سئو

نکات و چالش های سئو سایت چند زبانه

نکات و چالش های سئو سایت چند زبانه
نکات و چالش های سئو سایت چند زبانه

چرا hreflang مهم است و باید آن را اجرا نمود؟

از نقطه‌ نظر SEO ، دو دلیل اصلی وجود دارد که شما باید hreflang را اجرا کنید.

1-  اگر یک نسخه از صفحه‌ای داشته باشید که برای زبان و مکان کاربران بهینه کرده‌اید، می‌خواهید روی آن صفحه فرود بیایید، داشتن زبان مناسب و اطلاعات وابسته به موقعیت جغرافیایی، تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد و در نتیجه منجر به بازگشت افراد کمتری به نتایج جستجو می‌شود و هرچه افراد کمتری به نتایج جستجو برگردند، منجر به رتبه‌بندی بالاتری می‌شود.

2- دلیل دوم این است که hreflang از مشکل محتوای کپی جلوگیری می‌کند. اگر شما محتویات انگلیسی را روی URL هایی که نشانه بریتانیا، ایالات‌متحده و استرالیا هستند داشته باشید، تفاوت در این صفحات می‌تواند به اندازه یک تغییر در قیمت‌ها و پول رایج باشد. اما بدون hreflang , گوگل ممکن است متوجه نشود که شما می خواهید برای هر کشور محتوای مختص به آن استفاده کنید و آن را به عنوان محتوای کپی ببینید. با استفاده از hreflang , برای موتور جستجو خیلی روشن است که محتوا یکسان است و  فقط برای موقعیت های جغرافیایی مختلف بهینه‌سازی شده ‌است.

سخن آخر

در طراحی سایت های چند زبانه نکات ریزی وجود دارد که می تواند در تجربه کاربری افراد تاثیرگذار باشد که عدم توجه به هر کدام می تواند در احساس کاربر نسبت به سایت شما تاثیر منفی گذاشته و مخاطب را از سایت تان دور کند. شرکت مشهد سئو که در زمینه های طراحی سایت و سئو سایت فعالیت دارد می تواند از ابتدای تولید سایت چند زبانه شما تا انتهای آن همراهتان باشد.

الان وقتشه!

جهت مشاوره و ساخت طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت و تولید محتوا تماس بگیر

نویسنده

مدیر سایت

حمیده عابدی کارشناس کامپیوتر رشته نرم افزار هستم و مشغول کار در در زمینه طراحی سایت با وردپرس و آشنا به سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، برنامه نویسی HTML, CSS هستم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *