پلاگین وردپرس

ساخت صفحه سوالات متداول در وردپرس

ساخت صفحه سوالات متداول در وردپرس FAQ Plugins

پشتیبانی عالی از مشتری، کلید داشتن یک کسب و کار موفق است. با این حال پاسخ دادن به پرسش های بسیار زیاد کاربران می‌تواند وقت گیر و تکراری باشد. اینجا است که بهترین افزونه های سوالات متداول در وردپرس به کمک مالکان وب سایت ها و وبلاگ نویسان می‌آید.

کمک به افرادی که هنگام استفاده از محصولات یا خدمات شما با مشکلی مواجه می‌شوند، باعث افزایش اعتبار کسب و کار شما شده و شانس موفقیت شما را در ادامه کار افزایش می‌دهد. اما مدیریت درخواست های پشتیبانی چندان کار آسانی نیست و پیدا کردن وقت برای پاسخ دادن به سوالات و برقراری یک پشتیبانی 24 ساعته و هفت روز هفته برای بسیاری از صاحبان مشاغل کار سخت و دشواری است.

برای به حداقل رساندن مدت زمانی که صرف پاسخ دادن به سوالات تکراری بازدیدکنندگان سایت می‌کنید، بهترین کار اضافه کردن یک بخش سوالات متداول به وب سایت است. به این ترتیب مشتریان شما مجبور نیستند با شما تماس بگیرند و می‌توانند مشکلات اساسی خود را به تنهایی عیب یابی کنند.

در این مقاله بهترین افزونه های سوالات متداول وردپرس که به شما کمک می‌کنند یک بخش زیبا و حرفه ای برای سوالات متداول خود بسازید را معرفی می‌کنیم.

صفحه سوالات متداول FAQ چیست؟

FAQ مخفف عبارت Frequently Asked Questions به معنای سوالات متداول است. در سوالات متداول FAQ پرتکرارترین سوال و جواب ها به کاربران نشان داده می‌شود. گوگل با هدف کمک به کاربران و بهبود تجربه کاربری استفاده از داده های ساختار یافته و اسکیما را پیشنهاد می‌کند.

درج اسکیما سوالات متداول در هر صفحه ای می‌تواند نتایج مثبتی داشته باشد، به عنوان مثال در صفحه نتایج جستجوی گوگل نمایش سوالات متداول باعث می‌شود فضای بیشتری به خود اختصاص دهد که در نهایت منجر به افزایش ترافیک ارگانیک و بهبود نرخ کلیک خواهد شد.

مزایای افزودن صفحه سوالات متداول در وردپرس 

همانطور که گفته شد ایجاد و درج داده های ساختار یافته سوالات متداول در مقالات یا صفحات دیگر برای دیده شدن و افزایش ترافیک ارگانیک بسیار مفید است. افراد بیشتر به دنبال جواب های سرراست هستند و امکان دیدن پاسخ سوالات با این سرعت، برای آنها بسیار جذاب تر است. برخی از مزایای دیگر ایجاد این صفحه به شرح زیر هستند.

  • افزایش دیده شدن: ایجاد این اسکیما باعث می‌شود شما فضای بیشتری را در صفحه ی نتایج جستجو اشغال کنید. سایت دارای صفحه ی سوالات متداول، اندازه ی بزرگتری نسبت به سایت های دیگر دارد و این باعث برجسته شدن آن در صفحه ی نتایج شده است.
  • واجد شرایط شدن برای جستجوی صوتی: استفاده از سوالات متداول می‌تواند سایت شما را برای جستجوی صوتی گوگل در دسترس قرار دهد. فراموش نکنید که جستجوی صوتی به سرعت در حال پیشرفت است و باید خود را با آن همگام کنیم.
  • تاثیر سوالات متداول بر سئو سایت: یکی از معیارهای مهم در سئو، افزایش CTR یا همان نرخ کلیک است. قرار دادن سوالات متداول در سایت موجب جلب توجه کاربران و افزایش میزان کلیک بر روی لینک محتوای شما می‌شود و این موضوع به شما کمک می‌کند کلیک بیشتری را دریافت کنید. اضافه کردن FAQ Schema به وردپرس، به شما کمک می‌کند در طیف گسترده تری از کلمات کلیدی دیده شوید.

معرفی بهترین افزونه های سوالات متداول (FAQ) وردپرس

 HTML5 Responsive FAQ (بهترین افزونه های رایگان سوالات متداول وردپرس)

ساخت صفحه سوالات متداول در وردپرس FAQ Plugins

افزونه HTML5 Responsive FAQ یکی از بهترین افزونه های رایگان سوالات متداول وردپرس است که همانطور که از نامش پیدا است برای موبایل و دیگر دستگاه های کوچک بسیار مناسب است.

این افزونه به شما اجازه ساخت سوالات متداول و پاسخ دادن به آن را به صورت یک پست سفارشی می‌دهد. پس از آن می‌توانید هر سوال را به یکی از دسته های وبلاگ خود اختصاص دهید.

اضافه کردن سوالات متداول به سایت نیز بسیار راحت است. کافی است یک شورت کد را کپی و پیست کنید سپس دسته های مورد نظر خود را اضافه کنید. از آنجا که می‌توانید یک پرسش را به چند دسته اختصاص دهید می‌توانید در بخش های مختلف سوالات مشابهی را مشاهده کنید. این ویژگی بخصوص برای سوالات رایجی که بازدیدکنندگان زیاد تکرار می‌کنند، مناسب است. بازدیدکنندگان روی سوالات مورد نظر خود کلیک می‌کنند و پاسخ آنها به صورت آکاردئونی باز می‌شود.

همه گزینه های استایل دهی افزونه HTML5 Responsive FAQ در یک صفحه قرار دارد. در این صفحه می‌توانید رنگ بالت ها، اندازه فونت و فاصله بین سوالات را انتخاب کنید. برای متن سوال نیز می‌توانید یک نوع هدر به عنوان مثال تگ H3 را انتخاب کنید.

برخی از دیگر ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • قابلیت آشکار/پنهان کردن دکمه ها
  • قابلیت اضافه کردن FAQ های نامحدود در چند دسته
  • پیکربندی تنظیمات مختلف برای طرح FAQ سفارشی
  • اضافه کردن عنوان های سفارشی به هر دسته

با افزونه HTML5 Responsive FAQ می‌توانید به سایت خود بخش سوالات متداول جذابی به صورت تمام صفحه یا تنها به صورت یک ابزارک نوار کناری اضافه کنید.

این افزونه کاملاً رایگان است و نسخه پرمیوم آن عرضه نشده است.

Quick and Easy FAQs (بهترین افزونه های رایگان سوالات متداول وردپرس)

ساخت صفحه سوالات متداول در وردپرس FAQ Plugins

افزونه Quick and Easy FAQs یکی دیگر از بهترین افزونه های رایگان سوالات متداول وردپرس است که ویژگی ها و شورت کد های بسیار زیادی دارد. با استفاده از این شورت کدها می‌توانید یک ظاهر سفارشی را به بخش FAQ وب سایت خود بدهید. شما می‌توانید FAQ ها را اضافه و حذف کرده و آنها را تغییر دهید. همچنین می‌توانید CSS سفارشی به بخش FAQ خود اضافه کنید.

برخی ویژگی های افزونه Quick and Easy FAQs عبارت است از:

  • از زبان های راست به چپ مانند فارسی پشتیبانی می‌کند.
  • دارای ویرایشگر بصری است.
  • سوالات متداول را به صورت استایل ساده، toggle (دکمه روشن/خاموش) و قابل فیلتر کردن نمایش می‌دهد.
  • قابلیت تعریف مرز، متن و دیگر استایل ها را دارد
  • و بسیاری ویژگی های دیگر

ایجاد سوالات متداول در وردپرس با افزونه Rank Math

ساخت صفحه سوالات متداول در وردپرس FAQ Plugins

یکی دیگر از روش های افزودن سوالات متداول به صفحه، استفاده از افزونه ی رنک مث پرو است. البته کار این افزونه تنها به ایجاد سوالات متداول در وردپرس ختم نمی‌شود و کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد، افزونه رنک مث یک افزونه کامل و جامع برای دوستداران سئو است. شما می‌توانید هر نوع اسکیمایی را که دوست دارید به صفحه های خود اضافه کنید.

البته در نسخه رایگان این افزونه شما فقط امکان اضافه کردن یک اسکیما به صفحه را دارید اما اگر نسخه اورجینال و لایسنس رسمی این افزونه را خریداری کنید بدون هیچ محدودیتی می‌توانید اسکیما بسازید. در این راهکار نیز شما می‌توانید از ویرایشگر کلاسیک یا گوتنبرگ استفاده کنید. اگر از گوتنبرگ استفاده می کنید ایجاد صفحه سوالات متداول با گوتنبرگ دقیقا مطابق روش افزونه یواست عمل کنید.

اگر از ویرایشگر کلاسیک وردپرس استفاده می‌کنید می‌توانید اسکیمای مورد نظر خود را هم اضافه کنید. برای اضافه کردن FAQ Schema به وردپرس با افزونه رنک مث کافی است در صفحه مربوطه در کادر تنظیمات رنک مث گزینه اسکیما را انتخاب کنید. سپس گزینه سازنده اسکیما را بزنید و نوع اسکیمای مورد نظر خود را وارد کنید که در این مقاله نوع اسکیمای مورد نظر سوالات متداول است. ایجاد سوالات متداول در وردپرس با افزونه رنک مث به همین راحتی امکان پذیر است.

افزونه اسکیما سوالات متداول گوگل Faq Schema

ساخت صفحه سوالات متداول در وردپرس FAQ Plugins

ساده‌ترین، سریع‌ترین و سبک‌ترین روش برای اضافه کردن اسکیما به وبسایت شما استفاده از افزونه Faq Schema می‌باشد. این محصول ایرانی با تمامی نسخه‌های وردپرس و قالب‌های مختلف این سیستم مدیریت محتوا سازگار می‌باشد.

ویژگی های افزونه Faq Schema

  • امکان اضافه کردن اسکیما سوالات متداول به نوشته‌ها، برگه‌ها، دسته‌ بندی‌ها، برچسب‌ها.
  • امکان اضافه کردن اسکیما سوالات متداول به دسته بندی‌ و برچسب‌های سفارشی برخی قالب‌ها، مانند: نمونه کارها، پروژه‌ها، همکاران‌ ما و…
  • امکان اضافه کردن اسکیما سوالات متداول به محصولات، دسته بندی محصولات، برچسب‌های محصولات و… ووکامرس.
  • امکان تغییر یک سوال یا پاسخ در این اسکیما.
  • امکان جا به جایی هر یک از سوالات بین ردیف‌ها برای مشخص کردن اولویت نمایش سوال در گوگل.
  • امکان حذف یک یا چند سوال و پاسخ برای هر کدام از اسکیماها.

تایید صحت و درستی اسکیما FAQ

برای اطمینان از اینکه کد اسکیمای ایجاد شده را به درستی در صفحه خود اجرا کرده اید، می توانید از ابزار Structured Data Testing Tool گوگل استفاده کنید. شما می توانید کد اسکیمای تولید شده یا URL صفحه را در آن وارد کنید و این ابزار به شما اعلام می کند که آیا این کار را به درستی انجام داده اید یا خیر!

بعلاوه این سایت، بازخوردهای لازم را نیز در اختیارتان قرار می دهد تا در صورت بروز هر گونه مشکل در رابطه با اسکیمای سوالات متداول و یا سایر اسکیما ها بتوانید مشکل را رفع کنید.

Arconix FAQ

ساخت صفحه سوالات متداول در وردپرس FAQ Plugins

با بیش از ده هزار نصب فعال و کسب رتبه 4.9 از 5 این افزونه رایگان وردپرس یکی از راه های عالی برای اضافه کردن بخش سوالات متداول به سایت وردپرسی شما است.

این افزونه به شما اجازه ساخت سوال و پرسش به صورت انواع پست های سفارشی را می‌دهد. شما می‌توانید سوالات متداول ساخته شده را با شورت کد [faq] به راحتی نمایش دهید. صفحه FAQ سوال و جواب ها را در یک باکس کشویی نشان می‌دهد و می‌توان آنها را به صورت جداگانه یا گروهی با استفاده از برچسب ها نشان داد.

ویژگی هایی که افزونه Arconix ارائه می‌دهد خیلی زیاد نیست اما اگر یک افزونه ساده که به خوبی کار کند می‌خواهید، Arconix برای شما بسیار مناسب است.

WP responsive FAQ with category

ساخت صفحه سوالات متداول در وردپرس FAQ Plugins

امروزه با افزایش استفاده از اینترنت موبایل، رسپانسیو بودن یک ضرورت است. WP responsive FAQ یکی از بهترین افزونه های سوالات متداول وردپرس است که برای طراحی بخش سوالات متداول این موضوع را در اولویت خود قرار داده است. به علاوه سیستم شورت کد منحصر به فرد این افزونه به شما امکان می‌دهد سوالات مناسب را در بهترین مکان نمایش دهید.

دیگر ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • امکان ایجاد سوالات متداول دقیقاً مانند نوشته های وردپرس
  • ارائه پارامترهای شورت کد برای سفارشی سازی نمایش ها
  • دسته بندی برای مدیریت و نمایش سوالات متداول
  • سوالات متداول محصولات ووکامرس (فقط در نسخه Pro)
  • و بسیاری موارد دیگر

نسخه پرمیوم این افزونه علاوه بر ادغام با ووکامرس، شامل 15 پارامتر شورت کد دیگر برای انعطاف پذیری بیشتر هنگام شخصی سازی است. همچنین دارای پشتیبانی Visual Composer، مرتب سازی کشیدن و رها کردن، طراحی های اضافی، انیمیشن و رنگ می‌باشد.

Accordion FAQ

ساخت صفحه سوالات متداول در وردپرس FAQ Plugins

یکی از مشکلات صفحات سوالات متداول این است که معمولاً بسیار طولانی و به هم ریخته می‌شوند. طرح بندی های آکاردئونی شکل راه حل های محبوبی هستند که باعث فشرده شدن و کوتاه شدن متن و حل این مشکل می‌شوند.

Accordion FAQ یکی از بهترین افزونه های سوالات متداول وردپرس است که دستیابی به این ویژگی را آسان می‌کند. با استفاده این افزونه می‌توانید:

  • چندین آکاردئون سوالات متداول ایجاد کنید.
  • لیست سوالات متداول را با شورت کد وارد کنید.
  • آکاردئون ها را با انتخاب رنگ های مختلف سفارشی کنید.
  • آیکون های Font Awesome را اضافه کنید.
  • سوالات خود را با سازنده کشیدن و رها کردن مدیریت کنید.

نسخه رایگان Accordion FAQ به صورت رایگان در دسترس است اما با خریدن نسخه Pro می‌توانید به ویژگی های پیشرفته تری مانند انیمیشن، فونت های گوگل و بسیاری موارد دیگر دسترسی پیدا کنید.

YITH WooCommerce Questions and Answers

ساخت صفحه سوالات متداول در وردپرس FAQ Plugins

صاحبان فروشگاه های آنلاین نیرو گرفته با افزونه WooCommerce هنگام اضافه شدن سؤالات متداول به سایت‌های خود با نیازهای خاصی مواجه می‌شوند. به عنوان مثال مهم است که بتوانید سؤالات و پاسخ ها را با توجه به آیتم های خاصی اضافه کنید یا سؤالات متداول را در صفحات محصول نمایش دهید.

افزونه های متفاوتی وجود دارند که می‌توانند نیازهای فروشگاه های ووکامرس را برآورده کنند اما افزونه  YITH WooCommerce Questions and Answers یکی از بهترین افزونه های سوالات متداول وردپرس و یکی از بهترین افزونه های ووکامرس است که یک گام جلوتر گذاشته است. با استفاده از این افزونه می‌توانید:

  • کاربران را قادر به سؤال و پاسخ دادن به سؤالات مربوط به موارد خاص کنید.
  • سوالات و پاسخ های کاربران را در قسمت فرانت اند سایت نمایش دهید، بنابراین خریداران می‌توانند بازخوردها را بخوانند.
  • قابلیت مطرح کردن سوالات را به بک اند سایت محدود می‌کند، بنابراین فقط کاربران مجاز می توانند آنها را ویرایش کنند.

به این ترتیب می‌توانید ضمن کنترل بیشتر مشتریان، کنترل خود را بر روی سؤالات متداول نیز حفظ کنید. به علاوه، فیدبک از سؤالات و پاسخ‌ های شما ممکن است مشابه بررسی محصولات باشد و خریداران بالقوه را ترغیب کند تا خریدهای خود را دنبال کنند.

نسخه پرمیوم این افزونه کاربران را قادر به رأی دادن به پاسخ ها می‌کند. شما می‌توانید از آنها بخواهید که برای رأی دادن به پاسخ ها در سایت ثبت نام کنند یا آدرس ایمیل خود را ارسال نمایند.

Spider FAQ

ساخت صفحه سوالات متداول در وردپرس FAQ Plugins

وقتی صحبت از بهترین افزونه های سوالات متداول وردپرس به میان می‌آید، بسیاری افراد سادگی را به هر ویژگی دیگری ترجیح می‌دهند. SpiderFAQ افزونه ای است که روی مهمترین ویژگی ها شامل دسته ها، قابلیت جستجو و بخش های قابل فشرده کردن تمرکز می کند تا مدیریت بهتر و فضای بیشتری در دسترس باشد.

یک ویژگی منحصر به فرد افزونه Spider FAQ داشتن دکمه های “like/unlike” برای جمع آوری فیدبک کاربران و یک سیستم قالب پیشرفته برای استایل دهی است. برای دستیابی به قالب های درون ساخته این افزونه باید نسخه پرمیوم آن را خریداری کنید.

Ultimate FAQ

ساخت صفحه سوالات متداول در وردپرس FAQ Plugins

Ultimate FAQ یکی از ساده ترین و بهترین افزونه های سوالات متداول وردپرس است که به راحتی سفارشی سازی شده و می‌توانید فونت های مختلف، رنگ ها و استایل های مختلفی را تعریف کنید.

تمام این تنظیمات به شما کمک می‌کنند که ظاهر جذابی به بخش سوالات متداول خود بدهید. افزونه Ultimate FAQ با افزونه WooCommerce به خوبی ادغام شده و می توانید آن را در فروشگاه های eCommerce کاملاً پیاده سازی کنید و صفحات راهنما را برای بازدیدکنندگان خود ایجاد نمایید.

برخی ویژگی های این افزونه عبارتند از:

  • شما می‌توانید استایل، فونت ها، رنگ ها و غیره را تعریف کرده و ظاهر زیبایی به صفحه FAQ سایت خود بدهید.
  • به شما کمک می‌کند با پذیرش سؤالات و پاسخ هایی که بعداً ویرایش و تأیید می‌شوند، با کاربر در ارتباط باشید.
  • ترتیب صحیح سؤالات متداول را تعریف کنید.
  • جستجوی سؤالات متداول می‌تواند با استفاده از شورت کد جستجوی FAQ AJAX که سؤالات متداول مناسب را برای بازدید کنندگان فچ می‌کند، ساده شود.
  • نسخه آزمایشی زنده، مستندات، آموزشهای ویدئویی را برای استفاده آسان و تنظیمات آسان فراهم می‌کند.

شما می‌توانید افزونه Ultimate FAQ را به رایگان از مخزن وردپرس دانلود کنید اما برای دسترسی به ویژگی های بیشتر باید نسخه Pro این افزونه را خریداری کنید.

FAQ WD by Web-Dorado (بهترین افزونه های پرمیوم سوالات متداول در وردپرس)

ساخت صفحه سوالات متداول در وردپرس FAQ Plugins

افزونه FAQ WD یکی از بهترین افزونه های پرمیوم سوالات متداول وردپرس است که با استفاده از آن می‌توانید بخش سوالات متداول کاربرپسندتری را برای افزایش تعامل کاربران در وب سایت خود ایجاد کنید. همچنین می‌توانید دسته های مختلفی را تعریف کرده و سؤالات خاصی را به هر دسته اضافه کنید.

افزونه FAQ WD این امکان را به شما می‌دهد تا تعداد نامحدودی دسته که با قابلیت کشیدن و رها کردن سازماندهی می‌شود را اضافه کنید. برخی از دیگر امکانات این افزونه عبارت است از:

  • اضافه کردن تعداد نامحدودی سوالات متداول و دسته
  • ارائه 5 قالب قابل سفارشی سازی
  • ارائه گزینه جستجوی سوالات متداول
  • اضافه کردن دکمه های شبکه های اجتماعی
  • طراحی رسپانسیو و اضافه کردن استایل های سفارشی

FAQPlus (بهترین افزونه های پرمیوم سوالات متداول در وردپرس)

ساخت صفحه سوالات متداول در وردپرس FAQ Plugins

FAQPlus یکی از بهترین افزونه های پرمیوم سوالات متداول است که ویژگی های سوالات نامحدود، رنگ های نامحدود، بیش از 25 افکت انیمیشنی، مرتب سازی کشیدن و رها کردن، پشتیبانی Font Awesome و بسیاری موارد دیگر را دارا است.

شما می‌توانید سوالات متداول را با استفاده از شورت کدهای فراهم شده به تمام نوشته ها، برگه ها یا ابزارک اضافه کنید. اگر از Visual Composer در سایت خود استفاده می‌کنید، FAQPlus کاملاً با آن سازگار است و همچنین می‌توانید سوالات متداول را با CSS سفارشی طراحی کنید.

Heroic FAQs

ساخت صفحه سوالات متداول در وردپرس FAQ Plugins

افزونه Heroic WordPress FAQs یکی از افزونه های کاربر پسند با طراحی زیبا و دارای یک بک اند زیباتر است. شما می‌توانید از این افزونه برای ایجاد سؤالات متداول در سایت خود دقیقاً به همان روشی که می‌خواهید استفاده کنید.

با استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن این افزونه به راحتی می‌توانید سؤالات متداول خود را سفارشی کنید. بهترین ویژگی افزونه Heroic WordPress FAQs این است که از تصاویر، فیلم ها و انیمیشن ها نیز پشتیبانی می‌کند. تصاویر می‌توانند توضیحات را برای بازدید کنندگان شما واضح تر کنند.

این افزونه شامل 5 استایل از پیش تعریف شده FAQ ، گزینه های مختلف آیکون ها و یک ویرایشگر بصری است که تجربه ویرایش دلپذیری را ایجاد می‌کند.

تنظیم کننده FAQ امکان اضافه کردن سؤالات متداول را در هر مکانی از سایت خود که بخواهید را می‌دهد. شما می‌توانید از گزینه های سفارشی سازی این افزونه برای مطابقت بخش سوالات متداول با ظاهر وب سایت خود استفاده کنید.

Fancy FAQ

ساخت صفحه سوالات متداول در وردپرس FAQ Plugins

Fancy FAQ یکی از بهترین افزونه های سوالات متداول وردپرس است که فرایند اضافه کردن بخش FAQ به وب سایت وردپرسی شما را بسیار ساده می‌کند. این افزونه یک راه حل کامل برای پاسخگویی به تمام سوال هایی است که ممکن است بازدید کنندگان سایت درباره محصولات و خدمات شما داشته باشد.

پس از اضافه کردن سؤالات متداول می‌توانید آنها را در هر جایی از وب سایت خود که بخواهید (یک نوشته خاص، یک برگه یا یک ابزارک) با استفاده از شورت کد نمایش دهید.

این افزونه از افزونه های محبوبی مانند افزونه WooCommerce پشتیبانی می‌کند. بنابراین اگر وب سایت شما تجارت الکترونیکی است همچنان می‌توانید محصولات و خدمات خود را بدون هیچ زحمتی ادامه دهید.

WooCommerce Product FAQ Manager

ساخت صفحه سوالات متداول در وردپرس FAQ Plugins

WooCommerce product FAQ Manager یکی از بهترین افزونه های سوالات متداول وردپرس است که بخش سوالات متداول را به صورت خودکار به هر محصولی که در سایت شما تعریف می‌شود، اضافه می‌کند.

این افزونه مخصوصاً برای وب سایت‌های WooCommerce طراحی شده است، بنابراین هیچ محدودیتی در ایجاد FAQ نداشته و می‌تواند تعداد نامحدودی سوالات متداول را اداره کند.

برخی از ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • پیکربندی آسان و ارائه مستندات مناسب و دموهای زنده
  • پیوند دادن سؤالات متداول به هر محصول دروب سایت WooCommerce
  • دسترسی به سؤالات متداول از پیش تعریف شده مختلف
  • قابلیت کلون، ویرایش، حذف و مرتب سازی سوالات متداول
  • گزینه جستجو برای یافتن سوال مربوطه برای کمک به کاربر

توجه داشته باشید که برای استفاده از این افزونه باید افزونه WooCommerce را از قبل بر روی سایت خود نصب داشته باشید. این افزونه احتیاج به هیچ پیکربندی خاصی ندارد و به محض فعال سازی قابل استفاده است.

افزونه  Easy FAQ

ساخت صفحه سوالات متداول در وردپرس FAQ Plugins

با استفاده از افزونه Easy FAQ می‌توانید در عرض چند دقیقه و بدون هیچ‌گونه کد نویسی سوالات متداول خود را اضافه کنید. همچنین با ایجاد لیست های مختلفی برای هرکدام از صفحات و پست های سایت فضای بهتری را ایجاد کنید و با کد کوتاه ارائه شده سوالات متداول را در هر صفحه ای جاسازی کنید.

Tribulent FAQ

ساخت صفحه سوالات متداول در وردپرس FAQ Plugins

Tribulent FAQ یک پلاگین پرسش و پاسخ با کیفیت بالا است. این برنامه دارای تعدادی ویژگی جالب است که آن را به گزینه بهتری نسبت به افزونه های رایگان تبدیل می‌کند (به شرط اینکه 35 دلار برای پس انداز داشته باشید).

این نرم افزار سوالات متداول دارای یک داشبورد مدیریت کامل است که می‌توانید گروه سوالات و سوالات را مدیریت کنید. یک بخش پیکربندی در دسترس است که می‌توانید افزونه را با توجه به نیازها و ترجیحات خود تغییر دهید. دارای گالری و قابلیتDrag-and- drop می‌باشد.

Knowledge Base for Documentation & FAQs

ساخت صفحه سوالات متداول در وردپرس FAQ Plugins

یکی دیگر از محبوب ترین افزونه های پرسش و پاسخ وردپرس ، Knowledge Base است. این کمک می کند تا با 26 تم از پیش تعریف شده و بیش از 500 آیکون، سوالات متداول زیبا و حرفه ای طراحی کنید. این شامل تعدادی از ویژگی ها و افزودنی های چشمگیر است که بیشترین انعطاف پذیری را برای ایجاد سؤالات متداول به شما ارائه می دهد.

برخی از ویژگی های افزونه Knowledge Base:

  • با 26 تم از پیش تعریف شده
  • پوسته های اصلی، زبانه ها و دسته بندی متمرکز
  • مقالات با یک جدول محتوا
  • نوار جستجوی سریع
  • حداکثر پنج سطح از مستندات سلسله مراتبی
  • 500 آیکون برای بارگذاری
  • کد کوتاه و الگوها
  • سازگار با دی وی، المنتور، ویژوال کامپوزر و…
  • سئو بهینه

Tab – Accordion, FAQ

ساخت صفحه سوالات متداول در وردپرس FAQ Plugins

Tab – Accordion, FAQ یکی دیگر از بهترین افزونه های سوالات متداول وردپرس است. این تب به ​​شما امکان می دهد یک زبانه ساده، زبانه پاسخگو، زبانه انیمیشن، زبانه افقی، زبانه عمودی، زبانه دایره و … ایجاد کنید.

برخی از ویژگی های افزونه Tab – Accordion, FAQ:

  • 31 نوع زبانه
  • 31 نوع آکاردئون
  • کاملاً پاسخگو، کد نویسی تمیز و سبک
  • پشتیبانی از نوشته، برگه و ابزارک
  • به سادگی با کد کوتاه پیاده سازی کنید
  • بسیار قابل تنظیم با گزینه های مختلف
  • طرح بندی عمودی و افقی تب ها

امیدواریم این آموزش از مقالات مشهد سئو مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

الان وقتشه!

جهت مشاوره و ساخت طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت و تولید محتوا تماس بگیر

نویسنده

مدیر سایت

حمیده عابدی کارشناس کامپیوتر رشته نرم افزار هستم و مشغول کار در در زمینه طراحی سایت با وردپرس و آشنا به سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، برنامه نویسی HTML, CSS هستم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *