پلاگین وردپرس

بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس

بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس

آیا می‌دانستید می‌توانید در وردپرس انجمن ساز راه اندازی کنید؟ بله، با افزونه های انجمن ساز که امروز به شما معرفی خواهیم کرد می‌توانید تالار گفتگو در وردپرس را راه اندازی کنید.

همانطور که شما به عنوان یک وبمستر و مدیر سایت می‌دانید داشتن انجمن مزایای بسیار زیادی دارد برای مثال در یک سایت برای گفت و گو و تبادل نظر بین کاربران بسیار دارای اهمیت است.

انجمن ها می‌توانند به اطلاع رسانی‌ها کمک کنند و مشارکت‌های کاربران انجمن باعث می‌شود وب‌سایت شما در نتایج موتورهای جستجو در رتبه بالاتری قرار بگیرد و هنگامی که آنها شرکت می‌کنند، احتمال بیشتری می‌رود که محصولات شما را خریداری کرده و آنها را به دوستان و خانواده خود توصیه کنند و فروش محصولات شما بالا رود، همین امر رتبه شما را در نتایج جست‌وجو افزایش خواهد داد و موجب موفقیت بیشتر شما در کسب و کارتان خواهد شد.

نکته: برای استفاده از این افزونه ها، باید یک وبسایت وردپرس داشته باشید. اگر می‌خواهید یک وب سایت جدید ایجاد کنید، پس شما به دامنه و میزبانی وب نیاز دارید.

چرا ساخت انجمن در وب سایت وردپرس اهمیت دارد؟

انجمن ها یکی از روش های سنتی برقراری ارتباط آنلاین هستند که هنوز هم جایگاه خود را از دست نداده و بسیار مؤثر و مفید می‌باشند. یک انجمن به شما فرصت می‌دهد تا یک جامعه آنلاین مجازی ایجاد کنید، ارتباط برقرار کنید، بحث کنید، ایده‌های خود را به اشتراک بگذارید و از یکدیگر پشتیبانی کنید.

شما به عنوان مالک وب سایت وردپرسی می‌توانید کل کاربران خود را در جامعه درگیر کرده و فرصتی برای یادگیری و همچنین مشارکت ایجاد کنید. ایجاد انجمن باعث می شود میزان تعامل شما با بازدیدکنندگان تان افزایش یافته و شانس بازگشت مجدد آنها زیاد شود.

برخی از مزایای ساخت انجمن در وب سایت وردپرسی عبارت است از:

  • پشتیبانی: انجمن یک بستر ساده برای پشتیبانی از کاربران وب سایت و مشتریان شما فراهم می‌کند. شما نه تنها می توانید به سؤالات کاربران/مشتریان پاسخ دهید بلکه یک سابقه عمومی از این پاسخ ها ایجاد می کنید و به این ترتیب سایر خوانندگان هم می‌توانند از آن استفاده کنند.
  • شبکه سازی اجتماعی: شما می‌توانید یک شبکه اجتماعی بزرگ از کاربران وب سایت تشکیل دهید. انجمن بستری فراهم می‌کند که همه افراد از جمله کاربران وب سایت بتوانند با یکدیگر بحث و گفتگوهای مختلف داشته، ایده های خود را به اشتراک بگذارند و شبکه سازی انجام دهند.
  • سئو: گاهی اوقات بحث‌هایی که در انجمن ها مطرح می‌شود مفیدترین مطالبی است که بسیاری از کاربران به دنبال پاسخ آن می‌گردند. این بحث ها باعث می شود در صدر نتایج جستجو قرار گرفته و ترافیک زیادی روانه وب سایت شما شود.

شما می‌توانید کل وب سایت وردپرسی خود را به یک انجمن تبدیل کنید اما در این حالت بهتر است به جای افزونه از یک قالب انجمن وردپرس استفاده کنید.

در ادامه آموزش به معرفی بهترین افزونه های ساخت انجمن و فراهم‌سازی بستر پرسش و پاسخ در وردپرس را معرفی می‌کنیم.

بهترین افزونه های انجمن ساز در وردپرس

bbPress (بهترین افزونه های انجمن ساز رایگان وردپرس) 

بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس

وقتی صحبت از بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس به میان می‌آید، افزونه bbPress اولین افزونه ای است که به ذهن می‌رسد. این افزونه منبع باز بوده و توسط تیم توسعه دهنده وردپرس عرضه شده است. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که هیچ وقت باعث کند شدن سایت یا هک شدن سرور شما نمی‌شود.

اگر قبلاً از انجمن های WordPress.org بازدید کرده‌اید، با طرز کار bbPress آشنا هستید. bbPress یک افزونه رسمی وردپرس برای انجمن ها است بنابراین با همان استانداردهای کدگذاری وردپرس ساخته شده است.

استفاده از bbPress بسیار آسان است. کافی است افزونه را نصب و فعال سازی کنید تا بتوانید یک فروم بحث و گفتگو در سایت خود راه اندازی کنید. پس از فعال سازی افزونه می‌توانید منوی فروم ها را مشاهده کرده و یک فروم جدید بسازید.

مزایا:

  • bbPress یک افزونه رسمی وردپرس برای تالارهای گفتمان است و به همین دلیل با همان استانداردهای رمزگذاری وردپرس ساخته شده است.
  • با تمام قالب ها و افزونه های وردپرس که از دستورالعمل‌های استاندارد وردپرس پیروی می‌کنند، کار می‌کند.
  • بیش از 190 افزونه bbPress وجود دارد که به شما امکان می‌دهد هر قابلیتی که دوست دارید را به این افزونه اضافه کنید.
  • با افزونه BuddyPress که یکی دیگر از افزونه های رسمی انجمن ساز وردپرس است کاملاً ادغام شده است. شما می‌توانید با استفاده از این دو افزونه در کنار هم انجمن های پیشرفته‌تری ایجاد کنید.

معایب:

  • این افزونه ساده و مینیمال است بنابراین ممکن است برای ساخت انجمن های زیبا کافی نباشد و نیاز باشد افزونه های دیگری را نصب کنید.

BuddyPress (بهترین افزونه های انجمن ساز رایگان وردپرس)

بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس

BuddyPress یکی دیگر از بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس است که مانند bbPress از روش ها و استانداردهای کدگذاری وردپرس استفاده می کند.

با استفاده از BuddyPress می‌توانید یک انجمن آنلاین کامل با پروفایل کاربر، رشته فعالیت‌ها، گروه های کاربر، پیام رسانی و گزینه های شبکه ایجاد کنید. این افزونه مشابه فیسبوک به شما اجازه می‌دهد تا دوستان خود را اضافه کنید، پیام های خصوصی بفرستید، گروه ایجاد کنید و اعلان ها را دریافت نمایید.

شما می‌توانید از BuddyPress و bbPress به صورت همزمان استفاده کرده و فروم های آنلاین پیشرفته ای ایجاد کنید.

مزایا:

  • با تمام افزونه ها و قالب های وردپرس به راحتی ادغام می‌شود.
  • افزونه های بسیار زیادی برای گسترش قابلیت های BuddyPress وجود دارد.
  • امکان ساخت یک شبکه اجتماعی کامل با رشته فعالیت ها، پروفایل کاربر، ارتباطات اجتماعی، گروه ها و غیره را می‌دهد.
  • رایگان و منبع باز است. شما می‌توانید BuddyPress را دانلود کرده و بارها در سایت های نامحدود از آن استفاده کنید.
  • بروزرسانی های آن منظم است.

معایب:

  • افزونه اصلی فاقد ویژگی های پیشرفته‌ای است که برای ایجاد یک انجمن کامل نیاز دارید. برای افزایش قابلیت های آن باید از افزونه های دیگری که به این منظور طراحی شده اند استفاده کنید.

DW Question and Answer (بهترین افزونه های انجمن ساز پرسش و پاسخ وردپرس)

بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس

افزونه DW Question and Answer یکی از بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس است که شما را قادر می‌سازد یک سیستم کامل پرسش و پاسخ را در سایت وردپرس خود ایجاد کنید.

بر خلاف افزونه های معمولی انجمن، افزونه DW Question and Answer این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد که به پاسخ ها رأی دهند. به این ترتیب بهترین پاسخ ها در ابتدا و پاسخ های بی ربط تر در انتها قرار می‌گیرند.

مزایا:

  • می‌توانید برای ساخت یک سیستم پرسش و پاسخ پایه از نسخه رایگان افزونه استفاده کنید و برای دریافت قابلیت های بیشتر نسخه Pro افزونه را خریداری کنید.
  • پشتیبانی CAPTCHA به شما در مبارزه با هرزنامه کمک می‌کند.
  • برای پشتیبانی از مشتریان / کاربران شما عالی است.

معایب:

  • افزونه رایگان به شما امکان می‌دهد فقط یک فروم ساده در قالب پرسش و پاسخ ایجاد کنید.

CM Answers (بهترین افزونه های انجمن ساز پرسش و پاسخ وردپرس)

بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس

افزونه CM Answers یکی دیگر از بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس است که به شما امکان می‌دهد تا یک انجمن قدرتمند پرسش و پاسخ در وردپرس ایجاد کنید. نسخه رایگان افزونه دارای ویژگی‌های کافی برای تنظیم سریع Stack Exchange مانند تالار گفتگوی وب سایت شما است.

افزونه CM Answers این امکان را به کاربران می‌دهد تا سوالات را ارسال کنند، به سوالات پاسخ دهند، رأی دهند، فایل بارگذاری کنند، در گروه مشترک شوند، پیام های خصوصی ارسال کنند و غیره.

 شما به عنوان مدیر می‌توانید پرسش ها، پاسخ ها، فیلتر کردن مطالب ناخواسته و مدیریت کاربران را تنظیم کنید. اگر می‌خواهید ویژگی‌های اضافی مانند ارسال و پرداخت به صورت ناشناس را دریافت کنید می‌توانید addon های افزونه را خریداری کنید.

مزایا:

  • با بیشتر قالب های وردپرس یکپارچه می شود.
  • کاربران می‌توانند به پرسش و پاسخ ها رأی دهند.
  • نسخه Pro دارای ویژگی های بسیار بیشتری از جمله امکان انتخاب بهترین پاسخ، پروفایل ها، کامنت ها، ورود به شبکه های اجتماعی و غیره است.

معایب:

  • انجمن شما محدود به فرمت پرسش و پاسخ است.
  • بیشتر ویژگی های مفید در نسخه پرمیوم عرضه شده اند.
  • برخی بررسی ها در صفحه افزونه نشان می دهد که کاربران استفاده از آن را مشکل می‌دانند.

WPForo Forum

wpForo Forum

wpForo از بهترین افزونه های رایگان انجمن ساز وردپرس است که گزینه‌های طراحی و سفارشی سازی بسیار زیادی دارد. این افزونه سه طرح بندی محتلف برای فروم های شما ارائه می‌دهد که عبارتند از:

  • پرسش و پاسخ (Question and Answer)
  • ساده شده (Simplified)
  • گسترش یافته (Extended)

هر طرح بندی یک طرح و ویژگی مخصوص به خود را دارد. همچنین 6 مجموعه استایل های رنگ بندی برای انجمن ها شامل استایل تیره در این افزونه وجود دارد.

با استفاده از افزونه wpForo به راحتی می توانید انجمن های مدرن ایجاد کنید که کاربران بتوانند در آن شرکت کنند، پشتیبانی دریافت کنند و همچنین مشارکت کنند. کاربران می‌توانند سوالات خود را ارسال کنند، پاسخ دریافت کنند، رای دهند، در موضوعات مشترک شوند، اعلان دریافت کنند، موضوعات را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و غیره.

مزایا:

  • به صورت رایگان در دسترس است و می توانید با خرید addon ها، قابلیت های آن را گسترش دهید.
  • ویژگی های درون ساخته ای برای سئو، نقشه سایت، کش کردن، ضد اسپم و غیره دارد.
  • با افزونه BuddyPress به راحتی ادغام می شود و ویژگی های بیشتری برای شبکه های اجتماعی ارائه می دهد.

Asgaros Forum

بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس

Asgaros Forum یک افزونه ساده انجمن ساز وردپرس است که می‌توانید در وب سایت خود از آن استفاده کنید. این افزونه بهترین افزونه انجمن ساز برای کسانی است که می‌خواهند یک صفحه انجمن سبک وزن را به راحتی در سایت خود اضافه کنند.

تنظیمات افزونه Asgaros Forum بسیار آسان است و یک صفحه انجمن با ویژگی های بسیار زیاد را به وب سایت شما اضافه می کند.

مزایا:

  • افزونه Asgaros Forum ساده و سبک وزن بوده و برای افراد تازه کار و همچنین افراد حرفه ای مناسب است.
  • گزینه‌های ساده و قدرتمندی برای مدیریت محتوا، اعضا و مجوزها دارد.
  • آمار انجمن به شما این امکان را می دهد که ببینید انجمن شما چه عملکردی داشته است
  • قابلیت سازگاری با چند وب سایت را دارد.

معایب:

  • افزونه هایی برای اضافه کردن قابلیت ها و ویژگی های بیشتر ندارد.

ForumEngine

بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس

ForumEngine در واقع یک قالب وردپرس است که سایت وردپرس شما را به یک انجمن گفتگو تبدیل می‌کند. این قالب قدرتمند به طور خاص برای ایجاد فروم در وردپرس ساخته شده است و موضوعات انجمن را در صفحه اصلی وب سایت نشان می دهد.

با استفاده از ForumEngine، می‌توانید انجمن هایی ایجاد کنید که کاربران بتوانند از جهات مختلف مانند ارسال مباحث، پرسش ها، پاسخ ها، دوست داشتن یا دوست نداشتن یک موضوع با یکدیگر تعامل برقرار کنند. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از جستجوی مبتنی بر Ajax هر موضوعی را در لیست جستجو کنند.

این افزونه یک فضای خصوصی را در اختیار کاربران شما قرار می‌دهد تا در آنجا بتوانند به کلیه فعالیت های خود در انجمن دسترسی داشته و آنها را مدیریت کنند.

مزایا:

  • ForumEngine یک قالب کامل وردپرس است بنابراین نیاز به نصب هیچ افزونه ای برای ایجاد انجمن در وردپرس ندارید.
  • گزینه های استایل دهی زیادی را برای تغییر ظاهر تالار گفتگو و جذاب تر کردن آن ارائه می‌دهد.
  • ابزارک های زیادی برای افزودن آمار انجمن، دسته ها، موضوعات داغ و غیره دارد.
  • به شما امکان می دهد تبلیغات را به نمایش بگذارید و درآمد اضافی کسب کنید.

معایب:

  • ForumEngine یک قالب خاص انجمن است بنابراین ساخت فروشگاه آنلاین در وردپرس با استفاده از آن مشکل است. شما می‌توانید آن را با وبلاگ وردپرس خود ادغام کنید، اما گزینه‌هایی برای نمایش محصولات و غیره وجود ندارد.
  • این قالب رایگان نیست. بنابراین اگر بودجه محدودی دارید، افزونه های رایگان مانند bbPress و BuddyPress گزینه‌های بهتری هستند.

Simple:Press

بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس

Simple:Press از بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس است که با استفاده از آن می‌توانید انجمن های نامحدود، گروه های انجمن، زیر انجمن ها، انجمن های خصوصی و عمومی را به راحتی ایجاد کنید. همچنین می‌توانید هر تالار گفتگو را قفل و پین کنید.

افزونه Simple:Press برای اینکه بتوانید کاربران را مدیریت کنید، دارای یک گروه کاربری و سیستم مجوز قدرتمند است. کاربران شما می‌توانند پروفایل های طولانی با منطقه زمانی و موارد دیگر ایجاد کنند.

مزایا:

  • کاملاً با وردپرس ادغام شده است و از ورود به سیستم و ثبت نام وردپرس پشتیبانی می‌کند.
  • از نصب وردپرس استاندارد و همچنین نصب های چند سایتی پشتیبانی می کند.
  • بیش از 70 افزونه پرمیوم برای گسترش ویژگی های آن موجود است.
  • لینک های سئو دوستانه ایجاد می‌کند و بسیاری از ویژگی های سئو را شامل می‌شود.

معایب:

  • نسخه رایگان آن تقریبا شامل موارد اولیه است. برای افزودن قابلیت های پیشرفته، باید نسخه Pro را خریداری کنید.

WP Symposium Pro

بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس

WP Symposium Pro جایگزینی برای BuddyPress است. با استفاده از این افزونه می‌توانید شبکه اجتماعی خود را ایجاد کنید. این افزونه مشابه BuddyPress یا فیسبوک به کاربران شما امکان می‌دهد پروفایل و دیوار فعالیت ایجاد کنند، دوستان خود را اضافه کنند، هشدارهای ایمیل تنظیم کنند، به انجمن ها بپیوندند و بسیاری موارد دیگر.

افزونه WP Symposium Pro با تمام افزونه ها و قالب های وردپرس کار می‌کند و به این ترتیب می‌توانید به راحتی آن را به یک سایت وردپرسی اضافه کنید.

مزایا:

  • قابلیت تنظیم بسیار زیادی از طریق شورت کدها دارد. شما می توانید رنگ ها، فونت ها، دکمه ها و غیره را به راحتی تغییر دهید.
  • برای اضافه کردن ویژگی های بیشتر به این افزونه می‌توانید نسخه Pro آن را خریداری کنید. نسخه Pro دارای پشتیبانی پیشرفته است.

معایب

  • برای دستیابی به بسیاری از ویژگی های مفید باید نسخه پرمیوم را خریداری کنید.

Discussion Board

بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس

افزونه Discussion Board یکی دیگر از بهترین افزونه های رایگان انجمن ساز وردپرس است که می‌توانید از آن برای ایجاد انجمن استفاده کنید. نصب و راه اندازی افزونه بسیار آسان است بنابراین هر کسی می‌تواند بدون دانستن دانش کدنویسی، یک انجمن در وردپرس ایجاد کند.

با استفاده از افزونه Discussion Board، می توانید سیستم ثبت نام و ورود به سیستم فرانت اند را راه اندازی کرده و به این ترتیب کاربران بیشتری را جذب کنید. این افزونه برای جلوگیری از هرزنامه نگاری، گزینه‌هایی برای محدود کردن بازپخش، تعدیل نظرات و غیره ارائه می‌دهد.

مزایا:

  • قالب Discussion Board به طور خاص برای کار با این افزونه طراحی شده است. همچنین می توانید این افزونه را با هر قالبی که دوست دارید استفاده کنید.
  • شورت کدهای دستی بسیار زیادی برای نمایش فرم ها، لیست موضوعات و غیره دارد.
  • نسخه قابل پرداخت برای اضافه کردن گزینه ها و امکانات بیشتر در دسترس است.

معایب:

  • نسخه رایگان فاقد گزینه‌های قدرتمند است. برای دستیابی به بسیاری از ویژگی‌های مفید باید نسخه Pro را خریداری کنید.

Ultimate member ( افزودنی ادغام با ووکامرس)

بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس

Ultimate member یکی دیگر از افزونه‌های ساخت انجمن در وردپرس است که به شما امکان اضافه کردن پروفایل‌های کاربری زیبایی را می‌دهد. فرآیند ساخت نیز به‌صورت مرحله‌به‌مرحله و ساده است و به شما امکان می‌دهد جوامع آنلاین پیشرفته‌ای ایجاد کنید.

امکانات

ثبت‌نام ساده: کاربران می‌توانند به‌سادگی ثبت‌نام کرده و تبدیل به اعضای سایت شوند. سازندگان این افزونه روی موضوع ساده و انعطاف‌پذیر بودن انجمن تمرکز داشته‌اند. به همین دلیل این افزونه بسیار انعطاف‌پذیر است.
انجمن چند سطحی: به کمک این افزونه می‌توانید انجمن چند سطحی ایجاد کنید که اجازه دسترسی منحصربه‌فرد برای انواع مختلف کاربران را فراهم می‌کند. شما می‌توانید سطح عضو خود را مشخص کنید. این ویژگی باعث می‌شود سایت خود را به یک منبع درآمد تبدیل کنید.
اعمال محدودیت بر محتوا: افزونه دارای ویژگی محدودیت محتوا است که به شما اجازه می‌دهد تا با محدود کردن محتویات بخش‌های محتوا، صفحات، دسته‌ها، تصاویر، منوها، محصولات و URL ها سایت را بررسی و نظارت کنید.

افزونه Ultimate member تاکنون توانسته است تعداد 80000 نصب فعال را با کسب امتیاز 4.6 از 5 در مخزن وردپرس ثبت کند.

Users Ultra

بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس

Users Ultra یکی دیگر از افزونه‌های مناسب برای ساخت انجمن در وردپرس است که قابلیت‌های دنبال کردن، سفارشی‌سازی فرم‌های ورود و ثبت‌نام، شاخص‌های ضد اسپم و… را دارا است.
اگر می‌خواهید ساخت انجمن در وردپرس را فقط در عرض چند دقیقه انجام دهید این بهترین افزونه‌ی وردپرس است.

امکانات

سفارشی‌سازی فرم‌ها: بهترین ویژگی افزونه Users Ultra این است که به شما امکان می‌دهد تا طراحی موردنظر خود را به‌صورت کاملاً سفارشی پیاده‌سازی کنید.
Fields Customizer Tool: این افزونه به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از ابزار Field Customizer  بسیاری از فیلدهای موردنظر خود را به انجمن اضافه کنید.
امنیت: افزونه با reCaptcha همراه است تا از سایت شما در برابر اسپم و ربات‌ها محافظت کند.
سفارشی‌سازی: می‌توانید انجمن را کاملاً سفارشی کنید و اعضای بیشتری را جذب کنید.
انعطاف‌پذیری: این افزونه اجازه می‌دهد تا کاربران با استفاده از ایمیل یا حساب‌های رسانه‌های اجتماعی ازجمله فیس‌بوک، گوگل پلاس، توییتر، و یا LinkedIn  اقدام به ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری و اقدام به ورود و خروج نمایند.
قابلیت دنبال کردن: افزونه دارای ویژگی فالو است که به شما و اعضا اجازه می‌دهد سایر کاربران را دنبال کنید. این امر باعث می‌شود تا تعداد کاربران سایت افزایش یابد. ازآنجاکه این‌یک جامعه پیشرفته است، به کاربران اجازه می‌دهد تا به دیگر کاربران تقاضای دوستی ارسال کنند و همچنین عکس‌های موردنظر خود را به‌صورت خصوصی یا عمومی به اشتراک بگذارند.
این افزونه تاکنون توانسته است تعداد 3000 نصب فعال را با امتیاز 4.4 از 5 در مخزن وردپرس ثبت کند.

Sabai Discuss (بهترین افزونه های پرمیوم انجمن ساز وردپرس)

بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس

افزونه Sabai Discuss از بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس است که به صورت پرمیوم عرضه شده و نسخه رایگان ندارد. این افزونه زیبا، رسپانسیو و بسیار انعطاف پذیر است.

افزونه Sabai Discuss در واقع یک فروم پرسش و پاسخ است اما کاملاً شبیه یک فروم معمولی است و پتانسیل ایجاد یک پایگاه دانش را دارد. این افزونه ویژگی‌های خارق العاده ای را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد با کاربران و دنبال کنندگان خود در انجمن مشارکت داشته باشید.

همه می‌توانند پروفایل های خود را ایجاد کرده و در فرانت اند پرسش خود را مطرح کنند. دیگران می‌توانند برای پاسخ دادن و اظهار نظر وارد شوند و فایل ها را به پرسش ها، پاسخ ها و کامنت ها پیوست کنند.

بهترین چیزی در مورد این افزونه این است که می‌توانید به راحتی آن را با پیشخوان وردپرس خود ادغام کنید. شما می‌توانید بلافاصله پس از نصب افزونه، استفاده از آن را شروع کنید و به هیچ پیکربندی اولیه ای نیاز نیست.

WP Pro Forum System ( بهترین افزونه های انجمن ساز پرمیوم وردپرس )

بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس

WP Pro Forum System یکی از بهترین افزونه های پرمیوم وردپرس با قیمت مناسب است که به شما امکان می‌دهد فیلترهایی را برای مشتریان قرار دهید.

شما می‌توانید آیتم های موجود در انجمن را به سرعت از طریق افزونه ترجمه کرده و حتی از تصاویر در طراحی فرانت اند سایت خود استفاده کنید. گزینه‌های استایل دهی ظاهر صفحات سفارشی بسیار عالی است و کار با آن برای مبتدی ها بسیار راحت است. این افزونه به صورت کامل با وردپرس ادغام می‌شود.

جمع بندی

تمام افزونه های معرفی شده در این مقاله از جمله بهترین افزونه های انجمن ساز وردپرس هستند و هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. این کاملاً به نیازهای سایت شما بستگی دارد که از چه افزونه ای استفاده کنید. اما اگر یک افزونه ساده و رایگان بخواهید، افزونه bbPress مطمئناً بهترین گزینه است.  

راه‌اندازی سیستم‌های پرسش و پاسخ در وردپرس نیازمند دانش کدنویسی حد وسط و صبر و دقت بالا است. امکانات جانبی و افزایش قابلیت های انجمن‌ها مستلزم دقت و صرف زمان هستند؛ اما به کمک افزونه‌های متعدد می‌توان به راحتی این انجمن‌ها را ایجاد و به مدیریت آن‌ها پرداخت.

امیدواریم این آموزش مورد توجه و استفاده شما قرار گرفته باشد. تجربیات و دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

الان وقتشه!

جهت مشاوره و ساخت طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت و تولید محتوا تماس بگیر

نویسنده

مدیر سایت

حمیده عابدی کارشناس کامپیوتر رشته نرم افزار هستم و مشغول کار در در زمینه طراحی سایت با وردپرس و آشنا به سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، برنامه نویسی HTML, CSS هستم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *