پلاگین شبکه اجتماعی وردپرس

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

آیا به دنبال بهترین افزونه های موجود برای شبکه های اجتماعی هستید؟ تنوع افزونه های شبکه های اجتماعی آنقدر زیاد است که انتخاب از بین آنها برای مبتدیان بسیار سخت است. در این مقاله ما 31 تا از بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس را به شما معرفی خواهیم کرد شما می‌توانید برحسب علاقه هر کدام از آنها را انتخاب کنید. پس با مشهد سئو همراه باشید.

افزونه های شبکه های اجتماعی چه تأثیری بر روی سایت دارد؟

مشکل اصلی بیشتر پلاگین های شبکه های اجتماعی برای وردپرس عملکرد آن‌ها است. از آنجایی که این پلاگین ها باید استایل‌ شیت ها (stylesheet) و اسکریپت های اضافی را بارگذاری کنند، اغلب سرعت وب سایت را کاهش می‌دهند.

لازم است شما بین ویژگی‌ها و عملکرد سایت وردپرس تعادل ایجاد کنید. پلاگین شبکه های اجتماعی با ویژگی‌های زیاد در صورت کند کردن وب سایت شما روی تجربه کاربران تأثیر منفی بگذارند. در گام بعدی باید تصمیم بگیرید که کدام شبکه اجتماعی در وب سایت شما برجسته‌تر نمایش داده شود. هر چه تعداد گزینه‌های اضافه شده کمتر باشد، تاثیری مثبت بر تجربه کاربر خواهد داشت.

بسیاری از پلاگین های شبکه های اجتماعی به شما اجازه می‌دهد آیکون های اجتماعی را در نوار کناری، زیر مقاله، قبل از مقاله و… نشان دهید. این شما هستید که باید درمورد چکونگی نمایش آن‌ها در سایت تصمیم بگیرید البته در صورتی که پلاگین این گزینه‌ها را پشتیبانی کند.

در ادامه، برخی از بهترین پلاگین های شبکه های اجتماعی برای وردپرس آورده شده است.

1- افزونه  EA Share Count

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

EA Share Count سریعترین پلاگین شبکه های اجتماعی در لیست حاضر بوده که استفاده از آن نیز بسیار ساده است و  تعداد محدودی از محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی شامل: Facebook، Twitter، +Google، Stumbleupon، Pinterest و LinkedIn را پشتیبانی می‌کند.

در این پلاگین 3 استایل مختلف برای آیکون ها وجود دارد، و شما می‌توانید نوع نمایش آن‌ها را انتخاب کنید (قبل یا بعد از محتوا یا به صورت دستی). همچنین می‌توانید آن را برای انواع پست سفارشی فعال کنید. این پلاگین تلاش می‌کند تعداد به اشتراک گذاری در شبکه های مختلف را برای هر شبکه و همچنین تعداد به اشتراک گذاری کلی در تمامی شبکه های اجتماعی را به دست آورد.

2- افزونه  Sassy Social Share

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

Sassy Social Share ساده‌ترین پلاگین شبکه های اجتماعی برای وردپرس با تنوع زیاد در گزینه ها(options) است. این پلاگین توسط وب سایت شبکه های اجتماعی مختلف پشتیبانی می‌شود و می‌توانید آیکون ها را در محتوای پست ها به صورت منوی شناور اضافه کنید.

همچنین قابلیت تعداد به اشتراک گذاری را به صورت کاملأ دقیق نمایش می‌دهد. با این حال، مانند بسیاری دیگر از پلاگین شبکه های اجتماعی، لازم است از یک سرویس مجزا برای بازیابی این آمار استفاده کنید.

همانند نوع آیکون، پلاگین همراه با سه سبک اصلی: دکمه های گرد، مربع یا مستطیل است. می‌توانید در قسمت تنظیمات پلاگین، موقعیت گزینه ها را برای هر دو نوار استاندارد و یا شناور تنظیم کنید.

3- افزونه  AddtoAny

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

AddtoAny یک ابزار اشتراک گذاری اجتماعی است که به عنوان یک پلاگین وردپرس نیز موجود است. این پلاگین بسیاری از پلتفرم های شبکه های اجتماعی، نوارهای اشتراک گذاری استاندارد و شناور و یک منوی اشتراک گذاری همگانی را عرضه می‌کند. همچنین می‌تواند بدون ایجاد اکانت (حساب کاربری)، تعداد اشتراک گذاری پست ها را نشان داده و یک رابط کاربری برای گوگل آنالیتیکس ارائه دهد.

AddtoAny در مقایسه با دیگر ابزارهای مشابه که دکمه‌های (گزینه‌ها، تنظیمات، ابزارها) اشتراک گذاری جامعی را عرضه می‌کنند، دارای عملکرد ضعیف‌تری است.

4- افزونه  WordPress to Buffer

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

پلاگین Buffer یک پلاگین شبکه های اجتماعی محبوب است که به شما این امکان را می‌دهد که پست های خود را در Facebook، Twitter، LinkedIn و … به صورت زمان بندی شده قرار دهید.

این پلاگین به شما اجازه می‌دهد که به طور اتوماتیک پست های جدید را به اکانت خود اضافه کنید تا در پروفایل شبکه اجتماعی شما به اشتراک گذاشته شوند.

5-  افزونه Simple Social Icons

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

همانطور که از اسم آن پیداست، پلاگین Simple Social Icons آیکن شبکه های اجتماعی را در ویجت نوار کناری نشان می‌ دهد. شما می‌توانید رنگ ها را انتخاب کرده، سپس URLهای مربوط به اکانت های شبکه های اجتماعی که می‌خواهید نمایش داده شود را وارد کنید.

این پلاگین از بین تمام سرویس های محبوب و مهم، تعداد محدودی از پلتفرم های شبکه های اجتماعی را پوشش می‌دهد. استفاده از آن نیز بسیار ساده است.

6-  افزونه Social Icons Widget by WPZoom

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

پلاگین Social Icons Widget اجازه می‌دهد تا به راحتی آیکون های شبکه های اجتماعی را به نوار کناری وردپرس خود اضافه کنید. این پلاگین سه نوع (سبک) آیکون را ارائه می‌دهد و می‌توانید از رنگ های سفارشی نیز برای آیکون ها استفاده کنید.

پس از فعال سازی، شما باید به صفحه Appearance>> Widgets رفته و ویجت آیکون های اجتماعی را به نوار کناری خود اضافه کنید. URLهای پیش فرض را با پروفایل های شبکه های اجتماعی خود جایگزین کنید یا برای اضافه کردن سرویس جدید روی “add more” کلیک کنید.

7- افزونه  WordPress Social Login

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

آیا می‌خواهید به کاربران اجازه دهید که با استفاده از حساب های شبکه اجتماعی خود ثبت نام کرده، وارد سیستم شده و نظرشان را ارائه دهند؟ WordPress Social Login به شما اجازه می‌دهد که این کار را انجام دهید. با این پلاگین، استفاده و پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از شبکه های اجتماعی بسیار آسان است. همچنین شامل ماژول هایی برای نشان دادن نظرات کاربر، مدیریت کاربر، مدیریت تماس، و یک مولفه BuddyPress است.

8- افزونه  Revive Old Post

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

برای جذب و حفظ کاربران در شبکه های اجتماعی، باید به طور مرتب در اکانت خود پست قرار دهید. که لازم است زمان زیادی را صرف کنید، آیا وقت کافی برای این کار را ندارید؟

پلاگین Revive Old Post به شما این امکان را می‌دهد که به طور اتوماتیک پست های قدیمی را در اکانت شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و اکانت شبکه اجتماعی خود را فعال نگه دارید. همچنین فرصت تعامل و پیدا کردن محتوای محبوب در سایت را به کاربران شما می‌دهد.

9-  افزونه Instagram Feed  (بهترین افزونه شبکه های اجتماعی وردپرس برای اینستاگرام)

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

آیا می‌خواهید عکس‌های Instagram خود را در وردپرس نمایش دهید؟ پلاگین Instagram Feed به شما امکان می‌دهد عکس های اخیر Instagram خود را در وردپرس به زیبایی نمایش دهید. لازم است شما یک token اکانت Instagram ایجاد کنید. سپس، می‌توانید از کد کوتاه موجود برای نمایش خوراک در هر نقطه از سایت خود از جمله پست ها، صفحات و یا ویجت نوار کناری استفاده کنید. این پلاگین همچنین به شما اجازه می‌ دهد که با سفارشی کردن پارامترهای کد کوتاه چندین feed ایجاد کنید. حتی می‌توانید چندین اکانت Instagram را برای ایجاد تنها یک feed بکار ببرید.

10-  افزونه Better Click to Tweet

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

شاید شما هم جعبه های سفارشی نقل قول را در بسیاری از وبلاگ های محبوب دیده باشید که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی نقل قول را در توییتر به اشتراک بگذارند. پلاگین Better Click to Tweet به شما اجازه می‌دهد که به سادگی آیکون های به اشتراک گذاری نقل قول ها در توییتر را به پست وردپرس خود اضافه کنید.

 11- افزونه Shared Counts

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

افزونه Shared Counts یک افزونه شبکه های اجتماعی با عملکردی سریع است که استفاده از آن بسیار ساده می باشد. این افزونه از تعداد محدودی از شبکه های اجتماعی محبوب پشتیبانی می‌کند که عبارتند از: Facebook، Twitter، Google+، Stumbleupon، Pinterest، Yummly و LinkedIn. در این افزونه می‌توانید چندین سبک برای دکمه ها انتخاب کنید، همچنین می‌توانید مکانی را برای نشان دادن این دکمه‌ها (قبل یا بعد از محتوا) به صورت دستی مشخص کنید. این امکان نیز وجود دارد که برای انواع پست های سفارشی آن را فعال کنید. در نهایت یکی دیگر از امکانات دیگر افزونه این است که می‌تواند تعداد اشتراک گذاری مطالب را به تفکیک هر شبکه اجتماعی نمایش دهد البته شما می‌‌توانید تنظیمات آن را طوری تغییر دهید که فقط تعداد کل اشتراک گذاری ها نمایش داده شود.

12-افزونه Social Warfare (بهترین افزونه رایگان شبکه های اجتماعی وردپرس)

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

Social Warfare چیزی بیش از یک افزونه اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و در واقع یک راه حل کامل اجتماعی است. این افزونه دکمه های اشتراک گذاری محبوب ترین شبکه های اجتماعی شامل توییتر، فیسبوک، پینترست و بسیاری موارد دیگر را دارد. دارای گزینه های متعدد برای موقعیت های قرارگیری دکمه های شبکه های اجتماعی (بالا یا پایین محتوا، هر دو یا به صورت دستی) است.

اگر ویژگی های بسیار بیشتری می خواهید می توانید از افزونه Social Warfare Pro استفاده کنید. Social Warfare Pro یک افزونه بصری شگفت انگیز است که امکان دسترسی به ویژگی های بسیار متنوعی را می دهد. این افزونه از شبکه های اجتماعی محبوب پشتیبانی کرده و با بسیاری از قالب های وردپرس به خوبی کار می کند. گزینه های پیکربندی این افزونه آنقدر متنوع است که یک کاربر تازه کار نیز می تواند بدون گیر افتادن در مراحل مختلف با آن کار کند.

برخی از ویژگی هایی که این افزونه را تبدیل به بهترین افزونه پرمیوم شبکه های اجتماعی وردپرس کرده است عبارتند از:

  • ویژگی کشیدن و رها کردن برای اضافه/حذف شبکه های اجتماعی
  • نمایش تعداد اشتراک گذاری توییتر
  • اضافه کردن دکمه های اشتراک گذاری در بالا یا پایین محتوا
  • اضافه کردن دکمه های اشتراک گذاری شناور
  • پشتیبانی از URL کوتاه و ردیابی آنالیتیکس برای مشاهده اینکه چه میزان از ترافیک شما مربوط به شبکه های اجتماعی است
  • پشتیبانی عالی
  • اضافه کردن دکمه Pin It به تمام تصاویر وب سایت شما
  • پشتیبانی از دکمه WhatsApp

13- افزونه Jetpack

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

Jetpack یکی از بهترین افزونه های وردپرس است که ویژگی‌های بسیار زیادی به سایت وردپرسی شما اضافه می‌کند. یکی از ویژگی های بسیار زیاد این افزونه این است که به شما اجازه اضافه کردن دکمه های شبکه های اجتماعی را به وب سایت وردپرسی تان می‌دهد.

اگر قبلاً از افزونه Jetpack استفاده کرده اید می توانید ماژول “به اشتراک گذاری” را فعال کرده و دکمه های مورد نظر خود را اضافه کنید.

14- افزونه Social Pug

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

Social Pug یکی از بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی وردپرس است که به شما امکان نمایش دکمه های شبکه های اجتماعی را به صورت مستطیلی یا دایره‌ای می‌دهد. نسخه رایگان این افزونه از پنج شبکه اجتماعی شامل فیسبوک، توییتر، Google+، پینترست و لینکدین پشتیبانی می‌کند. این دکمه ها می‌توانند در بالا یا پایین محتوا یا به صورت نوار شناور در چپ یا راست صفحه قرار بگیرند.

با ارتقا افزونه به نسخه Pro آن 11 شبکه اجتماعی دیگر و گزینه های پیشرفته تری مانند ایمیل و پرینت نیز اضافه می‌شود. افزونه Grow Social امکان سفارشی سازی آنچه که توسط کاربران به اشتراک گذاشته می شود را می‌دهد و ویژگی “Click to Tweet” این افزونه به شما کمک می کند محتوای قابل اشتراک گذاری تولید کنید.

نسخه Pro افزونه گزینه‌ای برای نمایش دکمه های اشتراک گذاری از طریق پاپ آپ را نیز ارائه می‌دهد. همچنین یک نوار چسبنده شبکه های اجتماعی برای کاربران موبایل وجود دارد. این افزونه گوگل آنالیتیکس و Bitly را نیز پشتیبانی می‌کند.

15- افزونه Shareaholic

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

Shareaholic یک افزونه وردپرس است که مجموعه‌ای از ابزارهای جذاب کردن سایت و تعامل با خوانندگان شامل دکمه‌های اشتراک گذاری، نوشته های مرتبط، دکمه‌های فالوو، رضایت کوکی و آنالیتیکس را در یک بسته در اختیار شما قرار می‌دهد.

Shareaholic به عنوان یکی از بهترین افزونه های اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی به شما امکان می‌دهد دکمه های اشتراک گذاری شناور و درون محتوا را اضافه کنید. همچنین می‌توانید دکمه ها را روی تصاویر نشان دهید و دکمه های دنبال کردن در شبکه های اجتماعی را اضافه کنید.

برخی از مزایای این افزونه عبارت است از:

  • اضافه نکردن زمان بارگذاری صفحه
  • ادغام رایگان با بیش از 100 شبکه اجتماعی شامل WeChat و WhatsApp
  • کنترل‌های پیشرفته مخصوص Pinterest
  • ویژگی های حفظ حریم خصوصی برای کمک به انطباق با GDPR
  • شریک رسمی فناوری گوگل آنالیتیکس
  • بازیابی تعداد اشتراک گذاری های اجتماعی
  •  گزینه های کسب درآمد اختیاری
  • کوتاه کننده URL

نکته ای که باید توجه داشت این است که تعداد زیاد ویژگی ها و تنظیمات موجود در این افزونه ممکن است برای مبتدیان اندکی دشوار باشد.

16- افزونه Share Buttons by AddThis

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

افزونه Share Buttons by AddThis به بازدیدکنندگان امکان می دهد که محتوای شما را در سراسر وب گسترش دهند. این افزونه به شما امکان می دهد تا به بیش از 200 کانال اجتماعی از جمله مسنجر، واتساپ، فیسبوک، توییتر، پینترست و بسیاری دیگر متصل شوید. دکمه های اشتراک گذاری قابل تنظیم، ساده و زیبا بوده و سریع بارگذاری می شوند.

انواع دکمه های اشتراک گذاری که این افزونه ارائه می دهد عبارتند از:

  • دکمه های اشتراک گذاری شناور
  • دکمه های اشتراک گذاری گسترده
  • دکمه های اشتراک درون خطی
  • دکمه های اشتراک روی تصاویر

 

17- افزونه Ultimate Social Media Icons

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

Ultimate Social Media Icons یک افزونه محبوب شبکه های اجتماعی وردپرس است که استفاده از آن ساده و آسان است.

یکی از گزینه های منحصر به فرد این افزونه، طیف استایل دکمه هایی است که می توانید انتخاب کنید؛ مخصوصاً اگر نسخه پرمیوم افزونه را داشته باشید. افزونه Ultimate Social Media Icons دارای امتیاز 4.9 از 5 است که آن را از بیش از 4927 بررسی دریافت کرده و در بیش از 200000 سایت فعال است.

برخی ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • پشتیبانی از تعداد زیادی پلتفرم شبکه های اجتماعی شامل فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، یوتیوب، پینترست، لیندکین، تلگرام، واتساپ، Houzz، OK، VK، weChat، Weibo، ایمیل و RSS
  • امکان قراردادن آیکون ها در بسیاری قسمت های سایت شامل بعد یا قبل از نوشته ها، به صورت شناور در صفحات وب سایت از طریق ابزارک و کد کوتاه
  • امکان اختصاص چندین عملکرد به یک دکمه اشتراک در شبکه های اجتماعی
  • 16 استایل طراحی مختلف برای دکمه ها
  • دکمه های اشتراک گذاری متحرک
  • و بسیاری ویژگی های دیگر

18- افزونه Social Media Widget

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

افزونه Social Media Widget به شما امکان می‌دهد پروفایل شبکه های اجتماعی خود را به صورت آیکون در نوار کناری سایت نشان دهید. این افزونه از بیش از 50 شبکه اجتماعی مختلف پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید لینک های سفارشی خود و اشتراک گذاری ایمیل را نیز اضافه کنید.

شما می‌توانید آیکون های بسیار زیادی در اندازه های مختلف شامل 16 × 16 ، 24 × 24 ، 32 × 32 ، 64 × 64 و همچنین اندازه سفارشی را به سایت خود اضافه کنید. علاوه بر این، می‌توانید آیکون های موجود را انیمیشن سازی کنید تا جلوه بصری مورد نظر خود را ایجاد نمایید.

19- افزونه AccessPress Social Icons

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

AccessPress Social Icons یک افزونه ابزارک شبکه های اجتماعی رسپانسیو و کاربر پسند وردپرس است. این پلاگین دارای 12 مجموعه آیکون است که می توانید یکی از آنها که مطابق با ظاهر وب سایت تان است را انتخاب کنید. علاوه بر این می توانید آیکون مورد نظر خود را آپلود کنید. AccessPress Social Icons بسیار قابل تنظیم است و به شما امکان می دهد اندازه، ارتفاع، عرض و فاصله بین آیکون ها را تنظیم کنید.

افزونه های دیگری هم وجود دارند که به شما امکان می دهند آیکون شبکه های اجتماعی را در سایدبار سایت وردپرس خود قرار دهید. 

افزونه AccessPress Social Icons به شما امکان می دهد مجموعه ای از انواع مختلف آیکون ها را در سایت خود ایجاد کنید. به عنوان مثال می‌توانید یک مجموعه آیکون بزرگ در هدر و یک آیکون کوچک در نوار کناری یا فوتر ایجاد کنید. همچنین می‌توانید آیکون ها را با استفاده از کد کوتاه در هر مکان (هدر، فوتر، ابزارک، محتوای نوشته/برگه) قرار دهید.

20- افزونه ShareThis Share Buttons

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

در لیست بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی وردپرس ، نمی توان از افزونه ShareThis صرف نظر کرد. ShareThis این امکان را به شما می‌ دهد تا از نوارهای اشتراک گذاری (از جمله نوارهای هاورینگ)، شمارنده ها و دکمه ها با اندازه های مختلف در سایت خود استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید با ایجاد یک اکانت آنالیتیکس اجتماعی میزان تعامل در شبکه های اجتماعی را پیگیری کنید. با این کار می‌توانید کیفیت اجتماعی سایت وردپرس خود را از طریق Social Quality Index تعیین کنید.

توجه داشته باشید که برای استفاده از افزونه رایگان ShareThis باید یک حساب کاربری ShareThis ایجاد کنید.

21- افزونه Kiwi Social Share

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

Kiwi Social Share یک افزونه جالب شبکه های اجتماعی است که به شما امکان می‌دهد دکمه های اشتراک گذاری را در بالا و پایین محتوا نمایش دهید یا به صورت نوار شناور در سمت چپ، سمت راست یا پایین صفحه خود قرار دهید.

نسخه رایگان این افزونه از Facebook ،Twitter ،LinkedIn ،Pinterest ،Google و Flint پشتیبانی می‌کند.

این افزونه از پشتیبانی گوگل انالیتیکس برخوردار است و دارای متاباکس های سفارشی، توئیت کردن، متن توئیت منتخب و مدیریت کد کوتاه است.

Kiwi Social Share بیشتر ویژگی‌های خود را در نسخه رایگان افزونه ارائه می‌دهد. با این حال نسخه حرفه ای به شما امکان می دهد ویژگی‌های اشتراک گذاری را برای انواع مختلف پست فعال کنید. همچنین پشتیبانی از Reddit ، Email ، Telegram ،WhatsApp Skype و Mix را اضافه می‌کند. شاید مهمتر از همه این باشد که گزینه های سفارشی سازی بیشتری را اضافه می‌کند، چیزی که در نسخه رایگان کاملاً محدود است.

22- افزونه Swifty Bar

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

اگر افزونه متفاوت‌تری می‌خواهید Swifty Bar گزینه خوبی است. این افزونه یک نوار را در انتهای صفحات نشان می‌دهد که دسته بندی، عنوان و نویسنده نوشته و زمان تخمین زده شده برای خواندن مقاله را نشان می‌دهد. این تخمین براساس تعداد کلماتی است که فکر می‌کنید بازدید کنندگان بتوانند در یک دقیقه بخوانند (این مقدار را می‌توانید در قسمت تنظیمات تنظیم کنید).

در سمت راست نوار دکمه های اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی برای Twitter ، Facebook ، Google+ ، LinkedIn و Pinterest قرار دارند. در انتها نیز دکمه های پیمایش وجود دارد که به بازدید کنندگان اجازه می‌دهد به سرعت به سایر مقالات پرش کنند. این امر به تشویق بازدید کنندگان برای ماندن در وب سایت شما کمک می‌کند.

خط آبی در بالای نوار Swifty پیشرفتی که بازدید کننده در صفحه انجام داده را نشان می‌دهد. این نوار به کاربران کمک می‌کند تا ببینند چقدر از مقاله را خوانده‌اند.

Swifty Bar در دستگاه های تلفن همراه نیز به خوبی عمل می‌کند و در قسمت تنظیمات می‌توانید متن مورد استفاده در نوار را تغییر داده و شبکه های اجتماعی ارائه شده به بازدید کنندگان موبایل را فعال و غیرفعال کنید.

اگر به دنبال یک افزونه سبک هستید که گزینه‌های زیادی را به بازدید کنندگان ارائه می دهد، Swifty Bar مناسب شما است.

23- افزونه Monarch 

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

اگر به دنبال بهترین افزونه های پرمیوم شبکه های اجتماعی وردپرس هستید، افزونه Monarch بهترین آنها است که توسط تیم Elegant Themes ساخته شده است. این افزونه با بیش از 35 شبکه اجتماعی مختلف، 5 موقعیت قرارگیری دکمه ها، 6 پاپ آپ و fly-in، شمارش‌های اختیاری، رنگ های سفارشی و بسیاری موارد دیگر به شما این امکان را می‌دهد که انواع دکمه های شبکه های اجتماعی را بر طبق نیازهای سایت خود بسازید.

افزونه Monarch نه تنها به شما اجازه می‌دهد دکمه های به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی را در هر جایی از سایت خود قرار دهید بلکه دکمه ها به گونه‌ای ساخته می‌شوند که منجر به اشتراک گذاری مشتاقانه شوند.

آنچه که در مورد افزونه Monarch اهمیت زیادی دارد این است که به شما اجازه اضافه کردن دکمه های شبکه های اجتماعی را در سایت های موبایل می‌دهد. این امر باعث می‌شود که حتی در دستگاه های موبایل هم بتوانید اشتراک گذاری های زیادی دریافت کنید.

24- افزونه Social Snap (بهترین افزونه پرمیوم شبکه های اجتماعی وردپرس)

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

Social Snap یکی از بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی وردپرس با ویژگی‌های بسیار زیاد است. این افزونه به شما اجازه می‌دهد چندین دکمه اشتراک گذاری را انتخاب کنید و گزینه‌های قرارگیری آن نیز بسیار متنوع است.

افزونه Social Snap به شما امکان می‌دهد کارهای دیگری مانند اضافه کردن آنالیتیکس، ردیابی UTM، بازیابی اشتراک ها و قفل محتوا را انجام دهید. با استفاده از این افزونه کنترل کامل روی آنچه که کاربران در صفحه شما در مورد اشتراک گذاری های اجتماعی و علاقه مندی ها انجام می ‌دهند، دارید. افزونه Social Snap افزونه‌ای است که هر کسی می‌تواند از آن استفاده کند. از وبلاگ نویسان و مشاغل کوچک گرفته تا آژانسها، طراحان، توسعه دهندگان و تمام کسانی که می‌خواهند دسترسی خود را گسترده کرده و مخاطبان خود را افزایش دهند.

نصب، تنظیم و استفاده از افزونه Social Snap بسیار آسان و سریع است. این افزونه دارای ویژگی‌های متعددی مانند زمان بندی خودکار، تقویت نوشته های قدیمی و آنالیتیکس پیشرفته است. Social Snap به کاربران شما اجازه می‌دهد تا از حساب کاربری شان در شبکه های اجتماعی به صفحه شما وارد شوند.

25- افزونه Easy Social Share Buttons

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

Easy Social Share یکی دیگر از بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی وردپرس است که به صورت پرمیوم عرضه شده است. این افزونه به هیچ وجه سرعت وب سایت شما را پایین نمی آورد و ابزارهای متعددی برای به اشتراک گذاری های اجتماعی، شمارش فالوورها و ابزارهای اشتراک ایمیل دارد. بنابراین شانس این را دارید که هم تعداد دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی خود را افزایش دهید و هم اقدام به افزایش لیست ایمیل خود کنید.

این افزونه استایل های زیادی را ارائه کرده است. به عنوان مثال استایل Mashable و Upworthy را فراهم کرده است و همچنین ویژگی های زیادی مانند شمارش مشاهده پست ها، آنالیتیکس به اشتراک گذاری های اجتماعی و تقویت کننده مشترک را ارائه کرده است.

26- افزونه Social Sidebar

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

Social Sidebar یکی از بهترین افزونه های پرمیوم شبکه های اجتماعی وردپرس است که با استفاده از استایل‌ها و گزینه های مختلف شخصی سازی آن می‌توانید مجموعه‌ای از لینک ها را در وب سایت خود قرار دهید. شما می‌توانید موقعیت قرار گیری نوار کناری، رنگ ها، سایه ها، استایل های برچسب، شکل لینک ها و بسیاری موارد دیگر را سفارشی سازی کنید. حتی اگر گزینه‌های مورد نظر شما در سفارشی سازی افزونه وجود نداشته باشد می‌توانید از ویرایشگر CSS دستی افزونه استفاده کنید.

ادغام با وب سایت به صورت خودکار انجام می‌گیرد و گزینه هایی برای شامل کردن یا مستثنی کردن نوشته ها و برگه ها دارد. علاوه بر این، یک حالت دستی برای کنترل بهتر قالب (با استفاده از شورت کد یا PHP) ارائه می‌دهد.

27- افزونه MashShare

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

MashShare یکی از بهترین افزونه‌ های رایگان وردپرس است که تنظیمات آن به میزان زیادی قابل سفارشی‌سازی است. سرویس رایگان این افزونه از شبکه‌های اجتماعی اصلی مانند فیسبوک، توییتر و ایمیل پشتیبانی می‌کند. با MashShare Social Networks Add-on می‌توانید پشتیبانی از شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند +Google، پینترست، Reddit، LinkedIn، WhatsApp و بسیاری دیگر را دریافت کنید.

همچنین نسخه رایگان افزونه MashShare از دکمه‌های اشتراک‌گذاری، پاپ‌آپ‌های اشتراک ویدئو، نوار چسبنده اشتراک‌گذاری، بیشتر ابزارک‌های اشتراک‌گذاری نوشته‌ها، AMP و بسیاری موارد دیگر پشتیبانی می‌کند و با URL کوتاه و گوگل آنالیتیکس ادغام شده است. به علاوه Add-on‌های رایگانی دارد که می‌توانید ویژگی‌های بیشتری داشته باشید.

28- افزونه Social Toolbar

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

Social Toolbar، می‌تواند به شما برای داشتن طرحی متفاوت و متمایز برای نمایش شبکه های اجتماعی در سایت کمک کند چرا که از طریق این افزونه هم می‌توانید به صورت یک بار یا به عبارتی به صورت یک نوار حساب های اجتماعی خود را در سایت خودتان به نمایش بگذارید و هم این که افزونه قابلیت این را دارد که خصوصیات اضافی مثل آخرین توئیت ها و همچنین دکمه انتشار (sharing button) را به نمایش بگذارد.

29- افزونه WP MashSocial Widget

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

اگر به فکر اشتراک گذاری سایت در شبکه های اجتماعی به گونه ای خاص و جدید و متفاوت‌تر هستید، افزونه فوق العاده زیبا و حرفه ای WP MashSocial Widget را از دست ندهید.

30- افزونه Nextend Social Login and Register

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

پلاگین Nextend Social Login and Register یک پلاگین وردپرس حرفه‌ای، آسان برای استفاده است. این کار به بازدیدکنندگان شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از پروفایل ‌های اجتماعی خود، ثبت‌نام کنند و وارد سایت شما شوند به جای این که آن‌ها را وادار به صرف زمان ارزشمند برای پر کردن فرم ثبت‌نام پیش‌فرض کنند. علاوه بر این، نیازی نیست منتظر ایمیل های اعتبارسنجی باشید و یا بیشتر از نام کاربری و گذرواژه خود پیگیری کنید.

پیوند اجتماعی Nextend یکپارچه با فرم ورود و ثبت نام وردپرس موجود شما ادغام می‌شود. کاربران موجود می‌توانند حساب های اجتماعی خود را در صفحه پروفایل وردپرس خود اضافه یا حذف کنند. یک کاربر می‌تواند به عنوان تعداد زیادی حساب اجتماعی به آن‌ها وصل شود چون آن‌ها می‌خواهند به آن‌ها اجازه ورود به فیس بوک، گوگل یا Twitter را بدهند.

خصوصیات و ویژگی های کلی افزونه Nextend Facebook Connect :

  • وجود دکمه های متنوع اتصال به حساب کاربری و امکان انتخاب دکمه بر اساس سلیقه مدیر وبسایت
  • امکان ورود به حساب کاربری در سایت بدون نیاز به ثبت نام و یا پر کردن فرم عضویت در سایت
  • امکان انتخاب ظواهر مختلف از این افزونه متناسب با قالب وبسایت
  • امکان نمایش آواتار فیس بوک در حساب کاربری سایت
  • تنظیمات ساده و راحت افزونه

31- افزونه  Brankic Social Media Widget

بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی در وردپرس

اگر به فکر اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی با استایلی زیبا هستید و فرصت این کار را ندارید، به هیچ عنوان این افزونه را از دست ندهید.

علاوه بر افزونه هایی که در این مقاله برای اضافه کردن آیکون شبکه های اجتماعی به سایت وردپرس معرفی شد، افزونه های دیگری وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توانید به بازدیدکنندگان خود این امکان را بدهید که از طریق شبکه های اجتماعی مورد نظر خود وارد سایت وردپرس شما شوند. به این ترتیب دیگر مجبور نخواهند بود اطلاعات نام کاربری و رمز عبور خود را برای ورود به وب سایت شما به خاطر بسپارند.

جمع بندی

هزاران افزونه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی در وردپرس وجود دارد که بسیاری از آنها ویژگی های یکسانی دارند. با نصب هریک از افزونه های معرفی شده در این مقاله در سایت وردپرسی خود شاهد افزایش اشتراک گذاری ها و ترافیک بیشتر در سایت خود خواهید بود.

امیدواریم این آموزش مورد توجه شما قرار گرفته باشد. اگر از افزونه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی دیگری استفاده کرده اید که عملکرد آن مورد توجه شما بوده و تجربه کاربری خوبی داشته اید با ما در میان بگذارید. منتظر دریافت دیدگاه های شما هستیم.

امید است که این مقاله به شما در پیدا کردن بهترین افزونه شبکه های اجتماعی برای سایت وردپرس کمک کند.

الان وقتشه!

جهت مشاوره و ساخت طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت و تولید محتوا تماس بگیر

نویسنده

مدیر سایت

حمیده عابدی کارشناس کامپیوتر رشته نرم افزار هستم و مشغول کار در در زمینه طراحی سایت با وردپرس و آشنا به سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، برنامه نویسی HTML, CSS هستم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *