آموزش معرفی تگ های هدینگ h1 تا h6 در سئو سایت

آموزش معرفی تگ های هدینگ h1 تا h6 در سئو سایت

نحوه نمایش تگ های هدینگ H1 تا H6

یکی از مهم‌ترین وظایف متخصص سئو در حین آنالیز سایت، چک کردن تگ های هدینگ است که از نظر رعایت ساختار، انتخاب متن و نحوه نمایش به درستی تشکیل شده باشند و یا در صورت عدم تعریف شدن آنها در سایت تعریف شوند. در این بخش ما شکل استاندارد نحوه نوشتن تگ های هدینگ را به شما نشان می‌دهیم تا بتوانید از آن در پیاده سازی سئو داخلی سایت خود استفاده نمایید:

تیتر اصلی صفحه

تیتر داخلی اول

زیرمجموعه‌ی تیتر داخلی اول

تیتر داخلی دوم

از لحاظ نحوه نمایش تگ های هدینگ معمولا تگ H1 با بزرگ ترین و ضخیم ترین فونت ممکن نشان داده می شود و تگ H6 کوچک ترین فونت را در میان فونت‌های موجود دارد.

باید ها و نباید ها در بهینه سازی تگ های H1 تا H6

  • هیچ گاه تگ title سایت خود را با تگ h1 سایت تان یکسان در نظر نگیرید.
  • تگ‌های هدینگ را با کلیدواژه‌ها پر نکنید
  • بیش از یک بار از تگ h1 در یک صفحه استفاده نکنید.
  • از تگ‌های هدینگ تکراری در صفحات مختلف استفاده نکنید و سعی کنید نوشته‌های بعدی از تیترهای منحصر به فردی استفاده کنید.
  • نظم استفاده از تگ ها را در محتوای متنی خود حفظ کنید.
آموزش معرفی تگ های هدینگ h1 تا h6 در سئو سایت

تاثیر فوق العاده تگ های هدینگ در  SEO

قطعا اگر مطالب آموزشی وب سایت ما را پیش از این نیز دنبال کرده باشید بر این امر واقفید که یک اصل اساسی در سئو سایت وجود دارد و آن هم این است که رضایت گوگل از سایت شما ناشی از رضایت کاربر از سایت شماست.

با توچه به اینکه رعایت تگ های هدینگ و بهینه‌سازی آنها به نظم و سازمان‌دهی بهتر سایت شما کمک کرده و همین امر نیز رضایت هر چه بیشتر کاربر را به دنبال دارد پس این یک امر طبیعی است که بهینه سازی تگ های هدینگ نقش بسزایی در بهبود سئو سایت شما داشته باشند.

در پایان جا دارد به این نکته اشاره کنیم که اگر در حین پیاده سازی تکنیک‌های سئو مبتنی بر اصولی که در مجموعه مقالات وبلاگ مشهد سئو اشاره شده است نیازی به مشاوره و پرسش و پاسخ داشتید، کارشناسان ما در تیم شرکت طراحی سایت مشهد سئو آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

الان وقتشه!

جهت مشاوره و ساخت طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت و تولید محتوا تماس بگیر

برچسب ها:

ارسال دیدگاه