سئو

نکات کلیدی دریافت بک لینک از رپورتاژ نویسی

نکات کلیدی دریافت بک لینک از رپورتاژ نویسی
نکات مهم برای دریافت بک لینک از رپورتاژ نویسی

لینک دهی در ریپورتاژ

هدف اصلی از تولید ریپورتاژ و انتشار آن دریافت لینک است. برای این منظور دقت کنید که نباید به صورت غیر طبیعی و زیاد به دریافت بک لینک بپردازید. با انکرتکست های مرتبط به لندینگ و صفحه اصلی سایت خود لینک داده و همچنین اگر  می توانید از وب سایت های معتبر در متن خود استفاده کنید و به آن سایت نیز لینک دهید. در نهایت نیز با کال تو اکشنی جذاب و موثر ریپورتاژ خود را به پایان برسانید.

جمع بندی

رپورتاژ نویسی روشی برای دریافت بک لینک های باکیفیت در سئو سایت است. اما با توجه به اینکه برای این موضوع باید به سایت های خبری هزینه پرداخت شود و به نحوی خرید بک لینک از دید گوگل به شمار می رود باید با احتیاط و حفظ همه جوانب اقدام کرد تا مشکلی برای سایت ها به وجود نیاید.

امیدواریم با رعایت نکات گفته شده در این مقاله بتوانید رپورتاژی موثر برای سایت خود منتشر کنید و با افزایش بازدید و فروش به کسب و کارتان رونق بخشید.

اگر نیاز به تولید محتوا اصولی و با کیفیت برای سایت خود دارید؛ می توانید با تیم تولید محتوا مشهد سئو تماس گرفته تا به شما کمک نمایند.

نویسنده

مدیر سایت

حمیده عابدی کارشناس کامپیوتر رشته نرم افزار هستم و مشغول کار در در زمینه طراحی سایت با وردپرس و آشنا به سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، برنامه نویسی HTML, CSS هستم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *