فرآیند پروژه آنلاین، از طراحی اپلیکیشن موبایل تا طراحی سایت و یا پلتفرم یکپارچه کسب و کار، توسط شرکت مشهد سئو در گامهای زیر انجام میشود:
فاز۲؛ توسعه و اجرای پروژه
تجربهی کاربری سامانه چگونه است؟ معماری و سبد تکنولوژی مورد نیاز چیست؟ مقیاس و گسترش سامانه چگونه است؟ چالشهای مسیر توسعه کدام اند؟
گامهای توسعهی راهکارهای اختصاصی وب و اپلیکیشن
طراحی هویت بصری سامانه
توسعه زیرساخت اولیه سامانه
تدوین ریلیز پلن مطابق زمان بندی
تحویل فاز به فاز زیر سامانه ها
ارائه نسخه نهایی سامانه


طراحی هویت بصری سامانه | طراحی UI/UX
هویت بصری برند، بخشی از مراحل برندسازی و ایجاد یک تصویر واحد از کسب و کار در اذهان عمومی است. در این مسیر مجموعه ای از تصاویر، آیکونها، رنگ، قالب و حتی فرمت نوشتار به عنوان امضای واحد و یکپارچه کسب و کار ایجاد میشوند. این مجموعه یکپارچه، در هر محلی که کاربر با برند ارتباط دارد دیده میشود. اهمیت طراحی رابط کاربری و ایجاد تجربه کاربری منطبق با هویت بصری به کسب و کار کمک میکند تا با استراتژی موفقی سوار بر موج ارتباط با مشتری و فروش شود.
بر اساس مدلسازی انجام شده برای سامانه، و بعد از هماهنگی بین تیم های Back-End، Front-End و توسعه بازار درگیر در پروژه، نیازمندی های طراحی UI/UX شامل طراحی آیکون ها، رنگ بندی ها، قالب ها و مسیر تجربه کاربر به کارشناس آن تحویل داده میشود.
هویت بصری، رد پای دیجیتال
تجربه کاربری در طراحی سامانه
اهمیت تجربه مشتری یا CX در سامانه
اصول طراحی رابط کاربری سامانه
توسعه زیر ساخت اولیه سامانه آنلاین


تدوین ریلیز پلن مطابق برنامه زمان بندی
توسعه زیر سامانه
مطابق با ریلیزپلن، توسعه سامانه در تیم های مختلف پروژه توسط متخصصان مربوطه تیم مشهد سئو انجام میشود.
ارائه نسخه اولیه فاز
در هر فاز، تیم های مربوطه نسخه اولیه توسعه داده شده در اسپرینت ها را تحویل می دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.
دریافت نظرات و تکمیل توسعه
بر اساس فیدبک اسپرینت، تیمها بازبینی های لازم را روی نسخه ارائه شده انجام داده و توسعه را به پایان می رسانند.
ریلیز نهایی و دریافت نظرات
در انتهای هر فاز، نظرات و بازبینی ها تحت یک ریلیز ارائه و اعمال شود. سپس تیم ریلیزپلن فاز بعدی را طرح ریزی میکند.
تحویل فاز به فاز زیر سامانه ها

تدوین برنامه مارکتینگ
در فازهای تحویل پروژه توسط تیم مشهد سئو، بخش هایی از پلتفرم آماده شده و به صورت کامل تحویل به کارفرما میشود. به این ترتیب تیم مارکتینگ مجموعه کارفرما میتواند همگام با توسعه محصول، فرایند تدوین برنامه مارکتینگ، ایجاد Awareness در بازار و بازاریابی را آغاز کند.
جذب کاربر و ایجاد User Base اولیه
با تحویل گرفتن اپلیکیشن های موبایلی Android یا IOS، پلتفرم ها و وبسایت در فازهای مجزا، کارفرما میتواند با فرایندهای بازاریابی کاربران اولیه را به سمت سیستم خود جذب کند. این کاربران در فرایندهای یادگیری در سیستم های هوشمند بسیار نقش مهمی دارند.
لانچ محدود محصول
بر اساس فیدبک اسپرینت، تیم ها بازبینی های لازم را روی نسخه ارائه شده انجام داده و توسعه را به پایان می رسانند. اغلب در فازهای اولیه، یکی از اپلیکیشن ها یا بخشی از پلتفرم یا سایت آماده لانچ کامل میشود. کارفرما میتواند بنا بر برنامه زمان بندی سازمان آن بخش از محصول را به صورت تست در اپ استورها لانچ کرده و یا سایت را در دسترس عمومی قرار دهد.
