پلاگین وردپرس

بهترین افزونه ساخت جدول حرفه ای وردپرس

بهترین افزونه ساخت جدول حرفه ای وردپرس

اگر می‌خواهید یک جدول با سبک اکسل در وب سایت وردپرس خود بسازید، بهترین راه استفاده از بهترین افزونه ساخت جدول حرفه ای وردپرس است. جدول روشی عالی برای ارائه اطلاعات به شکلی منطقی و جذاب از نظر بصری است. جدول به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های مختلف محصولات را با یکدیگر مقایسه کرده و لیست هایی از محصولات خود را با چند ردیف و ستون بسازید به طوری که به سادگی قابل خواندن باشند.

البته شما می‌توانید با استفاده از بلوک جدول ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس اقدام به ساخت جدول کنید. این کار یک روش کاربرپسند برای ادغام جداول در محتوای شما است. با این حال، راه حل های بهتری برای ایجاد جدول در وردپرس وجود دارد.

افزونه های پرمیوم و رایگان جدول ساز بسیاری در بازار وجود دارند. به همین دلیل انتخاب یک افزونه جدول ساز به سبک اکسل می‌تواند اندکی گیج کننده باشد. بهترین راه این است که ویژگی های هر افزونه را با نیازهای سایت خود مقایسه کنید. این ویژگی ها شامل سازنده کشیدن و رها کردن، فیلترها، مرتب سازی، صفحه بندی، طراحی رسپانسیو، گزینه های استایل دهی، پشتیبانی از رسانه و قابلیت های درون ریزی و برون بری و بسیاری موارد دیگر است.

در این مقاله بهترین افزونه های جدول ساز وردپرس را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید ویژگی های هر افزونه را بررسی کرده و تصمیم بگیرید کدام افزونه برای سایت وردپرسی شما مناسب‌تر است.

چگونه در وردپرس جدول ایجاد کنیم؟

به طور کلی به دو شکل می‌توانیم در وردپرس جدول ایجاد کنیم.

  • استفاده از کدنویسی
  • استفاده از افزونه

استفاده از کدنویسی برای ساخت جدول در وردپرس چگونه است؟

برای ساخت جدول در وردپرس با استفاده از کدنویسی، سه راه وجود دارد:

  • استفاده مستقیم از کدهای HTML و CSS در وردپرس
  • استفاده از سایت های واسطه تبدیل جدول به کد
  • استفاده از Google Doc

استفاده مستقیم از کدهای HTML و CSS در وردپرس

در وردپرس می‌توان با استفاده از کدهای HTML و CSS، جداول را ایجاد کنیم. همانطور که می‌دانید، همه صفحات اینترنتی ایجاد شده، با استفاده از همین کدها ساخته می شوند. برای انجام این کار باید کدنویسی را فراگرفته باشید. در این حالت برای درست کردن جدول، مشخص کردن سایز ستون ها، تعداد ستون ها و به طور کلی انجام هر قابلیتی،‌ باید با استفاده از کدنویسی در فضای وردپرس جدول را ایجاد کنید.

استفاده از سایت های واسطه تبدیل جدول به کد (Table Generators)

در این روش، همه مراحل ساخت جدول در یک سایت دیگر انجام می گیرد و شما می توانید با استفاده از گزینه هایی که سایت واسطه برای شما فراهم کرده، به راحتی جدول خود را بسازید. پس از ساخت، کدهای ایجاد جدول را در وردپرس کپی می‌کنید. از جمله سایت هایی که این کار را برای شما انجام می دهند، سایت ianrmedia می باشد.

استفاده از Google Doc

در این حالت همه مراحل ساخت جدول در Google Doc انجام می‌گیرد. یعنی شما جدول را در فضای Google Doc به طور کامل ایجاد می‌کنید و سپس کل جدول را انتخاب کرده و در صفحه وردپرس کپی می‌کنید. از جمله معایب استفاده از Google Doc این است که گزینه های کمی برای برای درست کردن یک جدول مطابق با سلیقه خود دارید. ضمن آنکه جداول ایجاد شده به این روش در تلفن های همراه ممکن است به صورت شکسته شده به نمایش در بیایند.

با این سه روش اگر چه می‌توانید جداول خود را ایجاد کنید، اما در صورتی که آن را به فضای وردپرس منتقل کرده باشید و نیاز به ویرایش داشته باشید‌ با مشکلاتی مواجه خواهید شد. ضمن اینکه به سختی می‌توانید یک جدول حرفه ای ایجاد کنید، زیرا مراحل انجام کار به کندی پیش می‌رود. به همین دلایل ‌امروزه بهترین روش استفاده از افزونه های جدول می‌باشد، زیرا با استفاده از آنان می‌توانید جداول را به سرعت ایجاد کنید. ضمن آنکه این افزونه ها امکانات سفارشی زیادی را برای کاربران فراهم می‌کنند و جداول ایجاد شده با تلفن همراه سازگاری کامل دارند یا به عبارتی Mobile Friendly هستند.

در ادامه به معرفی بهترین افزونه های ساخت جدول در وردپرس خواهیم پرداخت.

 بهترین افزونه های جدول ساز وردپرس

  • .1 TablePress (بهترین افزونه های رایگان جدول ساز وردپرس)
  • .2 Ninja Tables
  • .3 wpDataTables
  • .4 Data Tables Generator by Supsystic
  • .5 Visualizer
  • .6 Wp Responsive Tables
  • .7 WP Table Builder
  • .8 Ultimate Tables
  • .9 League Table (بهترین افزونه های پرمیوم جدول ساز وردپرس)
  • .10 Advanced Tables
    • .11 Posts Table Pro
    • .12 Lucky WP Table of Contents

بهترین افزونه ساخت جدول حرفه ای وردپرس

TablePress (بهترین افزونه های رایگان جدول ساز وردپرس)

بهترین افزونه ساخت جدول حرفه ای وردپرس

TablePress محبوب‌ترین و از بهترین افزونه های رایگان جدول ساز وردپرس است که به شما اجازه می‌دهد جدول های ساده و زیبایی را به سادگی بسازید. این افزونه رابط کاربری صفحه گسترده مانندی دارد که اجازه اضافه کردن داده ها را بدون نوشتن یک خط کد می‌دهد.

علی رغم اینکه افزونه TablePress رایگان است اما گزینه های پیکربندی بسیار زیادی دارد. TablePress از فیلترها، صفحه بندی، مرتب سازی و CSS سفارشی برای استایل دهی جدول ها پشتیبانی می‌کند. این افزونه شما را قادر می‌سازد که جدول ها را از فایل های Excel، CSV ،HTML و JSON درون ریزی و برون بری کنید. شما با استفاده از شورت کد می‌توانید جدول ها را در نوشته ها، برگه ها و ناحیه ابزارک های سایت خود وارد کنید.

افزونه TablePress یکی از افزونه های ضروری وردپرس برای کسب و کارهای آنلاین است. این افزونه داده های جدول را از نوشته ها و برگه های وردپرس جدا نگه می‌دارد و به این معنی است که شما می‌توانید جدول را در هر جایی از سایت خود قرار دهید و آن را از یک نقطه در سایت خود بروزرسانی کنید. مهمتر از همه اینکه لازم نیست هیچ کد HTML یا CSS بنویسید.

مهم‌ترین ویژگی های این افزونه به شرح زیر است:

  • با استفاده از کدهای کوتاه می‌توانید جداول را به صفحات و پست‌ ها و ابزارک خودتان اضافه کنید.
  • به شما امکان می‌دهد تا جداول را از فایل های CSV، JSON و HTmL وارد و خارج کنید.
  • این افزونه با نرم افزار Excel سازگاری کامل دارد.
  • از فیلترها، صفحه بندی ها و مرتب سازی ها پشتیبانی می‌کند.

Ninja Tables

بهترین افزونه ساخت جدول حرفه ای وردپرس

Ninja Tables یکی از بهترین افزونه های فریمیوم جدول ساز وردپرس است که هم به صورت رایگان و هم پرمیوم عرضه شده است. این افزونه یک سازنده جدول کشیدن و رها کردن دارد که می‌توانید به سرعت سطرها و ستون ها را تنظیم مجدد کنید. همچنین دارای پشتیبانی رسانه است بنابراین می‌توانید تصاویر و داده های دیگر را در جدول خود اضافه کنید.

افزونه Ninja Tables در سفارشی سازی استایل جدول ها بسیار عالی عمل می‌کند. صفحه اصلی طراحی جدول به شما نشان می دهد که جدول شما روی دسکتاپ، تبلت و موبایل چگونه ظاهر می‌شود. بیشتر ویژگی های جداول با یک کلیک قابل فعال یا غیرفعال کردن هستند و تغییرات فوراً در پیش نمایش جدول قابل مشاهده هستند.

افزونه Ninja Tables دارای 13 طرح رنگ بندی مختلف برای جدول ها است. این افزونه گزینه های رنگی متعددی را برای ستون ها و ردیف ها ارائه می‌دهد. شما می‌توانید سبک های دلخواه را به جداول خود اضافه کنید و تجربه کاربری را ارتقا دهید. همچنین این افزونه به شما امکان می دهد جداول کاملاً رسپانسیو ایجاد کنید که در تمام اندازه های صفحه عالی به نظر می رسند.

اگر افزونه Ninja Tables Pro را خریداری کنید می‌توانید ویژگی هایی مانند ویرایش جدول از فرانت اند، ویرایشگر کشیدن و رها کردن، ادغام با افزونه WooCommerce، فیلتر کردن شرطی ستون، ترکیب سلول ها، گزینه‌های مرتب سازی پیشرفته و قابلیت اتصال به گوگل شیت ها را به دست آورید.

مهم‌ترین ویژگی های این افزونه به شرح زیر است:

  • دارای گزینه ها‌یی برای رنگی کردن ستون ها و ردیف ها است.
  • شما می‌توانید از سبک های سفارشی برای جدول خودتان استفاده کنید.
  • این افزونه می‌تواند لیست محصولات را برایتان به نمایش بگذارد.
  • افزونه Ninja tables با سئو سازگاری کامل دارد و می‌‌توانید همه مطالب جدول را توسط موتورهای جستجو انتخاب کنید.
  • جداول Ninja tables به شما این امکان را می‌دهد تا جداولی را ایجاد کنید که در تمام اندازه های صفحه نمایش عالی به نظر آید.

wpDataTables

بهترین افزونه ساخت جدول حرفه ای وردپرس

wpDataTables یکی از محبوب‌ترین و بهترین افزونه های جدول ساز وردپرس است که برای ساخت چارت ها و جدول های رسپانسیو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نسخه رایگان افزونه wpDataTables در مخزن وردپرس موجود می باشد که به شما کمک می کند قبل از خرید این افزونه با ویژگی های آن آشنا شوید. این افزونه برای کار با داده های مالی، علمی، آماری، تجاری و بسیاری موارد دیگر مناسب است.

روش‌های مختلفی برای ساخت جدول در افزونه wpDataTables وجود دارد. شما می‌توانید فایل مورد نظر خود را آپلود کنید، یک کوئری MySQL را پیست کنید، یک URL تهیه کنید یا داده ها را به صورت دستی وارد کنید.

هنگام ایجاد جداول با افزونه wpDataTables می توانید به سطرها و ستون ها رنگ اضافه کرده و آنها را از حالت یکنواختی خارج کنید. همچنین می‌توانید رنگ خاصی را برای ردیف ها و ستون های خاصی انتخاب کنید.

افزونه wpDataTables دارای قابلیت ویرایش سطرها و ستون ها توسط کاربران نیز هست. به عنوان مثال یک کلوپ دارید که می‌خواهید اعضا نتایج خود را در یک جدول وارد کنند. می توانید تمام سلول ها یا سلول های خاصی از جدول را دارای قابلیت ویرایش کنید.

برخی از ویژگی‌ های این افزونه عبارتند از:

  • استخراج داده های جدول از هر منبعی- اکسل تا MySQL
  • ویرایش جداول در وردپرس به آسانی اکسل
  • سفارشی سازی طراحی و طرح بندی جدول ها
  • ساخت جدول ها و چارت ها با ویزارد درون ساخته
  • هایلایت سلول ها، ردیف ها، ستون ها بسته به محتوای آنها
  • امکان ویرایش محتوای جدول ها توسط کاربران نهایی وردپرس
  • جداول موبایل دوستانه که با هر نوع دستگاهی کار می‌کنند

  • دارای گزینه های سفارشی، برای تغییر رنگ و تغییر نام عنوان ها
  • قابلیت اضافه کردن CSS برای سبک کردن جدول را دارد.
  • افزونه WpData Tables در کل 150 ردیف به جدول شما اضافه می‌کند.

Data Tables Generator by Supsystic

بهترین افزونه ساخت جدول حرفه ای وردپرس

Supsystic دو افزونه جدول ساز دارد که هر دو از بهترین افزونه های جدول ساز وردپرس هستند. اولین افزونه Data Tables Generator نام دارد که افزونه ای عالی برای ساخت و مدیریت بصری جداول در وب سایت وردپرسی شما است.

نسخه رایگان افزونه در مخزن وردپرس موجود است اما می‌توانید برای داشتن سایر ویژگی ها افزونه خود را ارتقا دهید. نکته جالب توجه در مورد این افزونه این است که نسخه رایگان آن تمام ویژگی هایی که برای وبلاگ های کوچک و متوسط مورد نیاز است را دارا می‌باشد.

به عنوان مثال نسخه رایگان افزونه Data Tables Generator از تعداد ردیف های نامحدود، ادغام سلول ها و قالب بندی داده پشتیبانی می‌کند. همچنین جداول شما بسته به آنچه که کاربران می‌خواهند انجام دهند، محاسبات را تکمیل و مرتب سازی می‌کنند. همه چیز از ویرایشگر CSS گرفته تا رسپانسیو بودن در نسخه رایگان افزونه Data Tables Generator ارائه شده است.

اگرچه نسخه رایگان افزونه Data Tables Generator به اندازه کافی قدرتمند است اما نسخه Pro آن ویژگی‌های بیشتری مانند برون بری فرانت اند به PDF، Excel و CSV را ارائه می‌دهد. همچنین گزینه های درون ریزی و برون بری های بیشتری همراه با ابزارهای مهاجرت زیاد برای جدول های بزرگ را ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی های نسخه Pro می‌توان به دکمه پرینت، تاریخ جدول، دیاگرام ها و گزینه محدودیت نقش ها اشاره کرد. همچنین می‌توانید این افزونه را با افزونه WooCommerce و برخی از افزونه های دیگر Supsystic ادغام کنید.

مهم‌ترین ویژگی های این افزونه به شرح زیر است:

  • سفارشی کردن رنگ ها و ستون ها.
  • پشتیبانی کردن از فرمول های ریاضی.
  • می‌توانید داده های جدول را به صورت نمودار نمایش دهید.
  • به کاربران اجازه می‌دهد تا داده ها را از قسمت قبلی خودشان به پرونده های Excel ،CSV وpdf منتقل کنند.

Visualizer

بهترین افزونه ساخت جدول حرفه ای وردپرس

Visualizer یک افزونه همه کاره است که شما را قادر می‌سازد انواع جداول و نمودارهای تعاملی را ایجاد کنید. این افزونه دارای ویژگی های سفارشی سازی آسان برای استفاده است که به شما امکان می‌دهد جداول را به طور یکپارچه در نوشته ها یا برگه های خود قرار دهید. Visualizer همچنین با Google Sheets ادغام شده و می‌تواند داده ها را از فایل های CSV وارد کند.

برخی از ویژگی های Visualizer شامل موارد زیر است:

  • نمودارها و جداول قابل سفارشی سازی برای مطابقت با طراحی سایت شما
  • انیمیشن نمودار
  • سازگاری با Google Sheets
  • 12 نوع نمودار پیش فرض همراه با امکان ایجاد نمودار سفارشی

نسخه رایگان افزونه Visualizer انواع خاصی از نمودارها، ویرایش کاربر و نمودارهای خصوصی را شامل نمی‌شود. برای دسترسی به این گزینه ها باید نسخه Pro افزونه را خریداری کنید.

Wp Responsive Tables

بهترین افزونه ساخت جدول حرفه ای وردپرس

افزونه دیگر Wp Responsive Tables است امکان ایجاد جدول و مقایسه کردن قیمت محصولات مختلف را به شما می‌دهد. این افزونه به شما کمک می‌کند تا سطرها و ستون های نامحدودی که گزینه های متعددی دارند را به جداول خودتان اضافه کنید. همچنین شما می‌توانید یک جدول قیمت جذاب رنگارنگ برای تجارت خودتان تهیه کنید.

مهم‌ترین ویژگی های این افزونه به شرح زیر است:

  • انتخاب بیش از 20 رنگ را در اختیارتان قرار می‌دهد
  • دارای 2 سبک جدول است.
  • دارای ستون های فعال و سبک های رنگ شناور است.
  • از آیکون ها و نکات راهنما پشتیبانی می‌کند.
  • به شما امکان می‌دهد تا داده ها را به راحتی در قالب های دیگر پرونده ها وارد یا خارج کنید.
  • این افزونه ازColor picker پیش فرض وردپرس پشتیبانی می‌کند.
  • امکان ایجاد تعداد دلخواه ستون ها و ردیف ها را برای شما فراهم می‌کند.

Wp Table Builder

بهترین افزونه ساخت جدول حرفه ای وردپرس

یکی دیگر از افزونه های رایگان محبوب وردپرس Wp Table Builder می‌باشد که امکان ساخت جداول زیبا را به راحتی برای شما فراهم می‌کند. با کمک این افزونه می‌توانید هر نوع جدولی مانند جدول مقایسه محصول، جدول قیمت گذاری و جدول لیست را ایجاد کنید.

مهم‌ترین ویژگی های این افزونه به شرح زیر است:

  • با کمک گرفتن از کد کوتاه می‌توانید جداول را در هر مکانی از صفحه که می‌خواهید وارد کنید.
  • جداول به صورت سلول هستند که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا ردیف ها و ستون ها را اضافه یا حذف کنید ضمنا می‌توانید سلول ها را تقسیم و یا با هم یکی (Merge) کنید.

Ultimate Tables

بهترین افزونه ساخت جدول حرفه ای وردپرس

 از دیگر افزونه های رایگان جدول در وردپرس Ultimate Tables است. شما می‌توانید از قسمت پنل مدیریت وردپرس خودتان جداول را به راحتی ایجاد کرده و روی آنها مدیریت داشته باشید. در واقع این افزونه نوعی ابزارک به شمار می‌رود و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که برای نمایش جداول در نوار کناری، پاورقی و دیگر مناطق ابزارک وب سایت خودتان از آن استفاده کنید.

مهم‌ترین ویژگی های این افزونه به شرح زیر است:

  • پشتیبانی از صفحه بندی، کدهای کوتاه، فیلد جستجو و طراحی های سفارشی
  • امکان اضافه کردن Css، HTML و متن در سلول های جدول

League Table (بهترین افزونه های پرمیوم جدول ساز وردپرس)

بهترین افزونه ساخت جدول حرفه ای وردپرس

League Table یکی از بهترین افزونه های جدول ساز وردپرس است که امکان اضافه کردن جدول های رسپانسیو و قابل سفارشی سازی را به سایت وردپرسی شما می‌دهد. این افزونه که به صورت پرمیوم عرضه شده است می‌تواند برای رنج وسیعی از اهداف شامل آمارهای ورزشی، لیست معرفی دانشگاه ها و کسب و کارهای با رنکینگ بالا، مقایسه هزینه های مراقبت های بهداشتی، مشخصات بازی های ویدئویی و بسیاری موارد دیگر استفاده شود.

افزونه League Table گزینه‌های بسیار زیادی برای رنگ بندی های سفارشی، فونت ها، مرزها، ستون های قابل تنظیم، طرح بندی رسپانسیو و ارائه شورت کد برای وارد کردن جدول ها دارد. این افزونه یک ویرایشگر اکسل مانند در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید جدول های رسپانسیو و قابل مرتب سازی ایجاد کنید. کاری که این افزونه نمی‌تواند انجام دهد ساخت چارت و گراف است که هنگام انتخاب افزونه جدول ساز باید این نکته را مدنظر قرار دهید.

Advanced Tables

بهترین افزونه ساخت جدول حرفه ای وردپرس

Advaned Tables یکی دیگر از افزونه های پرمیوم جدول ساز وردپرس است که به شما اجازه ساخت جدول های ساده و به سبک اکسل را می‌دهد. شما با استفاده از شورت کد می‌توانید جدول ها را در نوشته ها و برگه های سایت وردپرسی خود نشان دهید.

افزونه Advanced Tables دارای پشتیبانی رسانه است. به این معنی که می‌توانید تصاویر را در سطرها و ستون های جدول وارد کنید. همچنین می‌توانید هدر چسبنده اضافه کنید که همراه با جدول حرکت می‌کند. این افزونه از مرتب سازی، صفحه بندی و استایل سفارشی برای جدول های شما پشتیبانی می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی های این افزونه به شرح زیر است:

  • به راحتی می‌توانید ردیف ها و ستون ها را اضافه کنید.
  • می‌توانید هدر (Header)‌ آن را طوری تنظیم کنید که همراه با اسکرول و حرکت فایل، به صورت شناور در بالای صفحه قرار بگیرد.
  • ردیف ها و ستون ها قابلیت جمع شدن را دارند.
  • امکان پشتیبانی کردن از صفحه بندی و مرتب سازی ستون های سفارشی برای جداول وردپرس را دارد.
  • پشتیبانی رسانه ای دارد و این امکان را به شما می‌دهد که تصاویر را در ستون ها و ردیف های جداول وارد کنید.

Posts Table Pro

بهترین افزونه ساخت جدول حرفه ای وردپرس

افزونه Posts Table Pro به شما کمک می‌کند تا برای سازماندهی نوشته‌ها و برگه‌های سایت خود اقدام به ایجاد جدول کنید اما باید به این نکته توجه داشته باشید که این افزونه جدول‌ساز به شما این امکان را نمی‌دهد تا جداول سفارشی مانند اکسل ایجاد کنید.

ویژگی‌های افزونه جدول ساز Posts Table Pro:

  • ایجاد صفحه به پیش‌فرض امکان‌پذیر است
  • امکان افزودن جدول به صفحه اصلی
  • پشتیبانی از فایل‌های صوتی و تصویری
  • مطابقت با اکثر افزونه‌های جدول‌ساز وردپرس

نسخه رایگان این افزونه با جستجو، فیلتر و امکانات محدود در دسترس است. اگر چه نسخه ویژه این افزونه با سه لایسنس شخصی، تجاری و اداری به فروش می‌رسد.

LuckyWP Table of Contents

بهترین افزونه ساخت جدول حرفه ای وردپرس

این افزونه دارای رتبه پنج ستاره چشمگیری است. Lucky WP Table of Contents با ویراستاران کلاسیک و گوتنبرگ کار می‌کند و درج خودکار جدول محتوا‌ها را بر اساس سرفصل ها همچنین گزینه پیکربندی انواع پست‌ها و موقعیت ها را ارائه می‌دهد.

همچنین این افزونه گزینه‌های سفارشی سازی مناسبی را به کاربران ارائه می‌دهد. نه تنها به کاربران این امکان را می‌دهد تا بین نمای صفحه نمایش خطی یا سلسله مراتبی انتخاب کنند، بلکه اجازه می‌دهد تا چیزهای بیش‌تری تغییر داده شود. مانند عنوان، اندازه فونت، عرض، رنگ ها، اندازه قلم و موارد دیگری از کنترل پنل. علاوه بر این، کاربران نیز می‌توانند از چهار طرح اصلی رنگ برای جدول محتوای خود انتخاب کنند: تیره، روشن، شفاف و سفید.

جمع بندی

جدول ابزار مفیدی برای نمایش داده ها در هر سایت، به ویژه فروشگاه های تجارت الکترونیک است. گاهی اوقات جدول بخشی ضروری از نوشته ها و برگه های سایت است. خوشبختانه افزودن آنها به سایت شما کار دشواری نیست و با استفاده از بهترین افزونه های جدول ساز وردپرس به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. هریک از این افزونه ها ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را دارند که می‌توانید مطابق با نیاز سایت خود از آنها استفاده کنید.

الان وقتشه!

جهت مشاوره و ساخت طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت و تولید محتوا تماس بگیر

نویسنده

مدیر سایت

حمیده عابدی کارشناس کامپیوتر رشته نرم افزار هستم و مشغول کار در در زمینه طراحی سایت با وردپرس و آشنا به سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، برنامه نویسی HTML, CSS هستم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *