پلاگین وردپرس

بهترین افزونه امتیاز دهی در وردپرس Rich snippet

بهترین افزونه امتیاز دهی در وردپرس Rich snippet

ریچ اسنیپت Rich snippet خلاصه ای از سایت شما در نتایج جستجوی گوگل است. یعنی همان اطلاعات اضافی مانند رتبه بندی ستاره دار، تصاویر، قیمت و موارد دیگر که همراه با اطلاعات سایت در نتایج جستجوی گوگل مشاهده می‌شود. بهترین راه برای اضافه کردن ریچ اسنیپت ها استفاده از افزونه امتیاز دهی است. در این مقاله در مورد اینکه ریچ اسنیپت چیست توضیح داده و به معرفی بهترین افزونه های ریچ اسنیپت و افزونه ستاره برای وردپرس می‌پردازیم.

ریچ اسنیپت (Rich Snippet) چیست ؟

ریچ اسنیپت ها در واقع نتیجه اضافه کردن یک قطعه کد HTML به نام نشانه گذاری اسکیما (Schema) به محتوای شما هستند. نشانه گذاری اسکیما قابل رویت برای کاربران انسانی نیست اما کمک بزرگی به موتورهای جستجو برای درک بهتر محتوای صفحات وب می‌کند. نشانه گذاری اسکیما (Schema markup) که داده ساختار یافته (Structured data) نیز نامیده می‌شود باعث می‌شود کار موتورهای جستجو برای خزیدن، سازمان دهی کردن و نمایش محتوای شما راحت‌تر شود.

داده ساختار یافته با موتورهای جستجو ارتباط برقرار کرده و به آنها می گوید که محتوای شما چه معنی دارد. گوگل از داده ساختار یافته برای فهمیدن محتوای صفحه و جمع آوری اطلاعاتی مربوط به وب استفاده می‌کند. بدون نشانه گذاری اسکیما موتورهای جستجو تنها می‌توانند بگویند که داده شما چه می‌گوید و برای تشخیص اینکه چرا آنجا هستند باید تلاش بیشتری انجام دهند.

به عنوان مثال فرض کنید شما اطلاعات تماس شرکت خود را در فوتر سایت قرار داده‌اید. نشان دادن این اطلاعات در فوتر سایت برای بازدیدکنندگان انسانی کاملاً مفهوم است اما موتورهای جستجو باید تلاش بیشتری انجام دهند تا بفهمند این داده های خام چیستند. اما اگر از نشانه گذاری اسکیما استفاده کرده باشید، می‌توانید به موتورهای جستجو بگویید که این اطلاعات به جای اینکه یک سری داده های تصادفی باشند، اطلاعات تماس شما هستند.

همچنین گوگل از داده ساختار یافته برای فعال کردن ویژگی های خاصی در نتایج جستجو استفاده می‌کند. فرض کنید یک سایت بررسی فیلم دارید. تحت شرایط عادی در موتورهای جستجو عنوان فیلم، توضیحات صفحه و تاریخ و آدرس URL صفحه نشان داده خواهد شد. اما با استفاده از نشانه گذاری های اسکیما می‌توانید اطلاعات دیگری مانند نام شخص یا نویسنده بررسی و رتبه بندی ستاره دار نیز به اطلاعات نشان داده شده در موتورهای جستجو اضافه کنید. این اطلاعات نمونه ای از نشانه گذاری اسکیما هستند.

شما می‌توانید از ریچ اسنیپت ها برای نشان دادن انواع مختلف محتوا استفاده کنید. به عنوان مثال نام شخصی را در گوگل جستجو می‌کنید و علاوه بر نتایج جستجوی عادی، صفحه لینکدین او نیز مشاهده می‌شود یا یک دستور غذایی را جستجو کرده‌اید و اطلاعات دیگری مانند زمان آماده سازی غذا برای شما نمایش داده می‌شود یا یک رویداد خاص را جستجو کرده و جزئیات RSVP آن نیز ظاهر می‌شود. همه این موارد نمونه هایی از نشانه گذاری داده هستند.

حال که یک دید کلی در مورد اینکه ریچ اسنیپت چیست پیدا کردید، به معرفی انواع ریچ اسنیپت گوگل می‌پردازیم.

انواع ریچ اسنیپت گوگل Rich snippet

ریچ اسنیپت هایی که می‌توانید در گوگل استفاده کنید شامل موارد زیر است:

  • رتبه بندی ستاره دار
  • ویدئو ها و عکس های جاسازی شده
  • اطلاعات محصولات
  • آدرس ها و شماره تلفن ها
  • زمانی که برای پخت یک غذا لازم است (در دستورهای آشپزی)
  • اطلاعات مقاله
  • تاریخ، زمان و مکان یک رویداد

افزونه های ریچ اسنیپت و اسکیما امکان اضافه کردن نشانه گذاری اسکیما به وب سایت وردپرسی را می‌دهند. با اضافه کردن اسکیما، ریچ اسنیپت ها در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شده و شانس سایت را برای بهتر دیده شدن و افزایش ترافیک بالا می برند. به همین دلیل افزونه های ریچ اسنیپت جزء بهترین افزونه های سئو در وردپرس نیز هستند.

در ادامه مقاله بهترین افزونه های ریچ اسنیپت وردپرس برای امتیاز دهی ستاره ای را معرفی کرده و به بررسی ویژگی‌های آنها می‌پردازیم.

معرفی بهترین افزونه های ریچ اسنیپت و امتیاز دهی ستاره ای وردپرس

WP Review Pro

بهترین افزونه امتیاز دهی در وردپرس Rich snippet

WP Review Pro بهترین افزونه ریچ اسنیپت وردپرس و از محبوب ترین افزونه ها است. این افزونه علاوه بر اینکه امکان اضافه کردن امتیاز دهی ستاره ای به نتایج جستجوی ارگانیک گوگل را می‌دهد، ویژگی های بسیار دیگری را نیز فراهم می‌کند که نوشتن بررسی‌های جذاب برای محتوا را آسان می‌کند.

با نصب این افزونه پیشرفته بر روی سایت وردپرسی خود می‌توانید به سرعت یک باکس بررسی را به هر بخش از محتوای خود اضافه کنید. این باکس ها حاوی رنج وسیعی از اطلاعات هستند که به خوانندگان کمک می‌کنند به سرعت اطلاعات و نکات کلیدی آیتمی که خوانده می‌شود را دریابند.

بعضی از المان هایی که می‌توانید در قسمت بررسی وارد کنید شامل نمره کلی، رتبه بندی ستاره دار، لیست مزایا و معایب، خلاصه محتوا و بسیاری موارد دیگر است.

افزونه WP Review دارای 16 قالب برای نشان دادن اطلاعات بررسی ها است که به شما امکان هماهنگ کردن آن را با قالب کلی وب سایت می‌دهد. همچنین در این افزونه گزینه ای وجود دارد که بتوانید بازخوردهای بازدیدکنندگان را دریافت کنید. این گزینه ها به کاربران اجازه می‌دهد رتبه بندی ستاره دار ارسال کنند، کامنت بگذارند یا کامنت دیگر کاربران را لایک/آنلایک کنند.

WP Review Pro چهارده نوع ریچ اسنیپت شامل مقالات، کتاب‌ها، مکان‌ها، دستورات غذایی، بررسی ها و موارد دیگر را پشتیبانی می‌نماید. علاوه بر آن اگر دارای یک فروشگاه ووکامرس باشید می‌توانید قابلیت بازدید مشتری ووکامرس را با قابلیت‌های دریافت بازخورد WP Review Pro جایگزین کنید.

نسخه رایگان WP Review نیز وجود دارد که می‌توانید با آن باکس های بررسی با نشانه گذاری اسکیما مناسب ایجاد کنید. این افزونه تقریباً تمام ویژگی های اساسی نسخه Pro را دارد اما فاقد قابلیت‌هایی مانند رتبه بندی کاربر، عدم کنترل بر روی عرض و ترازبندی باکس های بررسی، نمایش رتبه بندی در تصاویر بندانگشتی است.

ویژگی های افزونه WP Review Pro به صورت خلاصه به شرح زیر است:

  • پشتیبانی 14 نوع ریچ اسنیپت
  • 16 طرح از پیش تعریف شده
  • چندین سیستم رتبه بندی (ستاره، پوینت، درصد، دایره، بند انگشتی ها)
  • رتبه بندی کامنت کاربر و بررسی
  • یکپارچه سازی با بررسی های مکان های گوگل
  • یکپارچه سازی با بررسی های Yelp
  • یکپارچه سازی با بررسی های فیسبوک
  • نوار نوتیفیکیشن و پاپ آپ

WP Rich Snippets (ریچ اسنیپت چیست و بهترین افزونه های امتیاز دهی ستاره ای وردپرس)

بهترین افزونه امتیاز دهی در وردپرس Rich snippet

WP Rich Snippets بهترین افزونه ریچ اسنیپت غیررایگان وردپرس است که به شما امکان اضافه کردن آسان ریچ اسنیپت ها را برای رنج وسیعی از داده ها می‌دهد. شما می‌توانید داده های ساختار یافته را برای بررسی محصولات، دستورهای آشپزی، مقالات، ویدئو و حتی رتبه بندی ویرایشگر/نویسنده اضافه کنید.

افزونه WP Rich Snippets دارای چندین افزودنی (add-on) است که امکان اضافه کردن ویژگی‌هایی مانند یکپارچه سازی با ووکامرس، شورت کد های سفارشی، اسنیپت ها برای لوکیشن و نقشه و بسیاری موارد دیگر را می‌دهد. برخی از ویژگی های کلیدی این افزونه عبارت است از:

  • نصب، پیاده سازی و پیکربندی آسان
  • مستندات گسترده و دقیق
  • پشتیبانی مفید و در دسترس
  • قابلیت ترجمه به زبان های دیگر
  • افزون های گسترده
  • انواع اسکیما
  • روش های زیاد برای رتبه بندی و بررسی محتوا (شامل درصد، رأی و رتبه بندی مجموع کاربران)

SNIP (SNIP: Structured Data Plugin for WordPress)

بهترین افزونه امتیاز دهی در وردپرس Rich snippet

SNIP یکی از بهترین افزونه های پرمیوم و غیر رایگان ریچ اسنیپت وردپرس است که به طور خاص برای محصولات ووکامرس طراحی شده است.

همانطور که می دانید افزونه WooCommerce پشتیبانی درون ساخته از نشانه گذاری اسکیما دارد و استفاده از یک افزونه ریچ اسنیپت همراه با آن باعث ایجاد تداخل می‌شود. اما نشانه گذاری اسکیمای درون ساخته ووکامرس مورد رضایت همه کاربران نیست و اکثراً ترجیح می‌دهند از افزونه دیگری برای این کار استفاده کنند. بعضی از افزونه های Pro این امکان را برای کاربرانشان فراهم می‌کنند که داده ساختار یافته درون ساخته ووکامرس را غیر فعال کرده و آن را با افزونه مورد نظرشان جایگزین کنند.

افزونه SNIP افزونه ای است که برای راه اندازی ریچ اسنیپت برای محصولات ووکامرس عرضه شده است.

All in One Schema Rich Snippets

معرفی بهترین افزونه های سئو در وردپرس

All in One Rich Snippets یک افزونه رایگان برای فعال کردن ریچ اسنپت ها در وب سایت وردپرسی شما و بهترین افزونه ریچ اسنیپت رایگان مخزن وردپرس است.

اگرچه این افزونه تمام اسکیماهایی که افزونه های پرداختی پوشش می‌دهند را ندارد اما برای یک افزونه رایگان پوشش دهی آن عالی است. اگر در سایت خود محصولات، رویدادها، بررسی ها یا دستورهای غذایی را انتشار می‌دهید، افزونه All in One Schema می‌تواند یک افزونه بودجه دوستانه باشد. البته این افزونه انواع دیگری از اسکیما را نیز پوشش می‌دهد که اگر مایل باشید می‌توانید در داخل افزونه آنها را بررسی کنید.

افزونه All in one Schema Rich Snippets کاملاً با پیشخوان وردپرس یکپارچه می‌شود و شما هیچ مشکلی از این لحاظ نخواهید داشت. بعد از نصب و فعال سازی افزونه هر زمان که یکی از انواع محتواهای پشتیبانی شده را منتشر می‌کنید می‌توانید یک اسکیما انتخاب کنید. سپس اطلاعات مربوطه شامل رتبه بندی ستاره، عنوان و نام نویسنده را وارد کنید و افزونه بقیه کارها را انجام خواهد داد.

هنگامی که محتوای شما توسط موتورهای جستجو ایندکس می‌شود یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود، ریچ اسنیپت نشان داده شده و سایت شما را بالا می‌آورد.

افزونه All in One Schema Rich Snippets به صورت مرتب بروزرسانی شده و انواع مختلف محتوا را پشتیبانی می‌نماید. این افزونه دارای یک نسخه Pro می‌باشد که ویژگی های پیشرفته دیگری شامل موارد زیر را ارائه می دهد:

  • نتایج قابل توجه
  • افزایش بالقوه CTR
  • انواع مختلف پست ها
  • پیاده سازی JSON-LD
  • کدهای بهینه سازی شده
  • پشتیبانی فیلد سفارشی
  • قابلیت گسترده سازی آسان

WP Product Review

بهترین افزونه امتیاز دهی در وردپرس Rich snippet

اگر دارای یک وب سایت بررسی محصول هستید، WP Product Review یکی از افزونه هایی است که حتماً باید در سایت خود داشته باشید. این افزونه بهترین افزونه ریچ اسنیپت رایگان در مخزن وردپرس برای امتیازدهی ستاره ای نیز هست.

افزونه WP Product Review امکان اضافه کردن جزئیاتی مانند مزایا و معایب محصول مورد بررسی قرار گرفته و قابلیت رتبه بندی آنها در بخش های مختلف را می‌دهد. این افزونه صفحات شما را به بررسی‌های هوشمند با رتبه بندی ها، لینک های افیلیت، ریچ اسنیپت ها، شورت کد ها و بررسی های کاربر تبدیل می‌کند.

به عنوان مثال فرض کنید یک سایت بررسی گوشی های هوشمند دارید. WP Product Review به شما امکان اضافه کردن مزایای خاص گوشی هوشمند مورد نظر و جنبه های مثبت و منفی آن را می‌دهد. پس از آن می‌توانید این محصولات را در مقیاس های مختلف مانند طول عمر باتری، پردازشگر و سخت افزار، پشتیبانی، کیفیت دوربین و موارد دیگر رتبه بندی کنید.

اگر یک بازاریاب افیلیت هستید و می‌خواهید به سرعت حجم بالایی از ترافیک را دریافت کنید WP Product Review جایگزین خوبی برای WP Review Pro خواهد بود.

افزونه WP Product Review بررسی ارسال شده توسط کاربر را نیز پشتیبانی می‌کند. این افزونه تا به حال بیش از 50000 نصب فعال داشته و یکی از افزونه های محبوب وردپرس برای افیلیت مارکتینگ است. برخی از ویژگی‌های این افزونه عبارتند از:

  • کنترل کردن موقعیت بررسی ها با شورت کد
  • سفارشی سازی جدول بررسی
  • اضافه کردن جداول مقایسه
  • ایمپورت کردن اطلاعات محصولات آمازون

Schema App Structured Data

بهترین افزونه امتیاز دهی در وردپرس Rich snippet

این افزونه یکی دیگر از افزونه های محبوب وردپرس و بهترین افزونه امتیازدهی ستاره ای وردپرس برای گرفتن نتایج بهتر در جستجوی گوگل است. اگر بخواهید نشانه گذاری های اسکیما را بدون هیچ هزینه ای اضافه کنید، افزونه Schema App Structured Data گزینه خوبی است.

با استفاده از این افزونه می‌توانید نشانه گذاری Schema.org را برای تمام صفحات سایت، نوشته ها، اطلاعات بهره برداری محتوای دسته و نویسنده که قبلاً در سایت وردپرسی موجود بوده اضافه کنید.

این افزونه دارای نسخه Pro نیز هست که ویژگی های بیشتری را ارائه می‌دهد. برخی از ویژگی های پیشرفته نسخه Pro عبارت است از:

  • محصولات ووکامرس
  • لینک تعاریف دسته و برچسب به ویکی پدیا، ویکی دیتا
  • ابزارک بررسی نوشته و برگه
  • نقشه برداری فیلد و پست سفارشی

WP-PostRatings (بهترین افزونه های امتیاز دهی ستاره ای وردپرس)

بهترین افزونه امتیاز دهی در وردپرس Rich snippet

WP-PostRatings یک افزونه امتیازدهی ستاره ای ساده و کاربردی وردپرس است که به خوانندگان شما امکان می‌دهد به مطالب و نوشته های موجود در سایت شما امتیاز دهند.

رتبه بندی و امتیاز دهی به نوشته ها راهی عالی برای دریافت بازخورد از خوانندگان در مورد نوشته ها است. با استفاده از امتیازی که خونندگان به نوشته های شما می‌دهند، می‌توانید ببینید که کدام یک از نوشته‌های شما محبوب بوده و متناسب با محتوای آنها، تعداد بیشتری از این نوع مطالب تولید کنید. رتبه بندی نوشته‌ها برای اهداف دیگری مانند گالری تصاویر ایجاد شده توسط وردپرس، وبلاگ های بررسی و غیره نیز استفاده می شود.

گوگل امتیازی که کاربران به نوشته های شما می‌دهند را به عنوان داده ساختار یافته در نظر گرفته و آنها را در نتایج جستجو نمایش می‌دهد.

 Universal Star Rating (افزونه امتیاز دهی مطالب وردپرس)

بهترین افزونه امتیاز دهی در وردپرس Rich snippet

این پلاگین 6.000 بار دانلود شده و امتیاز 4.7 را از کاربران دریافت کرده است. این افزونه به درد کسانی می‌خورد که یک محصول یا سرویس را بررسی کرده و می‌خواهند به آن امتیاز دهند.

Universal Star Rating از 2 shortcode برای امتیازدهی به مطالب وردپرس یا محصولات ووکامرس استفاده می‌کند. اولین شورتکد [usr 5] است. کافیست هر جای پست که دوست داشتید قرارش دهید. آن 5 نشان می‌دهد که شما 5 ستاره به سرویس مورد نظر داده‌اید.

شورتکد دوم [usrlist “طراحی:3” “ارزش خرید:3.5” (…)] است که برایتان یک لیست می‌سازد. مقدار اول همان چیزی است که بررسی می‌کنید و مقدار دوم امتیازی است که به آن می‌دهید. در این تکه کد به طراحی آن سرویس 3 ستاره و به ارزش خرید آن 3.5 ستاره داده‌ایم.

افزونه امتیازدهی Like Button Rating ♥ LikeBtn

بهترین افزونه امتیاز دهی در وردپرس Rich snippet

یک افزونه بسیار باحال و جذاب که قابلیت‌های خوبی هم دارد. Like Button Rating در مخزن وردپرس موجود بوده و نزدیک به 8.000 بار نصب شده است. پلاگین در دو Plan رایگان و پولی عرضه می‌شود. برای استفاده از افزونه بعد از اتمام نصب، باید یک اکانت هم بسازید. داخل تنظیمات راهنمایی‌های لازم را قرار داده‌اند. بعد از ساخت اکانت و فعال شدن افزونه می‌توانید از آن استفاده کنید.

نحوه ثبت امتیاز Like Button Rating لایک و دیس‌لایک است. در تنظیمات می‌توانید مشخص کنید که ظاهر دکمه‌ها چطور باشد. متن آن‌ها چه باشد. در کجای صفحه قرار بگیرند. چه کسانی حق امتیازدهی داشته باشند. وقتی ماوس روی دکمه حرکت کرد، عکس‌العملی نشان داده شود یا خیر و غیره. از این پلاگین در جاهای مختلفی می‌توانید استفاده کنید مثل:

  • پست‌ها
  • صفحات
  • نظرات
  • محصولات ووکامرس
  • افزونه BuddyPress
  • پست‌های bbPress
  • و …

 افزونه امتیازدهی WP Ulike

بهترین افزونه امتیاز دهی در وردپرس Rich snippet

توسعه‌دهنده این افزونه آقای علی میرزایی است و با یک محصول ایرانی طرف حساب هستیم. WP ULike تا امروز 20.000 نصب فعال داشته و امتیاز باارزش 4.8 از 5 را کسب کرده است. این افزونه کاملا رایگان است و امکانات مناسبی دارد.

دقت داشته باشید که امتیازدهی در WP ULike به صورت لایک و دیس لایک است. یعنی کاربر یا متن را تایید می‌کند یا آن را رد می‌کند. یک آمارگیر حرفه‌ای دارد که به شما اجازه می‌دهد رفتار و نظرات کاربران را تحلیل کنید. با ریچ اسنیپت گوگل به خوبی سازگار است. بهینه و تمیز نوشته شده است. از دو افزونه BuddyPress و UltimateMember به خوبی پشتیبانی می‌کند.

قابلیت‌های افزونه بسیار متنوع هستند. استفاده از شورتکد، پنل قدرتمند، شخصی سازی بالا و … بخشی دیگر از این قابلیت‌ها هستند. پشتیبانی از زبان‌های مختلف در توسعه پلاگین بسیار مهم بوده و WP Ulike به خوبی این نکته را رعایت کرده است. چون برای بسیاری از زبان‌های رسمی دنیا ترجمه شده است.

افزونه امتیازدهی GD Rating System

بهترین افزونه امتیاز دهی در وردپرس Rich snippet

به نظرم هر استانداردی که یک افزونه امتیازدهی به مطالب وردپرس باید رعایت کند را در خود گنجانده است. سیستم امتیاز دهی این افزونه ستاره‌ای می‌باشد. مثل اکثر افزونه‌های هم ردیف خود، از Rich Snippet گوگل پپشتیبانی می‌کند. GD Rating System میانه خوبی با گوتنبرگ دارد و با این ویرایشگر جدید وردپرس سازگار است. به جز زبان انگلیسی از آلمانی هم پشتیبانی می‌کند. متاسفانه خبری از پوشش زبان فارسی در این پلاگین نیست.

kk star Ratings

بهترین افزونه امتیاز دهی در وردپرس Rich snippet

kk Star Ratings یک افزونه امتیاز دهی ستاره ای برای وردپرس است که به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی ویژگی‌های این افزونه عبارت است از:

  • کاربر می‌تواند تعداد ستاره ها را در نوشته ها، برگه ها و انواع پست های سفارشی قابل دسترسی عموم مشخص کند (این تعداد به صورت پیش فرض 5 است).
  • پشتیبانی از داده های ساختار یافته ریچ اسنیپت های گوگل که امتیاز دهی ستاره ای را در نتایج جستجو نشان می‌دهد.
  • کنترل کامل از طریق صفحه گزینه ها
  • غیرفعال کردن امتیاز دهی ستاره ای در نوشته هایی که به دسته های خاصی تعلق دارند.
  • و بسیاری ویژگی های دیگر

Schema

بهترین افزونه امتیاز دهی در وردپرس Rich snippet

افزونه Schema یکی دیگر از گزینه های رایگان این لیست است که امتیاز 4.8 را در میان کاربران دارد. با نسخه رایگان این افزونه می‌توانید کد اسکیما لازم را برای انواع مقالات، پست های بلاگ و گزارش ها اضافه کنید. برای تست و مطمئن شدن از انتخاب خود می‌توانید با نصب نسخه رایگان دسترسی کاملی به کدهای اسکیما طرح نقد و بررسی ها داشته باشید.

در نسخه رایگان دیگر این افزونه امکانی وجود دارد تا تصویری را پیش فرض برای محتوا تعریف کنید و هر باری که محتوای شما در شبکه های اجتماعی قرار می‌گیرد از کد اسکیما و سایر سیستم عامل ها به اشتراک گذاشته شود پشتیبانی می‌شود و از طریق این تصویر ارائه مطالب جذاب‌تر شود.

ویژگی های برتر افزونه Schema :

  • استفاده از آن آسان و رایگان است و براحتی با حداقل تنظیمات، فعال می‌شود.
  • از انواع مختلف کد اسکیما پشتیبانی می‌کند.
  • می‌توانید به طور همزمان برای هر نوع پست یا دسته ای آن را فعال کنید.
  • در نسخه پریمیوم، می‌توانید با تنوع بیشتری کدهای اسکیما را در سایت فعال کنید.
  • ویژگی‌های داده منبع Schema.org را شخصی سازی کنید.
  • متن باز است و می‌توانید کدهای خود را در آن توسعه دهید، عملکردهای خود را از طریق سایر افزونه ها و پسوند، کدهای function.php گسترش دهید.

با حساب اینکه در افزونه Schema می‌توانید با چند مرحله ساده قطعه برجسته خود را ایجاد کنید و با کاربری آسان تری موارد لازم را به آن ها اضافه کنید قطعات برجسته موثرتری ایجاد کنید.

WPSSO Core

بهترین افزونه امتیاز دهی در وردپرس Rich snippet

در واقع WPSSO Core  یک افزونه برای انجام موارد سئو سایت است که امکان دسترسی به تگ های متا پیشرفته و کدهای اسکیما را برای موارد عمومی سئو، گوگل، فیس بوک، توییتر و موارد دیگر را فراهم می کند.

ویژگی افزونه WPSSO Core :

  • اطلاعات کاملی را به سیستم عامل های اجتماعی، موتورهای جستجو و برنامه های پیام رسانی ارائه می کند.
  • کیفیت هر محتوایی را تضمین می‌کند.
  • از سیستم AMP و افزونه های AMP پشتیبانی می کند.
  • مقادیر پیش فرض آن قابل تنظیم است.
  • با افزونه های قابل پیاده سازی است.

به محض فعال سازی افزونه سریعا می‌توانید بررسی صفحات و ارسال های خود را با عناوین، توضیحات، اطلاعات مربوط به محصول ایجاد کنید.

افزونه WPSSO Core با بیش از 10.000 نصب موفق و فعال توانسته امتیاز بالایی از کاربران داشته باشد و در تنظیمات Cache انجام شود.

این افزونه کمک می‌کند تا بتوانید حداکثر و حداقل ابعاد تصویر و نسبت درستی از ابعاد را داشته باشیدو تگ های متا کپی شده و ماژول های HTML و PHP نادرست یا گمشده را بررسی کنید.

قیمت گذاری : امکان استفاده رایگان دارد و نسخه پریمیوم خود را با قیمت 59 دلار شروع می‌کند.
افزونه WPSSO Core می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

Schema And Structured Data For WP And AMP

بهترین افزونه امتیاز دهی در وردپرس Rich snippet

انواع اسکیما: در حال حاضر ما 33 نوع اسکیما مانند ارسال بلاگ، مقاله خبری، تجارت محلی، صفحه وب، مقاله، دستور العمل، محصول و ویدئو وجود دارد که در آینده قرار است طرح های بیشتری نیز به آن ها اضافه شود. شما می‌توانید طبق نیاز خود یکی از طرح ها را انتخاب نمایید. 

WP SEO Structured Data Schema

بهترین افزونه امتیاز دهی در وردپرس Rich snippet

این افزونه به راحتی به عنوان یکی از بهترین اسکیما افزونه وردپرس شناخته می شود. WP SEO Structured Data Schema یک افزونه عالی، کاملا منعطف و رایگان است که برای وبلاگ نویسان و وب سایت های مشاغل کوچک بسیار مناسب است و حتی برای مشاغل محلی نیز مناسب است. از این افزونه فقط می توان به صورت صفحه به صفحه استفاده کرد. این موضوع بسیار ساده و شهودی است و از دستورالعمل های Google نیز پیروی می‌کند.

Schema Ninja

بهترین افزونه امتیاز دهی در وردپرس Rich snippet

Schema Ninja یک افزونه عالی دیگر برای ادغام نشانه گذاری Schema در بستر آنلاین وردپرس شماست. این نسخه هم نسخه رایگان و هم نسخه پولی دارد. نسخه پولی دارای ویژگی های اضافی است، اما نسخه رایگان از قابلیت های مطلوب برخوردار است. تنها کاری که باید برای راه اندازی نسخه رایگان آن انجام دهید، ثبت نام در سایت توسعه دهنده آن است.

Site Reviews

بهترین افزونه امتیاز دهی در وردپرس Rich snippet

مهم‌ترین ویژگی افزونه Site Reviews، صفحه تنظیمات بسیار ساده و راحتی است که در اختیار شما قرار می‌دهد، این شما هستید که مشخص می‌کنید نظرات کاربران به چه صورت به نمایش دربیاید؛ به بیان ساده این افزونه کنترل و مدیریت همه‌چیز را در اختیار شما قرار خواهد داد.

با این افزونه می‌توان نظرات یا بررسی مشتری را برای محصولات، خدمات و یا کسب‌وکار محلی خود جمع‌آوری کرد. همچنین شما می‌توانید فرم بررسی را سفارش سازی کنید و آن را با استفاده از یک شورت کد در هر نقطه از وب‌سایت خود جایگذاری کنید.

SCHEMA For Article

بهترین افزونه امتیاز دهی در وردپرس Rich snippet

همه ما می‌دانیم که همه موتورهای جستجوی اصلی از نشانه گذاری داده های ساختار یافته به طرق مختلف استفاده می‌کنند. با استفاده دقیق از آن در وب سایت خود می‌توانید کلیک ها و بازدیدکنندگان بیشتری دریافت کنید. این افزونه به شما امکان می‌دهد نشانه گذاری ساختار یافته داده ها را برای مقالات خود اضافه کنید و ریچ اسنیپت را در SERP Google به روشی آسان بدست آورید.

Customer Reviews for WooCommerce

بهترین افزونه امتیاز دهی در وردپرس Rich snippet

افزونه Customer Reviews for WooCommerce مشتریان را تشویق می کند که محصولات شما را بررسی کرده و به آنها امتیاز دهند، به این ترتیب تعامل با مشتریان را بیشتر کرده و فروش شما را بالاتر می‌برد.

افزونه ووکامرس به عنوان یکی از بهترین افزونه های فروشگاه ساز وردپرس دارای افزونه های متعددی است که قابلیت‌های آن را افزایش داده و ویژگی های مختلفی به این افزونه قدرتمند اضافه می‌کند. به همین دلیل است که ووکامرس یکی از پرکاربردترین افزونه ها برای ساخت فروشگاه آنلاین است. 

افزونه Customer Reviews for WooCommerce به شما امکان می‌دهد به مشتریانی که اخیراً محصولی را از فروشگاه شما خریداری کرده‌اند به صورت خودکار یادآوری کنید که محصول شما را بررسی کنند. به این ترتیب که ایمیل های یادآوری برای مشتریان شما ارسال می‌کند و از آنها دعوت می‌کند محصول (های) اخیر خود را بررسی کرده و امتیاز دهند.

این افزونه بررسی محصولات ووکامرس به عنوان رابط یک سرویس خارجی برای تأیید بررسی مشتری کار می‌کند. این سرویس که CR (Customer Reviews) نامیده می شود، فرآیند جمع آوری نظرات مشتریان (از جمله افرادی که هرگز زحمت نوشتن نظر را تقبل نکرده اند) را تسهیل می‌‌کند و با بررسی صحت و سقم آنها، تأثیر بررسی ها بر تصمیمات خرید را افزایش می‌دهد. اطلاعات در مورد شرایط، حریم خصوصی و سیاست های حفاظت از داده های CR در وب سایت CR ارائه شده است.

برخی ویژگی های اصلی این افزونه عبارتند از:

  • یادآوری بررسی
  • فرم بررسی جمع آوری شده
  • بررسی های پیشرفته مشتری
  • بررسی تخفیف
  • اعتماد به نشان محصولات
  • ادغام با Shopping Google
  • ایمپورت کردن بررسی ها

جمع بندی

در این مقاله به این سوال که ریپ اسنیپت چیست پاسخ داده و بهترین افزونه های آن را معرفی کردیم. تمام افزونه هایی که به عنوان بهترین افزونه ریچ اسنیپت و امتیاز دهی ستاره ای در این مقاله معرفی شده‌اند قابل دسترس، کاربر پسند و آسان بوده و امکان کنترل کامل اسکیما را می دهند. آنها نه تنها عملکرد صفحات وب را افزایش می دهند بلکه رابط کاربری صفحات را نیز جذاب تر می نمایند که باعث افزایش اشتیاق کاربر به پست های وبلاگ می‌شود.

هر افزونه ای را که انتخاب می کنید بهتر است نتایج را با ابزار Official Structured Data Testing بررسی نمایید تا مطمئن شوید پیاده سازی ها را درست انجام داده‌اید.

امیدواریم این آموزش مورد توجه و استفاده شما قرار گرفته باشد. دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید. 

 

الان وقتشه!

جهت مشاوره و ساخت طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت و تولید محتوا تماس بگیر

نویسنده

مدیر سایت

حمیده عابدی کارشناس کامپیوتر رشته نرم افزار هستم و مشغول کار در در زمینه طراحی سایت با وردپرس و آشنا به سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، برنامه نویسی HTML, CSS هستم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *