پلاگین وردپرس

بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس

بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس survey plugins

یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه بفهمید بازدیدکنندگان سایت شما در مورد محتوای سایت (یا آنچه که از سایت شما می‌خواهند) چه فکری می‌کنند، این است که مستقیماً از آنها بپرسید. با استفاده از یک نظرسنجی به راحتی می‌توانید از نظرات کاربران و بازدیدکنندگان خود مطلع شوید و وردپرس این امکان را با بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس برای شما فراهم می‌کند.

اگرچه با استفاده از گوگل آنالیتیکس می‌توانید اطلاعات خوبی درباره بازدیدکنندگان سایت به دست آورید که در مقاله تحلیل رفتار کاربر در گوگل آنالیتیکس به طور کامل درباره آن شرح داده شده است، اما با استفاده از نظرسنجی آنلاین نه تنها در وقت خود و کاربران صرفه‌جویی می‌کنید بلکه داده‌‏های دقیق و کاربردی‌‏تر دریافت کرده و تحلیل داده‌‏ها هم برای شما آسان‌‏تر می‏‌شود.

نظرسنجی آنلاین شما را قادر می‌سازد که یک خط ارتباطی مستقیم بین خود و کاربرانتان برقرار کنید. شما یک سوال می‌پرسید و آنها جواب می‌دهند. به همین سادگی می‌توانید هر اطلاعاتی که می‌خواهید بدست آورید.

در این مقاله ابتدا به مزایای استفاده از نظرسنجی در وردپرس با جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت. پس از آن بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس را معرفی می‌کنیم.

مزایای ساخت نظرسنجی در وردپرس

در یک نظرسنجی آنلاین یک سوال برای بازدیدکنندگان مطرح می‌شود و گزینه های کافی برای پاسخ دادن و نشان دادن دیدگاهشان در اختیار آنها قرار می‌گیرد. بسته به نوع سوال ممکن است پاسخ ها بیش از یک بله و خیر ساده باشد.

اگرچه یک بله یا خیر ساده می‌تواند برای پاسخ به سوال بالا کافی باشد اما اضافه کردن گزینه های بیشتر باعث می‌شود جواب‌های دقیق‌تری دریافت کنید. همین امر به طور کلی برای دیگر نظرسنجی های آنلاین نیز صدق می‌کند.

 اگر به نوع سوالاتی که پرسیده می‌شود توجه کنید و سوالاتی مطرح کنید که مورد توجه مخاطبان باشد (و مجموعه ای مناسب از گزینه ها را به آنها ارائه کنید) با داده های بسیار کاربردی‌تری مواجه می‌شوید.

می‌توانید از این اطلاعات برای ایجاد محتوای مورد علاقه مخاطبان خود استفاده کنید. به این ترتیب یک نظرسنجی آنلاین ساده را به یک پروسه طولانی مدت برای پیشرفت سایت خود تبدیل کرده اید.

در ضمن به یاد داشته باشید که باید نظرسنجی خود را جذاب، سرگرم کننده و آسان طراحی کنید تا افراد بیشتری در آن شرکت کنند.

به طور کلی انواع مختلفی از نظرسنجی ها از ساده ترین آنها که یک (بله/خیر) ساده است تا آنهایی که چندین سوال پی در پی می‌‌پرسند، وجود دارد. در این مقاله ما افزونه هایی را معرفی خواهیم کرد که نظرسنجی های آنلاین چندگزینه ای را ارائه می‌دهند.

بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس

ویژگی‌های یک نظرسنجی خوب عبارت است از:

  • یک افزونه نظرسنجی در وردپرس باعث می‌شود فرم شما عالی و مناسب به نظر رسیده و شرکت در آن آسان باشد.
  • به علاوه هنگام استفاده از یک افزونه‌ی نظرسنجی باید این امکان وجود داشته باشد که نظرات کاربران در محلی امن ذخیره شده و بتوان در صورت لزوم از آنها خروجی گرفت.
  • همچنین اگر می‌خواهید نتایج را در وب سایت خود نمایش دهید، نتایج نظرسنجی باید در یک فرمت زیبا درج شود.

در ادامه مقاله با بهترین افزونه های نظرسنجی در وردپرس و ساخت پرسشنامه آنلاین آشنا می شوید.

YOP Poll (بهترین افزونه رای گیری وردپرس)

بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس survey plugins

YOP Poll یکی از بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس است و این امکان را به شما می‌دهد که نظرسنجی های ساده و پیچیده را در سایت خود انجام داده و آنها را با هم ادغام کنید. با این افزونه می‌توانید چندین نظرسنجی را به صورت همزمان یا با برنامه ریزی از ساده تا پیشرفته طراحی کنید.

هر نظرسنجی در افزونه YOP Poll می‌تواند به هر اندازه که می‌خواهید ساده یا پیچیده باشد. همچنین می‌توانید نتایج را طبق معیارهای مختلف مرتب کنید. از همه مهمتر اینکه شما به راحتی می‌توانید دسترسی به نظرسنجی های خود را فقط به کاربرهای عضو شده بدهید تا از حصول نتایج نادرست جلوگیری کنید.

برخی از دیگر امکانات این افزونه عبارتند از:

  • دارای چندین قالب گرافیکی زیبا برای نمایش فرم نظرسنجی در سایت
  • امکان نمایش چندین نظرسنجی به طور همزمان در سایت
  • قابلیت نمایش نظرسنجی های متداولی و پشت سرهم
  • امکان نمایش تمام نظرسنجی ها به همراه آمار هر رای گیری
  • امکان جستجو بین نظرسنجی ها
  • امکان ارسال پاسخ دلخواه توسط کاربر در نظرسنجی
  • قابلیت مدیریت نمایش نتایج نظرسنجی برای کاربران
  • امکان افزودن فیلدهای سفارشی به فرم نظرسنجی برای دریافت اطلاعات رای دهندگان
  • امکان محدود کردن شرکت در نظرسنجی برای نقش کاربری خاص
  • قابلیت بلاک و ایجاد لیست سیاه برای کاربران بر اساس ip، ایمیل یا نام کاربری
  • تنظیمات راه اندازی جامع و راحت افزونه
  • قابلیت ویرایش تمپلیت های نظرسنجی
  • قابلیت ایجاد نظرسنجی چند رسانه ای
  • امکان ریدایرکت کاربر بعد از ثبت رای
  • امکان اجباری کردن ورود به وردپرس برای شرکت در نظرسنجی
  • قابلیت ورود از طریق گوگل پلاس یا فیسبوک برای ثبت رای
  • امکان درون ریز اطلاعات افزونه WP-Polls در YOP poll
  • و …

WP-Polls (بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس)

بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس survey plugins

افزونه WP-Polls با کسب امتیاز ۴٫۱ از ۵ و بیش از ۱۰۰,۰۰۰ نصب فعال در مخزن وردپرس و همچنین بروز بودن و پشتیبانی خوب، محبوبیت بالایی در بین کاربران دارد.

افزونه WP-Polls از بهترین افزونه های نظرسنجی در وردپرس بوده و تمام امکاناتی که برای ساخت یک سیستم نظرسنجی و رای گیری نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. از قابلیت‌های کاربردی افزونه ارائه شورت کد در وردپرس یا کد php جهت قرار دادن در قالب وردپرس برای فرم نظرسنجی است.

این افزونه به فرم ساز مجهز نیست و شما می‌توانید از گزینه های تیک زدنی و انتخابی برای جمع آوری نظرات کاربران خود استفاده کنید. این مورد نظرسنجی را محدود و البته آسان می‌کند.

برخی از امکانات این افزونه عبارتند از:

  • امکان تعریف بی نهایت نظرسنجی در وردپرس
  • تعیین رنگ نوار وضعیت انتخاب پاسخ‌ها در نظرسنجی وردپرس
  • نمایش آمار دقیق هر نظرسنجی بر اساس درصد و تعداد انتخاب هر گزینه
  • نمایش تعداد شرکت کنندگان در نظرسنجی
  • طراحی فول آجاکس و استفاده از ایجکس جهت دریافت نظر و نمایش آمار نظرسنجی
  • امکان ساخت نظرسنجی در وردپرس با قابلیت نمایش در برگه‌ها، نوشته‌ها، و پست تایپ دلخواه وردپرس
  • قابلیت نمایش در ابزارک وردپرس جهت نمایش در قالب
  • قابلیت نمایش آرشیو نظرسنجی‌ها
  • امکان ثبت نظرسنجی بر اساس آی‌پی کاربر، کوکی مرورگر و یا نام کاربری کاربران عضو شده در وردپرس
  • امکان ثبت نظرسنجی برای کاربران وارد شده و یا وارد نشده در وردپرس
  • و …

Crowdsignal polls (بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس)

بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس survey plugins

افزونه Crowdsignal Polls که تا قبل از دسامبر سال 2018 به نام PollDaddy Polls شناخته می‌شد، یک افزونه ساخت نظرسنجی چند زبانه و یکی از بهترین افزونه های نظرسنجی است که امکان ایجاد نظر سنجی در وردپرس و مدیریت آن را برای شما فراهم می‌کند.

با استفاده از این افزونه، شما می توانید نظرسنجی سفارشی در ۲۰ سبک مختلف و به صورت نامحدود ایجاد کرده و همچنین نتایج نظرسنجی های خود و تاریخ بسته شدن برنامه نظرسنجی را نیز مشاهده و مدیریت کنید. علاوه بر این شما می‌توانید نتایج نظر سنجی ها را به صورت مخفی و آشکار در مکانی دلخواه از وبسایت خود نمایش دهید.

استفاده از این افزونه بسیار آسان است زیرا یک ابزار کشیدن و رها کردن در آن تعبیه شده که توسط آن خیلی راحت می‌توانید فرم های نظرسنجی و رای گیری خود را آماده کنید.

همچنین می‌توانید تنظیمات اشتراک گذاری نظرسنجی، اشتراک گذاری نتایج و آپشن های نمایش را به صورت جداگانه برای هر فرم نظرسنجی که ایجاد می‌کنید، تغییر دهید.

این افزونه همچنین برای بلاک کردن اسپم ها دارای کپچا و برای جلوگیری از ایجاد چندین پاسخ توسط یک کاربر دارای ویژگی ساده ی فیلترینگ آی پی است.

این افزونه به صورت رایگان موجود است، اما برای به دست آوردن کلید API به یک حساب کاربری در wordpress.com نیاز دارید. ورژن رایگان از نظر ویژگی ها محدود است و همچنین در فرم های ارزیابی شما لوگوی Polldaddy یا Crowdsignal را اضافه می‎‌کند.

Responsive Poll (بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس)

بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس survey plugins

Responsive Poll یکی دیگر از بهترین افزونه های نظرسنجی در وردپرس است. این افزونه امکان ساخت نظرسنجی های ساده در وردپرس را به شما می‌دهد. شما می‌توانید چندین نظرسنجی در یک صفحه اضافه کنید، چندین نظرسنجی انتخابی ایجاد کنید، نتایج نظرسنجی را با افکت های انیمیشنی نمایش دهید، تاریخ شروع و پایان برای نظرسنجی تعیین کنید و خیلی کارهای دیگر.

Responsive Poll امکان اضافه کردن عکس برای هر گزینه در نظرسنجی را به شما می‌دهد. همچنین با این افزونه می‌توانید یک نظرسنجی را پیوست کرده یا نظرسنجی های تکراری ایجاد کنید. اما امکانات نسخه رایگان افزونه محدود است.

Democracy Poll (پلاگین نظرسنجی برای وردپرس)

بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس survey plugins

همانطور که از نام این افزونه پیداست، Democracy Poll یک افزونه ساده و مدرن نظرسنجی وردپرس است که به کاربران شما اجازه می‌دهد گزینه های خاص خود را در نظرسنجی اضافه کنند. می‌توانید نظرسنجی های یک و چند گزینه ای ایجاد کنید، یک تاریخ پایان برای نظرسنجی خود تعیین کنید، از میان چندین قالب طراحی نظرسنجی، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید و بسیاری موارد دیگر.

افزونه نظرسنجی Democracy Poll بسیار قابل سفارشی سازی است و به شما امکان می‌دهد نظرسنجی را فقط برای کاربران ثبت نام کرده فعال کنید. این افزونه به شما امکان می‌دهد نظرسنجی تصادفی ایجاد کنید و آنها را در چندین صفحه به کاربران نمایش دهید.

Democracy Poll با بهترین افزونه های کش وردپرس مانند W3 Total Cache ، WP Super Cache ، WordFence ، Quick Cache و موارد دیگر بسیار عالی عمل می‌کند تا سرعت وب سایت خود را افزایش دهید.

Quiz and Survey Master (پلاگین نظرسنجی برای وردپرس)

بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس survey plugins

Quiz and Survey Master یک افزونه ساده است که به طور خاص برای ایجاد آزمون‌ها و نظرسنجی ها طراحی شده است. این افزونه به شما امکان می‌دهد فیلدهای رایج فرم را اضافه کرده و حتی فرم های چند صفحه ای اضافه کنید تا نظر سنجی خود را با جزئیات بیشتری ایجاد کنید.

شما می‌توانید هر تعداد صفحه که می‌خواهید به نظرسنجی های خود اضافه کنید و صفحه های نتیجه را بر اساس امتیازات کاربر نمایش دهید. همچنین این گزینه را دارد که به شما اجازه می‌دهد آزمون‌ها و نظرسنجی های خود را با استفاده از سیستم نمره‌ای یا به صورت درست و غلط درجه بندی کنید. حتی می‌توانید یک ایمیل تشکر برای شرکت کنندگان ارسال کنید.

شما می‌توانید با نسخه رایگان افزونه Quiz and Survey Master شروع به کار کنید اما برای حذف تبلیغات و استفاده از ویژگی های پیشرفته تری مانند ارسال ایمیل های تشکرآمیز، منطق شرطی، آنالیتیکس و موارد دیگر، باید هزینه بپردازید.

HubSpot WordPress Plugin

بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس survey plugins

HubSpot یک افزونه CRM همه کاره، فروش و بازاریابی وردپرس را ارائه کرده است. برای تعامل با بازدیدکنندگان وب سایت و انجام نظرسنجی های ساده می‌توانید از قابلیت فرم های افزونه HubSpot WordPress استفاده کنید.

این افزونه دارای یک فرم ساز کشیدن و رها کردن است که با استفاده از آن می‌‌توانید نظرسنجی ها را بسازید. هنگامی که مخاطب نظرسنجی را پر کرد، به طور خودکار به پایگاه داده یکپارچه CRM اضافه می‌شود. در آنجا می‌توانید سوابق مخاطبین را به راحتی مدیریت کنید، آنها را در لیست تقسیم کنید، از طریق ایمیل مارکتینگ با آنها درگیر شوید و هر تعاملی که با وب سایت شما داشته اند مانند بازدید از صفحه و ارسال چت زنده را مشاهده کنید.

برای مشاهده دیگر افزونه های CRM، به مقاله بهترین افزونه های CRM وردپرس مراجعه کنید.

 افزونه WordPress Survey & Poll

بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس survey plugins

این افزونه نظرسنجی وردپرس بسیار زیبا و مفید، نتایج نظرسنجی را در یک رابط گرافیکی زیبا و متحرک نشان می‌دهد. این افزونه از نظر محتوای نظرسنجی و همچنین نگاه و احساس نظرسنجی، کنترل کاملی بر بررسی انجام می‌دهد.

شما به راحتی از طریق کدهای کوتاه می‌توانید نظرسنجی را در هر نقطه از سایت نشان دهید.

افزونه Opinion Stage

بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس survey plugins

Opinion Stage یک افزونه عالی است و با امکاناتی که ارائه می‌دهد خود را از بقیه متمایز می‌کند. با این افزونه می‌توانید، یک نظرسنجی جذاب با انواع طراحی ها ایجاد کنید! تا علایق و نظرات کاربران خود را با سهولت کشف کنید.

علاوه بر ساخت نظرسنجی در سایت خود، می‌توانید آزمون های سرگرم کننده ایجاد و همچنین می‌توانید از اسلاید ها برای نمایش به کاربران خود استفاده کنید. Opinion Stage مطمئناً یکی از بهترین پلاگین های رایگان نظرسنجی وردپرس است.

افزونه GetSiteControl

بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس survey plugins

برای یک روش آسان تر در ایجاد نظرسنجی، فرم های نظرسنجی، گفتگوهای زنده و موارد دیگر، گزینه عالی دیگر این افزونه نظرسنجی رایگان وردپرس است! اگرچه رایگان است، اما دارای ویژگی های ممتازی مانند افزونه های پریموم است که آن را به عنوان ابزار مناسب برای تعامل برای کاربران شما تبدیل می‌کند. بسیار کاربر پسند است و ویرایش و اصلاح عناصر را از طریق یک داشبورد مجزا برای شما آسان‌تر می‌کند.

علاوه بر این، حتی کاربران را قادر می‌سازد فرم های تماس، فرم اشتراک و همچنین پیام های تبلیغاتی ایجاد کنند. 

افزونه ah Survey (بهترین افزونه های پرمیوم نظرسنجی وردپرس)

بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس survey plugins

گزینه بعدی در لیست بهترین افزونه های نظرسنجی در وردپرس، افزونه ah Survey است. در این افزونه نیز فرآیند ساخت انواع فرم های نظرسنجی بسیار راحت و سرگرم کننده خواهد بود. یکی از دلایل تجربه کاربری شیرینی که این افزونه دارد، محیط کاربری گرافیکی و بصری آن است. به علاوه امکان تعیین تنظیمات و مشخصات فرم ها تا حد زیادی در آن مهیاست. 

سایر امتیازات این افزونه ساخت نظرسنجی نیز شامل موارد زیر می‌شود:

  • امکان انتخاب و تغییر مشخصاتی مانند فونت، رنگ و … در فرم های نظرسنجی
  • امکان افزودن گزینه های لایک و دیس لایک، ایموجی و سیستم امتیاز دهی
  • ارائه الگوهای آماده برای فرم های نظرسنجی
  • پشتیبانی از ادیتورهای ویژوال کامپوزر و گوتنبرگ
  • امکان ارسال نظرسنجی و نتایج آن به ایمیل کاربران
  • قابلیت نمایش سؤالات به صورت اسلایدی
  • امکان خروجی گرفتن از پاسخ ها در فایل های اکسل، HTML و CSV
  • و … .

ساخت فرم در وردپرس با Formidable Forms (بهترین افزونه های پرمیوم نظرسنجی وردپرس)

بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس

افرونه Formidable Forms یک افزونه فرم ساز رایگان و عالی مخزن وردپرس است. رابط کاربری کشیدن و رها کردن این افزونه باعث شده است که بتوان با آن فرم های زیبا و سفارشی در کمترین زمان ممکن ساخت. توسعه دهندگان این افزونه معتقد هستند که در 60 ثانیه می‌توان با آن یک فرم تماس با ما ساخت و در سایت منتشر کرد. که ادعای درستی نیز هست. حتی با استفاده از این افزونه می‌توان با یک قالب از پیش تعیین شده، فرم ایجاد کرد.

نسخه رایگان این افزونه دارای تمام ویژگی هایی است که شما برای ایجاد یک فرم تماس با ما نیاز دارید. برخی از ویژگی های نسخه رایگان عبارت است از:

  • 7 نوع فیلد در نسخه رایگان
  • اطلاعیه های ایمیل نامحدود
  • استایل دهنده فرم بصری
  • توانایی مشاهده ارسال فرم از بک اند

افزونه ی Formidable Forms تا کنون بیش از 300000 نصب فعال را در مخزن وردپرس از آن خود کرده است و می‌توان از آن به عنوان محبوب ترین پلاگین ها در ساخت فرم یاد کرد.

افزونه Form Maker

بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس survey plugins

افزونه Form Maker دارای بخش رایگان و پرمیوم می‌باشد که بخش رایگان آن دارای امکانات خیلی زیادی نسبت به فرم های دیگر است و بخش پرمیوم نیز امکانات متنوع تری را شامل می‌شود. شما با کمک این افزونه قادر به ساخت فرم های پر کاربرد در وردپرس می‌باشید. این افزونه کارکرد بسیار آسانی دارد و شما با عمل drag and drup (یعنی روی المان مورد نظر کلیک کنید و آن را روی بخش مورد نظر بکشید و رها کنید!) می‌توانید فرم های زیبا ایجاد کنید.

این افزونه تا کنون بیش از 9۰۰۰۰ نصب فعال را در مخزن وردپرس از آن خود کرده است و می‌توان از آن به عنوان محبوب ترین پلاگین ها در ساخت فرم یاد کرد.

WPForms (بهترین افزونه های پرمیوم نظرسنجی وردپرس)

بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس survey plugins

WPForms یکی از بهترین افزونه های فرم ساز وردپرس است و با استفاده از نسخه Pro آن می‌توانید نظرسنجی های قدرتمند بسازید. توجه داشته باشید که اکثر فرم سازهای رایگان وردپرس در نسخه Pro خود امکان نظرسنجی را فراهم می‌کنند و فرم سازهای پریمیوم قابلیت نظرسنجی را ارائه می‌دهند.

افزونه WPForms به شما این امکان را می‌دهد که نظرسنجی های آنلاین بسازید و آن را هر جایی از سایت خود قرار داده و نتایج را با نمودارهای زیبا نشان دهید.

شما می‌توانید فرم ها را به گونه ای بسازید که کاربران بتوانند یک یا چندین گزینه را انتخاب کنند. WPForms شما را قادر می‌سازد که از تصاویر به همراه متن استفاده کنید.

پس از گرفتن رای از کاربران، نتایج نظرسنجی می‌تواند به صورت خودکار در همان صفحه نمایش داده شود. همچنین می‌توانید نتایج نظرسنجی را در هر نقطه از سایت خود نمایش دهید.

WPForms امکان ذخیره سازی نتایج نظرسنجی برای استفاده در پاورپوینت یا دیگر متدهای آفلاین را نیز فراهم می‌کند.

جمع بندی

اگرچه بیشتر سایت ها اهمیت زیادی به نظرسنجی نمی‌دهند اما گرفتن بازخورد و نظرسنجی ضروری است. خواه بررسی رضایت مشتری باشد یا گرفتن بازخورد از کارکنان، نیازی به یک افزونه پریمیوم و گران قیمت ندارید. یکی از افزونه های معرفی شده در این مقاله که همگی از بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس هستند را انتخاب کنید و کار خود را شروع کنید.

امیدواریم این آموزش مورد توجه شما قرار گرفته باشد. دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

 

الان وقتشه!

جهت مشاوره و ساخت طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت و تولید محتوا تماس بگیر

الان وقتشه!

جهت مشاوره و ساخت طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت و تولید محتوا تماس بگیر

نویسنده

مدیر سایت

حمیده عابدی کارشناس کامپیوتر رشته نرم افزار هستم و مشغول کار در در زمینه طراحی سایت با وردپرس و آشنا به سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، برنامه نویسی HTML, CSS هستم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *