سئو طراحی سایت

اهمیت طراحی سایت سالن زیبایی برای آرایشگران

طراحی سایت سالن زیبایی - مشهد سئو

طراحی سایت سالن زیبایی از موضوعاتی است که در سال های اخیر مورد توجه و استقبال زیادی قرار گرفته است. این طراحی سایت هم مختص آرایشگاه های بانوان و هم مختص آرایشگاه های آقایان می شود. دلیل توجه به این موضوع، احساس نیاز بیشتر این حوزه شغلی به ارائه خدمات در قالب یک سایت است. هر کاربری در هر جایی می تواند از این خدمات استفاده کند.

همچنین با طراحی سایت سالن زیبایی امکان فروش خدمات نیز وجود دارد. مهمتر از همه اینکه سایت شما در جستجوی گوگل قرار می گیرد. این کار باعث می شود کاربران بیشتری از هر جای کشور سایت و محتوای سایت شما را ببینند و آشنا شوند. کاربران سایت شما از هر جایی می توانند از خدمات غیرحضوری سایت استفاده کنند. بدین صورت در فعالیت و کسب وکار شما رشد خیلی بیشتری حاصل می گردد. در این مسیر تیم طراحی سایت و پشتیبانی مشهد سئو از صفر تا صد طراحی سایت سالن زیبایی و پشتیبانی آن همراه شما خواهد بود. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا به شما بگوییم این طراحی سایت چه امکانات و خدماتی دارد و هزینه آن به چه صورت است.

امکانات طراحی سایت سالن زیبایی

یک سایت سالن زیبایی می تواند شامل بخش ها و امکانات خیلی زیادی باشد. از بخش های یک سایت سالن زیبایی شامل معرفی سالن، معرفی همکاران ارائه دهنده خدمات سالن، معرفی لاین های موجود در سالن زیبایی و معرفی محصولات آرایشی می باشد. با طراحی سایت سالن زیبایی می توانید سایت خود را در جستجوی گوگل بیاورید. با دیده شدن سایت شما در نتایج گوگل مشتریان زیادی بدست آورده و رشد و سود خیلی زیادتری را بدست می آورید. حتی به مرور تبدیل به یک برند معروف می شوید که هر کسی نام سالن زیبایی شما را می داند. همچنین در کنار این طراحی سایت، می توانید با بازاریابی در شبکه های اجتماعی تبدیل به سالنی منحصر به فرد از دید تمام کاربران شوید. در زیر برخی از خدمات و امکاناتی که داخل یک سایت سالن زیبایی می تواند قرار بگیرد را ذکر می نماییم.

  • معرفی انواع لاین های سالن زیبایی به همراه قیمت آن ها

  • اطلاع رسانی راحت و سریع از خدمات و تخفیفات

  • فروش محصولات آرایشی و بهداشتی

  • امکان خرید اینترنتی و پرداخت آنلاین در سایت

  • امکان مشاوره آنلاین

  • استفاده از نظرات کاربران از خدمات سالن زیبایی

  • امکان نوبت دهی خدمات سالن زیبایی

  • قرار دادن فیلم یا عکس از خدمات ارائه شده سالن زیبایی داخل سایت

طراحی سایت آرایشگاه زنانه

بانوان آرایشگر تمایل زیادی به دیده شدن خدمات سالن خود دارند. تعداد سالن های زیبایی بانوان به تعداد خیلی زیادی در هر شهر وجود دارد. در کنار خدمات فراوانی که سالن های زیبایی به مشتریان خود ارائه می دهند، رقابت زیادی نیز بین آنها وجود دارد. بنابراین طراحی سایت برای این حرفه و شغل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کاربران و مشتریان می توانند از بین سالن های فراوانی که وجود دارد، خیلی راحت تر سالن مورد نظر خود را انتخاب نمایند. سپس به صورت آنلاین وقت قبلی رزرو نمایند و همچنین از خدمات دیگر سالن نیز استفاده کنند.

طراحی سایت آرایشگاه مردانه

امروزه آقایان نیز به ظاهر خود اهمیت ویژه ای می دهند. طراحی سایت آرایشگاه مردانه همانند طراحی سایت آرایشگاه زنانه می تواند در فعالیت و رشد سالن های زیبایی آقایان تاثیر بسزایی داشته باشد. خدمات مختلفی در آرایشگاه های مردانه انجام می گیرد. از جمله این خدمات می توان به هیرکات، پاکسازی پوست، رنگ و لایت و ماساژ اشاره کرد. با داشتن یک وبسایت می توانید تمامی خدمات خود را به کاربران معرفی نمایید. همچنین شما با داشتن یک سایت آرایشگاه مردانه می توانید دوره های آموزشی مجازی نیز برگزار نمایید. با این کار کاربران زیادی می توانند از دوره های آموزشی شما استفاده نموده و با سالن زیبایی و خدمات شما بیشتر آشنا شوند.

انجام روش فوق سایت شما را معروف تر می کند. از نظر افزایش درآمد نیز رشد سریع تری دارید. در عین حال بهینه سازی و سئوی سایت نیز که بعد از مرحله طراحی سایت انجام می گیرد باعث می شود سایت شما در نتایج گوگل رتبه عالی کسب کند. انجام تمامی این کارها باعث افزایش مشتری بصورت صعودی می شود. تمامی خدمات طراحی سایت و سئو و بهینه سازی سایت توسط تیم مشهد سئو انجام می گیرد. شما با خیال راحت می توانید برای طراحی سایت و بهینه سازی با این تیم تماس بگیرید.

مزایای طراحی سایت سالن زیبایی

داشتن یک وب سایت برای آرایشگاه شخصی می تواند فضای کاری شما را بسیار گسترده تر از یک فضای فیزیکی کوچک نماید. حال به مزایای داشتن یک وب سایت در ذیل اشاره می کنیم.

  • افزایش مشتریان حضوری و غیرحضوری از طریق جستجوی سایت شما در اینترنت

  • دیده شدن سایت شما در نتایج گوگل به وسیله سئو و بهینه سازی سایت

  • مشاهده نمونه کارهای شما توسط کاربران از طریق فضای اینترنت

  • معرفی خدمات و سرویس های آرایشگاه

  • معرفی پرسنل و کارکنان آرایشگاه و سوابق کاری آن ها

  • تعیین وقت قبلی توسط مشتری به صورت آنلاین

  • انجام تبلیغات مختلف در حوزه شغلی داخل سایت

  • فروش و تخفیفات ویژه در سایت

  • مشاهده موقعیت جغرافیایی آرایشگاه از طریق نقشه گوگل

  • برگزاری دوره های آموزشی و فروش پکیج های آموزشی

هزینه طراحی سایت سالن زیبایی

بطور کلی دو روش طراحی سایت وجود دارد که شما می توانید بسته به نیازتان آن را انتخاب نمایید. 

  • طراحی سایت با وردپرس
  • طراحی سایت اختصاصی یا کدنویسی

تیم مشهد سئو با دارابودن بهترین متخصصان و شناخت نیاز کاربران آماده خلق انواع طراحی سایت و همچنین پشتیبانی سایت به هر دو روش فوق برای شما می باشد.

قیمت طراحی سایت با وردپرس

بیش از 70 درصد طراحی سایت ها در زمینه های شخصی، تجاری و اداری با استفاده از وردپرس انجام می شود. دلیل استفاده از وردپرس، کاربری آسان تر، هزینه طراحی پایین تر، امنیت زیاد و انعطاف پذیری بالا در طراحی سایت ها می باشد. طراحی سایت با وردپرس از نظر هزینه ای کمتر و به صرفه تر است.

قیمت طراحی سایت با کد نویسی

به طور معمول اگر بخواهید با کدنویسی سایت زیبایی و آرایشگاه خود را راه اندازی نمایید، باید متحمل هزینه بیشتری شوید. اگر هزینه برای شما خیلی اولویت ندارد و قصد دارید تمامی اجزای سایت شما بصورت اختصاصی طراحی شود، می توانید این روش را انتخاب کنید. در روش کد نویسی تفاوت فقط در قیمت طراحی سایت می باشد که نسبت به وردپرس کمی بالاتر است.

سوالات متداول

بسته به نیازتان و امکاناتی که داخل سایت قرار می گیرد و نوع روش طراحی سایت (وردپرس یا کدنویسی) ممکن است از 10 روز و به بالا طراحی سایت به طول بینجامد.

 

 

خدمات هایی که باعث افزایش درآمد می شوند عبارتند از : فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، تعیین وقت قبلی همراه با واریز بیعانه توسط مشتری، ثبت نام دوره های آموزشی مجازی، خرید پکیج های آموزشی و …

 

 

بله، شما بعد از اینکه سایت موردنظرتان طراحی شد، می توانید در حین استفاده از آن اگر نیاز به تغییرات یا اضافه کردن امکانات جدید در سایت خود داشتید، آن را به تیم پشتیبانی مشهد سئو اعلام نموده تا در اسرع وقت تغییرات مورد نظر شما انجام شود. برای اعمال تغییرات نیاز به هزینه مجزا می باشد.

نویسنده

زینب امیرگونه زاده

زینب امیرگونه زاده هستم، کارشناس تولید محتوا و سئو. همچنین در حوزه طراحی سایت نیز فعالیت دارم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *