پلاگین وردپرس

افزونه همکاری در فروش برای وردپرس affiliate marketing

افزونه همکاری در فروش برای وردپرس affiliate marketing

اهداف هر وب‌سایت به نسبت فعالیت آن متفاوت است، اما تمامی سایت‌ها یک هدف مشترک یعنی افزایش ترافیک ورودی دارند و برای تحقق این هدف تمامی تلاش خود را به‌کار می‌گیرند. یکی از روش‌هایی که باعث افزایش ترافیک ورودی سایت شما می‌شود استفاده از افزونه همکاری در فروش یا affiliate marketing می‌باشد.

شما برای اینکه بتوانید منافع خود را با استفاده از بازاریابی محقق سازید می‌توانید از افزونه‌های همکاری در فروش استفاده کنید. ما در این مقاله از سری مقالات بهترین افزونه های وردپرس از مشهد سئو به معرفی کلی سیستم‌های همکاری در فروش می‌پردازیم و به شما بهترین افزونه همکاری در فروش برای وردپرس هم معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی یک سیستم همکاری در فروش حرفه‌ای را در سایت خود راه‌اندازی کنید و با کمک آن بتوانید آمار بازدید سایت خود را افزایش دهید.

چرا از افزونه‌های همکاری در فروش وردپرس استفاده کنیم؟

فروش در هر کسب و کاری از مهم‌ترین عوامل در موففقیت و شکست آن شرکت است. شرکت‌ها به دنبال راهکارهای بازاریابی و روش‌هایی هستند که با کمک آن‌ها بتوانند فروش خود را افزایش دهند و مشتریان بیشتری را جذب کنند.

در سیستم همکاری در فروش (Affiliate Marketing) سایت همکار در قبال کمکی که در فروش می‌کند، درصدی را دریافت می‌کند. این همکاری با استفاده از پلاگین‌های متعددی که برای وردپرس طراحی شده‌اند قابل انجام است.

شما به عنوان شرکتی که قصد فروش محصولات خود را دارید، این پلاگین‌ها را نصب می‌کنید و با استفاده از آن می‌توانید تغییرات در فروش شرکت‌های همکار و تغییرات نرخ تبدیل را بررسی کنید و همچنین درصد کمیسیون آن شرکت را محاسبه کنید. همچنین می‌توانید برای آن‌ها لینک اختصاصی ایجاد کنید و از این طریق ورودی‌ها از آن سایت را اندازه‌گیری کنید.

 وردپرس پلتفرمی منعطف است و با نصب پلاگین می‌توانید امکانات بسیاری را به آن اضافه کنید. استفاده از افزونه‌های همکاری در فروش وردپرس به شما کمک می‌کند تا به اهداف بازاریابی و پیشرفت خود برسید.

معرفی بهترین افزونه بازاریابی و همکاری در فروش

تمامی پلاگین‌هایی که در اینجا برای شما معرفی می‌کنیم، بسیار کاربردی و قدرتمند هستند. ما برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این افزونه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم و شما به نسبت نیاز خود و سایتتان باید یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید.

1. Affiliates Manager

افزونه همکاری در فروش برای وردپرس affiliate marketing

اگر قصد دارید در سایت خود فروشگاه ووکامرس ایجاد کنید، می‌توانید با استفاده از پلاگین Affiliates Manager سایت‌هایی را مدیریت کنید که محصولات شما را می‌فروشند و ترافیک ورودی به سایت خود را افزایش دهید. همچنین می‌توانید تعداد بازدید تبلیغات هر یک از سایت‌های فروشنده را مشاهده کنید.

همانطور که می‌دانید، همکاری در فروش یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش فروش یک کسب و کار است. با نصب این پلاگین، علاوه بر نظارت به فروش سایت‌های همکار، می‌توانید درصد کمیسیون‌ها را متناسب با میزان فروش آن‌ها پرداخت کنید. برای محاسبه و پرداخت درصد کمیسیون دو روش وجود دارد. می‌توانید برای هر فروش مبلغ مشخصی را به فروشنده‌ها پرداخت کنید یا اینکه درصدی از فروش را به آن‌ها اختصاص دهید.

این پلاگین همچنین قابلیت شخصی‌سازی و تغییر پیام‌ها برای هر سایت فروشنده را فراهم کرده است و فروشنده‌ها با ورود هر کدام به پنل خود، این پیام‌ها را مشاهده می‌کنند. از جمله امکانات بسیار کاربردی این افزونه می‌توان به قابلیت تأیید خودکار کاربران و یا ارسال ایمیل به افرادی که با شما همکاری می‌کنند اشاره کرد.

اصلی‌ترین ویژگی این افزونه این است که به شما این امکان را می‌دهد که به‌صورت نامحدود با هر تعداد افراد همکاری در فروش داشته باشید و یک سری گزارش کاملاً دقیق در زمان فروش به‌دست آورید.

قابلیت‌های افزونه affiliates manager

  • رایگان است
  • بدون هیچ محدودیتی
  • مدیریت آسان فروش‌ها
  • مدیریت آسان لینک‌های ایجاد شده
  • تایید کردن فروشنده‌ها و یا حذف کردن آن‌ها
  • و…

معایب افزونه Affiliates Manager

اگر بخواهیم اصلی‌ترین مشکل این افزونه را بازگو کنیم باید به نبود زبان فارسی آن اشاره کنیم که خودتان می‌توانید آن‌را فارسی سازی کرده و از آن استفاده کنید، البته توجه داشته باشید فارسی سازی نیاز به تخصص دارد.

2. Affiliates

افزونه همکاری در فروش برای وردپرس affiliate marketing

پلاگین Affiliates با بیش از ۶ هزار نصب فعال یکی از بهترین پلاگین‌های همکاری در فروش است. شرکت‌های همکار با استفاده از ابزارهای این پلاگین می‌توانند لینک‌های سایت شما را در هر قسمتی از سایت خود به اشتراک بگذارند. این افزونه نیز با ووکامرس سازگار است و برای فروشگاه اینترنتی شما قابل استفاده است.

این پلاگین دارای یک داشبورد مدیریتی کاملاً انعطاف‌پذیر است که به شما امکانات زیادی در خصوص سفارشی‌سازی می‌دهد، درواقع شما می‌توانید مطابق با نیاز خود، طرح و امکانات مختلفی را اضافه و یا کم کنید.

این پلاگین با تمام قالب‌ها سازگار است و تجربه کاربری خوبی را فراهم می‌کند. همچنین شما می‌توانید تنظیمات آن را بر اساس نیاز خود تغییر دهید. از طریق پنل Affiliates می‌توانید تمامی بازدیدهایی که از طریق سایت‌های همکار از محصولات شما شده است را مدیریت و مشاهده کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌های این افزونه امکان ادغام با ووکامرس است که این موضوع، کار را تا حد زیادی برای شما راحت می‌کند. ویژگی دیگر این افزونه، امکان ثبت خودکار شرکت‌های وابسته است، یعنی شما این امکان را دارید که شرکت‌های وابسته را حتی قبل از ساخت یک حساب کاربری به‌صورت خودکار استخدام کنید.

علاوه بر موارد گفته‌شده، شما این امکان را نیز خواهید داشت که تمامی کمیسیون‌ها را به‌طور همزمان بر اساس مبلغ جمع شده توزیع کنید.

نسخه‌ی پریمیوم این پلاگین علاوه بر امکانات اولیه‌ای که معرفی کردیم، قابلیت‌های دیگری نیز برای شما فراهم می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید فروش خود را به طور چشم‌گیری افزایش دهید. قابلیت‌هایی مانند مدیریت بنرها، نوتیفیکیشن پیشرفته و… در این نسخه‌ی پلاگین عرضه شده است.

3. ThirstyAffiliates

افزونه همکاری در فروش برای وردپرس affiliate marketing

ThirstyAffiliates Affiliate Link Manager با بیش از ۳۰هزار نصب فعال یکی از بهترین پلاگین‌های همکاری در فروش است. از امکانات این پلاگین می‌توان به نمایش جدول‌های آماری اشاره کرد که به طور دقیق اطلاعاتی از فروشگاه‌های همکار در اختیار شما قرار می‌دهند.

این پلاگین همچنین با گوگل آنالیتیکس سازگار است و آمار ورودی‌ها از طریق لینک‌های همکار را به شما نشان می‌دهد. از این طریق علاوه بر آمار بازدیدها و تعداد کلیک‌های هر سایت، از پرطرفدارترین پست‌های خود نیز باخبر می‌شوید. امکان دسته‌بندی فروشنده‌ها نیز وجود دارد و می‌توانید این لیست را شخصی‌سازی کنید.

این افزونه بدون شک جزء یکی از بهترین افزونه‌های مدیریت لینک‌های بازاریابی اشتراکی است. ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های این افزونه، لینک دهی خودکار کلمات کلیدی و امکان قرار دادن پیوند جغرافیایی است، پیوند جغرافیایی به این معناست که با توجه به کشور فرد بازدیدکننده شما مقصدهای مختلفی را برای آن‌ها در نظر بگیرید.

علاوه بر این شما این امکان را خواهید داشت که مشخص کنید لینک‌ها در یک تب جدید باز شوند یا خیر، همچنین می‌توانید تعیین کنید دسته لینک در URL نمایش داده شود.

نسخه‌ی پریمیوم این پلاگین امکانات بیشتر و کامل‌تری نسبت به نسخه‌ی رایگان آن دارد. از امکانات نسخه‌ی پریمیوم می‌توان به گزارش آماری پیشرفته آن اشاره کرد که گزارشی از هر دسته بندی در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین عملکرد سایت‌های همکار را در طی ۲۴ ساعت به شما نشان می‌دهد. اطلاعات جغرافیایی و موقعیت مکانی بازدیدکنندگان را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین به صورت خودکار لینک‌هایی که خطای ۴۰۴ می‌دهند را به شما معرفی می‌کند.

برخی از قابلیت‌های افزونه ThirstyAffiliates

  • تنظیمات پیشرفته
  • بدون محدودیت
  • کوتاه کردن لینک‌های همکاری در فروش
  • مدیریت ساده فروشنده‌ها
  • مدیریت ساده محصولات فروخته شده
  • و…

معایب افزونه ThirstyAffiliates

اصلی‌ترین مشکلی که این افزونه دارد این است که اصلا به زبان فارسی ترجمه نشده و شما برای اینکه بتوانید سیستم همکاری در فروش حرفه‌ای به صورت فارسی داشته باشید ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید.

4. WP eBay Product Feeds

افزونه همکاری در فروش برای وردپرس affiliate marketing

یکی از بهترین و مناسب‌ترین پلاگین‌ها برای بلاگرها که به دنبال کسب درآمد از راه همکاری در فروش eBay هستند، WP eBay Product Feeds است. این پلاگین به شما این امکان را می‌دهد تا فیدها را از eBay در سایت وردپرسی خود قرار دهید.

با استفاده از استایل‌های این پلاگین می‌توانید فیدهای سایت را به حالت فروشگاهی تبدیل کنید و با ظاهر زیبای آن کاربران را به کلیک روی لینک و خرید از سایت ترغیب کنید.

این پلاگین بیش از ۲ هزار نصب فعال دارد و با آخرین نسخه‌ی وردپرس سازگار است. نسخه‌ی پریمیوم این پلاگین نیز با قیمت ۳۰ یورو عرضه شده است که امکانات کامل‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این پلاگین با ویرایشگر گوتنبرگ سازگار است و با استفاده از آن به آسانی می‌توانید سایت خود را به نمایش بگذارید. نسخه پریمیوم این پلاگین با پشتیبانی ۱۲ ماهه خدمات خود را به شما ارائه می‌دهد. با استفاده از ویژگی ادغام پیوندهای هوشمند به شما این امکان را می‌دهد تا با چند کلیک لینک‌های خود را به لینک همکاری در فروش eBay  تبدیل کنید.

5. Affiliate Royale

افزونه همکاری در فروش برای وردپرس affiliate marketing

با استفاده از پلاگین Affiliate Royale می‌توانید فروش و ترافیک ورودی سایت خود را افزایش دهید. نصب و راه‌اندازی این پلاگین بسیار آسان است و با وردپرس کاملا سازگار است.

 با استفاده از این پلاگین می‌توانید عملکرد سایت‌های همکار در فروش خود را دنبال کنید و از میزان فروش آن‌ها و کلیک‌ لینک‌ها مطلع شوید.

سایت‌های همکار در فروش برای همکاری با شما تنها لازم است وارد سایت شما شوند و اکانت همکاری خود را لاگین کنند. این پلاگین داشبوردی برای تبلیغ‌کننده‌ها دارد که از طریق آن می‌توانند گزارشات و آمار سایت خود را مشاهده کنند.

همچنین امکان تغییر و شخصی‌سازی درصد پرداختی برای هر فروشنده وجود دارد و می‌توانید نسبت به فروش هر کدام درصد متفاوتی پرداخت کنید.

6. AffiliateWP

افزونه همکاری در فروش برای وردپرس affiliate marketing

پلاگین بعدی در لیست ما AffiliateWP است که با بیش از ۲ هزار نصب فعال یکی از پلاگین‌های مناسب برای همکاری در فروش است. با استفاده از این پلاگین می‌توانید ترافیک ورودی و نرخ تبدیل سایت خود را افزایش دهید و مشتریان بیشتری جذب کنید.

همکاری در فروش به تبلیغ و افزایش فروش محصولات شما کمک می‌کند و با افزایش بازدید سایت شما، سئوی سایت را بهبود می‌بخشد. بهینه‌سازی سئوی سایت رتبه‌ی شما در نتایج جستجوی سایت را ارتقا می‌دهد و باعث دیده شدن سایت شما و در نتیجه افزایش درآمد می‌شود.

برای مدیریت و ردیابی کارکرد سایت‌های همکار در فروش می‌توانید از این پلاگین استفاده کنید و اطلاعات دقیقی از بازدید و فروش هر کدام بدست آورید. تعداد همکاران فروش بی‌نهایت است و محدودیتی ندارد. با استفاده از این پلاگین این امکان را  دارید که آدرس URL منحصر به فرد برای همکاران فروش ایجاد کنید.

ایمیل‌ها و پیام‌های ارسالی قابل شخصی‌سازی و تغییر است و می‌توانید نوتیفیکیشن‌های ارسالی به ادمین‌ها را نیز تغییر دهید.

برخی از قابلیت‌های افزونه AffiliateWP

  • سازگاری کامل با افزونه‌های فروشگاهی وردپچرس
  • استفاده بدون محدودیت
  • مدیریت آسان
  • تنظیمات و پیشخوان پیشرفته
  • دقت بالا در حساب‌رسی پورسانت‌ها
  • و…

معایب افزونه AffiliateWP

این افزونه در کل مشکل زیادی را ندارد و تنها مشکلی که ممکن است برای شما کمی اذیت کننده باشد همین پولی بودن افزونه است که البته هزینه زیادی را هم نیاز نیست برای خرید آن صرف کنید.

7. AliExpress Dropshipping business plugin

افزونه همکاری در فروش برای وردپرس affiliate marketing

پلاگین بعدی در لیست ما AliExpress Dropshipping business است که کاملا با ووکامرس سازگار است. با استفاده از این پلاگین می‌توانید تمامی محصولات را از AliExpress.com مستقیما به سایت خود منتقل کنید.

این پلاگین همچنین امکان ویرایش تصاویر را برای شما فراهم می‌کند و می‌توانید تغییرات مورد نظر خود را از پنل وردپرس اعمال کنید.

همچنین امکان ردیابی و بررسی تعداد مشتریان و تعداد کلیک‌هایی که روی لینک محصول شما در سایت همکار می‌شود نیز وجود دارد.

8. Content Egg Plugin

افزونه همکاری در فروش برای وردپرس affiliate marketing

پلاگین Content Egg با بیش از ۲۰ هزار نصب فعال یکی از بهترین پلاگین‌ها برای همکاری در فروش وردپرس است. این پلاگین با آخرین نسخه وردپرس و تمامی قالب‌های آن سازگار است و به شما امکان این را می‌دهد که با استفاده از کلمه کلیدی، پیشنهاداتی ازهمکاران فروش اضافه کنید.

این پلاگین همچنین قابل ترجمه است و می‌توانید به زبان سایت خود آن را تغییر دهید. سازگاری این پلاگین با ووکامرس و هماهنگ‌سازی محصولات یکی از ویژگی‌های این پلاگین است. شما همچنین می‌توانید فیلترهایی مانند بازه قیمت، تخفیف، دسته‌بندی، پیشنهادات ویژه و… نیز به فروشگاه خود اضافه کنید. این فیلترها تجربه کاربری خوبی برای بازدیدکنندگان به وجود می‌آورد و ممکن است نرخ تبدیل را تغییر دهد.

از دیگر ویژگی‌های این پلاگین امکان به روزرسانی خودکار قیمت‌ها در مقایسه با قیمت‌های اصلی است. با افزودن تصاویر و ویدیوهای مرتبط با محتوای خود می‌توانید کاربران را به خرید ترغیب کنید.

9. WordPress Affiliate & Referral Plugin

افزونه همکاری در فروش برای وردپرس affiliate marketing

پلاگین WordPress Affiliate & Referral یکی از کاربردی‌ترین افزونه‌های همکاری در فروش وردپرس است که از سیستم پرداخت PayPal استفاده می‌کند.

از امکانات این پلاگین می‌توان به ایمیل نوتیفیکشنی اشاره کرد که پس از هر ثبت موفق به سایت همکار ارسال می‌شود. امکان تغییر زبان و ترجمه به زبان سایت شما وجود دارد. با دریافت گزارش لحظه‌ای از طریق این پلاگین می‌توانید از عملکرد و فروش توسط سایت‌های همکار در فروش مطلع شوید. همینطور می‌توانید برای هر سایت یک URL اختصاصی و شخصی‌سازی شده ایجاد کنید.

با استفاده از این پلاگین به راحتی می‌توانید این امکان را به کاربران بدهید که پس از نصب و فعالسازی پلاگین، مشتریان را به وبسایت شما هدایت کنند. این پلاگین تعداد ثبت‌ نام‌ها را دنبال می‌کند و بر اساس تعداد فروش چیزی را دنبال نمی‌کند.

نسخه‌ی پریمیوم این پلاگین نیز عرضه شده است که امکانات بیشتر و کامل‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

10. ReferralCandy for WooCommerce

افزونه همکاری در فروش برای وردپرس affiliate marketing

اگر قصد دارید کمپین‌های اتوماتیک برای فروشگاه ووکامرس خود داشته باشید، ReferralCandy یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما است. با این کار از طریق بازاریابی دهان به دهان فروش بیشتری خواهید داشت. این پلاگین به صورت خودکار جوایز را پرداخت می‌کند و دیگر نیازی نیست که شما زمانی به این کار اختصاص دهید.

این پلاگین به این صورت عمل می‌کند که اگر هر کدام از مشتریان شما، سایت شما را به دیگری پیشنهاد کنند یک جایزه دریافت می‌کنند. به هر کاربر یک لینک شخصی اختصاص داده می‌شود که با ارسال آن به دیگران، پس از اولین خرید آن‌ها می‌توانند جایزه خود را دریافت کنند.

کوپن‌های ارسالی به کاربران جدید دارای تخفیف هستند. در واقع با این کار هم شما از خرید این دو نفر سود برده‌اید، هم کسی که سایت شما را به دیگری پیشنهاد کرده با اولین خرید او سهمی دریافت می‌کند و هم کسی که اولین سفارشش را با کوپن تخفیف ثبت کرده است از این خرید سود می‌برد.

مورد دیگری که اهمیت زیادی نیز دارد جلوگیری از کلاهبرداری است، درواقع این افزونه از فروش‌های تأیید نشده جلوگیری می‌کند و به آن‌ها پاداشی تعلق نمی‌گیرد.

11. Refer A Friend for WooCommerce

افزونه همکاری در فروش برای وردپرس affiliate marketing

آخرین پلاگین درلیست ما Refer A Friend for WooCommerce است که با آخرین نسخه‌ی وردپرس سازگار است. با استفاده از این پلاگین می‌توانید یک سیستم پیشنهادی ایجاد کنید که وقتی کسی سایت شما را به دیگری پیشنهاد کرد و آن شخص اولین خریدش را انجام داد، معرف یک کوپن با تخفیف برای خرید بعدی خودش دریافت کند.

برای هر کاربر یک کد معرف اختصاصی ایجاد می‌شود و کاربر می‌تواند آن را به دوستان خود ارسال کند. با استفاده از این پلاگین می‌توانید ارزش هر کوپن، نوع کوپن، حداقل و حداکثر سفارش را برای هر کاربر شخصی‌سازی کنید.

12. Ultimate Affiliate Pro WordPress Plugin

افزونه همکاری در فروش برای وردپرس affiliate marketing

اولین پلاگین در لیست ما Ultimate Affiliate Pro است. با استفاده از این پلاگین می‌توانید خدمات و محصولات خود در سایت وردپرسی را ارتقا دهید. این پلاگین همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا آمار فروش از طریق همکاری را مشاهده کنید.

از امکانات این پلاگین می‌توان به پشتیبانی آن از سیستم پرداخت PayPal و دریافت کمیسیون از طریق فروش برای سایت‌های همکار اشاره کرد. همچنین با هر رجوع به محصول شما در سایت همکار، اطلاعیه‌ای به شما ایمیل می‌شود و می‌توانید میزان فروش آن سایت را دنبال کنید. شرکت‌های همکار نیز از طریق ایمیل گزارشی از کارکرد خود دریافت می‌کنند.

در صورتی که یکی از سایت‌های همکار شما، رتبه بالایی در فروش محصولات شما داشته باشد، می‌توانید حق امتیاز بیشتری به آن‌ها اختصاص دهید. این پلاگین به شما امکان دسته‌بندی همکاران بر اساس رتبه را می‌دهد و می‌توانید درصد کمیسیون‌های متفاوتی برای هر کدام تعریف کنید.

محدودیتی در تعداد سایت‌های همکار و فروشنده وجود ندارد و می‌توانید با تعداد نامحدودی از سایت‌ها برای فروش و تبلیغ محصولات خود همکاری کنید.

این پلاگین دکمه‌هایی برای به اشتراک‌گذاری لینک محصولات تعبیه کرده است که با استفاده از آن همکاران می‌توانند لینک محصولات شما را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند. همچنین می‌توانید پلاگین را به زبان خود ترجمه کنید.

برخی از قابلیت‌های افزونه Ultimate Affiliate Pro

  • مدیریت آسان فروشنده‌ها
  • مدیریت آسان محصولات فروخته شده
  • بدون محدودیت
  • تنظیمات پیشرفته
  • بهینه سازی شده
  • امکان استفاده در هر سایت
  • سازگاری با انواع افزونه‌های فروشگاهی وردپرس
  • سازگاری با افزونه دکان برای چند فروشندگی
  • و…

معایت افزونه ultimate affiliate pro

این افزونه هم مانند افزونه قبلی مشکلی ندارد فقط تنها مشکل آن این است که در نسخه خارجی از واحد پولی‌های محدودی پشتیبانی میکند اما در نسخه‌های فارسی سازی شده حتی واحد ریال و تومان هم موجود است.

افزونه همکاری در فروش برای وردپرس affiliate marketing

پلاگین Pretty Links این امکان را به شما می‌دهد تا لینک‌های اختصاصی و زیبایی را برای به اشتراک‌گذاری ایجاد کنید.

Pretty Links لینک‌های فضای مجازی، ریدایرکت و لینک‌های همکاری را مدیریت می‌کند و با استفاده از آن می‌توانید لینک‌های خود را دنبال کنید و به اشتراک بگذارید.

امروزه بلاگرها و شرکت‌های همکاری برای به اشتراک‌گذاری محتوای خود در پلتفرم‌های مختلف مانند توییتر، فیسبوک و… لینک متن خود را به طور جداگانه به اشتراک می‌گذارند. اما با استفاده از پلاگین‌هایی مانند Pretty Links می‌توانند تمام این لینک‌ها را به صورت یکجا به اشتراک بگذارند.

این لینک‌ها به راحتی از طریق پنل وردپرس قابل دسترسی هستند و از نام دامنه‌ی شما استفاده می‌کند. یعنی به راحتی می‌توانید ظاهر لینک‌های خود را مدیریت کنید. یکی دیگر از امکاناتی که این پلاگین برای شما فراهم می‌کند، توانایی گروه‌بندی، مرتب‌سازی، جستجو و دنبال کردن کلیک‌های هر لینک است.

از دیگر امکانات این پلاگین،‌ بازاریابی خودکار است. مدیریت شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی بسیار وقت‌گیر است. این پلاگین به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت خودکار پیام‌های شخصی‌سازی شده ارسال کنید و همچنین برای تمام صفحات و پست‌های شما، لینک‌های کوتاه ایجاد کنید.

این پلاگین با پلن‌های مختلف عرضه می‌شود که می‌توانید با توجه به نیاز خود هر یک را خریداری کنید. قابلیت‌ها در همه‌ی نسخه‌ها یکسان است و تنها تفاوت آن‌ها در تعداد سایت‌ها است.

14. WooCommerce Amazon Affiliates

افزونه همکاری در فروش برای وردپرس affiliate marketing

پلاگین بعدی در لیست ما WooCommerce Amazon Affiliates است که یکی از بهترین پلاگین‌های همکاری در فروش وردپرس است. از قابلیت‌های این پلاگین می‌توان به امکان جستجوی یک کلمه کلیدی و انتقال آن از آمازون به سایت شما اشاره کرد.

یکی دیگر از قابلیت‌های این پلاگین، WZone Dropshipping است که با استفاده از آن می‌توانید محصولات را از سایت آمازون به سایت خود وارد کنید. سپس با فعالسازی آن، می‌توانید به طور اتوماتیک برای هر محصول متنی اضافه کنید. مشتری محصول را از سایت شما با قیمت اصلی خریداری می‌کند و شما با قیمتی به شرکت اصلی سفارش را منتقل می‌کنید. در این بین به عنوان یک واسط عمل کرده‌اید و از این خرید سود به دست آوردید. در نهایت تامین کننده اصلی، محصول را به مشتری می‌رساند.

این پلاگین محدودیت مکانی را از بین برده است و تامین کننده‌ها می‌توانند با استفاده از آن در هر موقعیت مکانی که هستند، محصول خود را به فروش برسانند. با استفاده از قابلیت همگام‌سازی این پلاگین، با تغییر قیمت محصولات در آمازون، قیمت محصول به طور خودکار در سایت شما نیز به روزرسانی می‌شود.

این پلاگین امکانات متعدد دیگری نیز دارد که هر کدام به شما در مدیریت سایت شما کمک می‌کند.

15. YITH WooCommerce Affiliates

افزونه همکاری در فروش برای وردپرس affiliate marketing

اگر شما فروشگاه اینترنتی خود را با استفاده از ووکامرس راه‌اندازی کرده‌اید، این افزونه می‌تواند به شما در راستای گسترش بخش تجارت الکترونیک سایتتان کمک کند.

بنابراین اگر شما سایت خود را با ووکامرس راه‌‌اندازی کرده‌‌اید، هنگام ادغام آن با افزونه YITH WooCommerce Affiliates نه تنها با هیچ مشکلی روبه‌‌رو نخواهید شد بلکه یک سری مزایا نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

این افزونه بر روابط متقابل بین فردی که قصد همکاری اشتراکی دارد و کمپانی مرجع تمرکز دارد که همین موضوع باعث می‌شود یک سری ویژگی در اختیار هر دو طرف قرار گیرد.

یکی از ویژگی‌های این افزونه “درخواست پرداخت” است، به این صورت که شما به همکاران خود این امکان را می‌دهدید که برای کمیسیون‌های خودشان درخواست برداشت کنند. همچنین شما امکان مدیریت کمیسیون را نیز دارید، به این معنا که ممکن است شما هنگام مدیریت سفارش‌ها بخواهید یک شرکت یا فرد را حذف و یا اضافه کنید که این امر از طریق این افزونه برای شما امکان‌پذیر خواهد بود.

برخی از قابلیت‌های افزونه Yith WooCommerce Affiliates

  • دارای نسخه رایگان
  • مدیریت آسان فروشنده ها
  • امکان ثبت نام تمامی افراد
    امکان ایجاد لینک بدون محدودیت برای همه افراد
  • تنظمیمات ساده اما کاربردی
  • و…

معایب افزونه Yith WooCommerce Affiliates

چون این افزونه یک نسخه رایگان دارد در نسخه رایگان خود امکانات کمتری قرار داده است و در کل این افزونه به نسبت افزونه‌های دیگری که معرفی کردیم امکانات کمتری را در اختیار شما و فروشنده‌های شما قرار خواهد داد.

16. Amazon Auto Links

افزونه همکاری در فروش برای وردپرس affiliate marketing

افزونه Amazon Auto Links یک انتخاب بسیار مناسب برای افرادی است که می‌‌خواهند از سایت وردپرسی خودشان درآمدهای زیادی داشته باشند.

طبق زمینه کاری وب‌سایت شما این افزونه از دسته‌بندی موردنظر، لیست جدیدترین محصولات را در سایت شما نمایش خواهد داد.

همچنین شما این امکان را دارید که با استفاده از این افزونه از محصولات سایت خود از طریق سایت آمازون درآمد دلاری کسب کنید، که برای این کار باید در وهله اول در سایت Amazon Associates ثبت‌‌نام کنید.

ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های این افزونه نداشتن وابستگی به JavaScript و یا درج خودکار پیوندها است که شما می‌توانید با استفاده از آن تصمیم بگیرید که خود پیوندها را نمایش دهید.

مورد دیگر امکان سفارشی‌سازی است، درواقع این امکان در دسترس شما قرار دارد که با استفاده از CSS، PHP و یا HTML به طرح موردنظر و دلخواه خود برسید.

17. Easy Affiliate Links

افزونه همکاری در فروش برای وردپرس affiliate marketing

افزونه Easy Affiliate Links دارای بیش از 10 هزار نصب فعال است و برای نسخه وردپرس 3.5 و بالاتر مناسب است. همانطور که از نام این افزونه پیداست، شما به کمک آن می‌توانید به آسانی پیوندهای همکاری در فروش خودتان را مدیریت کنید. یکی از قابلیت‌های بسیار مهم این افزونه امکان کوتاه کردن پیوندها می‌باشد که بسیار مورد توجه صاحبان کسب و کار اینترنتی است.

ویژگی‌ها

  • رابط کاربری سریع و آسان
  • هر کلیک به طور خودکار ردیابی می‌شود.
  • این افزونه با ویرایشگر کلاسیک و همچنین ویرایشگر گوتنبرک کاملا سازگار است.
  • قابلیت استفاده از کد HTML یا پیوندهای استاندارد برای همکاری در فروش
  • این افزونه این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا پیوندهای خود را با فرمت XML برون‌بری کنید.
  • بدون هیچ مشکلی می‌‍توانید دسته‌ها را به پیوندهای خود اختصاص دهید.
  • در این افزونه گزینه‌ای وجود دارد که می‌توانید با کمک لینک‌های کوتاه، لینک‌های اصلی خود را مخفی کنید.
  • جستجوگر لینک‌های شکسته به شما کمک می‌کند تا هرگونه پیوندهای خراب را پیدا کنید
  • آمار و نمودارهای کلیک و بازدید وجود دارد که می‌تواند بینش مفیدی به شما بدهد.

18. Affiliates WooCommerce Light

افزونه همکاری در فروش برای وردپرس affiliate marketing

افزونه Affiliates WooCommerce Light دارای بیش از 6 هزار نصب فعال بوده و برای نسخه وردپرس 4 و بالاتر مناسب است. این افزونه به شما کمک می‌کند بازاریابی وابسته خود را توسعه دهید و بدون نیاز به دانش کدنویسی و فنی، سیستم همکاری در فروشتان را به وب سایت ووکامرسی خود اضافه کنید.

این افزونه دارای دو نسخه رایگان و پولی بوده و هنگامی که فروش از طریق ووکامرس انجام می‌شود، اطلاعات شرکت همکاری کننده در فروش ثبت خواهد شد.

ویژگی‌ها

  • سازگاری و انطباق کامل با ووکامرس
  • با این افزونه شما در تعیین نرخ کارمزد خود آزاد هستید.
  • نسخه رایگان آن بسیاری از نیازهای شما را برطرف می‌کند.

19. Tapfiliate

افزونه همکاری در فروش برای وردپرس affiliate marketing

ممکن است بخواهید برنامه بازاریابی وابسته خود را بر روی پلتفرمش اجرا کنید. اما می توانید یک پلاگین وردپرس برای پیگیری آسان آن داشته باشید. برای اینکار Tapfiliate به کارتان می‌آید.

Tapfiliate یک برنامه مبتنی بر SaaS است که با قیمت ماهیانه مقرون به صرفه، قابلیت های مؤثری ارائه می‌دهد.

با Tapfiliate چه کاری می توانید انجام دهید؟

  • هر تعداد برنامه (وابسته ، ارجاعی و غیره) را تحت یک حساب و بدون هزینه اضافی بسازید. آنبرنامه ها همچنین می توانند خصوصی یا عمومی باشند.
  • به بازاریابان وابسته بابت هر کاری که دوست دارید پاداش یا کمسیون بدهید(چه بصورت ثابت، درصدی و یا حتی قسطی). شما حتی می‌توانید انواع کمیسیون های اضافی (در کنار حالت عادی) برای محصولات و خدمات خاص و همچنین ایجاد گروه‌های وابسته (و کمیسیون مشخصی را برای گروهی از شرکای وابسته گروه ارائه می‌دهد) ایجاد کنید.
  • کوپن هایی را که برای شرکای وابسته خود تهیه می‌کنید پیگیری کنید.

کلیه برنامه های شامل ویژگی‌های فوق بدون هزینه افزوده پلاگین می‌باشد.

20. Post Affiliate Pro

افزونه همکاری در فروش برای وردپرس affiliate marketing

اگر به دنبال پلاگین همکاری در فروش بدون تعهد و امکان پرداخت در حین استفاده با ویژگی‌های متعدد هستید، Post Affiliate Pro می‌تواند گزینه‌ای برای انتخاب شما باشد.

Post Affiliate Pro به بازاریابان وابسته اجازه می‌دهد کمیسیون را در یک ساختار افزایشی یا به ازای هر محصول بدست آورند. ویژگی پیگیری فروش آفلاین آن با ارائه طیف گسترده ای از موارد تبلیغاتی، دسترسی به برنامه‌های بازاریابی وابسته شما را گسترش می‌دهد. نظارت و پشتیبانی ماهانه با هزینه اضافی در دسترس است.

می توانید این پلاگین همکاری فروش را با مراجعه به دموی آنلاین Post Affiliate Pro امتحان کنید. گزینه های آن شامل site owner(صاحب سایت)، the affiliate signup(ثبت نام بازاریاب وابسته) و the merchant signup (ثبت نام بازرگان) است.

این حالت‌ها بسیار گسترده‌تر از نسخه‌ی آزمایشی Magic Affiliate است. Post Affiliate Pro با ترکیب کوکی های شخص اول و ثالث و ارائه محافظت (ردیابی آدرس IP) قابلیت اطمینان از پیگیری را در صورت خرابی کوکی افزایش می‌دهد.

Post Affiliate Pro به همراه با یک رابط کاملاً قابل تنظیم، داده ها را بدون وقفه از طریق برنامه های Android و iOS خود برای تلفن های هوشمند شما می‌فرستد. بازاریابان وابسته می‌توانند این برنامه را دانلود کرده و کمیسیون های خود را پیگیری کنند. هیچ پلاگین مدیریت وابسته دیگر ذکر شده این ویژگی را ارائه نمی‌دهد.

سخن پایانی

ما در این مقاله قصد داشتیم به شما برخی از بهترین افزونه های بازاریابی در وردپرس یا همان افزونه‌ همکاری در فروش وردپرس را معرفی کنیم که با استفاده از این افزونه‌ها می‌توانید به خوبی این سیستم بسیار حرفه‌ای را در سایت خود داشته باشید و فروش خود را افزایش دهید، توجه داشته باشید این افزونه ها هم اکنون فعالیت خوبی دارند و سایت‌های زیادی هم از آن‌ها استفاده می‌کنند پس نیاز نیست نگران آپدیت‌های آن‌ها باشید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات کافی را نسبت به افزونه‌های همکاری فروش کسب کرده باشید، هر سوالی درباره این افزونه‌ها دارید می‌توانید از طریق قسمت نظرات برای ما ارسال کنید تا سریعا پاسخ شما را دهیم.

الان وقتشه!

جهت مشاوره و ساخت طراحی سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت و تولید محتوا تماس بگیر

نویسنده

مدیر سایت

حمیده عابدی کارشناس کامپیوتر رشته نرم افزار هستم و مشغول کار در در زمینه طراحی سایت با وردپرس و آشنا به سئو و بهینه سازی سایت، تولید محتوا، برنامه نویسی HTML, CSS هستم.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *