تولید محتوا سئو

آموزش کاربردی ابزار جستجوی کلیدواژه kwfinder

آموزش کاربردی ابزار جستجوی کلیدواژه kwfinder
آموزش ساخت اکانت و شروع کار با kwfinder

اگر بلافاصله بعد از مشاهده این تصویر کلمه کلیدی خود را وارد کرده و روی دکمه finde keywords کلیک کنید kw finder به شما پیغامی با این مفهوم که اول باید یک اکانت یا کاربری برای خود ایجاد کنید به شما نمایش می‌دهد.

آموزش ساخت اکانت و شروع کار با kwfinder

برای نمایش اطلاعات کامل لازم است که در ابزار kwfinder برای خود یک اکانت ایجاد کنید. برای ایجاد اکانت کافیست روی گزینه create new account کلیک کنید تا فرم ایجاد اکانت مطابق شکل زیر برای شما قابل مشاهده باشد.

ایجاد اکانت kwfinder

پس از تکمیل فرم زیر یک کد تایید به آدرس ایمیلی که در فرم ثبت نام خود درج کرده این ارسال می‌گردد که لازم است به ایمیل خود مراجعه کرده و روی کد تاییدی که برای تان ارسال شده، کلیک کنید.

پس از تایید اکانت شما توسط kwfinder می‌توانید وارد صفحه آنالیز کلمه کلیدی که در ابتدا مشاهده کردید، شوید.

در این صفحه می توانید از منوی انتخاب موقعیت مکانی کشور مورد نظر و از منوی انتخاب زبان نیز زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و در نهایت کلمه کلیدی مورد نظر را در قسمت آنالیز کلمه کلیدی وارد کرده و روی گزینه  کلیکی کنید. برای مثال ما کلمه کلیدی سئو را آنالیز کرده ایم و نتایج آنالیز این کلمه را می‌توانید در تصویر بعد ببینید.

شروع کار با kwfinder

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید ابزار kwfinder اطلاعات کامل و جامعی در خصوص آنالیز کلمه کلیدی سئو و سایر کلمات مرتبطی که می تواند برای ما کاربردی باشد در اختیار ما می‌گذارد. در ادامه به توضیح هر کدام از شاخص‌های مورد بررسی در kwfinder می‌پردازیم.

  • شاخص CPC هزینه هر کلیک بر روی کلمه کلیدی سئو در تبلیغات کلیکی گوگل را نمایش می‌دهد. مقدار بالاتر به معنای ارزش بالاتر کلیدواژه بوده چرا که گوگل بابت هر کاربر ورودی از روی کلیدواژه به سایت هدف هزینه بالاتری دریافت کرده است.
  • شاخص PPC سطح رقابت بر سر کلمه کلیدی  سئو در تبلیغات کلیکی گوگل را مشاهده می‌کنید. این مقدار بر حسب درصد نمایش داده می‌شود. به طور کلی معیار CPC و بخصوص معیار PPC برای سنجش ارزش کلمات کلیدی پیشنهاد نمی‌شوند مگر برای متخصصان با تجربه سئو.
  • شاخص KD که مخفف Keyword Difficulty است بر حسب درصد ارائه می‌گردد و به همین خاطر عددی است بین 0 تا 100 که درصد سختی یا آسانی کار روی کلمه کلیدی سئو را نشان می‌دهد. هر چقدر این عدد به 100 نزدیک تر باشد کلمه کلیدی انتخابی شما کلمه سخت تری برای سئو کردن است. به افرادی که در پروسه سئو سایت تبحر کافی ندارند پیشنهاد می‌کنیم که با کلمات کلیدی با سختی پایین یا شاخص kd کمتر کار خود را شروع کنند. با تمرکز روی چنین کلیدواژه هایی شانس بیشتری برای ظاهر شدن در صفحه اول گوگل و یا رتبه‌های برتر گوگل خواهید داشت. البته در نظر گرفتن میانگین جستجوی آن کلیدواژه را نیز فراموش نکنید.
شروع کار با kwfinder

الان وقتشه!

جهت مشاوره و ساخت طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت و تولید محتوا تماس بگیر

نویسنده

مدیر سایت

حمیده عابدی کارشناس کامپیوتر رشته نرم افزار هستم و مشغول کار در در زمینه طراحی سایت با وردپرس و آشنا به سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، برنامه نویسی HTML, CSS هستم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *