمه “افزودن به سبد خرید”می‌توانید از آنها بهره ببرید.

در همین راستا هر چه بیشتر با خریداران خود ارتباط برقرار کنید، بهتر است. وقتی می‌خواهید فروش ویژه را ترتیب دهید، با استفاده از یک کد کوتاه می‌توانید پیغامی برای اطلاع رسانی در مورد فروش ویژه به کاربران نمایش دهید.

13. Finale Lite

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس Countdown Timer

هیچ کس نمی‌خواهد فرصت دسترسی به یک کالای منحصر بفرد و یا جالب را از دست بدهد. گزارشات نشان داده است که 60 درصد مردم معمولا در یک فروش ویژه 24 ساعته بخاطر ترس از دست دادن فرصت اقدام به خرید می‌کنند.

با استفاده از Finale Lite می‌توانید نظر کاربران بیشتری را برای خرید کالای خود جلب کنید. این افزونه به شما کمک می‌کند تا با استفاده از کمپین های تبلیغاتی حس فوریت ایجاد کنید. همچنین می‌توانید کمپین های فروش ویژه مانند تخفیف های پر زرق و برق، پیشنهادات پیش فروش یک محصول، کالا های عرضه شده روزانه، اطلاعیه قبل از عرضه محصولات و … را ایجاد کنید.

برای اینکه کاربران به سمت خرید محصول هدایت شوند نیاز است یک فرصت زمانی مشخصی را برای خرید به آنها ارائه کنید. با تنظیم تایمر های شمارش معکوس در صفحات فروش خود می‌توانید همواره این فرصت را به آنها یادآوری نمایید.

14. افزونه Waiting: One-click countdowns

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس Countdown Timer

این افزونه وردپرس بیش از 6٫000 نصب فعال در مخزن وردپرس به ثبت رسانده است و با آخرین نگارش وردپرس موجود سازگار است. شما می‌توانید در انتهای همین نوشته، افزونه Waiting One-click countdowns را بصورت رایگان دانلود کنید.

این افزونه  پس از نصب و فعال سازی افزونه از منوی اصلی گزینه ی Waiting را انتخاب می‌کنیم تا وارد قسمت تنظیمات افزونه شویم. از ویژگی های خوب امکان ایجاد شمارش گر معکوس در وردپرس وجود یک پیش نمایش است که اکثر تغییرات اعمالی را می‌توانید به صورت همزمان مشاهده کنید. 

15. افزونه Event Calendar WD

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس Countdown Timer

افزونه The Events Calendar به شما امکان می‌دهد در وب سایت وردپرس خود تقویم رویدادها ایجاد کرده و آن را مدیریت کنید. چه رویدادهای شما بصورت حضوری باشد و چه مجازی، این افزونه دارای ویژگی های حرفه ای و پیشرفته ای است که کار را برای شما بسیار آسان می‌کند.

این افزونه قابل توسعه، استفاده از آن آسان و کاملاً قابل تنظیم است و هر آنچه که برای ایجاد و مدیریت تقویم رویدادها نیاز دارد را دارا می‌باشد.

16. افزونه Uji Countdown

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس Countdown Timer

افزونه شمارش معکوس وردپرس Uji Countdown اجازه می‌دهد تا شما یک شمارش معکوس را در نوشته یا صفحه خود نمایش دهید. ساده ترین راه به جای استفاده از کد های HTML5 استفاده از این افزونه می‌باشد. با این افزونه می‌توانید شمارنده در وردپرس ایجاد کرده و زمان باقی مانده برای شروع یک رویداد را به کاربران خود از طریق ایمیل اطلاع دهید.

17. افزونه Easy CountDowner

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس Countdown Timer

Easy Countdowner به شما امکان می‌دهد شمارش معکوس را در پست یا صفحه خود نمایش دهید. ساده ترین راه برای قرار دادن زمان سنج شمارش معکوس HTML5 کاملا قابل تنظیم می‌باشد. فقط روی دکمه countDowner در ویرایشگر tinyMce کلیک کنید، اطلاعات تنظیمات را ارائه دهید و ok را کلیک کنید.

استفاده از افزونه با استفاده از یک کد کوتاه ساده آسان است. سبک های مدرن برای سفارشی سازی کامل در دسترس هستند. گزینه های نامحدودی برای تایمرهای صفحه و پست وجود دارد. می توانید چندین تایمر شمارش معکوس برای منطقه ویجت اضافه کنید. 

18. افزونه Wow Countdowns

بهترین افزونه شمارش معکوس در وردپرس Countdown Timer

افزونه شمارش معکوس وردپرس Wow Countdowns یک افزونه شمارش معکوس وردپرس است که یک تایمر ایجاد می‌کند و به راحتی شمارنده می‌کند. به بهبود نرخ تبدیل کمک می‌کند.

با استفاده از افزونه Wow Countdowns می‌توانید پیشنهادات محدود و زمان محدود را تعیین کنید. همچنین، توانایی ایجاد حداکثر 2 شمارش معکوس را داشته باشید.

شما کنترل کامل برای نشان دادن یا پنهان کردن روزها، دقیقه ها، ساعت ها و ثانیه ها را دارید، همچنین می‌توانید عنوان را نشان داده و یا مخفی کنید.

 

الان وقتشه!

جهت مشاوره و ساخت طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت و تولید محتوا تماس بگیر

نویسنده

مدیر سایت

حمیده عابدی کارشناس کامپیوتر رشته نرم افزار هستم و مشغول کار در در زمینه طراحی سایت با وردپرس و آشنا به سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، برنامه نویسی HTML, CSS هستم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *