طراحی سایت در مشهد

بعد از خرید هاست و دامنه مورد نظر برای راه اندازی سایت و نصب سیستم مدیریت محتوا مورد نیاز، گام بعدی پیش روی شما طراحی قالب برای سایت است. هنگامی که کاربری وارد سایت می‌شود طراحی سایت شما اولین چیزی است که توجه او را جلب می کند. یک طراحی سایت زیبا می تواند به کاربر احساس آرامش و راحتی بدهد و او را مدتها در سایت شما نگه دارد اما اگر بی‌نظم باشد در همان نگاه اول موجب انصراف کاربر از پیمایش سایت شما و خروج او می‌شود.

در این مقاله نکات مهم در طراحی سایت مورد بررسی قرار می‌گیرد که توجه به آن برای تمامی کاربران حرفه ای و مبتدی لازم است و می تواند جلوی بسیاری از اشتباهات را بگیرد. به عنوان یک طراح سایت باید کاری کنید که بازدید کننده در نگاه اول به کاربر همیشگی سایت شما تبدیل شود.

در زیر تعدادی از نکات مهم در طراحی سایت را به شما معرفی خواهیم کرد.

الزامات در طراحی سایت 

پیش از اینکه تصمیم به راه اندازی سایت برای شرکت و یا کسب و کار خود بگیریم لازم است به سوالات زیر پاسخ دهیم؛

  1. چرا نیاز به طراحی سایت برای کسب و کار خود دارید ؟
  2. آیا وب سایت شما فقط جنبه نمایشی دارید یا می خواهید با داشتن آن سود فروش خود را افزایش دهید؟
  3. آیا طراحی سایت شما تنها جنبه معرفی شرکت را دارد؟
  4. آیا به فکر طراحی سایت فروشگاه آنلاین هستید و می خواهید از طریق آن محصولات خود را مستقیما به مشتری عرضه کنید؟

اینها سوالاتی است که قبل از هر طراحی و راه اندازی سایت شرکتی پیش می آید، بهتر است اول هدف خود را کاملاً مشخص کنید تا در هنگام سفارش طراحی سایت شرکتی و بعد از آن دچار مشکل نشوید. پیشنهاد می کنم قبل از تصمیم گیری حتما با مشاورین طراحی سایت مشهد سئو تماس بگیرید تا بتوانند شما را بهتر راهنمایی کنند.

سئو و بهینه سازی در طراحی وب سایت

یکی از مهمترین خواسته های مشتریان در هنگام طراحی سایت، سئو و بهینه سازی است. اما متاسفانه بسیاری از مشتریان به درستی معنی و اصول سئو سازی سایت را نمی دانند و تنها این را می دانند که با سئو کردن سایت بر روی کلمه کلیدی مورد نظر خود در گوگل دیده خواهند شد.

نمی توان گفت این طرز فکر اشتباه است، اما می توان گفت که کامل و درست نیست. سئو سازی سایت به زبان ساده عبارت است از انجام اصول و قواعدی در کدنویسی و بروزرسانی های سایت که موجب افزایش رتبه کلمات کلیدی یک سایت می شود.

سئو و بهینه سازی یعنی ساخت و ایجاد مطالب و لینک های مناسب برای موتورهای جستجو مانند گوگل. بخشی از اصول سئو توسط طراح سایت در هنگام شروع قرارداد از طراحی گرافیک تا کدنویسی و راه اندازی سایت انجام می شود و بخشی دیگر توسط پشتیبان سایت و نویسنده که با رعایت قوانین توسط هر دو سایت می تواند بر روی هر تعداد کلمه کلیدی بهترین جایگاه را در گوگل کسب کند.

بطور معمول پس از راه اندازی سایت، صاحبان کسب و کار زمان کافی برای انجام بروزرسانی های آن را ندارند که خوشبختانه گروه طراحی مشهد سئو با داشتن نویسندگان مجرب و پشتیبانان سایت این مشکل را نیز حل کرده است.

الان وقتشه!

جهت مشاوره و ساخت طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت و تولید محتوا تماس بگیر

نویسنده

مدیر سایت

حمیده عابدی کارشناس کامپیوتر رشته نرم افزار هستم و مشغول کار در در زمینه طراحی سایت با وردپرس و آشنا به سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، برنامه نویسی HTML, CSS هستم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *