طراحی سایت در مشهد

ساخت وب اپلیکیشن (Web Application) با چالش های بسیاری همراه است. هنگامی که ایده های خود را در ذهن می پرورانید، هنوز هم باید بدانید که چگونه می خواهید آن را بسازید.

برخی از عناصری که باید در نظر داشته باشید شامل رویکرد توسعه شما و طراحی کلی برنامه و قابلیت های استفاده شما است. همچنین ممکن است بخواهید چارچوبی را انتخاب کنید تا در زمان صرفه جویی کنید.

در این پست به معرفی مفهوم چارچوب های وب و مزایای آن ها می پردازیم. سپس آنچه را که باید هنگام ساخت یک برنامه وب یا همان وب اپلیکیشن در نظر بگیرید، به شما نشان خواهیم داد.

مقدمه ای در چارچوب های ساخت وب اپلیکیشن

چارچوب یک ابزار نرم افزاری است که روشی آسان تر برای ساخت و اجرای برنامه ها فراهم می کند. می تواند بسیاری از عملکردهای سطح پایین برنامه شما را به عهده بگیرد، بنابراین لازم نیست که هرکدام را بصورت جداگانه کدگذاری کنید.

می توانید در زمان بسیار صرفه جویی کنید. با استفاده از یک چارچوب، بسیاری از محاسبات اشتباه و اشکالات احتمالی که می توانند در کد شما ظاهر شوند جلوگیری می کنید. تا اواسط دهه نود، برنامه های وب کاملاً با دست کد گذاری می شدند و فقط توسعه دهندگان می دانستند چگونه آن ها را تغییر دهند یا به کار بگیرند. چارچوب های وب روش ساده ای را برای سفارشی سازی ساختار برنامه و ظاهر کلی برنامه ارائه دادند و این باعث می شود تا همکاری برای توسعه دهندگان آسان وجذاب شود.

بهترین موضوع در مورد چارچوب ها این است که کدها ازقبل مورد آزمایش قرار گرفته، بنابراین می توانید روی توابع خاص برنامه تمرکز کنید. از این گذشته، هر گزینه چارچوب و ساختار دقیقی دارد که برای رفع نیازهای خاص طراحی شده است. بسته به آنچه که می خواهید انجام دهید، می توانید یک مورد مناسب با پروژه خود را انتخاب کنید یا چندین مورد را ترکیب کنید.

هنگام ساخت یک وب اپلیکیشن چه مواردی را باید در نظر بگیرید (3 نکته مهم)

قبل از شروع ساختن برنامه وب، باید به چند نکته توجه داشته باشید، تا بتوانید نتیجه بهتری بدست آورید. سه مورد را با هم مرور می کنیم:

1.فریم ورک را انتخاب کنید.

2.رویکرد توسعه را دنبال کنید.

3.در مورد طراحی و قابلیت استفاده فکر کنید.

نتیجه

هنگام ساخت یک وب اپلیکیشن موارد زیادی وجود دارد که می خواهید به صورت مقدماتی بفهمید. بازار تقاضا شلوغ است و اگر می خواهید توجه کاربران را جلب کنید، برنامه شما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

الان وقتشه!

جهت مشاوره و ساخت طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت و تولید محتوا تماس بگیر

نویسنده

مدیر سایت

حمیده عابدی کارشناس کامپیوتر رشته نرم افزار هستم و مشغول کار در در زمینه طراحی سایت با وردپرس و آشنا به سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، برنامه نویسی HTML, CSS هستم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *