سئو طراحی سایت

اهمیت طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی

طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی در مشهد

طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن دست یابی به پزشک صورت پذیرد. پزشکان می توانند علاوه بر ارائه رزومه و معرفی خود مقالات علمی و اکتشافات خود را نیز در سایت قرار دهند. به عنوان یک پزشک داشتن یک سایت پزشکی می تواند به ایجاد حس اعتماد بین شما و مخاطبتان کمک کند. با سایت پزشکی مراجعین شما می توانند به صورت آنلاین وقت رزرو کنند و ارتباط بیماران را با شما بسیار راحت تر و سریع تر می کند.

این نکته دارای اهمیت بسیار زیادی برای بیمارانی است که از مسیر های دور برای درمان به شما مراجعه می کنند. بدون نیاز فیزیکی می توانند نوبت خود را دریافت کنند. با قراردادن مقالات و تجربیات خود و در میان گذاشتن آنها با دیگران (همکاران و پزشکان تازه کار) تعداد بازدید سایت خود را به صورت رایگان بالا برده و در صدر جستجو ها قرار خواهید گرفت.

به طور مثال اگر فردی با جستجو در اینترنت در رابطه با بیماری خود مطلب جالبی در سایت شما پیدا کند، مطمئناً سایت شما را به دوستان و اشنایان خود نیز معرفی می کند. با طراحی سایت پزشکی شما ارتباط مستقیمی با مراجعین خود خواهید داشت ومی توانید به صورت اینترنتی از وضعیت بیماران خود مطلع شوید و به آن ها مشاوره دهید.

امکانات طراحی سایت پزشکی

یکی دیگر از ویژگی های سایت پزشکی داشتن صفحه تماس با ما است که افراد به راحتی می توانند با شما در ارتباط باشند. همچنین مراجعه کنندگان می توانند از طریق آدرس و گوگل مپ موجود در صفحه تماس با ما، آدرس مطب شما را پیدا کنند. در صورت ارائه درگاه پرداخت مراجعین می توانند حق ویزیت خود را اینترنتی پرداخت کنند.

سوالات متداول بخشی است می تواند به بسیاری از بازدیدکننگان برای یافتن جواب سوالات تخصصی پزشکی کمک کند. بر اساس نیاز مخاطب این بخش می تواند در وقت نیز صرفه جویی و اعتماد ایجاد کند و مخاطبان می توانند از تجربه ها و نظرات یکدیگر بهره مند شوند.

امکانات طراحی سایت پزشکی با WordPress

  • سیستم نوبت دهی

مهم ترین بخش طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی سیستم نوبت دهی می باشد. این سیستم علاوه بر آن که برای بیماران باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود برای پزشکان نیز دارای مزایایی از جمله شلوغ نشدن مطب و آرامش بیشتر داشتن در محیط است.

  • سیستم تست آنلاین

با طراحی این بخش تعدادی سوال به صورت آنلاین از بیمار پرسیده می شود تا در صورتی که مشکل به دست پزشک مربوطه قابل حل است، نوبت اخذ شود. این سیستم مانع شلوغ شدن محیط مطب می شود و وقت پزشک برای رسیدگی به بیماران اورژانسی بیشتر می شود.

  • کنشگرا یا ریسپانسیو بودن سایت

امروزه اخذ نوبت آنلاین حتی با تلفن های همراه هم باید امکان پذیر باشد. بنابراین سایت در تمام دستگاه ها از جمله تلفن همراه، کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت باید قابل نمایش باشد.

  • پنل ثبت مشخصات بیمار و تشکیل پرونده

در گذشته و سیستم های سنتی نوبت دهی، افراد دسترسی به پرونده های درمان خودشان نداشتند، اما با طراحی سایت پزشکی بیمارن می توانند به اطلاعات پزشکی خود دسترسی داشته باشند.

مزایای طراحی سایت دندانپزشکی

با طراحی سایت دندانپزشکی می توانید نمونه کار های خود را در دسته بندی ها ی مشخص قرار داده و از این روش برای نشان دادن تجربه و کیفیت کار خود به مخاطبین استفاده کنید.

یکی دیگر از مزایای داشتن یک طراحی سایت دندانپزشکی امکان ایجاد پرونده های الکترونیکی برای بیماران می باشد به طوری که بتوانند با داشتن نام کاربری و کلمه عبور به صورت آنلاین به سوابق پزشکی خود دسترسی پیدا کنند. و امکان به صورت آنلاین را داشته باشند.

ویژگی های طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی

  • امکان نمایش رزومه پزشک

  • امکان پرداخت آنلاین حق ویزیت

  • امکان مشاوره رایگان و غیر رایگان

  • قابلیت رزرواسیون و تعیین وقت ویزیت

  • انتشار مقاله ها و تازه های پزشکی

  • اعلام لیست شرکت های بیمه طرف قرارداد

  • مشخص کردن مکان دقیق مطب با گوگل مپ

  • مدیریت پرونده های بیماران توسط پزشک

نتیجه گیری

مهم ترین ویژگی یک سایت خوب پزشکی این است که طراحی سایت، فرد بازدیدکننده را سردرگم نکند و اطلاعات سایت باید خیلی زود تخصص پزشک را نشان دهد و چه خدماتی به بیماران و مراجعه‌کنندگان خود ارائه می‌دهد. برای داشتن یک سایت خوب باید به شرکت هایی سفارش دهید که سال ها در زمینه طراحی سایت اختصاصی و بهینه سازی سایت تجربه دارند، پس برای مشاوره رایگان با مشهد سئو در ارتباط باشید.

سوالات متداول

1 - چطور از خدمات آنلاین پزشکی استفاده کنیم؟

با مراجعه به سایت مورد نظر و عضویت در آن می‌توانید پرسش‌هایتان را به صورت آنلاین مطرح کنید، با توجه به راهنمایی که در سایت وجود دارد از پزشکان مورد نظرتان سؤال کنید و با صرف هزینه‌ای بسیار اندک با آنها مشاوره انجام دهید. و در صورت نیاز به‌ شکل آنلاین نوبت بگیرید و به مراکز درمانی یا مطب پزشک مراجعه کنید.

2 - خدمات آنلاین پزشکی چگونه به ما کمک می کند؟

بسیاری از موارد پزشکی هستند که به حضور در مطب پزشک یا مراکز درمانی نیاز ندارید. از جمله این موارد می‌توان به بررسی جواب آزمایش‌ها، نشان‌دادن عکس‌های رادیولوژی، نوار قلب و نظایر آنها و نیز بیماری‌های غیراورژانسی و دردهای مزمن اشاره کرد.

3 - آیا خدمات سئو پزشکی در مشهد سئو به صورت تضمینی می باشد؟

بله، طبق قراردادی که با شما بسته می شود بر روی سئو سایت شما و کسب رتبه در صفحه اول گوگل برای کلمات و عبارت های ذکر شده در قرارداد به شما ضمانت می شود که سایت شما در آن کلمات و عبارت ها می تواند جایگاهی را در صفحه اول گوگل در مدت زمان مشخص شده کسب کند.

4 - طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی چگونه انجام می شود؟

در طراحی سایت پزشکی و دندانپزشکی ابتدا یک فرم نیاز سنجی ارائه می شود و سپس موارد را جمع بندی کرده و در جهت طراحی سایت پزشکی استفاده می شود. از جمله این موارد پکیج کاملی از عکس های مطب، عکس های هویت پزشکی، مقالات مرتبط با تخصص پزشکی، رنگ سازمانی، اطلاعات تماس، درباره ما، تولید ویدئوهای مرتبط با تخصص، تور 360 درجه مطب و دیگر مواردی که در طی طراحی سایت پزشکی نیاز خواهد بود و جهت افزایش کیفیت سایت پزشکی در نظر گرفته خواهد شد.

نویسنده

مریم صلاحی

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *