پلاگین وردپرس

معرفی بهترین افزونه های ساخت پاپ آپ (Popup) برای وردپرس

معرفی بهترین افزونه های ساخت پاپ آپ (Popup) برای وردپرس

افزونه popup وردپرس (پاپ آپ وردپرس) افزونه هایی هستند که صفحات را به صورت شناور ایجاد می‌کنند تا توجه کاربران را به آن صفحات جلب کنند این صفحات ممکن است تبلیغات، خبرنامه، یک محصول و…. باشد. صفحات پاپ آپ وردپرس یکی از بهترین روش‌ها برای تبلیغات یا ثبت نام کاربران و یا چیزهایی که کاربر باید به آن توجه کند.

نمایش چند پیغام پاپ آپ مناسب در سایت می‌تواند باعث افزایش نرخ تبدیل و گرفتن آدرس ایمیل بازدیدکنندگان شود. با یک جستجوی ساده در گوگل متوجه خواهید شد که افزونه های زیادی برای نمایش پاپ آپ در وردپرس وجود دارد. ما در این مطلب 18 تا از بهترین افزونه popup وردپرس را به شما معرفی و آموزش می‌دهیم.

معیارهای بررسی و انتخاب افزونه پاپ آپ خوب برای وردپرس:

افزونه های پاپ آپ امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. مانند: امکان شخصی سازی ظاهر پیغام pop up ، تعیین موقعیت مکانی نمایش پیغام، ارائه داده های آماری از پاپ آپ ها و… اما دو فاکتور مهم برای بررسی افزونه پاپ آپ در وردپرس عبارتند از: Triggers و Targeting

Targeting: هدف گذاری یا targeting به معنای محل نمایش پاپ آپ (در کدام صفحه)، مخاطب popup، محل جغرافیایی کاربر، دستگاه کاربر و منبع ترافیک می‌باشد.

Triggers: تریگر به معنای کارهایی است که کاربر باید انجام دهد تا پیغام پاپ آپ به او نمایش داده شود. Trigger های معروف عبارتند از: ورود به صفحه (page entrance)، اسکرول صفحه (scroll)، کلیک ها (clicks)، میزان حضور کاربر در صفحه (time on page) و هدف از خروج (exit intent).

با  افزونه پاپ آپ وردپرس چگونه کاربر را جذب کنیم؟

البته این را در نظر داشته باشید که محتوای پاپ آپ نیز باید یه اندازه کافی جذاب باشد تا کاربر احساس نیاز کرده و جذب سایت شما شود. پس برای افزایش لیست ایمیل های خود فرم هایی برای پاپ آپ طراحی کنید که موقع مشاهده پنجره پاپ آپ ظاهری زیبا داشته باشد و در زمان مناسب برای کاربر نمایش داده شود.

اما یک نکته مهم که  مدیران سایت باید بدانند این است که از افزونه های پاپ آپ در وردپرس برای ردیابی آنالیتیکس استفاده می کنند و این باعث می‌شود بار سرور افزایش یافته و سرعت بارگذاری صفحات سایت نیز کاهش یابد و به رتبه سایت شما تاثیر بگذارد.

بهترین افزونه پاپ آپ وردپرس

ما در این قسمت می‌خواهیم 5 نوع از بهترین افزونه ها را با ویژگی های بارزشان برای شما عزیزان معرفی کنیم شما می‌توانید از افزونه های رایگان و پرمیوم در سایت خود استفاده کنید اما ما در این مقاله افزونه های رایگان از نوع برترین ها را معرفی می‌کنیم.

1. افزونه Popup Maker

معرفی بهترین افزونه های ساخت پاپ آپ (Popup) برای وردپرس

Popup Maker یک افزونه ساده و رایگان وردپرس است. این افزونه یکی از محبوب‌ترین گزینه ها است و کاربران زیادی از آن استفاده می‌نمایند.

به راحتی با ویرایشگر و تنظیمات، می‌توانید اندازه، موقعیت و انیمیشن های پاپ آپ خود را کنترل کنید. همچنین می‌توانید لایه های مختلفی از قبیل اسلایدها، نوارهای بنر، چسب‌های شناور و موارد دیگر ایجاد کنید.

همچنین دارای سیستم منحصر به فردی برای اضافه کردن چندین محرک به هر پنجره پاپ آپ است. می‌توانید از باز کردن خودکار استفاده کنید که باز شدن پنجره را برای مدت مشخص به تأخیر می‌اندازد، و یا هنگامی که بازدید کنندگان روی عنصر HTML خاص کلیک می کنند، پنجره باز می‌شود.

علاوه بر این، می توانید کوکی ها را تنظیم کنید تا کنترل کنید که بازدید کنندگان شما چند بار پنجره پاپ آپ را مشاهده می‌کنند.

همچنین مجموعه‌ای از تم های آماده شده قبلی وجود دارد که می‌توانید به دلخواه انتخاب کنید.

امکانات افزونه

  • امکان ارتقا محتوای پاپ آپ
  •  ایجاد فرم تماس
  • ایجاد اسلایدها
  • صفحه خوشامد گویی برای بازدیدکنندگان ساید

2. افزونه OptinMonster

معرفی بهترین افزونه های ساخت پاپ آپ (Popup) برای وردپرس

Popups by OptinMonster یکی از بهترین و محبوب ترین افزونه ها برای ساخت پاپ آپ در وردپرس است که تعداد نصب بسیار بالایی را در مخزن وردپرس به ثبت رسانده است.

OptinMonster پیشگام در محبوبیت برای اهداف بازاریابی است. این افزونه وردپرس با فناوری Exit-intent رفتار بازدید کنندگان را تشخیص می‌دهد و آنها را در لحظه ای دقیق که می‌خواهند سایت را ترک کنند، ترغیب می‌کند.

با استفاده از فناوری رفتاری هوشمند، می‌توانید بازدید کنندگان را به مشترکان ایمیل تبدیل کنید. این فناوری همچنین برای تجارت الکترونیکی مفید است – این امر به کاهش ترک سبد خرید و افزایش نرخ تبدیل کمک می کند.

MonsterLinks در دو مرحله به شما کمک می‌کند تا هر تصویر و پیوند را به یک کمپین تبدیل کنید. بنابراین، هر زمان که بازدید کنندگان روی آن کلیک کنند، پنجره ای وجود دارد که از آنها می‌خواهد یک محصول را خریداری کنند یا عضو شوند.

همچنین می‌توانید با ویژگی هدفگذاری موقعیت جغرافیایی OptinMonster ، یک کمپین شخصی تر ایجاد کنید. علاوه بر این، با فروشگاه تجارت الکترونیک یا ناشر محتوا به خوبی کار می کند. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا بازدید کنندگان مدت طولانی تری در وب سایت شما باقی بمانند، زیرا محتوای مناسب تری را با هدف جستجوی خود مشاهده می کنند. کشیدن و رها کردن و 26 افکت جالب یکی دیگر از ویژگی های قدرتمند این افزونه سازنده پاپ آپ است.

همچنین می‌توانید پیام موفقیت آمیز سفارشی را اضافه کنید، یک کمپین چند مرحله ای ایجاد کنید و مهمتر از همه، می‌توانید پنجره های دارای قابلیت پاسخگویی در موبایل را ایجاد کنید.

با استفاده از این افزونه وردپرس پاپ آپ، اتوماسیون رفتاری، تبدیل و تجزیه و تحلیل گوگل در زمان واقعی دریافت می‌کنید. که این کمک می‌کند تا فعالیت خود را برای اقدامات آینده تحلیل و تنظیم کنید. علاوه بر این، می‌توانید A / B ایده کمپین خود را نیز آزمایش کنید، تا بدانید که کدام روش برای تبدیل بهتر کار می‌کند.

ویژگی های افزونه

  • پنچره خوش آمدگویی
  • نوار ابزار فوتر
  • فرم های In-line
  • فرم های خاص تلفن همراه
  • هدرهای شناور
  • و بسیاری موارد دیگر

3. افزونه Popup Builder

معرفی بهترین افزونه های ساخت پاپ آپ (Popup) برای وردپرس

Popup Builder یکی دیگر از افزونه های ساده برای ساخت پاپ آپ در وردپرس است که بصورت رایگان در دسترس است.

با این افزونه می‌توانید پاپ آپ های معین تبلیغاتی قدرتمند را ایجاد و مدیریت کنید. استفاده از این افزونه قدرتمند و در عین حال ساده به شما کمک می‌کند تا توجه بازدید کنندگان خود را جلب کنید تا پیشنهادات، تخفیف‌ها یا انواع دیگری از تبلیغات را به آنها معرفی کنید.

همچنین می توانید ظاهر پاپ آپ را هر گونه که می‌خواهید سفارشی سازی کنید و برای پاپ آپ ها در هنگام باز شدن صدا تنظیم کنید.

Popup Builder با افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر و همچنین افزونه WPML که برای چند زبانه کردن سایت است کاملا سازگاری دارد.

برخی ویژگی های این افزونه 

  • نمایش افزونه با اسکرول کاربر در سایت
  • پشتیبانی از زبان های مختلف
  • پشتیبانی از drag and drop

شما با خرید نسخه  Pro این افزونه می توانید در شبکه های اجتماعی نیز لایک دریافت کنید.

4. افزونه Popup by Supsystic

معرفی بهترین افزونه های ساخت پاپ آپ (Popup) برای وردپرس

Popup by Supsystic یک افزونه قدرتمند دیگر برای ساخت پاپ آپ در وردپرس است که دارای دو نسخه رایگان و پریموم می باشد.

شما می‌توانید با هر نوع اطلاعاتی که می‌خواهید به بازدید کنندگان خود نشان دهید، یک پنجره سبک را به راحتی ایجاد کنید. و همچنین می‌توانید به سادگی مناسب ترین نوع و الگوی بازشو را انتخاب کنید که متناسب با طراحی وب سایت شما باشد.

شما می‌توانید یک کد کوتاه را به هر نوشته یا جایی که می‌خواهید یک پنجره را نشان دهید اضافه کنید. می‌توان تعداد نامحدودی از پنجره‌ها را با تنظیمات منحصر به فرد ایجاد کرد.

این افزونه یک ویژگی Onclick دارد که به محض کلیک بازدید کنندگان روی یک نقطه خاص در سایت شما، یک پنجره بازشو را راه اندازی می کند.

برای ویژگی‌های بیشتر، شما باید مجوز Pro را خریداری کنید. با استفاده از آن، شما 69 الگوی طرح پیش ساخته دیگر، و سایر محرک‌ها را دریافت خواهید کرد.

5. افزونه ARI Fancy Lightbox

معرفی بهترین افزونه های ساخت پاپ آپ (Popup) برای وردپرس

ARI Fancy Lightbox یکی دیگر از بهترین افزونه ها برای ساخت پاپ آپ است که سازگاری کامل با موبایل دارد. آنچه که این افزونه را از دیگر افزونه ها در این لیست متمایز می‌کند، پشتیبانی 24 ساعته است که حتی برای کاربران رایگان ارائه می‌شود.

برخی از ویژگی های افزونه ARI Fancy Lightbox :

  • سازگاری کامل با موبایل
  •  امکان نمایش ویدیو در پنجره پاپ آپ
  • سازگار با گالری های NextGEN.
  • سازگاری با فروشگاه ساز ووکامرس
  • برای جلوگیری از کپی کردن URL ها می‌توانید کلیک راست را غیرفعال کنید.
  • پشتیبانی از حالت نمایش اسلایدی و حلقه ناوبری.
  •  رابط UI را برای تغییر سبک‌های لایت باکس فراهم می‌کند.
  • بسیار قابل تنظیم است.

 6. افزونه Popups WordPress Popup 

معرفی بهترین افزونه های ساخت پاپ آپ (Popup) برای وردپرس

اگر به دلایلی Popup Maker و Popup Builder را دوست ندارید و به دنبال یک پلاگین پاپ آپ وردپرس  با تعداد زیادی از ویژگی ها هستید، ممکن است بخواهید Popups  – WordPress Popup را امتحان کنید.

این پلاگین با تمام پلاگین های فرم سازی مانند Gravity Forms، Ninja Forms، فرم تماس با 7 و … کار می‌کند اما مزیت اصلی آن فیلترهای متعدد آن است.

 7. افزونه Modal Window 

معرفی بهترین افزونه های ساخت پاپ آپ (Popup) برای وردپرس

افزونه modal window دارای ویژگی های  متوسطی است نسبت به سه پلاگین دیگر، اما اگر به دلایلی شما آنها را دوست ندارید یا اگر روی وردپرس شما مشکلی دارند، همیشه گزینه‌های بیشتری وجود دارد.

نسخه رایگان این افزونه با محدودیت های زیادی همراه است، مانند توانایی ایجاد تنها سه پاپ آپ، اما برای یک راه حل سریع و یک قابلیت pop-up ساده، قابل قبول است و می‌شود استفاده کرد.

8. افزونه Exit Popup

معرفی بهترین افزونه های ساخت پاپ آپ (Popup) برای وردپرس

شما اغلب به یک پلاگین بزرگ و پیشرفته نیاز ندارید با تنوع ویژگی‌هایی که هیچ وقت استفاده نمی‌کنید.

اگر شما به دنبال یک پلاگین پاپ آپ خروجی هستید و نمی‌خواهید یک پلاگین سنگین وزن نصب کنید زیرا در میان چیزهای دیگر نیز از پنجره های خروج نیز استفاده می‌کنید، از افزونه Exit popup را امتحان کنید.

این پلاگین فقط یک چیز را نشان می‌دهد – هنگامی که بازدیدکنندگان شما در حال ترک صفحه هستند، یک پنجره ظاهر می‌شود، که این کار به خوبی انجام می‌شود.

9. افزونه Ninja Popups

معرفی بهترین افزونه های ساخت پاپ آپ (Popup) برای وردپرس

پلاگین پاپ آپ نینجا (Ninja Popups) پرفروش‌ترین پلاگین پاپ آپ در وب سایت CodeCanyon است. Ninja Forms Popup یک افزونه مفید برای ایجاد فرم برای توسعه دهندگان است، این امکان را می‌دهد تا محتوای قبل و بعد از فرم را در یک پنجره اضافه کنید. با پرداخت 26 دلار شما می‌توانید به تمام امکانات افزونه نینجا پاپ آپ دسترسی نامحدود داشته باشید. مانند: طراحی پاپ آپ توسط کشیدن و رها کردن (Drag & Drop)، انتخاب تمپلیت دلخواه از بین حدود 70 قالب آماده، استفاده از انیمیشن های مختلف برای ورود المان‌های پیغام پاپ آپ و…

اگر شما می‌خواهید علاوه بر فرم، از المان های دیگری در باکس پاپ آپ سایت خود استفاده کنید، پلاگین نینجا این امکان را به شما می‌دهد. مانند: نمایش ویدئو بصورت popup یا نمایش لینک های به اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی (social sharing buttons) و…

قابلیت ضد بلاک (Anti-AdBlocker) افزونه Ninja Popup به شما این امکان را می‌دهد که حتی اگر کاربران نمایش پاپ آپ ها را در مرورگر سیستم خود غیرفعال و بلاک کرده باشند، باز هم پیام پاپ آپ نینجا نمایش خواهد یافت.

افزونه نینجا پاپ آپ دو معیار اصلی یک پلاگین پاپ آپ خوب را دارد:

  • امکان Targeting: انتخاب صفحات دلخواه سایت برای نمایش پاپ آپ
  • امکان Trigger: روش های فعال سازی مختلف مانند: اسکرول کاربران، عدم فعالیت کاربران در صفحه وب و…

10. افزونه Bloom

معرفی بهترین افزونه های ساخت پاپ آپ (Popup) برای وردپرس

Bloom برای ایجاد فرم های زیبا ظاهر شده درست از داشبورد وردپرس استفاده می‌کند. همچنین یک نسخه آزمایشی افزونه زنده را ارائه می‌دهد، که می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا نیاز به خرید آن دارید یا نه.

مزایای استفاده از Bloom:

  • Built-in templates: بلوم به شما امکان می دهد تا از ۶ نوع صفحه نمایش مختلف مانند پنجرهoptin ، optin fly-ins و غیره را انتخاب کنید. همچنین ۱۱۵ قالب از پیش ساخته را نیز برای انتخاب ارائه می‌دهد، بنابراین نیازی به ساختن فرم از ابتدا نیست.
  • داشبورد Bloom: بلوم پنل سفارشی را در داشبورد وردپرس ارائه می‌دهد که گزارش مفصلی در مورد حساب های Bloom، لیست‌ها، گزینه‌ها، نرخ تبدیل و داده ها به شما ارائه می‌دهد.
  • تست A / B: شما می‌توانید عملکرد فرم خود را با آزمایش اسپلیت مقایسه کنید، این به شما کمک می‌کند تا بفهمید کدام یک از آنها موثرترین است.
  • ویژگی های افزونه:

    • نمایش خودکار به صورت پاپ آپ
    • نمایش فرم به صورت چسبان به گوشه
    • نمایش فرم به صورت ابزارک
    • بازشدن قفل محتوا به ازای عضویت در سایت
  • 11. افزونه Icegram

معرفی بهترین افزونه های ساخت پاپ آپ (Popup) برای وردپرس

Icegram افزونه ای با منبع باز است که تعدادی دیگر از قابلیت‌های متمرکز بر بازاریابی را نیز ارائه می دهد. این یکی از گزینه‌های رایگان غنی از ویژگی‌های رایگان است و اگر کمی کاربرپسندتر باشد، در لیست بسیار بالاتر است. برای کسانی که رویکرد طراحی duck-tape دارند، Icegram گزینه‌ای عالی برای sneak کردن در چند ویژگی و بدون هزینه است.

12.  افزونه Elementor Popups

معرفی بهترین افزونه های ساخت پاپ آپ (Popup) برای وردپرس

توسط ویژگی پاپ آپ بیلدر (popup builder) در افزونه صفحه‌ساز محبوب المنتور می‌توان پیغام های پاپ آپ زیبا و جذاب طراحی کرد. بخش طراحی پاپ آپ اختصاصی در افزونه المنتور شبیه محیط صفحه ساز المنتور می‌باشد و می‌توان از المان های متنوعی برای طراحی پیغام پاپ آپ موردنظر خود استفاده کرد. مانند: دکمه، شمارنده معکوس، لینک، فرم دریافت ایمیل کاربران و…

با این افزونه دیگر نیازی به افزونه های جانبی ندارید و می‌توانید پاپ آپ های مختلفی برای سایت وردپرسی خود ایجاد کنید. 

نینجا پاپ آپ هم مثل اکثر پلاگین های نمایش پاپ آپ قابلیت نمایش پاپ آپ بصورت تمام صفحه (Full Screen) را دارد.

امکان انتخاب تمپلیت دلخواه از بین حدود 100 قالب آماده در صفحه ساز Elementor قادر خواهید بود تا پاپ آپ موردنظر خود را براحتی طراحی کنید. ویژگی دیگر افزونه پاپ آپ المنتور انتخاب صفحات هدف می باشد. مثلا می توانید پاپ آپ خود را دسته بندی دلخواه (Category)، پست (Post)، تگ خاص (Tag) نمایش دهید. علاوه بر امکان انتخاب صفحات هدف برای نمایش پاپ آپ، امکان تعریف نوع فعال سازی پاپ آپ را هم خواهید داشت. مانند: کلیک، زمان، اسکرول و…

امکان آنالیز و رهگیری (مانند: تست A/B Split یا گوگل آنالیتیکس) پاپ آپ های طراحی شده در افزونه المنتور وجود ندارد. همچنین لازم به ذکر است که افزونه صفحه ساز المنتور (Elementor Page Builder) رایگان است اما اگر می خواهید از پاپ آپ های المنتور استفاده کنید، باید نسخه حرفه ای یا Pro المنتور را خریداری کنید. قیمت نسخه حرفه ای المنتور (Elementor pro) 49 دلار برای یک وب سایت و 199 دلار برای تعداد نامحدود وب سایت می‌باشد.

ویژگی های افزونه

  • انتخاب صفحات دلخواه سایت برای نمایش پاپ آپ
  • وجود ویژگی پاپ آپ در افزونه صفحه ساز

13. افزونه Layered Popups

معرفی بهترین افزونه های ساخت پاپ آپ (Popup) برای وردپرس

افزونه پاپ آپ Layered Popups یکی از بهترین و پرفروش‌ترین افزونه های وردپرس است و کاربران بسیاری از این افزونه قدرتمند استفاده می‌کنند. با افزونه پاپ آپ لایه ای وردپرس می‌توانید پاپ آپ های چند لایه ای بسیار زیبایی را به سایتتان اضافه کنید و در این پاپ آپ ها محتوا، تصویر، فرم ثبت نام، فرم عضویت در خبرنامه و هر چیز دیگری را بسازید. همچنین افزونه پاپ آپ با سرویس های خبرنامه سازگاری کامل دارد.

ویژگی های افزونه

  • پشتیبانی از تمامی سرویس های ارسال ایمیل انبوه مانند افزونه MailChimp
  • قابلیت بررسی صحیح بودن ایمیل های دریافتی
  • پشتیبانی از اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

14. افزونه ITRO Popup Plugin

معرفی بهترین افزونه های ساخت پاپ آپ (Popup) برای وردپرس

ITRO هم یکی دیگر از پلاگین‌های محبوب در ودرپرس است که دارای ۱۰.۰۰۰ نصب فعال است. این افزونه دارای رابط کاربری ساده‌ای است که به شما این امکان را می‌دهد به راحتی تمام تنظیمات مدنظر خود را در این افزونه پیاده سازی کنید.

قابلیت افزودن شماشگر معکوس برای بستن پاپ‌آپ، انتخاب صفحات دلخواه برای نمایش و قرار دادن محدودیت سنی برای هر پنجره از ویژگی‌های این افزونه است.

 قابلیت کوچک و جالب این افزونه توانایی بستن پاپ آپ توسط کلید Esc کیبورد می‌باشد. از قابلیت‌های دیگر این افزونه می‌توان به پشتیبانی از 7 زبان روز دنیا در این افزونه اشاره نمود.

15.  افزونه Convert Plus

معرفی بهترین افزونه های ساخت پاپ آپ (Popup) برای وردپرس

ConvertPlus افزونه کارآمد و محبوبی می‌باشد که توسط آن می‌توانید پاپ آپ های بسیار زیبا و جذابی را برای وبسایت خود طراحی کنید. به کمک این افزونه می‌توانید خبرنامه های پاپ آپ طراحی کرده و با طراحی خلاقانه آن کاربران سایت خود را افزایش دهید. همچنین افزونه ConvertPlus دارای طرح ها و پاپ آپ های مختلفی مانند نمایش ویدئو در پاپ آپ، پاپ آپ شبکه های اجتماعی، پاپ آپ های چند مرحله‌ای و همچنین پاپ آپ با کلیک می‌باشد.

ویژگی های افزونه

  • نمایش ویدئو در پاپ آپ
  • ایجاد خبرنامه پاپ آپ
  • ایجاد پاپ آپ شبکه های اجتماعی

16. افزونه MailOptin

معرفی بهترین افزونه های ساخت پاپ آپ (Popup) برای وردپرس

MailOptin یک افزونه در حال رشد است که هم به صورت رایگان و هم پرمیوم عرضه شده است از کارایی های مهم این افزونه تبدیل کردن بازدید کنندگان وب سایت شما به مشترکین ایمیل است به صورتی که از انواع مختلف نوار های اعلان، اسلایدها، پاپ آپ ها، فرم های داخلی یا جاسازی شده، باکس های پیمایش، فرم های نوار کناری می‌توان برای ایمیل مارکتینگ استفاده کرد.

این افزونه دارای تریگرهای نمایش مختلف مانند زمان باقی ماندن در سایت، هدف گیری سطح صفحه، قصد خروج، پیمایش در صفحه، بازدیدهای صفحه، تشخیص adblock و refferal، هدف قرار دادن دستگاه، بازدید کنندگان جدید در مقابل بازگشتی و غیره است.

MailOptin  نسخه Pro هم دارد که با خریداری آن می‌توانید از ویژگی‌های پیشرفته و قدرتمند و پشتیبانی عالی آن بهره ببرید.

17. افزونه Hustle

معرفی بهترین افزونه های ساخت پاپ آپ (Popup) برای وردپرس

افزونۀ Hustle WordPress PopUp برای ایجاد پاپ آپ در سایت وردپرس می‌باشد. این افزونه کل پاپ آپ هایی که می‌تواند به سایت شما اضافه نماید را در ۴ گروه دسته بندی نموده است، که البته همگی به صورت جعبه‌ای روی دیگر محتوای سایت ظاهر می‌شوند.

دقیقاً همان چیزی که شما به دنبال آن هستید. اما برای راحتی کار این گروه‌بندی انجام شده است. به علاوه، Hustle در حال حاضر شامل آیکون های اجتماعی نیز می‌باشد. با این امکان می‌توانید به سرعت شبکه‌های اجتماعی محبوب را به سایت خود اضافه کنید.

از جمله شبکه های اجتماعی که می‌توانید به آن اضافه کنید:

◾ فیس بوک
◾ توییتر
◾ Google
◾ Pinterest
◾ ردیت
◾ LinkedIn
◾ VKontakte

امکانات موجود در Hustle عبارتند از:
◾ پنجره های بازشو، اسلایدها، ویدجت ها.
◾ 1 انتخاب ایمیل رایگان ( ارتقاء به Hustle Pro برای استفاده از امکانات نامحدود )
◾ 1 تبلیغ رایگان محتوای دلخواه ( ارتقاء به Hustle Pro برای استفاده از امکانات نامحدود )
◾ 1 نوار اشتراک عمومی رایگان ( ارتقاء به Hustle Pro برای استفاده از امکانات نامحدود )
◾  ویرایشگر طرح برای سفارشی سازی ساده .
◾ قابلیت مطابقت رنگ با نام تجاری شما.
◾ انیمیشن های مسطح در صفحه نمایش.
◾ شرایط فوق العاده قدرتمند برای هدف قرار دادن مخاطبان شما.
◾ مشاده مستندات از طریق وردپرس.
◾ بررسی اجمالی میزان تغیرات
◾ 4 پوسته پیش فرض
◾ داشبورد مدیریت آسان
◾ ویژگی های جدید، طرح بندی و Sass در هر ماه آینده

به راحتی پاپ آپ ها را با انیمیشن های شگفت انگیز ایجاد کنید و آنها را به صورت پیش نمایش بسازید.
تمام شرایطی که برای بازاریابی هدفمند نیاز است را دارا می‌باشید.
می‌توانید یک نوار آیکون اشتراک گذاری اجتماعی شناور را سریع ایجاد و نمایش دهید.

امکانات افزونه ایجاد پاپ های سفارشی در وردپرس Hustle Pro:

  • دارای قابلیت خنثی کردن اثر افزونه های Adblock
  • قابلیت گسترش لیست ایمیل
  • پشتیبانی از ویرایشگر گوتنبرگ
  • پشتیبانی از ویرایشگر کلاسیک وردپرس
  • پشتیبانی از reCAPTCHA
  • سازگاری با انواع مرورگرها مانند کروم، فایرفاکس و…
  • داشبورد مدیریت آسان
  • طراحی کاملا قابل تنطیم
  • رنگ بندی نامحدود
  • و بسیاری امکانات دیگر
معرفی بهترین افزونه های ساخت پاپ آپ (Popup) برای وردپرس

اگر می‌خواهید لیست ایمیل و ایمیل های موجود در خبرنامه سایت خود را رشد دهید، مخاطبین خود را مدیریت و ایمیلهای بازاریابی را از طریق CRM رایگان HubSpot ارسال کنید، بازاریابی HubSpot All-in-One برترین افزونه برای وردپرس است.

افزونه رایگان شامل ابزارهایی مانند فرم ها، پنجره ها، گفتگوی زنده و … است.
همچنین شما می‌توانید کمپین های ایمیل ارسال کرده و تبلیغات دیجیتالی خود را از طریق HubSpot مدیریت کنید.

HubSpot All-in-One به طور خودکار فرم های درخواست سایت شما را ذخیره و آنها را به CRP کاملاً یکپارچه اضافه می‌کند.

جمع بندی

یکی از افزونه هایی که بیشتر برای جذب کاربر در سایت به کار می‌رود افزونه پاپ آپ وردپرس است. این افزونه به منظور های مختلف در وبسایت وردپرسی استفاده می شود مانند: ثبت نام و ورود کاربران، پیشنهادات ویژه، درخواست ایمیل، چت آنلاین در سایت و …

در این مطلب از مدیر ابزار برای شما 18 افزونه پاپ آپ وردپرس را معرفی کردیم که می‌توانید برای هر کدام از مواردی که گفته شد استفاده کنید. شما می‌توانید برای کامل‌تر شدن این مطلب افزونه های دیگری که تجربه کار با آن ها را دارید و یا افزونه های پاپ آپ دیگری را می‌شناسید حتما در بخش نظرات برای ما ارسال کنید.

الان وقتشه!

جهت مشاوره و ساخت طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت و تولید محتوا تماس بگیر

نویسنده

مدیر سایت

حمیده عابدی کارشناس کامپیوتر رشته نرم افزار هستم و مشغول کار در در زمینه طراحی سایت با وردپرس و آشنا به سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، برنامه نویسی HTML, CSS هستم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *