سئو

مزایای سئو وب سایت برای رشد کسب و کارتان

مزایای سئو وب سایت برای رشد کسب و کارتان
مزایای سئو وب سایت برای رشد کسب و کارتان

تجزیه و تحلیل وب سایت به روش های مختلف به سئو سایت شما کمک می کند. با دانستن مشخصات تعداد بازدید کنندگان و علاقه مندان به بازدید کنندگان خود می توانید محتوای هدفمندی برای سایت خود ایجاد کرده و در موتور جستجو بهتر دیده شوید علاوه بر این، می توانید با ردیابی مراجعات خود، به استراتژی مناسبی از بک لینک دست پیدا کنید.

 4- پیگیری بازدیدهای سایت و ایجاد استراتژی برای استفاده هر چه بیشتر از آنها

با استفاده از تجزیه و تحلیل وب سایت خود، می توانید افرادی را که بیشترین ترافیک را به سایت تجاری شما ارجاع داده اند، را ردیابی کنید، به تجزیه و تحلیل بپردازید و روی استراتژی ها تمرکز کنید تا بازدید بیشتری از آنها به دست آورید.

به عنوان مثال، اگر سایت شما بیشترین ترافیک را از موتورهای جستجو دریافت می کند، به این معنی است که سئو سایت شما قوی است. اکنون با کمی تلاش اضافی، می توانید دید آنلاین وب سایت خود را بهبود بخشیده و از هر زمان دیگری ترافیک بیشتری کسب کنید.

 5- از لینک های قوی خارجی بر روی سایت خود می توانید به عنوان فرصت های مشارکت استفاده کنید

تجزیه و تحلیل وب سایت نه تنها به شما در مورد مراجعه به سایت خود بلکه به افرادی که به آنها مراجعه می کنید یا از لینک های خروجی نیز استفاده می کنید کاربرد دارد. با استفاده از Google Analytics یا MonsterInsights، می توانید لینک های برتر کلیک شده در وب سایت خود را مشاهده کنید که به وب سایت های دیگر می روند این لینک ها را تجزیه و تحلیل کرده و به انها دسترسی پیدا کنید.

  6- به راحتی معیارهای تجارت الکترونیکی خود را پیگیری کرده و از آنها برای فروش بیشتر استفاده کنید

این که شما در حال فروش کالاهای فیزیکی، نرم افزاری یا خدمات آنلاین هستید بسیار مهم است، گزارش فروش مهمترین گزارشی است که باید با آن آشنا شوید. خوشبختانه، ابزارهای تجزیه و تحلیل وب سایت مانند Google Analytics و MonsterInsights تمام معیارهای مهم تجارت الکترونیکی شما مانند درآمد کل، نرخ تبدیل، محصولات برتر، منابع ارجاع برتر و غیره را در یک گزارش واحد نشان می دهد.

و این اطلاعات می تواند کمک بسیار زیادی در افزایش فروش شما داشته باشد.

سپس با این ایده دقیق که چه کسی بیشترین فروش را به شما معرفی می کند، می توانید استراتژی هایی را برای به دست آوردن حتی بیشتر ایجاد کنید.

تنظیم ردیابی تجارت الکترونیکی برای سایت های وردپرس با استفاده از افزونه MonsterInsights eCommerce بسیار آسان است. فقط با چند کلیک می توانید این گزینه را فعال کرده و مهمترین داده تجارت الکترونیکی خود را مشاهده کنید.

الان وقتشه!

جهت مشاوره و ساخت طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت و تولید محتوا تماس بگیر

نویسنده

مدیر سایت

حمیده عابدی کارشناس کامپیوتر رشته نرم افزار هستم و مشغول کار در در زمینه طراحی سایت با وردپرس و آشنا به سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، برنامه نویسی HTML, CSS هستم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *