افزایش ورودی گوگل

ورودی گوگل سایت خود را کلمه کلیدی دلخواه بالا ببرید.

یکی از مهمترین ملاک های رتبه دهی گوگل، ترافیک ورودی از این موتور جستجو است. در واقع شما برای اینکه بتوانید جایگاه مناسبی را در نتایج جستجوی گوگل به دست آورید، باید به دنبال راهی برای افزایش ورودی گوگل سایت خود باشید. مشهد سئو با ارائه چنین بازدیدهایی به صورت کاملا ارگانیک با کاربران ایرانی، می تواند شما را در رسیدن به رتبه های برتر گوگل یاری کند.

در سالیان اخیر، رقابت بر سر رسیدن به نتایج نخست بسیار زیاد شده و اکثر وب سایت ها، پارامترها و فاکتورهای مدنظر گوگل را رعایت کرده اند. در چنین فضای شدید رقابتی، یکی از مواردی که می تواند مزیت فوق العاده ای برای سایت شما به وجود بیاورد، افزایش ورودی ارگانیک از طریق موتور جستجوی گوگل است.

افزایش ورودی گوگل

سیستم افزایش ورودی گوگل مشهد سئو چگونه کار می کند؟

فرآیند افزایش بازدید در گوگل به این صورت است که کاربران واقعی با آی پی ایران و مرورگر خود، کلمه کلیدی انتخابی شما را در گوگل جستجو کرده و لینک سایت را در نتایج پیدا می کنند. سپس با کلیک بر روی لینک موردنظر، وارد سایت می شوند و به مدت زمانی که در سفارش خود تعیین کرده اید، در سایت شما حضور خواهند داشت. در صورتی که سایت شما در نتایج 10 صفحه اول گوگل حضور نداشته باشد، سفارش توسط سیستم نامعتبر می شود. در این صورت شما باید کلمه کلیدی جدیدی را مشخص کنید تا سفارش شما مجددا توسط اپراتور بررسی شده و تایید شود.

خرید بازدید گوگل چه مزیتی دارد؟

مدیران سایت ها که از آنها با عنوان وب مستر نام برده می شود همواره در پی استفاده از راهکارهایی هستند که از طریق آن بتوانند گام موثری را در زمینه افزایش ورودی از گوگل بردارند. افزایش ورودی گوگل از آن جهت اهمیت بسیاری دارد که سبب ارتقای رتبه یک وب سایت در مقایسه با رقبای آن می شود.

از جمله راهکارهای موثر در این زمینه، اقدام به خرید ورودی گوگل به شکلی صحیح و متناسب است که با توجه به میزان جستجوی کلمه کلیدی صورت گیرد. این کار می تواند در مسیر بهبود جایگاه سایت بسیار مفید واقع شود.

افزایش ورودی گوگل

از آن جایی که گوگل به عنوان مهمترین موتور جستجوی موجود در اینترنت، مرجع بسیاری از کاربران وب برای جستجوی مطلب موردنظرشان می باشد، افزایش بازدید گوگل همواره یکی از دغدغه های اصلی وب مستران به شمار می رود.

راه های مختلفی برای بهبود رتبه سایت در گوگل وجود دارد. تولید محتوای مناسب، توجه درست و اصولی به مسائل مربوط به سئو و همچنین تبلیغات هوشمندانه می تواند از عواملی باشد که در افزایش ورودی سایت از موتورهای جستجو موثر است. اما راه دیگری نیز برای این مسئله وجود دارد و آن خرید بازدید گوگل است. مجموعه مشهد سئو، افزایش ورودی گوگل را به صورت واقعی به همراه امکانات متنوع بازدید برای شما فراهم آورده است.

آیا ورودی گوگل مشهد سئو از طریق طریق سرچ کنسول قابل مشاهده است؟

بله. تمام سفارش های افزایش ورودی گوگل که با کلمه کلیدی موردنظر ثبت می کنید، در ابزار سرچ کنسول (Search Console) یا همان گوگل وبمستر تولز قابل مشاهده و پیگیری است. البته باید توجه داشته باشید که سرچ کنسول، آمار ترافیک ورودی از گوگل را با 2 یا 3 روز تاخیر نمایش می دهد. به عبارت دیگر اگر شما امروز سفارشی را در سیستم مشهد سئو به ثبت برسانید، 2 الی 3 روز دیگر می توانید آمار تعداد نمایش و کلیک آن را در سرچ کنسول گوگل مشاهده کنید. همچنین آمار بازدیدهای مشهد سئو به صورت لحظه ای در تمامی آمارگیرهای معتبر مانند گوگل آنالیتیکس قابل نمایش است.

ویژگی های پلان افزایش ورودی گوگل

با سفارش افزایش ورودی گوگل خود به مجموعه مشهد سئو، می توانید از مزایای زیر برخوردار شوید:

تعیین دقیق تعداد بازدید

شما می توانید در هنگام ثبت سفارش، تعداد آی پی روزانه موردنیاز خود را تعیین کنید. همچنین با انتخاب تعداد روزهای سفارش، می توانید بازدید کل پکیج خود را به صورت کامل شخصی سازی کنید.

تعیین مدت زمان حضور کاربر

از طریق امکانات متعددی که در پنل کاربری اختصاصی مشهد سئو در اختیار شما قرار می گیرد، می توانید مدت زمان حضور کاربر بر روی سایت خود را تعیین نمایید. انتخاب زمان در حدود 2 الی 3 دقیقه می تواند تاثیر مثبتی روی سایت شما بگذارد.

تعیین تعداد زیرصفحه

می توانید تعیین کنید که هر کاربر بیش از یک صفحه از سایت شما را بازدید کند. تعداد این بازدیدها در پنل کاربری قابل تنظیم می باشد. برای این امر بایستی گزینه بازدید از دیگر صفحات سایت را تیک زده و تنظیمات مناسب را اعمال نمایید.

بازدید با آی پی های ایران

سیستم افزایش بازدید سایت مشهد سئو بازدیدهایی کاملا معتبر و واقعی با آی پی های تماما ایرانی ارائه می کند که این امر باعث می شود بر روی رتبه وب سایت شما تاثیر مثبتی بگذارد. این مسئله در تمام آمارگیرها قابل رصد می باشد.

کاهش بانس ریت

با انتخاب گزینه بازدید از دیگر صفحات سایت، می توانید تعیین کنید که کاربران از لینک های داخلی سایت شما نیز بازدید کنند. این مسئله باعث کاهش بانس ریت سایت شما می شود.

انتخاب دستگاه نمایش دلخواه

سیستم افزایش بازدید از سایت مشهد سئو بازدیدهایی کاملا معتبر و واقعی با آی پی های تماما ایرانی ارائه می کند که همه آن ها از دستگاه نمایش (کامپیوتر، موبایل) و مرورگر خاص خود استفاده می کنند. این مسئله در تمام آمارگیرها قابل رصد می باشد.

افزایش جستجوی گوگل

چه تعدادی بازدید گوگل بخرم؟

از آن جایی که بالاتر توصیه کردیم که از انتخاب کلمه کلیدی به تنهایی خودداری کرده و به جای آن از ترکیب کلمه کلیدی و برند استفاده کنید، محدودیتی برای انتخاب تعداد بازدید وجود ندارد. در حالت طبیعی، شما می توانید در زمان برندسازی و با انجام تبلیغات گسترده و انبوه، کاری کنید که کاربران زیادی به همین شکل وارد سایت شما شوند. پس در صورتی که قصد دارید به جای صرف هزینه های بالا برای برندسازی، از خرید ورودی گوگل استفاده کنید، می توانید با استفاده از عبارت کلیدی به اضافه برند با حجم بالای ترافیک، روی جایگاه و برندسازی سایت خود تاثیر مثبت بگذارید.

نسبت به ارزش و میزان جستجوی کلمه کلیدی، می توانید بین روزانه 300 بازدید (برای موضوعات معمولی) تا روزانه 1000 بازدید برای موضوعات با جستجوی بالا بهره ببرید. البته توجه داشته باشید که برای طبیعی تر بودن ترافیک، همزمان از بازدید مستقیم نیز استفاده کنید.

چگونه با خرید ورودی گوگل بهترین بازخورد را دریافت کنیم؟

شما برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از سفارش خود به دست آورید، لازم است که پارامترهای طبیعی بودن بازدیدها را رعایت کنید.

  • بهبود سئو و بهینه سازی سایت

پیش از این که به دنبال راهی برای افزایش ورودی گوگل سایت خود باشید، باید دقت کنید که ورودی، یک پارامتر و فاکتور جانبی به شمار می رود. بنابراین پیش از هرکاری، باید بهینه سازی سایت خود را به شکلی اصولی رعایت کنید. اگر سئوی داخلی را به درستی انجام نداده باشید، تاثیر چندانی در نتایج گوگل نخواهید داشت.

  • کار بر روی سیگنال برند

در صورتی که قصد دارید از سرویس ورودی گوگل بهترین بازخورد را دریافت کنید، بهتر است که روی برندسازی سایت خود کار کرده باشید و صفحات سایت خود را به همراه نام برند به گوگل شناسانده باشید. به این شکل می توانید مطمئن باشید که گوگل ترافیک بالای سایت شما را طبیعی تشخیص خواهد داد.

  • استراتژی انتخاب کلمه کلیدی درست

در هنگام ثبت سفارش افزایش جستجوی گوگل، اولین و مهمترین گام، انتخاب کلمه کلیدی اصولی می باشد. به صورتی که بازدیدهای شما از نظر گوگل کاملا طبیعی به نظر برسد. درست است که بازدیدکنندگان مشهد سئو، تمامی پارامترهای مدنظر گوگل را رعایت می کنند، اما در حالت عادی، منطقی نیست که یک سایت به یکباره با یک کلمه کلیدی، ترافیک زیادی از گوگل دریافت کند. مخصوصا اینکه با آن کلمه جزو نتایج ابتدایی در صفحه اول هم نباشد.

بهترین راه، استفاده از ترکیب کلمه کلیدی به اضافه برند است. به طور مثال “کاهش رتبه الکسا مشهد سئو”. در این ترکیب، کاهش رتبه الکسا کلیدی و مشهد سئو نام برند است. به دلیل اینکه ممکن است شما تبلیغات اینترنتی خاصی برای برند و خدمات خود انجام دهید، استفاده از این ترکیب بسیار طبیعی به نظر می رسد. در صورتی که سئوی سایت خود را نیز به درستی رعایت کرده باشید، قطعا جزو نتایج اول جستجو هم قرار دارید.

  • کاهش بانس ریت با کلیک روی لینک داخلی

با انتخاب گزینه بازدید از دیگر صفحات سایت (به تعداد 2 الی 3) می توانید بانس ریت را کاهش دهید که این مسئله خود یکی از ملاک های مهم رضایت کاربر از سایت به شمار می رود. زمانی که کاربر از لینک های دیگر شما نیز بازدید می کند، به این معناست که محتوای سایت شما برای او جذاب بوده است.

  • انتخاب زمان حضور کاربر

برای اینکه بازدیدها کاملا طبیعی به نظر برسد، لازم است که بازه ماندگاری بین 120 تا 180 ثانیه را در انتخاب کنید. این مدت زمان، شامل مجموع زمان حضور کاربر بر روی صفحه اصلی و دیگر صفحات می باشد. هرچه کاربر بیشتر در سایت شما باقی بماند و از صفحات بیشتری بازدید کند نیز یکی دیگر از فاکتورهای رضایتمندی و طبیعی بودن کاربر به شمار می رود.

سوالات متداول در مورد افزایش ترافیک سایت

بازدیدها در سیستم مشهد سئو کاملا توسط کاربران واقعی انجام می شود که همه آن ها دارای IP معتبر و ایرانی هستند و تمامی آن ها از کامپیوتر و مرورگر خاص خود برای بازدیدها استفاده می کنند. اما تفاوتی که بین این نوع بازدید با کاربران سایت شما وجود دارد این است که این بازدیدها به صورت اتوماتیک انجام شده و خود کاربران دخل و تصرفی در انجام بازدیدها ندارند. اما به دلیل طبیعی بودن بازدیدها و انجام آن توسط آی پی ها و مرورگرهای واقعی، کاملا توسط گوگل تائید شده هستند.
افزایش هرچه بیشتر ورودی گوگل، یکی از پارامترهای حساس برای گوگل به شمار می رود و یک شاخص مهم در مورد میزان محبوبیت سایت شما در میان دیگر نتایج می باشد. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که ورودی گوگل، یک پارامتر جانبی بوده و باید همراه و گاهی اوقات بعد از سئو سایت مورد استفاده قرار بگیرد.
در صورتی که شما تمامی فاکتورهای سئوی سایت را رعایت کنید و در هنگام ثبت سفارش نیز پارامترهای طبیعی بودن را رعایت کنید، ورودی گوگل نقش مفیدی را برای سایت شما ایفا می کند. دقت کنید که استفاده از ترکیب کلمه کلیدی + برند، می تواند به بهبود برندسازی سایت شما با آن کلمه کلیدی کمک کند.
خیر، گوگل برای رتبه دهی سایت ها الگوریتم های فراوانی را مورد بررسی قرار می دهد و پارامترهای بی شماری را برای رتبه دهی سایت ها مورد بررسی قرار می دهد. ورودی گوگل یک پارامتر مهم به حساب می آید که می تواند روی برندسازی شما موثر باشد و هنگامی که تمامی این فاکتورهای طبیعی را رعایت کنید، می تواند تاثیر مثبتی روی جایگاه شما بگذارد. البته دقت کنید که در هنگام ثبت سفارش نیز طبق توضیحاتی که در مورد دریافت بهترین بازخورد داده شد عمل کنید.
خیر، ورودی های گوگل مشهد سئو کاملا فاکتورهای طبیعی را رعایت می کنند. در صورتی که روی سئوی سایت خود کرده باشید و سفارش را نیز به شکلی اصولی (که در بالا توضیح داده شد) به ثبت برسانید، تاثیر مثبت می گیرید. اما حتی اگر این بازدیدها در نظر گوگل غیرطبیعی به نظر برسد، در بدترین حالت ممکن آن ها را بی اثر می سازد.
بهتر است در زمان ثبت سفارش ورودی گوگل، تبلیغات گوگل فعال نداشته باشید. چرا که ممکن است برخی از کاربران به اشتباه روی لینک شما کلیک کنند.
بله. تمامی افرادی که از سیستم هوشمند بازدید مشهد سئو استفاده می کنند، حتما باید از آی پی ایران استفاده کنند تا تاثیرگذاری بهتری برای سایت های ایرانی داشته باشند. تفاوت ها در سرویس دهنده اینترنت، مرورگر و آی پی کاربران، باعث هرچه طبیعی تر بودن بازدیدها می شود.
زمانی یک سفارش نامعتبر می شود که یا لینک وارد شده در سفارش اشتباه بوده و یا سایت با کلمه کلیدی انتخابی در بین 100 نتیجه اول گوگل قرار نداشته باشد. در این حالت می توانید سفارش خود را ویرایش کرده و کلمه کلیدی و آدرس سایت را تغییر دهید.
خیر. در صورتی که عبارت کلیدی شما ترکیبی از کلمه کلیدی و برند باشد و همزمان نیز از بازدید مستقیم استفاده کنید، کاملا طبیعی خواهد بود. به دلیل اینکه این روش، کاملا مشابه با تبلیغات انبوه و گسترده خواهد بود، هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.
شما در هنگام ثبت سفارش افزایش ورودی سایت از طریق گوگل، می توانید پارامترهایی مانند تعداد آی پی در روز، تعداد روز بازدیدها و همچنین مدت زمان حضور کاربر بر روی سایت خود را تعیین کنید. مسلما هرچه از تعداد و زمان بالاتری استفاده کنید، هزینه سفارش شما افزایش پیدا خواهد کرد.
بازدیدهای ارائه شده توسط سیستم مشهد سئو، برای هر سفارش در طول 24 ساعت شبانه روز پخش هستند. اما درصد انجام این بازدیدها در روز بیشتر و در شب کمتر هستند تا حالتی کاملا طبیعی داشته باشند.