پلاگین وردپرس

بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت در وردپرس

بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت گذاری در وردپرس

در این مقاله بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت در وردپرس که ابزارهای عالی برای افزایش تعامل کاربران و ایجاد یک رابطه محکم با خوانندگان سایت هستند را معرفی می‌کنیم.

یکی از زیباترین جنبه های اینترنت امکان مشارکت افراد و برقراری ارتباط با شما از سرتاسر دنیا در وب سایت تان است. برای اینکه افراد بتوانند با یکدیگر صحبت کنند به فضایی نیاز است تا کاربران بتوانند در آن تعامل داشته باشند. وردپرس به صورت پیش فرض این فضا را در بخش دیدگاه ها در اختیار کاربران قرار می‌‌دهد. اما بخش دیدگاه های وردپرس بسیار ابتدایی و مقدماتی است و اگرچه کار می‌کند اما کسل کننده است.

در این مقاله بهترین افزونه های کامنت گذاری و مدیریت دیدگاه ها در وردپرس را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید از این افزونه ها در وب سایت وردپرسی خود استفاده کنید و بخش دیدگاه های سایت خود را یک تغییر اساسی داده و آن را از حالت کسل کننده به عالی تبدیل کنید.

بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت گذاری در وردپرس

1- Disqus Comment System (بهترین افزونه های رایگان مدیریت دیدگاه ها در وردپرس)

بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت گذاری در وردپرس

Disqus یکی از پرکاربردترین و بهترین سیستم های کامنت و مدیریت دیدگاه ها در وردپرس است که مانند یک افزونه تنها به وردپرس گره نخورده است بلکه آن را می‌توان برای هر وبلاگ یا سیستمی که Disqus بر روی آن نصب شده است، استفاده کرد.

علت آن این است که Disqus به جای آنکه مدیریت دیدگاه ها را در نصب وردپرس انجام دهد و به دیتابیس شما اضافه شود، از سرورهای خود استفاده کرده و در آنجا کار مدیریت لاگین و کامنت های کاربران را انجام می‌دهد. ادغام Disqus با وردپرس به راحتی امکان پذیر است و با چند کلیک ساده انجام می‌گیرد.

Disqus اجازه کامنت گذاری های رشته ای، اعلان دریافت کامنت جدید در رشته، گزینه های اشتراک برای کامنت ها را می‌دهد و دارای فیلتر گذاری بدافزار و اسپم درون ساخته است. با Disqus می‌توانید کاربران را با ایمیل و اعلان های مرورگر به سایت خود برگردانید. کاربران می‌توانند به کامنت ها رأی دهند و عناصر سرگرم کننده‌ای مانند عکس، فیلم، ایموجی و بسیاری موارد دیگر را به کامنت های خود اضافه کنند.

Disqus یک افزونه با محوریت اجتماع است. کاربران می‌توانند سوابق کامنت های خود را در حساب کاربری شان مشاهده کنند و همچنین می‌توانند توسط سایر کاربران Disqus دنبال شوند. همچنین کاربران گزینه‌های ورود به شبکه های اجتماعی دریافت می‌کنند و شما می‌توانید کامنت ها را براساس قدیمی‌ترین، جدیدترین و بهترین کامنت ها مرتب کنید.

2- Replyable – Subscribe to Comments and Reply by Email (بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت )

بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت گذاری در وردپرس

Replyable یکی از بهترین افزونه های کامنت و مدیریت دیدگاه ها در وردپرس است که اشتراک دیدگاه ها را به سطح بالاتری می‌رساند.

کاربران می‌توانند برای دریافت اعلان های ایمیل یک نوشته ثبت نام کنند. در این صورت هر زمان که شخصی در مورد نوشته مورد نظر کامنت می‌گذارد، برای ثبت نام کنندگان ایمیل ارسال می‌شود. اما Replyable کامنت ها را براساس مرتبط بودن با موضوع ارزش گذاری کرده و تنها بهترین ها را برای مشترکین ارسال می‌کند. بنابراین هیچ کس از دریافت ایمیل زیاد اذیت نمی‌شود. اگر کاربری بخواهد به یک کامنت پاسخ دهد تمام کاری که باید انجام دهد پاسخ دادن به ایمیل است.

افزونه Replyable رایگان است اما اگر می‌خواهید ویژگی های پیشرفته‌ تری مانند پاسخگویی به کامنت ها از inbox را داشته باشید باید نسخه پرمیوم آن را خریداری کنید.

3- wpDiscuz (بهترین افزونه های رایگان مدیریت دیدگاه ها در وردپرس)

بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت گذاری در وردپرس

wpDiscus یکی دیگر از بهترین افزونه های کامنت گذاری و مدیریت دیدگاه ها در وردپرس است که ویژگی‌های زیادی به سیستم کامنت پیش فرض وردپرس اضافه می‌کند.

با wpDiscuz می‌توانید یک باکس کامنت تعاملی به نوشته های وردپرس خود و انواع دیگر محتوا اضافه کنید. همچنین با استفاده از دکمه های اعلان می‌توانید از کامنت های جدید آگاه شوید. wpDiscuz از ورود به سیستم شبکه های اجتماعی، اعلان های پیگیری، رتبه بندی نظرات، تعقیب یک کاربر یا یک نظر خاص و بسیاری موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. یکی از جالبترین ویژگی های افزونه wpDiscus سیستم رای گیری بالا و پایین و بارگذاری نظرات بیشتر از طریق AJAX است. اگرچه بارگیری نظرات از طریق AJAX توصیه نمی‌شود اما اگر سایت شما هزاران کامنت دریافت می‌کند قطعاً فعال سازی آن بهتر است.

wpDiscuz از افزونه های ضد اسپم محبوب مانند Akismet ، WordPress Zero Spam و WPBruiser پشتیبانی می‌کند. همچنین از طریق یک افزونه اختصاصی متفاوت، پشتیبانی یکپارچه از افزونه WooCommerce را ارائه می‌دهد. wpDiscuz با توجه به هسته تقویت شده اش ادعا می کند که سریعترین تجربه کامنت گذاری را به شما ارائه می‌دهد.  

4- GraphComment Commet System (افزونه ثبت نظرات در وردپرس)

بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت گذاری در وردپرس

برای استفاده از افزونه GraphComment باید در سایت اصلی GraphComment یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید. ( اطلاعاتی از وب سایت مانند نام، نشانه اینترنتی و غیره را باید وارد کنید )

امکانات افزونه GraphComment برای کاربران :

  • کاربران می توانند از طریق اکانت گوگل، فیس بوک و توییتر خود وارد سیستم شوند.
  • ناشناس بودن مجاز نیست و ورود از طریق مهمان با ثبت نام در یک حساب GraphComment امکان‌پذیر می‌شود.
  • پروفایل های برای افراد پیشنهاد می‌کند.
  • رأی‌گیری و نشانه‌گذاری را فراهم می‌کند
  • طرح‌های رنگی و استایل های مختلف عملکرد را ساده‌تر می‌کند.
  • مرکز اطلاع رسانی به روزرسانی های نظرات را به کاربران ارسال می‌کند.

در این افزونه همه نظرات در سرورهای  GraphComment ذخیره می‌شوند و کابران می توانند در قسمت تنظیمات هر دقیقه، 10 دقیقه یا 1 ساعت نظرات را به وب سایت بازگردانی کنند و نگرانی برای پاک شدن نظرات نداشته باشند.

افزونه GraphComment برای همه پست های وبلاگ در سایت را می‌توانید، فعال و غیرفعال کنید یا در تاریخی خاص از آن استفاده کنید.

تنظیمات GraphComment

تنظیمات این افزونه هم به هشت بخش تقسیم می‌شود، تنظیمات وب سایت، اعلان و ایمیل، تعدیل، فیلتر کردن کلمه، فرم، زبان، تائید اعتبار و صادرات.

در این تنظیمات می‌توانید تعداد نظرات قابل مشاهده، تعداد کلمات مجاز وکاربران تعدیل شده را بررسی کنید وانتخاب رنگ، تعداد کلمات در لیست سیاه را داشته باشید.

در این تنظیمات می توانید نظرات را با فرمت WXR دریافت کنید و البته کاربران هم می‌توانند فایل را با فرمت CSV را در کامنت ها درج کنند.

5- Lazy Load for Comments  (بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت )

بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت گذاری در وردپرس

افزونه Lazy Load for Comments برای کاهش تعداد درخواست های HTTP ایجادشده، یعنی از طریق Lazy Load نظرات و تصاویر گراواتار با کمی تاخیر بارگذاری می کند تا سرعت صفحات سایت بیشتر شود.

این افزونه با اکثر قالب های وردپرس سازگار است می تواند با نسخه های پریمیوم مانند Genesis و Lazy Load for Comments پیاده سازی شود. مانند افزونه های دیگری که معرفی کردیم با سیستم پیش فرض نظرات وردپرسی ساخته شده است.

Lazy Load گزینه پیش فرض On Scroll قرار داده شده تا کاربران با پایین آمدن در صفحه نظرات اضافی را بارگذاری می‌کند.

در صورتی فعال سازی Lazy Load نیاز ندانید، می‌توانید آن را در این افزونه غیرفعال کنید.

تمام افزونه هایی که در این مقاله معرفی کردیم می‌تواند لود صفحه را افزایش دهند. با این‌حال افزونه Lazy Load تنها موردی است که به طور خاص برای سیستم پیش فرض نظرات وردپرس طراحی شده است.

6- Subscribe To Comments Reloaded

بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت گذاری در وردپرس

Subscribe To Comments Reloaded یکی از بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها در وردپرس است که باعث می‌شود کاربران بارها و بارها به وب سایت شما برگردند. این افزونه یکی از بهترین افزونه های تولید لید در وردپرس است.

افزونه Subscribe To Comments Reloaded به کاربران این امکان را می‌دهد که برای دریافت اعلان های ایمیل مربوط به یک نوشته ثبت نام کنند و هر زمان یک کاربر به کامنت آنها پاسخ دهد یا در نوشته ای که برای آن کامنت گذاشته اند دیدگاه بفرستد به آنها اطلاع داده شود. به این ترتیب خوانندگان خود را تشویق می‌کنید تا برای شرکت در بحث ها مجدداً به وب سایت شما برگردند.

Subscribe To Comments Reloaded دارای یک سیستم مدیریت اشتراک ها است که کامنت گذاران می‌توانند از آن برای لغو اشتراک در بعضی پست ها یا تعلیق تمام اعلان ها استفاده کنند.

7- افزونه  WP Ajaxify Comments

بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت گذاری در وردپرس

این افزونه ی بخصوص هوک ها و توابع وردپرس رو به هر پوسته ای اضافه می کنه تا بخش دیدگاه ها به صورت آژاکسی یعنی بدون لود دوباره ی صفحه عمل کند، که می‌تواند برای کاربران خیلی جذاب باشد.

8- افزونه  WP Ajax Edit Comments

بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت گذاری در وردپرس

این افزونه با افزونه بالایی، تنها با حرف Edit با هم تفاوت دارند…! اگر بخواهید به کاربرانتان این اجازه را بدهید که پس از ارسال نظراتشان آنها را ویرایش کنند یا به کلی حذف کنند به راستی این افزونه یکی از بهترین افزونه ها در این زمینه هست که امکانات مناسبی رو با ظاهری کاربرپسند در اختیار شما قرار می دهد.

9- Jetpack by WordPress.com

بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت گذاری در وردپرس

Jetpack یک افزونه چندمنظوره و از بهترین افزونه های وردپرس است که توسط Automattic، تیم توسعه دهنده وردپرس، ساخته شده است و به همین دلیل کاملاً با وردپرس ادغام شده است. Jetpack به هیچ گونه تعمیر و نگهداری خاصی نیاز ندارد، با Akismet جفت شده و با هرزنامه ها مبارزه می‌کند، همچنین ویژگی های بسیار زیادی برای بهبود سئو سایت، کارایی و قابلیت استفاده کلی از وب سایت شما ارائه می‌دهد.

comment یکی از ماژول های افزونه Jetpack است که می‌توانید آن را روشن کرده و ویژگی های بسیار بیشتری به سیستم کامنت گذاری پیش فرض وردپرس اضافه کنید. این موارد شامل گزینه های ورود به شبکه های اجتماعی، اشتراک در نظرات و ردیابی فعالیت کاربر برای صاحبان وب سایت است.

 Jetpack به خوانندگان شما اجازه می‌دهد به وب سایت شما متصل شده و از چند طریق شامل سیستم کامنت گذاری پیش فرض وردپرس، اتصال به WordPress.com یا با لاگین کردن در فیسبوک، Google+ و یا توییتر، کامنت بگذارند.

10- افزونه WooCommerce Comments

بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت گذاری در وردپرس

پشتیبانی مشتری چه قبل و چه بعد از فروش، باعث افزایش رضایت مشتریان از خدمات شما شده و آنها را به بازگشت مجدد به فروشگاه شما و خرید بیشتر تشویق می کند. یکی از جنبه های پشتیبانی مشتری، پاسخ به سوالات آنها است. افزونه WooDiscuz به مشتریان شما اجازه می دهد درباره محصولات بحث کرده و سوالات خود را قبل از خرید از شما بپرسند.

این افزونه توسط تیم توسعه دهنده افزونه wpDiscuz طراحی و توسعه داده شده است بنابراین باید انتظار یک افزونه قوی و حرفه ای را داشته باشید.

WooDiscuz اجازه می دهد تا کاربران به نظرات یکدیگر رای داده و محصولات را به اشتراک بگذارند. این افزونه در کنار تب “نظرات” یک تب جدید “بحث ها” را به صفحه محصول اضافه می‌کند. بازدید کنندگان فروشگاه از اینکه توانایی بحث کردن در مورد محصولات را به طور مستقیم در صفحه محصولات وب سایت خود ایجاد کرده اید، از شما سپاسگزار می شوند.

برخی خدماتی که افزونه WooDiscuz به فروشگاه شما ارائه می‌‌دهد عبارتند از:

  • WooDiscuz به شما کمک می‌کند فروش خود را افزایش دهید.
  • به فروشگاه آنلاین شما روح می‌بخشد.
  • مشتریان را به فروشگاه شما نزدیکتر می‌کند.
  • به آنها اجازه می‌دهد در مورد محصولات شما بحث کنند.
  • به مشتریان بالقوه اجازه می‌دهد تا قبل از خرید محصول سوالات خود را از شما بپرسند.
  • به بازدیدکنندگان فروشگاه اجازه می‌دهد همه فعالیت های مشتریان را مشاهده کنند.
  • به شما امکان می‌دهد از مشتری در صفحه محصول پشتیبانی عالی داشته باشید.
  • به شما امکان می‌دهد برای هر محصول به طور جداگانه بخش FAQs داشته باشید.

افزونه WooDiscuz برای افزونه ووکامرس به عنوان یکی از بهترین افزونه های فروشگاه ساز وردپرس ساخته شده و کاملاً با این افزونه ادغام شده است.

11- Yoast Comment Hacks (بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها)

بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت گذاری در وردپرس

احتمالاً با افزونه Yoast SEO که یکی از بهترین افزونه های سئو در وردپرس است، آشنا هستید. اما Yoast افزونه شگفت انگیز دیگری برای مدیریت دیدگاه ها در وردپرس دارد که با نام Yoast Comment Hacks شناخته می‌شود.

Yoast Comment Hacks ویژگی هایی را به بخش نظرات پیش فرض وردپرس اضافه می‌کند تا راحت‌تر بتوانید آن را مدیریت کنید. به عنوان مثال ایمیل های اعلان بهتر و کاربردی تری را اضافه می‌کند. همچنین یک دکمه در نوار ابزار وردپرس اضافه می‌کند تا به همه کامنت گذارانی که در مورد نوشته شما دیدگاه گذاشته‌اند به صورت همزمان ایمیل ارسال شود.

یکی دیگر از ویژگی های جذاب این افزونه امکان هدایت کامنت گذاران مرتبه اول به صفحه تشکر است که باعث جلب توجه بازدیدکنندگان شده و آنها را ترغیب به ثبت نام در لیست ایمیل شما می‌کند و به این ترتیب می‌توانید باعث افزایش لیست ایمیل وردپرس خود شوید.

افزونه Yoast Comment Hacks چندین ماژول ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد محدودیت های سیستم کامنت پیش فرض وردپرس را برطرف کنید. به عنوان مثال می‌توانید حداقل طول کامنت را برای بهبود کیفیت نظرات افزایش دهید، ایمیل های اعلان نظر را پاک کنید و بسیاری موارد دیگر.

12- Akismet Anti-Spam (بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها)

بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت گذاری در وردپرس

Akismet Anti-Spam افزونه ای است توسط Automattic، شرکت مادر WordPress.com ساخته شده است. این افزونه دیدگاه های ارسال شده به وب سایت وردپرسی شما را تجزیه و تحلیل کرده و کامنت هایی که شبیه اسپم هستند را شناسایی و جدا می‌کند. این کار در وقت شما بسیار صرفه جویی کرده و Akismet را به یکی از افزونه های ضروری وردپرس برای وب سایت وردپرسی شما تبدیل می‌نماید.

Akismet برای استفاده شخصی رایگان است اگرچه نسخه های پرمیوم آن برای وب سایت های تجاری و حرفه ای نیز موجود است.

13- CommentLuv (بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها)

بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت گذاری در وردپرس

CommentLuv یکی دیگر از بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها در وردپرس است که ویژگی های بسیار زیادی را به بخش کامنت سایت وردپرسی شما اضافه می‌کند و باعث افزایش ترافیک و تعامل وب سایت شما می‌شود.

کاربران با استفاده از CommentLuv می‌توانند لینک توییتر خودشان و همچنین کلمات کلیک را به کامنت ها اضافه کنند و شما می‌توانید یک ابزارک کامنت گذاران برتر اضافه کنید. افزونه CommentLuv با کامنت های اسپم مبارزه می‌کند و خوانندگان این فرصت را دارند که در سایت شما ثبت نام کنند و ویژگی های پیشرفته‌تر CommentLuv مانند لینک های dofollow و بسیاری موار دیگر را دریافت کنند.

14- WpDevArt Social comments

بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت گذاری در وردپرس

WpDevArt Facebook Comments یکی از بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها برای ادغام فیس بوک با بخش نظرات وردپرس است. افزونه WpDevArt Facebook Comments ابزاری است که به شما امکان می‌دهد نظرات فیس بوک را به بازدید کنندگان وب سایت خود نشان دهید.

افراد با استفاده از حساب های کاربری واقعی خود نظرات را ارسال می‌کنند، در صورت تمایل نظراتشان را از وب سایت شما در حساب های فیس بوک خود به اشتراک می‌گذارند و دیدگاه ها را قابل اعتمادتر می‌دانند. همه این موارد نه تنها به شما در کاهش اسپم و بهبود کیفیت بحث های کامنت گذاران کمک می‌کند، بلکه شانس شما را برای جذب ترافیک بیشتر به وب سایت تان افزایش می‌دهد.

این افزونه به صورت رایگان عرضه شده است اما برای دستیابی به ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند امکان انتخاب طرح رنگ، تنظیم رنگ پس زمینه و 39 افکت انیمیشنی عالی می‌توانید آن را به نسخه حرفه ای ارتقا دهید. گزینه های خوب دیگری که می‌توانید جایگزین افزونه WpDevArt Facebook Comments کنید، افزونه WP Social Comments و ابزارک اختصاصی Facebook Comments افزونه صفحه ساز المنتور است.

15- Disable Comments (بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها)

بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت گذاری در وردپرس

Disable Comments همانطور که از نام آن پیدا است برای غیرفعال کردن کامنت ها در وب سایت وردپرسی شما یا انواع خاصی از پست ها مفید است.

این افزونه رایگان به مدیران وردپرس اجازه می‌دهد تا کامنت گذاری در انواع پست ها شامل نوشته های وبلاگ، صفحات و پیوست ها را غیرفعال کنند. همچنین غیرفعال کردن کامنت گذاری برای یک پست خاص یا کل وب سایت وردپرسی را ممکن می‌کند.

16- افزونه Top Commentators Widget

بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت گذاری در وردپرس

آخرین نسخه افزونه Top Commentators Widget نسخه 1.6 می‌باشد. برای نصب این افزونه حتما باید وردپرس نسخه 2.8 و بالاتر را نصب کرده باشید. شما با نصب این افزونه می توانید برای کاربران خود کلاس بندی هایی را ایجاد نمایید تا در نظرات و بحث های مختلف سایت شما فعال تر باشند، همین کار هم برای سایت شما یک امتیاز مثبت به حساب می‌آید و هم برای کاربران ایده جالبی می‌باشد و در بیشتر نظرات سایت شما شرکت می‌کنند.

این افزونه وردپرس به شما امکان های انعطاف پذیر و بیشتری در اضافه کردن این قابلیت را می‌دهد، همیشه افزونه های وردپرس کمک حال بسیاری از وب مستران و مدیران سایت ها بوده که به صورت رایگان می‌توانند در مخزن وردپرس به این افزونه ها دسترسی پیدا کنند.

17- De:comments (بهترین افزونه های پرمیوم مدیریت دیدگاه ها در وردپرس)

بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت گذاری در وردپرس

De:comments یکی از قدرتمندترین و بهترین افزونه های وردپرس برای مدیریت دیدگاه ها و نظرات است. این افزونه پرمیوم طیف وسیعی از ابزارها را برای کمک به شما در افزایش تعامل وب سایتتان ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید بخش دیدگاه های سایت خود را کاملاً بازسازی کرده و به خوانندگان خود اجازه دهید موارد مختلفی مانند رای دادن به نظرات و لایک کردن/نکردن آنها، استفاده از ویژگی ورود به شبکه های اجتماعی و ورود با اکانت های موجود خود، به اشتراک گذاشتن نظرات در شبکه های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر را انجام دهند. حتی کاربران می توانند تصاویر، GIF  ها، فیلم ها، توییت ها و موارد دیگر را به نظرات خود اضافه کنند.

یکی از ویژگی های جالب افزونه De:comments، سیستم Badge است که فعال ترین کاربران را با اضافه کردن سیستم امتیاز دهی به فرآیند کامنت گذاری تشویق کرده و به آنها پاداش می‌دهد و به این ترتیب  آنها را به کامنت گذاشتن بیشتر ترغیب می‌کند. همه موارد فوق به سرگرم کننده تر شدن بخش دیدگاه های شما کمک می‌کند.

18- Thrive Comments (بهترین افزونه های پرمیوم مدیریت دیدگاه ها در وردپرس)

بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت گذاری در وردپرس

Thrive Comments یکی از بهترین افزونه های پرمیوم مدیریت دیدگاه های وردپرس است که گزینه های بسیار زیادی را برای افزایش تعامل کاربر و تولید لید در اختیار کاربران قرار می دهد.

این افزونه امکان پیکربندی فعالیت های بعد از پست گذاری مانند درخواست اشتراک در شبکه های اجتماعی، پیشنهاد معاملات خوب، پیشنهاد خواندن پست های مرتبط و بسیاری موارد دیگر را می‌دهد و از طریق روش هایی مانند امتیاز دهی، فعال کردن لایک، اشتراک گذاری کامنت ها و کامنت های پین شده، کاربران را به کامنت گذاشتن بیشتر در سایت تشویق می کند.

همچنین ابزارهایی مانند لینک دادن خودکار به کلمات کلیدی در پاسخ های ادمین، اجازه کامنت گذاشتن براساس نقش کاربر و بسیاری ابزارهای دیگر را برای مدیریت بهتر دیدگاه ها در اختیار ادمین قرار می‌دهد. بنابراین اگر کامنت های زیادی دریافت می‌کنید و می‌خواهید با آنها نوعی اجتماع در اطراف خود ایجاد کنید، این افزونه برای شما مناسب است.

19- Multi Comments for WordPress

بهترین افزونه های مدیریت دیدگاه ها و کامنت گذاری در وردپرس

اگر هنوز نمی‌دانید از کدام افزونه مدیریت دیدگاه ها در وردپرس استفاده کنید، بهترین انتخاب افزونه Multi Comments for WordPress است. این افزونه به شما امکان می‌دهد همه سیستم ها شامل کامنت های فیسبوک، Disqus، وردپرس و … را بصورت یکجا پیاده سازی کنید. به این ترتیب کامنت گذاران شما می‌توانند وارد شده و با سیستم مورد علاقه خود کامنت بگذارند.

این افزونه کاملاً جایگزین سیستم پیش فرض دیدگاه های وردپرس شده و یک سوئیچ کننده سیستم اضافه می‌کنند. کاربران با استفاده از این سوئیچ کننده می‌توانند سیستم مورد نظر خود را فعال کنند.

افزونه های معرفی شده در این مقاله می‌توانند هر آنچه که برای مدیریت دیدگاه ها و تشویق کاربران برای گذاشتن کامنت بیشتر در سایت تان نیاز دارید را برآورده کنند. کافی است نیازهای سایت خود را بشناسید و براساس آنها یکی از بهترین افزونه های معرفی شده را انتخاب کنید.

امیدواریم این آموزش مورد توجه شما قرار گرفته باشد. شما برای مدیریت دیدگاه ها در سایت خود از چه افزونه ای استفاده می‌کنید؟ دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

 

الان وقتشه!

جهت مشاوره و ساخت طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت و تولید محتوا تماس بگیر

نویسنده

مدیر سایت

حمیده عابدی کارشناس کامپیوتر رشته نرم افزار هستم و مشغول کار در در زمینه طراحی سایت با وردپرس و آشنا به سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، برنامه نویسی HTML, CSS هستم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *