طراحی سایت عکاسی و آتلیه عکاسی - مشهد سئو

سایت آتلیه عکاسی این روزها هواداران زیادی دارد. عکاسی دیگر مثل قدیم در یک محیط بسته و در آتلیه خلاصه نمی شود. با ورود تکنولوژی به همه موضوعات عکاس ها نیز نیازمند سایت هستند تا بتوانند مانند دیگر مشاغل دارای سایت کسب و کار خود را ارتقا دهند.

طراحی سایت آتلیه عکاسی می تواند بخش های مختلفی داشته باشد، بخش های سایت با توجه به نیازهای آنها طراحی می شود (سابقه فعالیت و رزومه کاری آتلیه، نمایش انواع عکس های نمونه کارهای آتلیه، به نمایش انواع محصولات قابی و چاپی و …).

با توجه به تنوع کسب و کار عکاسی، طراحی سایت آتلیه عکاسی به صورت تخصصی می تواند به چند بخش تقسیم شود. (عکاسی از مجالس و جشن تولد – ودینگ – پرتره – مدلینگ و …)

امروزه ورود کاربران به دنیای اینترنت باعث شده است تا افراد زیادی با دنیای فناوری درگیر شده و برای اینکه از رقبای خود عقب نمانند اقدام به داشتن طراحی سایت کنند. حرفه عکاسی نیز مستثنی نیست و داشتن سایت حرفه ای یکی از ملزومات این حرفه مبدل شده است. در قسمت های مختلف سایت عکاسی می توان امکانات متفاوتی را برای سفارش دهنده قرار داد.

با توجه به اینکه حرفه عکاسی پر از رنگ و حال خوب است، می توان برای طراحی سایت آتلیه عکاسی از محیط گرافیکی و ظاهری کاملا متفاوت با دیگر سایت ها استفاده کرد. بازدید کننده ها سایت می توانند به مشتری تبدیل شوند.

طراحی سایت عکاسی و طراحی سایت آتلیه عکاسی این روزها نسبت به گذشته و با فراگیر شدن اینترنت و استفاده اکثریت افراد بیشتر شده است. در حال حاضر آتلیه های زیادی هستند که اقدام به طراحی سایت کرده اند و از این طریق مشتری به دست می آورند و کسب و کار خود را گسترش داده اند.

ویژگی های طراحی سایت آتلیه عکاسی

با طراحی پنل خرید آنلاین می توان محصولات قابی و سایر لوازم فروشی را در اختیار مشتریان قرار داد. با داشتن یک سایت عکاسی می توانید سفارشات را به صورت آنلاین ثبت و پس از تایید عکس ها توسط مشتری هزینه آن ها را به صورت آنلاین محاسبه و دریافت کنید.

برای ارتباط بیشتر و حرفه ای تر با مشتریان می توانید باشگاه مشتریان در سایت خود راه اندازی کنید تا آن ها بتوانند بدون جابه جایی مکانی خیلی راحت به عکس هایشان دسترسی پیدا کنند.

مهم ترین محصول سایت عکاسی و آتلیه عکاسی (عکس) می باشد، پس باید دقت لازم را هنگام آپلود تصاویر انجام دهید تا سرعت سایت کاهش پیدا نکند.

بخش دیگری که می تواند به سفارش دهنده ها کمک کند تا شناخت نسبی از عکاس و آتلیه داشته باشند، معرفی و قرار دادن نمونه کارها و تجربیات عکاسی در سایت می باشد.

سایت عکاسی همانند گالری مجازی برای عکاس عمل می کند. عکاس می تواند در آن بدون هزینه های جانبی به نمایش آثار هنری خود بپردازد.

طراحی سایت عکاسی و آتلیه عکاسی برای صاحبان این سایت ها علاوه بر سرعت بخشی به کارهایشان به افزایش اعتبار و اطمینان نزد بازدیدکنندگان و مشتریانشان منجر می شود.

سفارش طراحی سایت عکاسی برای اهداف مختلفی می تواند باشد از جمله عکاسان می توانند با نمایش برترین عکس های ثبت شده به معرفی خود بپردازند تا محبوبیتی در میان کابران اینترنت برای خود به دست آورند.

طراحی سایت عکاسی برای مراکز صنعتی و کارخانه جات برای نمایش عکس های صنعتی از تولیدات یک واحد صنعتی صورت می گیرد. روش خوبی برای تبلیغات کالاهای صنعتی می باشد.

طراحی سایت عکاسی برای شرکت های دکوراسیون داخلی به منظور آشنایی از محصولات ایرانی و خارجی با توضیحات و کاربردشان می باشد.

چرا طراحی سایت عکاسی مهم است؟

از آنجایی که هنرمندان و عکاسان به دنبال یافتن مشتری برای خدماتی هستند که ارائه می‌کنند. این افراد با طراحی سایت آتلیه عکاسی می‌توانند به نمایش رزومه و نمونه کارهای خود پرداخته و بازاریابی اینترنتی داشته باشند. بهینه سازی سایت و ارتقای رتبه آن در گوگل برای سایت‌های عکاسی بهترین روش تبلیغاتی خواهد بود تا مشتریان بیشتری را جذب نمایند.

یکی از روش های جذب افراد علاقه مند به عکاسی می تواند راه اندازی دوره های آنلاین عکاسی به همراه مسابقه باشد. با طراحی سایت عکاسی می تواند این افراد را شناسایی کرد و علاوه بر اهدای جوایز، بر روی برندینگ خود تمرکز کرد. و حتی می توان به افراد علاقه مند آموزش های لازم را داد و به صورت دورکاری همکاری کرد.

با داشتن یک سایت عکاسی و آتلیه عکاسی می توان امکانی را فراهم کرد تا مشتریان بتوانند با فرستادن تصاویر خود بدون حضور به صورت فیزیکی از خدمات روتوش به صورت آنلاین برخوردار شوند.

طراحی سایت عکاسی چگونه باعث امنیت شغلی می شود؟

عکاسان حرفه‌ای و به طور کلی افرادی که در این حوزه از هنر بالایی برخوردار هستند، بدون شک در معرض توجه مخاطبان مختلف قرار خواهند گرفت. شما می توانید در پروژه های بسیار گسترده جهت عکس برداری شرکت کنید و با مجموعه های هنری بزرگ و شناخته شده همکاری داشته باشید.

افراد علاقه مند به عکاسی با یک سرچ ساده می توانند شما را پیدا کنند، با داشتن یک سایت عکاسی میزان فعالیت شما افزایش پیدا می کند. که این امر منجر به بالارفتن امنیت شغلی شما می شود.

برخی از امکاناتی که طراحی سایت آتلیه عکاسی می تواند داشته باشد:

  • رزومه کامل از آتلیه و مدت زمان فعالیت
  • گالری تصاویر با نمونه کارهای آتلیه
  • بخش آمار بازدیدکنندگان از سایت
  • امکان رزرو آنلاین وقت برای عکاسی 
  • بخش نظرسنجی
  • قسمتی برای نمایش محصولات قابی و چاپی
  • امکان پرداخت آنلاین سفارشات 
  • قرار دادن خبرنامه برای کاربران سایت عکاسی
  • فرم تماس با ما
  • ارتباط با ما = آدرس و شماره تماس

مزایای استفاده از نرم افزار CRM برای استودیوهای عکاسی و فیلمبرداری

  • ایجاد پایگاه داده منظم و کامل از مشتریان آتلیه
  • اطلاع رسانی سریع به مشتریان در مورد مراحل انجام پروژه
  • اشتراک گذاری اطلاعات مشتریان برای تمام کارمندان
  • ثبت کردن نیازها و خواسته های مشتریان
  • پیگیری خواسته های مشتریان در بخش های طراحی، عکاسی، فیلمبرداری و …
  • استفاده از تقویم جهت یادآوری به کارمندان برای پیگیری وظایف
  • استفاده از سیستم ارسال اطلاعیه جهت ارائه پیشنهادات ویژه (مناسبت ها)
  • پیگیری عملکرد کارمندان و اطلاع از موقعیت مشتری در هر پروژه
  • دسترسی به گالری عکس های تمام مشتریان

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، کسب و کار شما را سازماندهی می کند، بازده و کارایی سیستم و کارمندان را افزایش می دهد، به شما کمک می کند تا تمرکز اصلی خود را بر روی فعالیت های عکاسی و فیلمبرداری خود متمرکز کنید.

سوالات متداول

1 - مدت زمان طراحی سایت عکاسی چقدر است؟

پس از تماس با تیم مشهد سئو و دریافت مشاوره رایگان، بر اساس برنامه ریزی شما، مدت زمان تقریبی سایت عکاسی برای پلن های معمولی بین 20 تا 30 روز کاری و برای طراحی های سفارشی (تخصصی) سایت عکاسی بین 40 تا 50 روز کاری زمان می برد.

2 - آیا طراحی سایت عکاسی تاثیری بر افزایش مشتری دارد؟

بله، داشتن گالری از نمونه عکس های گرفته شده در آتلیه برای معرفی کیفیت کار شما به مخاطب در سایت آتلیه عکاسی ضروری است. با این کار مشتریان بیشتری به سمت شما جذب خواهند شد.

3 - آیا مشهد سئو پشتیبانی رایگان پس از طراحی سایت ارائه می دهد؟

بله، بر اساس طرح انتخابی شما، پشتیبانی فنی رایگان به مدت 6 ماه تا 1 سال به شما ارائه خواهد شد.

نویسنده

مریم صلاحی

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *