سئو طراحی سایت

چرا نیاز به ساخت سایت داروخانه دارید؟

طراحی سایت داروخانه و شرکت های دارویی - مشهد سئو
  • امکان جستجوی دارو در سایت و موجودی آن
  • نمایش قیمت دارو در سایت
  • امکان فروش داروهای بدون نسخه
  • اطلاع رسانی برای ساخت داروی سفارشی به مشتریان
  • کتابخانه ای جامع از اطلاعات دارویی و نکات مصرف هر کدام
  • ارائه محتوا مفید و کاربردی در رابطه با دنیای سلامت آخرین اخبار دارویی و موارد مشابه 
  • طراحی تور مجازی داروخانه

با چند تصویر باکیفیت و پانورامای می توان به صورت 360 درجه محیط داخلی داروخانه را به کاربران سایت نشان داد. این کار کمک زیادی به اعتماد سازی می کند، از آنجایی که مشتریان می توانند طراحی داخلی داروخانه و پرسنل آن را ببینند و با محیط داخلی و آراستگی ارتباط برقرار می کنند،

  • آپدیت قیمت ها

یکی از مواردی که همیشه مشتریان با آن در ارتباط هستند تغییرات زود به زود قیمت داروها می باشد. در طراحی سایت داروخانه باید پنل تغییرات قیمت را به روز نگه داشت تا اعتبار سایت حفظ شود.

از آنجایی که داروخانه به نرم افزارهای حسابداری و موجودی انبار متصل هستند، در صورت ارائه خروجی می توان به صورت فایل اکسل قیمت ها را در قالب فایل اکسل بروز کرد.

در روش دیگری می توان هنگام طراحی سایت داروخانه قسمتی را طراحی کرد که با توجه به قیمت دلار قیمت محصولات و داروها نیز به روز شوند.

  • بخش نظر کاربران

در طراحی سایت داروخانه ارائه نظرات کاربران و دیدگاهشان در مورد وب سایت داروخانه و امکانات آن می تواند کمک زیادی به تولید محتوا بهتر و با کیفیت تر کند.

همچنین می تواند سوالاتی را مطرح کرد تا کاربران در صورت تمایل تجارب خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

سوالاتی که می توان در این بخش از سایت از کاربران پرسید:

آیا از مکمل تغذیه ای، شیر خشک یا سایر موارد راضی بوده اید؟

آیا استفاده از شامپو یا کرم برند …. توانست به شما کمک کند؟

این پرسش ها حس بسیار خوبی را به مخاطب می دهد و کمک زیادی به اعتماد سازی و افزایش رتبه سایت می کند.

در صورت تمایل شما در طراحی سایت داروخانه، می توان قسمتی را به عنوان ویدیوهای تجربه مشتریان پس از استفاده از محصولات طراحی کرد، تا افرادی که به صورت واقعی از محصولات استفاده کرده اند، تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

این ویدیوها علاوه بر اینکه می تواند در صفحه مقالات، بلاگ سایت فروشگاهی و یا در قسمت توضیحات محصول نشان داده شود، می‌تواند در اکانت اینستاگرام داروخانه هم منتشر شود.

در اینجا برخی از محصولات داروخانه‌ای که معمولاً تقاضای بالایی دارند و به احتمال زیاد در یک وب‌سایت فروش خوبی دارند، آورده شده است:

  • دارو‌های بدون نسخه (OTC)  

این محصولات اغلب برای درمان بیماری‌های رایج مانند سردرد، سرماخوردگی و آلرژی استفاده می‌شوند. این داروها متقاضی خوبی دارند پس می توانند فروش زیادی داشته باشند.

  • محصولات بهداشتی

 محصولات مراقبت شخصی مانند صابون، شامپو و لوسیون نیز تقاضای بالایی دارند و احتمالاً در وب سایت داروخانه فروش خوبی خواهند داشت.

  • ویتأمین‌ها و مکمل‌ها

 ویتامین ‌ها و مکمل‌ ها دسته دیگری از محصولات هستند که اغلب تقاضای زیادی دارند. بسیاری از مردم ویتامین ‌ها و مکمل ‌ها را برای سلامت و تندرستی کلی خود مصرف می‌کنند و به همین دلیل، این محصولات احتمالاً در وب سایت داروخانه‌ها فروش خوبی خواهند داشت.

  • دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی

 دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی مانند فشارسنج، گلوکز سنج و نبولایزر اغلب در میان افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن تقاضای زیادی دارند.

  • دارو‌های نسخه‌ای

 بسیاری از وب‌سایت‌ های داروخانه خدماتی مانند پر کردن نسخه آنلاین و تحویل را ارائه می‌دهند. با ارائه این خدمات، ‌سایت‌های داروخانه می‌توانند مشتریانی را جذب کنند که به دارو‌های نسخه‌ای نیازمند هستند.

1 – آیا طراحی سایت داروخانه باعث رونق کسب و کار می شود؟

بله. به عبارت بهتر کاملا بستگی به نوع عملکرد و روش چیدمان استراتژی فروش دارد، تیم مشهد سئو با چندین سال تجربه در زمینه طراحی سایت اختصاصی، وردپرسی و سئو می تواند به شما کمک کند تا در کمترین زمان بهترین سایت را داشته باشید. بین راه اندازی وب سایت و پربازدید شدنش فاصله زیادی هست که این فاصله، نیازمند تولید محتوای باکیفیت است. وب سایت داروخانه می تواند در تمامی کلید واژه های مرتبط در گوگل رتبه بگیرد. برای مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مشهد سئو در ارتباط باشید.

2 – سئوی وب سایت داروخانه، با سئوی انواع دیگر وب سایت ها، چه تفاوتی دارد؟

سئوی داروخانه، عمدتا سئوی محلی است : سئوی محلی یا سئوی لوکال به این معناست که اگر داروخانه مورد بحث ما در شهر شیراز واقع باشد، خریداری از نیشابور کالای او را از سایت خریداری کند برای او صرفه تجاری فروش و ارسال نخواهد داشت. به طور مثال این داروخانه، به جای سعی در پیدا شدن در کلیدواژه «شامپوی بدن» باید سعی کند در کلید واژه «شامپوی بدن شیراز» پیدا شود. این موضوع رقابت سئو و رتبه گرفتن را بسیار آسان تر و کم هزینه تر می کند و هم مشتریان درست تر و فروش بهتری را خواهد داشت.

طراحی سایت - مشهد سئو

نویسنده

مریم صلاحی

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *