تولید محتوا

بنیاد محتوا یا کرنر استون CornerStone چیست

بنیاد محتوا یا کرنر استون CornerStone
بنیاد محتوا یا کرنر استون CornerStone

کدام محتوای سایت ما کرنر استون است؟

مقالات کرنر استون خود را با دقت انتخاب کنید. به چهار یا پنج صفحه ای که دوست دارید شخصی هنگام بازدید از وب سایت شما بخواند؛ فکر کنید. این مقالات باید بنیاد محتوای سایت شما باشند. کدام مقالات برای شما مهم ترین هستند؟ کدام یک کامل ترین و معتبرترین هستند؟

اگر وب سایت شما دارای مطالب و صفحات زیادی است، cornerstone بیشتری نیز خواهید داشت. شما احتمالاً در مورد بیش از یک موضوع خواهید نوشت، بنابراین برای هر گروه یک مقاله کرنر استون انتخاب کنید.

5 مرحله برای تولید محتوای کرنر استون

در حالت ایده آل، شما باید تحقیقات کلمات کلیدی گسترده ای را انجام دهید که به شما کمک می کند، کرنر استون جذاب، طولانی، آموزنده و زیبایی بنویسید. اما اگر وقت کافی نداشته باشید و یا اگر قبلاً تعداد زیادی مقاله نوشته اید، چگونه می خواهید یک محتوای کرنر استون خوب ایجاد کنید؟ برای این منظور می توانید به کمک ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی، انتخابی مناسب برای واژگان اصلی مقاله خود بیابید. برای تولید محتوای کرنر استون این 5 گام طلایی را فراموش نکنید.

گام اول: به کلمات کلیدی خود فکر کنید.

شما باید در مورد کلمات کلیدی اصلی که می خواهید با آنها در گوگل رتبه کسب نمایید؛ تصمیم بگیرید. بنیاد محتوای شما باید برای کلمات کلیدی اصلی و یا عبارات پررقابت بهینه شوند، بنابراین حتماً تحقیق درباره کلمات کلیدی را انجام دهید.

گام دوم: بهترین پست را انتخاب کنید.

پست هایی را که برای مهمترین کلمات کلیدی بهینه شده اند را مرور کنید. به نظر شما کدام پست بهترین است؟ آن پست قرار است cornerstone شما باشد.

گام سوم: آن را دوباره بنویسید.

مقاله کرنر استون خود را دوباره بنویسید. اشکالات آن را برطرف کرده و مقاله را سئو دوست کنید. از آنجا که مقالات بنیاد محتوا معمولاً طولانی هستند، به خوانا بودن آن بیشتر توجه نمایید. مطمئن شوید که از هدینگ های زیادی استفاده می کنید. همچنین، داشتن یک فهرست در ابتدای آن نیز ایده خوبی است. مقاله خود را گسترش داده و مطمئن شوید که کاملاً به روز است.

گام چهارم: محتوا را بهینه کنید.

سایر پست های وبلاگ شما که در مورد موضوعات مشابه مقاله کرنر استون می باشند، باید با استفاده از انواع کلمات کلیدی دنباله دار بهینه شوند.

گام پنجم: لینک دهی

شما باید به گوگل بگویید که مطلب کرنر استون جدید شما، مهم ترین مقاله در یک زمینه از سایتتان است؛ بنابراین فراموش نکنید که از تمام مقالاتی که توسط کلمات کلیدی دنباله دار سئو شدند، به cornerstone خود لینک دهید.

نویسنده

مدیر سایت

حمیده عابدی کارشناس کامپیوتر رشته نرم افزار هستم و مشغول کار در در زمینه طراحی سایت با وردپرس و آشنا به سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، برنامه نویسی HTML, CSS هستم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *