پلاگین وردپرس ووکامرس

بهترین افزونه CRM WooCommerce ووکامرس برای فروشگاه

بهترین افزونه CRM WooCommerce ووکامرس برای فروشگاه اینترنتی

تجارت الکترونیک روز به روز در حال پیشرفت است و سایت‌های زیادی به فروش محصولات و ارائه خدمات به صورت آنلاین پرداخته‌اند. از آنجایی که ووکامرس یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های مدیریت فروش آنلاین است، پیدا کردن بهترین افزونه CRM ووکامرس بسیار مهم است. CRM WooCommerce می‌تواند به شما کمک کند تا مشتریان خود را مدیریت کنید، تصمیمات مربوط به تجارت را بهبود ببخشید و در کل تجربه بهتری را برای مشتریان خود ایجاد کنید.

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM، تکنولوژی مدیریت و برقراری ارتباط با مشتریان است. با وجود یک سیستم CRM، شرکت‌ها به شناخت درستی از مشتریان خود و نیازهایشان می‌رسند. این شناخت به رشد و پیشرفت شرکت‌ها کمک بسیاری می‌کند.

در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین پلتفرم‌های CRM برای ووکامرس می‌پردازیم.

چرا باید از CRM WooCommerce ووکامرس استفاده کرد؟

استفاده از ابزار مدیریت ارتباط با مشتری WooCommerce (CRM) به شما کمک می‌کند تا داده های مشتری خود را مدیریت کنید، پیام های بازاریابی شخصی ارسال کنید و به طور کلی تصمیمات بهتری درباره کسب و کار خود بگیرید.

بیشتر فروشگاه های تجارت الکترونیکی به روشی برای مدیریت مخاطبین و مشتریان جدید نیاز دارند. در روزهای اولیه تجارت آنلاین خود، ممکن است فقط از صفحه گسترده برای تجزیه و تحلیل اطلاعات مشتری، وضعیت سفارش و داده‌های سفارش استفاده کنید.

یک نرم افزار WooCommerce CRM به عنوان مقیاس تجارت تجارت الکترونیکی شما به حل مشکل مدیریت روابط مشتری کمک می‌کند.

شما قادر خواهید بود مشتری و داده‌های خرید خود را به راحتی مدیریت، ذخیره و تجزیه و تحلیل کنید. این داده ها می‌توانند توسط تیم‌های فروش، بازاریابی و پشتیبانی برای اتوماسیون بازاریابی و شخصی سازی استفاده شوند.

پلتفرم‌ Agile CRM

بهترین افزونه CRM WooCommerce ووکامرس برای فروشگاه اینترنتی

یکی از بهترین پلتفرم‌ها Agile CRM است که در بین کاربران محبوبیت زیادی دارد. این نرم افزار یک نسخه‌ی ویژه برای ووکامرس به بازار عرضه کرده است که امکانات منحصر به فردی برای این پلتفرم در نظر گرفته است. تمام جنبه‌های تجارت الکترونیک یعنی بازاریابی، خدمات، فروش و موارد بیشتر در این نرم‌افزار لحاظ شده است.

با استفاده از این نرم‌افزار، صاحبان کسب و کار به راحتی می‌توانند سیستم ارتباط با مشتری را مدیریت کنند و با آن‌ها تعامل داشته باشند. این پلتفرم همچنین قابلیت نمایش پروفایل مشتریان را فراهم می‌کند.

قابلیت ارسال پیغام پاپ‌آپ به کاربران، این امکان را فراهم می‌کند که کمپین‌های مختلفی را برای هر گروه از مشتریان خود برگزار کنید. همچنین می‌توانید کد‌های تخفیف و پیشنهادهای ویژه هر کاربر را از این طریق اطلاع‌رسانی کنید. در نتیجه نیازی به نصب پلاگین‌های مختلف برای ارسال پیام پاپ‌آپ نیست.

نرم‌افزار Agile CRM این را برای شما فراهم می‌کند تا با ردیابی و شناسایی علایق مشتریان خود و چیزهایی که در اینترنت به دنبال آن‌ها هستند، بتوانید کمپین‌هایی متناسب با نیاز آن‌ها داشته باشید.

نسخه‌ی رایگان این نرم‌افزار برای کسب و ‌کارهایی که تعداد مشتریانی کمتر از ۱۰ نفر دارند قابل استفاده است و می‌توانند از امکانات آن استفاده کنند. برای تعداد مشتریان بیشتر از ۱۰ نفر لازم است که نسخه‌ی پریمیوم را خریداری کنید و از امکانات آن بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید. نسخه‌ی پریمیوم این نرم‌افزار قیمت منطقی و مناسبی برای کاربران دارد.

بهترین افزونه CRM WooCommerce ووکامرس برای فروشگاه اینترنتی

شرکت سازنده‌ی این پلتفرم افزونه‌ای برای گوگل کروم هم به بازار عرضه کرده‌اند.

Zero BS CRM

CRM plugin افزونه ارتباط با مشتریان وردپرس

یکی از بهترین و ساده‌ترین پلاگین‌ها برای مدیریت ارتباط با مشتری، Zero BS CRM است. برای نصب این پلاگین می‌توانید مستقیما از سایت وردپرس آن را دانلود کنید.

همچنین می‌توانید وارد داشبورد وردپرس خود شوید و از قسمت افزونه‌ها، افزودن را انتخاب کنید. سپس در قسمت جستجو نام پلاگین را سرچ کنید و آن را نصب و فعال کنید.

پس از نصب پلاگین،‌ لازم است که مراحل فعالسازی این پلاگین را طی کنید.

بهترین افزونه Crm ووکامرس برای فروشگاه اینترنتی

پس از فعالسازی،‌ پلاگین به داشبورد وردپرس شما اضافه می‌شود و می‌توانید با افزودن مشتری جدید، از این پلاگین استفاده کنید.

بهترین افزونه Crm ووکامرس برای فروشگاه اینترنتی

این پلاگین امکاناتی مانند تاریخچه‌ی فعالیت‌ها، بخش مشتریان و پیگیری مشتریان در اختیار شما قرار می‌دهد. با خرید نسخه‌ی پریمیوم این پلاگین می‌توانید از افزونه‌های متنوع آن استفاده کنید.

از افزونه‌های این پلاگین می‌توان به InvoicePro، Woo Sync و Mail Campaigns اشاره کرد. از InvoicePro برای مدیریت پرداخت‌ها و از Woo Sync برای همگام‌سازی داده‌های فروشگاه خود می‌توانید استفاده کنید. با این افزونه می‌توانید مشتریان و اطلاعات تماس آن‌ها را از فروشگاه ووکامرس خود به Zero BS CRM انتقال دهید.

از Mail Campaigns هم برای ارسال ایمیل‌ به مشتریان مشخص می‌توانید استفاده کنید. همچنین با استفاده از این افزونه می‌توانید پیام خوش‌آمدگویی به مشتریان خود ارسال کنید و پس از فرآیند خرید،‌ اطلاعات محصول خریداری شده را از طریق ایمیل به آن‌ها ارسال کنید.

WP ERP

CRM plugin افزونه ارتباط با مشتریان وردپرس

یکی دیگر از پلاگین‌هایی که برای مدیریت ارتباط با مشتری کاربرد دارد، پلاگین WP ERP است. این پلاگین علاوه بر مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت منابع انسانی و حسابداری و برنامه ریزی را نیز بر عهده دارد.

این پلاگین رایگان هم برای شرکت‌های بزرگ و هم شرکت‌های کوچک مناسب است. امکاناتی که برای CRM در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد به صورت زیر است:

  • این پلاگین با پلاگین ووکامرس سازگار است و می‌توانید به سفارشات و پرداخت‌ها به طور مستقیم از پلاگین WP ERP دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید پیگیری سفارشات را از طریق این پلاگین انجام دهید.
  • با استفاده از این پلاگین می‌توانید علاوه بر افزودن مشتریان جدید، لیست کامل مشتریان خود را بر اساس فیلتر‌های مختلف دسته بندی کنید.
  • به راحتی می‌توانید به اطلاعات مشتریان دسترسی پیدا کنید و تاریخچه‌ی سفارشات آن‌ها را مشاهده کنید.
  • این پلاگین از زبان‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید تنظیمات آن را تغییر دهید.
  • این سیستم بیش از ۴۰ واحد پولی را پشتیبانی می‌کند و در کشورهای مختلف قابل استفاده است.
  • این سیستم تاریخچه‌ی تمام فعالیت‌ها،‌ تماس‌ها و ایمیل‌ها را همراه با تاریخ، ساعت و نام کارمندی که آن‌ را انجام داده است، ذخیره می‌کند.
  • امکان برنامه‌ریزی برای یک ملاقات و یا تماس با استفاده از این سیستم مدیریت امکان‌پذیر است.
  • برای واگذار کردن و اختصاص دادن یک وظیفه‌ی خاص به یک کارمند،‌ می‌توانید از این سیستم استفاده کنید.

بهترین افزونه CRM WooCommerce ووکامرس برای فروشگاه اینترنتی

این پلاگین برای تیم منابع انسانی امکاناتی مانند اطلاعات فردی کارمندان، درخواست مرخصی، افزایش حقوق، تاریخچه‌ی فعالیت‌ها و اطلاعیه‌ها را فراهم می‌کند. همچنین هر کدام از کارمندان به طور جداگانه یک داشبورد شخصی دارند که در آن جزئیات مربوط به خود را مشاهده می‌کنند.

این پلاگین علاوه بر امکاناتی که به طور رایگان در اختیار کاربران قرار داده‌ است، افزونه‌هایی را نیز برای خدمات گسترده‌تر ارائه کرده است که می‌توانید از سایت رسمی این شرکت، آن را خریداری کنید.

Metrilo

بهترین افزونه Crm ووکامرس برای فروشگاه اینترنتی

Metrilo یکی از بهترین پلتفرم CRM ووکامرس است که امکانات مختلفی مانند ابزارهای تجزیه و تحلیل بازارهای تجارت الکترونیک و کمپین‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد.

با استفاده از پلتفرم Metrilo می‌توانید رفتار و عملکرد کاربران را ردیابی کنید و به اطلاعات پروفایل هر کاربر مانند خرید‌ها، عملیات و غیره به صورت جداگانه دسترسی داشته باشید.

این پلتفرم این امکان را به شما می‌دهد تا کاربران را با فیلترهای خاصی جستجو کنید. امکان ارسال پیام‌ و ایمیل به گروه‌های مختلف نیز وجود دارد. به عنوان مثال می‌توانید کاربرانی که برای مدت زیادی فعالیتی نداشته‌اند را از طریق فیلتر شناسایی کنید و پیامی به‌ آن‌ها ارسال کنید.

امکان بررسی لحظه‌ای کاربران در سایت هم از طریق این پلتفرم وجود دارد. شما می‌توانید حرکات کاربران را در سایت خود تحت نظر داشته باشید و در صورتی که فرآیند خرید را تکمیل نکرده‌اند،‌ ایمیلی مبنی بر نهایی نشدن سبد خرید به آن‌ها ارسال کنید.

نسخه‌ی رایگان این نرم‌افزار به مدت ۱۴ روز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. برای شرکت‌ها با توجه به اندازه‌ی شرکت، نسخه‌ی پریمیوم با قیمت‌های مختلف پیشنهاد شده است.

Ninjodo

بهترین افزونه CRM WooCommerce ووکامرس برای فروشگاه اینترنتی

یکی دیگر از نرم‌افزارهای مناسب برای مدیریت ارتباط با مشتری، Ninjodo است. این پلتفرم امکاناتی مانند مدیریت مشتری‌ها، افزایش فروش و ارسال ایمیل را به صورت رایگان برای شرکت‌های کوچک ارائه کرده است. یک نسخه‌ی رایگان ۱۴ روزه برای تست ارائه شده است که بعد از آن با توجه به اندازه‌ی شرکت نیاز به خرید نسخه‌ی پریمیوم دارید.

از امکانات این نرم افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان همگام‌سازی خودکار اطلاعات کاربران و سفارشات‌ آن‌ها از ووکامرس به Ninjodo وجود دارد.
  • این پلتفرم به صورت یک نرم‌افزار در تلفن همراه هم قابل استفاده است.
  • عدم وجود امکانات اضافه و غیرضروری که باعث شده است این نرم‌افزار به یکی از آسان‌ترین و بهترین پلتفرم‌ CRM وردپرس تبدیل شود.
  • با استفاده از این پلتفرم می‌توانید پیام‌های شخصی‌سازی شده را به صورت اتوماتیک به گروه‌ها و افراد خاصی از مشتریان خود ارسال کنید.

Salesforce Connector for WordPress WooCommerce

بهترین افزونه Crm ووکامرس برای فروشگاه اینترنتی

Salesforce Connector for WordPress WooCommerce یکی از پلاگین‌های ووکامرس است که با قیمت ۱۹۹ دلار قابل خرید است. این مبلغ برای تمام دوره‌ی استفاده از این پلاگین است و نیازی به خرید و تمدید اشتراک نیست.

این پلاگین یکی از بهترین پلاگین‌ها برای انتقال اطلاعات محصولات و مشتریان از ووکامرس به سیستم CRM است و به عنوان یک پل بین ووکامرس و پلتفرم Salesforce عمل می‌کند.

این پلاگین با استفاده از رایانش ابری (Cloud Computing) یک شبکه‌ی سراسری برای تجارت الکترونیکی شما ایجاد می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این پلاگین امکانات مربوط به B2B وB2C  است.

مشتریان همچنین می‌توانند وضعیت سفارشات خود را از طریق این پلاگین در بخش ووکامرس مشاهده کنند.

Sales AutoPilot for WooCommerce

بهترین افزونه Crm ووکامرس برای فروشگاه اینترنتی

یکی دیگر از پلتفرم‌های CRM مناسب برای شرکت‌های کوچک تا متوسط Sales Autopilot است. پس از نصب این پلاگین در وردپرس، یک تب جدید به نام Integration به تنظیمات ووکامرس اضافه می‌شود. این پلاگین درابتدا به عنوان یک سرویس ارسال ایمیل به بازار عرضه شد و با امکانات مختلفی که دارد به یکی از بهترین پلتفرم‌های ارسال ایمیل به مشتریان تبدیل شده است.

از دیگر امکانات این پلاگین می‌توان به مدیریت استفاده‌ی مشتریان، ارائه خدمات به مشتری و بهبود فروش کسب و کار اشاره کرد.

نسخه‌ی رایگان این پلاگین تمام امکانات را به شما ارائه می‌دهد اما در نظر داشته باشید که حداکثر تعداد ایمیلی که می‌توانید بفرستید ۴۰۰ تا است. برای اضافه کردن تعداد ایمیل بیشتر، لازم است مبلغی را پرداخت کنید.

WP-CRM System

CRM plugin افزونه ارتباط با مشتریان وردپرس

یکی از آسان‌ترین پلاگین‌ها برای مدیریت مشتریان و پروژه‌ها، WP-CRM System  است. این پلاگین برای شرکت‌های کوچک مناسب‌تر است. انتقال اطلاعات کاربران، کمپین‌ها و وظایف به راحتی انجام می‌شود.

قابلیت مدیریت مخاطبان به شما این امکان را می‌دهد تا اطلاعات کاربران خود را مدیریت کنید و اطلاعاتی را که برای کسب و کار شما مهم است، پیدا کنید.

این پلاگین همچنین گزارشی از کارکرد کسب و کار به شما می‌دهد. با ذخیره‌سازی تمام اطلاعات بر روی داشبورد وردپرس،‌ تا زمانی که سایت شما فعال باشد دسترسی شما به این اطلاعات ممکن است.

HUBSPOT ALL-IN-ONE MARKETING

بهترین افزونه CRM WooCommerce ووکامرس برای فروشگاه اینترنتی

HubSpot یکی از بهترین پلاگین‌های رایگان برای ارسال ایمیل‌های بازاریابی و مدیریت مشتریان است. از امکانات این پلاگین می‌توان به پیغام پاپ‌آپ و امکان چت آنلاین اشاره کرد. با استفاده از سیستم چت آنلاین، مشتریان می‌توانند به صورت آنلاین با شما صحبت کنند و پشتیبانی آنلاین برای سیستم شما فراهم می‌شود.

در این پلاگین قالب‌های ایمیلی طراحی شده است که می‌توانید با انتخاب‌ آن‌ها ایمیلی با قالب خاص به مشتریان خود ارسال کنید. همچنین وقتی مشتریان یک فرم خاص را در سایت شما پر‌ می‌کنند، ایمیلی به صورت اتوماتیک به آن‌ها ارسال می‌شود. HubSpot این قابلیت را برای شما فراهم می‌کند تا با مشتریان خود تعامل برقرار کنید.

ActiveCampaign

بهترین افزونه CRM WooCommerce ووکامرس برای فروشگاه اینترنتی

برای ادغام سرویس‌های ایمیل، بازاریابی و فروش با سیستم ارتباط با مشتری می‌توانید از پلتفرم ActiveCampaign استفاده کنید. با استفاده از این سیستم می‌توانید روابط خود با مشتریان را مدیریت کنید و به آن بهبود ببخشید.

سیستم مدیریت پیشرفته‌ی این پلتفرم به شما در بهبود فروش و بازاریابی کمک می‌کند. ارسال اتوماتیک ایمیل هم با استفاده از این پلتفرم امکان‌پذیر است.

پلتفرم ActiveCampaign امکانات متعددی برای مدیریت مشتریان و افزودن مشتریان جدید به شما ارائه می‌دهد. با استفاده از این پلتفرم، اطلاعات مشتریان و فعالیت‌های آن‌ها به طور خودکار ذخیره می‌شود. ذخیره‌سازی این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا مناسب‌ترین پیشنهاد‌ها برای هر مشتری را به‌ آن‌ها ارائه دهید و نرخ تبدیل بالا برود.

WooCommerce Integrations with Email Platforms

ادغام یک پلتفرم ایمیل و فروشگاه ووکامرس به شما این امکان را می‌دهد تا فروشگاه خود را با یک سیستم ارتباط با مشتری مدیریت کنید.

با استفاده از این پلتفرم، ارسال ایمیل‌ها به صورت اتوماتیک امکان‌پذیر است و می‌توانید اطلاعات مشتریان خود را ذخیره کنید. برای جمع‌آوری اطلاعات می‌توانید از Mailchimp for WooCommerce یا WooCommerce Drip استفاده کنید.

با استفاده از این ابزارهای اتوماسیون بازاریابی، می‌توانید با مشتریان خود برای جمع‌آوری بازخورد آن‌ها ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید پس از عضویت مشتریان برای آن‌ها ایمیل ارسال کنید.

WooCommerce Customer Relationship Manager

بهترین افزونه CRM WooCommerce ووکامرس برای فروشگاه اینترنتی

پلتفرم WooCommerce Customer Relationship Manager یکی از ابزارها برای مدیریت مشتریان است. این پلتفرم نسخه‌ی رایگان ندارد و برای استفاده از امکانات این پلتفرم، لازم است نسخه‌ی پریمیوم 90 دلاری آن را خریداری کنید.

در این پلتفرم اطلاعاتی مانند نام مشتری،‌ آدرس، اطلاعات تماس و حساب‌های شبکه‌های اجتماعی مشتریان ذخیره می‌شود. گوگل مپ توسط این پلتفرم پشتیبانی می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا موقعیت مکانی مشتریان خود را هم ردیابی کنید.

امکان دسته‌بندی مشتریان بر اساس وضعیت آن‌ها نیز امکان‌پذیر است. به طور مثال می‌توانید کاربران را در گروه‌های مختلف منتخب، بلاک شده، مشتری و غیره قرار دهید.

ارسال دسته‌جمعی و شخصی ایمیل‌های بازاریابی به مشتریان مختلف نیز امکان‌پذیر است. مشتریان همچنین می‌توانند همراه سفارشات یادداشت‌های خود را در مورد آن سفارش ارسال کنند.

تمام تماس‌ها و مکالماتی که بین شما و مشتریان انجام می‌شود،‌ در تاریخچه‌ی این پلتفرم ذخیره می‌شود.

ReadyCloud CRM

بهترین افزونه CRM WooCommerce ووکامرس برای فروشگاه اینترنتی

پلتفرم ReadyCloud یکی از بهترین نرم‌افزار‌ها برای تجارت الکترونیکی است. از امکانات این پلتفرم می‌توان به مدیریت مشتریان، مدیریت وظایف و سفارشات اشاره کرد.

ارسال و بازگشت سفارشات هم توسط این پلتفرم مدیریت می‌شود. اطلاعات مشتریان در پنل ذخیره می‌شود و شما به راحتی می‌توانید برای موارد مختلف مانند ارسال یا بازگشت کالا از این اطلاعات استفاده کنید.

ابزارهای مختلفی برای ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی و بازاریابی در این پلتفرم قرار دارد و می‌توانید با استفاده از آن‌ها مستقیما با مشتریان خود در ارتباط باشید.

این پلتفرم همچنین گزارشات و تحلیل‌هایی از سفارشات به شما ارائه می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از روند کلی فروش خود باخبر شوید.

برای استفاده از امکانات متعدد این پلتفرم لازم است ماهانه ۲۴ دلار پرداخت کنید.

علاوه بر مواردی که گفته شد، پلتفرم‌های متعدد دیگری هم وجود دارد که با توجه به نیازها و ساختار کسب و کار خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. انتخاب یک پلتفرم مناسب برای مدیریت ارتباط با مشتریان خود،‌ یک نیاز اساسی در بازار رقابتی امروز است.

Drip for WooCommerce

بهترین افزونه Crm ووکامرس برای فروشگاه اینترنتی

افزونه Drip for WooCommerce یک سیستم عامل CRM تجارت الکترونیکی قدرتمند است که از یکپارچه سازی CRM WooCommerce برخوردار است. هدف از این CRM کمک به شما در افزایش فروش WooCommerce با اتوماسیون بازاریابی است.

اگرچه به طرز باورنکردنی غنی از ویژگی است اما استفاده از آن آسان است. Drip دارای ابزارهای هوشمند بازاریابی و ویژگی‌های پیشرفته ایمیل است. حتی گردش‌های کار خودکار برای صاحبان فروشگاه های WooCommerce از قبل ساخته شده است.

شما ویژگی‌های مدیریت تماس، ردیابی کاربر تجارت الکترونیکی، گزارش‌های قابل اجرا و پشتیبانی از مکالمات شخصی با مشتریان خود را دریافت خواهید کرد.

گزینه‌های مختلف پشتیبانی مشتری از طریق گفتگوی زنده، وبینارها، اسناد مناسب مبتدیان و دوره‌های آنلاین در دسترس است.

بهترین افزونه CRM WooCommerce ووکامرس برای فروشگاه اینترنتی

Sendinblue یکی از بهترین نرم افزارهای ایمیل مارکتینگ با ابزارهای پیشرفته ایمیل، یک پلاگین WooCommerce CRM رایگان وجود دارد که فروشگاه WooCommerce شما را با Sendinblue به طور خودکار همگام‌سازی می‌کند.

با Sendinblue ، قادر خواهید بود تمام داده‌های مشتری WooCommerce خود را بلافاصله همگام سازی کرده و تمام مخاطبین خود را با یک ابزار مدیریت کنید.

شما می‌توانید مشتریان خود را بر اساس رفتارهای خرید، تقسیم بندی کنید، از مجموعه الگوهای ایمیل برای ارسال خبرنامه های ایمیل و موارد دیگر استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های برجسته توانایی ارسال پیام های متنی بازاریابی و معاملاتی (پیام کوتاه) مستقیم از داشبورد WooCommerce شما است. افزونه WooCommerce همچنین با سایر ویژگی‌های بازاریابی که SendInBlue مانند فرم های ثبت نام سفارشی، تبلیغات فیس بوک، ویژگی های تغییر هدف و موارد دیگر ارائه می‌دهد، ادغام می شود.

همچنین می‌توانید از Sendinblue به عنوان سرویس SMTP برای ارسال ایمیل های معاملاتی خود مانند رسید سفارش، ایمیل تنظیم مجدد رمز عبور و موارد دیگر با نرخ تحویل ایمیل بالا استفاده کنید. شما فقط نیاز به استفاده از پلاگین WP Mail SMTP برای اتصال Sendinblue به وردپرس دارید.

 

الان وقتشه!

جهت مشاوره و ساخت طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت و تولید محتوا تماس بگیر

نویسنده

مدیر سایت

حمیده عابدی کارشناس کامپیوتر رشته نرم افزار هستم و مشغول کار در در زمینه طراحی سایت با وردپرس و آشنا به سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، برنامه نویسی HTML, CSS هستم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *