پلاگین وردپرس

افزونه سایت در دست تعمیر وردپرس maintenance

افزونه سایت در دست تعمیر وردپرس maintenance

افزونه حالت تعمیر و نگهداری سایت چیست؟ این افزونه دسترسی سایر کاربران به سایت شما را محدود می‌کند. یعنی اگر شخصی به وبسایت شما مراجعه کرد دیگر قادر به مشاهده صفحه اصلی نخواهد بود. در چنین شرایطی کاربر صفحه ای ساده با پیغامی که شما مشخص نموده اید را مشاهده می‌کند. در این صفحه عموما جملاتی همچون «در حال طراحی هستیم» یا «سایت در حال راه اندازی است» درج می‌شود. در این مقاله از مشهد سئو تصمیم داریم بهترین افزونه های سایت در دست تعمیر در وردپرس و ساخت صفحه “به زودی برمی گردیم” dh افزونه سایت در دست تعمیر وردپرس maintenance است. را به شما آموزش دهیم.

در این مقاله ابتدا در مورد اینکه چرا باید از یک افزونه حالت تعمیر و نگهداری وردپرس استفاده کنید صحبت کرده سپس بهترین افزونه های حالت تعمیر و نگهداری وردپرس و ساخت صفحه “به زودی برمی گردیم” را معرفی می‌نماییم.

چرا باید از افزونه های حالت تعمیر و نگهداری وردپرس استفاده کنیم؟

به سه دلیل استفاده از افرونه های تعمیر و نگهداری و ساخت صفحه “به زودی برمی گردیم” در وردپرس لازم است:

  • گوگل توصیه می‌کند که حین ساخت یا بروزرسانی سایت از یک افزونه حالت تعمیر و نگهداری یا یک افزونه “به زودی برمی گردیم” استفاده کنید زیرا می‌تواند قبل از اینکه سایت خود را راه اندازی کنید، سئو سایت شما را تقویت کند.
  • استفاده از افزونه های “به زودی برمی گردیم” به خصوص استفاده از تایمر شمارش معکوس باعث افزایش اشتیاق بازدیدکنندگان نسبت به سایت و فروشگاه شما شده و تاریخ افتتاح آن را به مشتریان شما یادآوری می‌نماید.
  • در حین اینکه روی سایت خود کار می‌کنید، می‌توانید اقدام به ساخت لیست ایمیل در وردپرس نمایید. جمع آوری ایمیل از صفحه “به زودی برمی گردیم” به شما اجازه می‌دهد تا قبل از گشایش سایت با مخاطبان خود در ارتباط باشید و با ارائه کوپن تخفیف به کسانی که در لیست ایمیل شما مشترک می‌شوند، آنها را به کسب و کار خود ترغیب کنید.

در ادامه آموزش به معرفی بهترین افزونه های حالت تعمیر و نگهداری در وردپرس می‌پردازیم.

بهترین افزونه های حالت تعمیر و نگهداری و ساخت صفحه “به زودی برمی گردیم” وردپرس

SeedProd (بهترین افزونه های حالت تعمیر و نگهداری وردپرس)

افزونه سایت در دست تعمیر وردپرس maintenance

Coming Soon Page & Maintenance Mode by SeedProd یکی از بهترین افزونه های حالت تعمیر و نگهداری و ساخت صفحه “به زودی برمی گردیم” در وردپرس است که بدون آنکه نیاز به ارتقا به نسخه Pro باشد، دارای ویژگی های سفارشی سازی بسیار زیادی است. این افزونه تا تاریخ انتشار این مقاله بیش از یک میلیون نصب فعال داشته و امتیاز 5 از 5 را کسب کرده است.

برخی ویژگی های افزونه SeedProd عبارت است از:

  • کاملاً رسپانسیو
  • اضافه کردن عنوان، عنوان سئو و توضیحات متا
  • ردیابی ترافیک و رفتار کاربر با استفاده از کد گوگل آنالیتیکس
  • آپلود یک لوگو یا تصویر تیزر
  • تغییر رنگ پس زمینه یا اضافه کردن یک تصویر
  • انتخاب متن، لینک و رنگ های عنوان برای کامل کردن برند شما
  • اضافه کردن CSS سفارشی

نکته جالب در مورد این افزونه این است که وقتی سایت شما در مد “به زودی برمی گردیم” قرار دارد، موتوهای جستجو هنوز هم می‌توانند در وب سایت شما بخزند. اما در حالت تعمیر و نگهداری وب سایت شما در دسترس موتورهای جستجو قرار ندارند.

WP Maintenance Mode (بهترین افزونه های سایت در دست تعمیر وردپرس)

افزونه سایت در دست تعمیر وردپرس maintenance

WP Maintenance Mode  یک افزونه رایگان و از بهترین افزونه های حالت تعمیر و نگهداری وردپرس است که می‌توانید هنگام تعمیر وب سایت خود از آن استفاده کنید. همچنین با استفاده از این افزونه می‌توانید یک صفحه “به زودی برمی گردیم” بسازید.

افزونه WP Maintenance Mode بیش از 700000 نصب فعال داشته و امتیاز 4.2 از 5 را کسب کرده است.

چند ویژگی جالب در افزونه WP Maintenance Mode وجود دارد که عبارتند از:

  • به شما امکان می دهد صفحات حالت تعمیر و نگهداری کاملاً رسپانسیو و سازگار با موبایل بسازید.
  • گزینه های سفارشی سازی که با استفاده از آنها می‌توانید رنگ ها، متن ها و پس زمینه ها را به آسانی تغییر دهید.
  • یک تایمر شمارش معکوس اضافه کنید و زمان باقی مانده را به مخاطبان خود نشان دهید.
  • آیکون های شبکه های اجتماعی، فرم تماس با ما و فرم اشتراک برای ارتباط با مخاطبان خود در سایت قرار دهید.

افزونه WP Maintenance Mode با همه قالب های وردپرس بدون ایجاد خطا کار می‌کند و می‌توانید از آن در Multisite WordPress نیز استفاده کنید.

EZP Coming Soon Page (بهترین افزونه های سایت در دست تعمیر وردپرس)

افزونه سایت در دست تعمیر وردپرس maintenance

افزونه ی دیگری که برای شما در نظر گرفتیم افزونه ای با عنوان EZP coming soon page می‌باشد که قابلیت های بسیاری دارد. شما با نصب افزونه هم سایت خود را به حالت تعمیر برده و هم می‌توانید کاربران را ثبت نام کنید و ایمیل آنها را دریافت نمایید تا به آنها اعلام کنید سایت شما از چه زمانی رو نمایی خواهد شد. برای استفاده از این افزونه فقط کافی است آن را نصب و فعال کنید!

Ultimate Coming Soon Page (بهترین افزونه های سایت در دست تعمیر وردپرس)

افزونه سایت در دست تعمیر وردپرس maintenance

این افزونه نیز همانند افزونه ی قبلی با ایجاد امکاناتی، به شما امکان ثبت ایمیل کاربران را خواهد داد. همچنین شما می‌توانید آن را تنظیم کرده و اطلاعات خود را وارد نمایید. فقط کافی است افزونه را نصب و فعال کنید و سپس از بخش تنظیمات به منوی مربوط به افزونه مراجعه نمایید.

Maintenance (بهترین افزونه های سایت در دست تعمیر وردپرس)

افزونه سایت در دست تعمیر وردپرس maintenance

یکی از ساده ترین افزونه های حالت تعمیر و نگهداری وردپرس، Maintenance  است. این افزونه در بیش از 400000 وب سایت وردپرس نصب شده و امتیاز 4.5 از 5 را کسب کرده است. افزونه Maintenance به شما امکان می دهد صفحه فرود خود را از طریق یک صفحه تنظیمات پیکربندی کنید.

شما می توانید یک تصویر پس زمینه و یک آرم بارگذاری کرده و رنگ های خاص خود را به آنها اختصاص دهید. همچنین باید ناحیه اصلی محتوای خود را در ویرایشگر بصری وردپرس تنظیم کنید که منجر به استفاده از امکاناتی مانند جاسازی تصاویر و فیلم ها می شود.

افزونه Maintenance دارای یک فرم ورود به سیستم فرانت اند و همچنین پشتیبانی از گوگل آنالیتیکس است و به شما امکان می‌دهد نوشته ها و برگه های خاصی را از قرار گرفتن در حالت نگهداری مستثنی کنید.

این افزونه هم به صورت رایگان و هم پرمیوم عرضه شده است. افزونه Maintenance Pro ویژگی های پیشرفته بسیاری شامل سه تایمر شمارش معکوس، پس زمینه های ویدئویی، فرم اشتراک ایمیل و پروفایل شبکه های اجتماعی را ارائه می‌دهد. مجوزهای کاربر و یک تایمر شمارش معکوس نیز در این نسخه موجود است.

Under Construction (افزونه تعمیرات وردپرس)

افزونه سایت در دست تعمیر وردپرس maintenance

افزونه Under Construction هانطور که از نامش پیداست به شما امکان می‌دهد تا به راحتی و به سرعت صفحات در حال ساخت را در وردپرس ایجاد کنید. این افزونه تا به حال در بیش از 400000 سایت وردپرسی نصب شده و امتیاز 4.9 از 5 را کسب کرده است و از بهترین افزونه های حالت تعمیر و نگهداری در وردپرس است.

وقتی در حال ساخت سایت خود برای راه اندازی هستید، با استفاده از افزونه Under Construction می‌توانید یک صفحه در دست ساخت ایجاد کرده و آن را منتشر کنید.

برخی از ویژگی های جالب این افزونه عبارتند از:

  • به شما امکان می‌دهد تا صفحات در حال ساخت سئو دوستانه با گزینه ای برای اضافه کردن عنوان صفحه، توضیحات و غیره ایجاد کنید.
  • ارائه گزینه ای آسان برای فعال کردن ردیابی گوگل آنالیتیکس در صفحات به زودی برمی گردیم.
  • به شما امکان می‌دهد پاپ آپ اضافه کنید، لید یا مخاطب هدفمند جذب کنید، با MailChimp و دیگر پاسخگوهای خودکار ایمیل همگام شوید.
  • آیکون های شبکه های اجتماعی را برای افزایش فالوور اضافه کنید.

این افزونه دارای یک سیستم پشتیبانی داخلی است که به شما امکان می‌دهد سوالات پشتیبانی را مستقیماً از داخل افزونه ارسال کنید. همچنین با تمام افزونه های کش وردپرس مانند W3 Super Cache سازگار است.

Minimal Coming Soon & Maintenance Mode

افزونه سایت در دست تعمیر وردپرس maintenance

افزونه Minimal Coming Soon & Maintenance Mode یکی دیگر از بهترین افزونه های حالت تعمیر و نگهداری وردپرس است که گزینه های صفحه بسیار مدرن و جذابی را ارائه می‌دهد. موتورهای جستجو می‌توانند حین نمایش صفحه در دست تعمیر، در سایت شما بخزند.

این افزونه بیش از 80000 نصب فعال داشته و امتیاز 4.8 از 5 را کسب کرده است.

برخی ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • کاملاً رسپانسیو و موبایل دوستانه است.
  • ترتیب آرم، عنوان، متن، فرم انتخاب و کد سفارشی را مرتب می‌کند.
  • برای ردیابی رفتار بازدید کننده، کد آنالیتیکس اضافه می کند.
  • لیست های مشترکین موجود را با استفاده از MailChimp API گسترش می‌دهد.
  • امکان بارگذاری لوگو، favicon و / یا تصویر پس زمینه را می دهد
  • گزینه های چندگانه متن شامل رنگ، اندازه، موقعیت قرار گیری و … را ارائه می‌دهد.
  • فرم opt-in را به دلخواه شما (رنگ، اندازه متن، اندازه دکمه و غیره) استایل دهی می‌کند.
  • HTML یا CSS سفارشی اضافه می کند.

این افزونه گزینه های سفارشی سازی زیادی ارائه می‌دهد که شما بتوانید صفحه تعمیر و نگهداری خود را به هر صورتی که می‌خواهید، بسازید.

CMP — Coming Soon & Maintenance Plugin

افزونه سایت در دست تعمیر وردپرس maintenance

CMP یکی از بهترین افزونه های به زودی و حالت تعمیر و نگهداری وردپرس است که به شما امکان می‌دهد صفحه فرود را برای کل وب سایت، صفحه نخست یا فقط برای افرادی که در لیست سیاه قرار دارند، نمایش دهید. این افزونه قابلیت تنظیم بسیار بالا و یک مد ریدایرکت کردن نیز دارد.

افزونه CMR به شما امکان می‌دهد تا لوگو، محتوا، پس زمینه، تایمر شمارش معکوس، فرم اشتراک، آیکون های شبکه های اجتماعی و کپی رایت فوتر را تنظیم کنید. هر المان گزینه های زیادی دارد. به عنوان مثال، برای پس زمینه خود می توانید از یک تصویر، فیلم، پترن گرافیکی، گرادیانت و موارد دیگر استفاده کنید.

همچنین می‌توانید رنگ ها و فونت ها را تغییر دهید و گزینه ای برای اضافه کردن CSS سفارشی نیز وجود دارد.

افزونه CMP علاوه بر پشتیبانی گوگل آنالیتیکس، به شما اجازه می‌دهد تنظیمات سئوی خود را برای صفحه فرود تعریف کنید. این یک ویژگی خوب است که معمولاً ارائه نمی‌شود.

افزونه CMP دارای پکیجی با سه قالب آماده است. همچنین 16 قالب دیگر در وب سایت توسعه دهنده موجود است که دو مورد از آنها رایگان است.

Elementor (بهترین افزونه های سایت در دست تعمیر وردپرس)

افزونه سایت در دست تعمیر وردپرس maintenance

Elementor یکی از بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس است که به شما امکان می‌دهد صفحات فرود خارق العاده ای که برای ترافیک، جذب لید و تبدیل بیشتر بهینه شده اند، ایجاد کنید.

المنتور یک ویژگی درون ساخته و کاملاً رایگان برای مد تعمیر و نگهداری و ساخت صفحه “به زودی بر می گردیم” دارد که آن را به یکی از محبوب ترین افزونه های تعمیر و نگهداری و ساخت صفحات “به زودی برمی گردیم” وردپرس تبدیل کرده است. با استفاده از افزونه المنتور می‌توانید وب سایت خود را در حالت تعمیر و نگهداری ببرید و با رابط کاربری کشیدن و رها کردن آن صفحات به زودی برمی گردیم را به راحتی ایجاد کنید.

برخی از ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • کاملاً پاسخگو و سازگار با موبایل است.
  • قالب های “به زودی برمی گردیم” و “در دست تعمیر” زیادی دارد.
  • دارای یک سازنده پاپ آپ است که به شما امکان می دهد پاپ آپ های وردپرس قدرتمندی ایجاد کنید و به این دلیل یکی از بهترین افزونه های پاپ آپ ساز وردپرس است.

المنتور یک افزونه همه کاره برای ساخت انواع صفحات شامل صفحات فرود، به زودی برمی گردیم، صفحات حالت نگهداری و پاپ آپ ها است. اگر صفحات وب سایت وردپرسی خود را با استفاده از افزونه Elementor ساخته اید می‌توانید از ویژگی حالت تعمیر و نگهداری آن بهره ببرید.

Rocket Maintenance Mode & Coming Soon Page

افزونه سایت در دست تعمیر وردپرس maintenance

افزونه حالت تعمیر با نوار پیشرفت و واکنش گرا. به سادگی می‌ توانید حالت تعمیر و نگهداری را از تنظیمات افزونه فعال کنید و در عرض چند ثانیه سایت خود را در حالت تعمیر و نگهداری قرار دهید.

با استفاده از نوار پیشرفت و تایمر شمارش معکوس، بازدیدکنندگان از زمان باقی مانده تا راه اندازی مطلع می‌شوند و می توانید ایمیل های آنها را با استفاده از MailChimp جمع آوری کنید.

IgniteUp – Coming Soon and Maintenance Mode

افزونه سایت در دست تعمیر وردپرس maintenance

افزونه IgniteUp افزونه ای راحت و آسان برای ایجاد صفحات مناسب و کارآمد جهت نمایش وضعیت سایت، همانند صفحاتی چون به زودی، در حال ساخت، در دست تعمیر، در حال بروزرسانی و … می‌باشد. تمام قالب های افزونه IgniteUp  کاملاً رسپانسیو بوده و در تمامی دستگاه های تلفن همراه، کامپیوتر، لپ تاپ یا دسک تاپ که می‌توانید پیدا کنید کار می‌کند.

ویژگی ها و امکانات :

  • ایجاد صفحات مختلف به زودی و یا حالت تعمیر در کمتر از یک دقیقه
  • انتخاب قالب دلخواه از بین قالب های پیشنهادی
  • کاملاً رسپانسیو
  • فرم اشتراک ایمیل
  • نمایش صفحه ۵۰۳ در پاسخ به جستجوی موتور های جستجو
  • قابلیت نمایش سایت با آدرس مخفی به کاربران خاص
  • قابلیت نمایش سایت برای بازدیدکنندگان خاص با توجه به IP آنها
  • سازگاری با افزونه Mailchimp
  • پشتیبانی از فرم تماس با ما
  • پشتیبانی از نقشه موقعیت مکانی
  • امکان پخش ویدیو در پس زمینه صفحه
  • جلوهای انیمیشنی برف و ذرات
  • و …

Easy Coming Soon (ساخت صفحه به زودی در وردپرس)

افزونه سایت در دست تعمیر وردپرس maintenance

 افزونه Easy Coming Soon این قابلیت را دارد که زمانی که می‌خواهیم تغییراتی در سایت خود ایجاد کنیم کاربر تغییرات ما را نبیند و به جای آن با صفحه به زودی در وردپرس رو به رو شوند. با این افزونه ما صفحه ای ایجاد می‌کنیم برای مهمان و این صفحه فقط برای کاربران مهمان ما نمایش داده می‌شود و مدیریت می‌تواند تمامی تغییرات را مشاهده کند و کابران فقط صفحه به زودی در وردپرس را مشاهده می‌کنند.

بعد از نصب و فعال شدن، افزونه به صورت اتوماتیک سایت را برای همه کاربران غیرفعال می‌کند و صفحه به زودی در وردپرس برای آنها نمایش خواهد داد این صفحه قابل تغییر می‌باشد و می‌توانید به سلیقه خود این صفحه را ایجاد کنید.

جمع بندی

صفحات حالت تعمیر و نگهداری و “به زودی برمی گردیم” ابزارهای بازاریابی مؤثری هستند بنابراین باید در طراحی آنها دقت لازم را به عمل آورد. اگر به دنبال ایجاد یک تأثیر خوب، تولید لید و جذب مخاطب هدفمند هستید بهترین کار استفاده از بهترین افزونه های حالت تعمیر و نگهداری وردپرس حین ساخت سایت و یا بروز رسانی آن است.

اگر می‌خواهید برای چند ساعت یا چند روز سایت خود را بروز رسانی کنید و یا قالب آن را تغییر دهید یا پایگاه داده را تنظیم کنید، کاری نکنید که به علت تغییرات ناگهانی چند روز کاربران خود را برای همیشه از دست دهید، پس اگر دوست دارید که یک صفحه ی معمولی و ساده بسازید به شما پیشنهاد می‌کنم از افزونه های Minimal Coming Soon & Maintenance Mode و یا maintenance استفاده نمایید و اگر تمایل دارید سطح دسترسی این صفحه را بیشتر کنید از افزونه های EZP Coming Soon Page یا Ultimate Coming Soon Page استفاده کنید. در صورتی که می‌خواهید روز شمار برای سایت خود مشخص کنید نیز پیشنهاد می‌کنم از افزونه ی WP Maintenance Mode استفاده کنید.

امیدواریم این آموزش مورد توجه و استفاده شما قرار گرفته باشد.

 

الان وقتشه!

جهت مشاوره و ساخت طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت و تولید محتوا تماس بگیر

نویسنده

مدیر سایت

حمیده عابدی کارشناس کامپیوتر رشته نرم افزار هستم و مشغول کار در در زمینه طراحی سایت با وردپرس و آشنا به سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، برنامه نویسی HTML, CSS هستم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *