طراحی قالب اختصاصی

طراحی قالب اختصاصی چیست؟ یکی از مهمترین مسائل در زمینه طراحی سایت طراحی ظاهری و قالب آن که کاربرپسند باشد، است و می‌تواند همانند ویترین یک مغازه یا دکوراسیون شرکت نقش مهمی را برای جذب بازدیدکننده داشته باشد. و در مقابل یک سایت ضعیف می‌تواند بازدیدکننده کمتری داشته باشد و باعث از دست دادن اعتماد مشتری به شما خواهد شد.

طراحی قالب از مهمترین وظایف یک طراح وب یا وب دیزاین است. که تیم طراحی سایت مشهد سئو در این زمینه بهترین ها را ارئه می‌دهد.

شرکت طراحی سایت مشهد سئو، معتقد است ظاهر و گرافیک یک وب سایت از اهمیت صاحبان آن کسب و کار به سایت و کاربرانشان خبر می‌دهد. بنابراین برای طراحی قالب اختصاصی سایت خود به تیم مشهد سئو مراجعه کنید تا از بهترین طراحی و پشتیبانی بهره مند شوید.

طراحی قالب اختصاصی یا خرید قالب آماده

قبل از طراحی سایت معمولا این سوال به ذهن خیلی از افراد می‌رسد که قالب آماده بخریم یا اختصاصی طراحی کنیم. این سوال را اگر از افراد مختلف بپرسیم جواب های متفاوتی دریافت می‌کنیم زیرا هرکس باتوجه به دانش و توانایی های خود پاسخ می‌دهد بنابراین برای یافتن جواب این پرسش به مشهد سئو مراجعه کنید تا درست ترین جواب را دریافت کنید.

قالب اختصاصی و مراحل طراحی آن

1.    در مرحله اول کارفرما باید طرحی را از قالب سایتی که مدنظرش است آماده کند که به آن وایرفریم می‌گویند. و سپس برای مشاوره و بیان خواسته هایش به تیم مشهد سئو مراجعه کند تا تیم بتواند طرح دستی را آماده کند.
2.    در مرحله بعد طراح گرافیک طرح را تبدیل به یک فایل PSD می‌کند و این فایل را به کارفرما می‌دهد تا نظر او را جویا شود.
3.    سپس طرح PSD توسط برنامه نویس به کدهای html و css  تبدیل می‌شود و مجدد به کارفرما ارائه شده و تاییدیه دریافت می‌شود.

4.    حال قالب اختصاصی با کدهای برنامه نویسی backend نوشته شده.
5.    اکنون قالب اختصاصی آماده بارگذاری روی سایت است. و بعد از بارگذاری می‌توانید کار خود را شروع کنید.

الان وقتشه!

جهت مشاوره و ساخت طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت و تولید محتوا تماس بگیر

نویسنده

مدیر سایت

حمیده عابدی کارشناس کامپیوتر رشته نرم افزار هستم و مشغول کار در در زمینه طراحی سایت با وردپرس و آشنا به سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، برنامه نویسی HTML, CSS هستم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *